sam nee idd hahah.. maar komt goed hoor nancy dat zijn we idd ..ik lig zelfs al heel de nacht naar haar te kijken als ze 1 x een krokhals beweging maakt toen legde ik haar tussen ons in met de lamp aan en zij heerlijk slapen en ik maar kijken hoe gek kan je wezen ..maak je zeker niet druk om wat mensen zeggen dat je er maar 1 wilt ..is jullie keuze toch? en je weet idd nooit wat de toekomst brengt dat bedoele ik ook met bas om dan nog ff te wachten met helpen ..anders krijg je miss spijt als het niet terug gedraait kan worden...ohhh en wat een mooie foto... zal morgen ook ff een nieuwe erop zetten ... hier vandaag begonnen met dieet en vanaf volgende week of die wk erop begin ik met sporten er moet hier nog zeker een kleine 10 tot 15kilo af
nou jaaaa zeg, net verschoond, andere borst, en floeps broek weer vol... Wat kost dat wel niet Ooh ja jullie hadden t over luiers. Hier van alles geprobeerd maar kom meestal uit op pampers baby dry. Huggies vond ik ook niets, heb wel tijdje bumblies gebruikt van de poeisz, vond ik ook niet raar!
Super Eline dat Kim zolang over d'r flesje heeft gedaan! Maar nog belangrijker, slaapt ze? Ahhhhh cute Nancy! Whihihi Sam, die Rinze... Hoe is het met je rug meis? Wat voor dieet ben je begonnen dan Angel? Sporten, tsja... binnenkort ook maar eens aan beginnen. Heb toestemming van zkh na 6 weken. Hier; Luca in badje gedaan en daarna fles. Hij is zonder mosteren heerlijk gaan slapen. Ook ff een foto'tje spammen hoor! Bekijk bijlage 91321
Prachtig Dithje!!! Met mijn rug, ja t is veel beter, loop wel weer normaal, maar zo nu en dan nog wel last van dus denk dat ik er nog wel een keer heen moet! Maar het is niet meer zooo verschrikkelijk !! Vandaag ook niet meer gevloeid, T weekend ook niet en maandag en dinsdag ineens wel weer en dinsdag ook nog best veel! Maar hopelijk is t nu bijna klaar!
@Angel, aaaah nee herken het hoor! beter zo dan je kind links laten liggen toch En nee we doen het ook niet dat steriliseren want wat al het nou niet terug te draaien meer is nee moet er niet aan denken @Sam, hahaha Rinze met z'n tong geweldig! Rinze lekker aan het lozen haha geweldig 8) @Dieet, ja hier ook zeker nog 15 kilo eraf maar dan weeg ik ook wat ik in 4 jaar al niet meer woog haha dus mooi streven @Dithje, aaaaaaaaaah wat een humpie, heerlijk kereltje! En die kleertjes, helemaal geweldig!! En lekker dat ie ligt te slapen, goed zeg! Hier was het 4x bedritueel en nu is het al 10 min stil dus op hoop van zegen
Heerlijk joh Sam dat je rug een stuk beter is! Lijkt me een hele opluchting... Hmmmzz, het vloeien gaat op en af met jou he?! Scheer je weg en blijf weg! Ik ben vloei-vrij al 1,5 week!!
@Es, ach jee Es, sterkte!! @Dithje, Hij ligt te knorren, we hebben gewonnen En tja ik ben 1.60m en 78kilo vind ik dan gewoon echt teveel... (met mijn zwangerschap woog ik trouwens 91 dus ben best veel kwijt al) @Vloeien, hier ook nog steeds maar al 2 weken bruinig...
Woehee Nancy, papa en mama winnen altijd! Echt een goed streven hoor en ik hoop voor je dat het afvallen voorspoedig gaat. Hoeveel ben je al kwijt na de bevalling dan? Nog steeds rookvrij trouwens?
@Dithje, ik woog vorige week 78 en ik woog op het laatst vd zwangerschap 91, dus ben er nu 13 kwijt... Hier nog steeds rookvrij goed he! Jij?? @Es, hier de Chicco buikdrager omdat ik Babybjorn belachelijk duur vond we hebben 'm even in huis getest en dat ging prima.. Kweet nog niet hoe het is met langere stukken
Top hoor Nancy al 13 kilo! Zo gaat ie goed... Hier ook nog steeds rookvrij en ik moet zeggen dat ik er ook geen behoefte aan heb gelukkig (klopt af!). Zit af en toe wel eens over na te denken dat als ik weer ga roken de kilo's misschien ook wel sneller gaan, maar dat vind ik echt een k**** reden dus gaan we lekker niet doen... Dan maar iets meer lopen en intensiever sporten!
ja dat is 'm! En je kan je kindje met het hoofdje naar voren en naar jou toe dragen maar nogmaals; hij zat in 1e instantie lekker (gekruiste banden op de rug) maar kweet natuurlijk nog niet hoe dat voor de 'lange' afstanden is..
En ik doe er niks voor nog hoor, vreet me ongans aan al dat lekkers, nog steeds Je kan namelijk nog maaaanden spontaan kilo's verliezen na je zwangerschapp. Nou mij hoor je niet klagen Goed zo, houwen zo! Die gedachte ken ik ook wel maar we houden stug vol