juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slaap lekker dames ik ga ook mn bed opzoeken, al moet ik andere tietie dan nog ff geven ;) !!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trusten ladies! Ga ook mijn bedje opzoeken, nog ff lezen tot de fles van 00.00 uur.
    Ongelooflijk maar waar, net alweer en nog steeds een losgelaten hechting in mijn hand:$:(!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mirie, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER INTISSAR! ;)

Bubsie, gecondoleerd meid en heel veel sterkte de komende dagen!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen!

5. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    werkt dat extra als je kolft?;)

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    appels bevorderen de darmkrampen!.....net als appelsap, koolzuur houdende dranken, zelfs chocolade....

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja klopt daarom zeu ik ook varieren een appel zal weinig doen maar meer dan 1 is die kans er wel.

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Jeetje, wat is het hier rustig! Bij mij is het ook rustig.

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Iedereen een goede nacht gehad?
    Hier was de nacht weer super, ze sliep 7 uur achter elkaar, en toen nog 3 uur.
    Over de nachten mag ik niet klagen

gewicht Ben nu 11 kilo afgevallen, nog 8 te gaan. Ik snoep amper, en drink veel water, brood en avondeten. Ben gewoon weer flink aan het lijnen eigenlijk. Heb er nu geen moeite mee.

Vraag: Heb nu al 2 keer gehad, al ze 7 uur slaapt, dat haar pakje nat is, die luier houdt het niet. Had dat met pampers, en die van kruidvat. Iemand een idee? Of moet ik toch wekker zetten en eerder verschonen?

xxxx

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ff foto spammen

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    eline, wat heerlijk 7 uur slapen. Mag dat al als ze nog zo jong en klein is? Of haalt ze haar drinken overdag in?
    Mijn moppie komt echt om de 3 uur. Dat voel ik wel qua fitheid hoor haha. Ben jaloers op je 7 uurtjes.
    lieve foto trouwens

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewicht / Afvallen: Ik moet eerlijk zeggen wel een beetje jaloers te zijn op de dames die al op dieet mogen gaan omdat ze geen BV geven.

Begrijp mij goed hoor ik ben superblij dat het dit keer goed gaat met de BV maar na maanden niet je eigen lijf te hebben gehad zou ik graag er mee aan de gang willen gaan.

Kijk qua gewicht zit in nog maar 1.4 kg van mijn startgewicht maar qua figuur wel een stuk verder haha.
    Hoop dat het vandaag mooi wandelweer is. Lekker een uurtje wandelen doet vast goed voor de beentjes :D

moppie huilt... ik ga weer

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gisteren niet meer bij kunnen lezen ivm visite en we zijn even naar de Makro geweest, ik moest er ff uit :)

@ Gewicht: ik ben nu 10 kilo kwijt (van de 25 die ik aangekomen ben) maar ik hoef ze er niet allemaal af, er mag best wat blijven zitten!

@ Mammameisjes: hier doet het aanhappen erg pijn. Sinds gisteren wil meneer ook niet meer in 1x de tepel goed pakken :(, lijkt net of ie aan het "spelen" is. Als ik hem dan bij de tepel weg haal dan wordt ie driftig en pakt ie zo hard dat ik met kromme tenen zit ;)

@ Mirie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! geniet er van :D

@ Bubsie: gecondoleerd! Sterkte meid!
    Is helemaal niet raar hoor! gewoon je gevoel volgen!

@ Goldy: fijn dat het zo goed gaat!

Eerst even tot zover, zal de kleine man ff aandacht geven :D even lekker in bad doen

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Mirie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter INTISSAR

(heb haar naam even moet googelen ik had er nog nooit van gehoord ;) het is Marokaans toch?)

x

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Koekkie, Kim drinkt overdag eigenlijk te veel, moet geremd worden, dus daarom laat ik haar snachts slapen.
    Ze krijgt overdag om de 4 uur, en als ze dan snachts na 7 uur komt, heb ik overdag wat meer speling om wat meer te geven.
    Dit dametje meld zich wel als ze honger heeft:D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Hier een rustig ochtendje tot nu toe achter de rug! Luuk kwam vanmorgen om precies 8u dus fles gegeven, toen in bad gedaan, dus terwijl ik ging douchen en opruimen had ik hem in zijn bedje gelegd. En toen ik klaar was, dacht ik wat is het rustig, wassie in slaap gevallen! foutje van 'm denk ik haha dus toen heeft ie nog een uurtje geslapen terwijl ik lekker rustig aan kon doen, heerlijk.
    Alleen begint ie nu weer met mekkeren :(
    Vanmiddag komt mijn oom op visite, maarja weet weer niet hoe laat, lekker is dat ;)

@Eline, hier lekt meneer niet door in de nacht.. maar misschien haar luier vervangen voor de nachtvoeding??
    En wat een lieve foto zeg! Lijkt wel of ze lacht :$

@Marj, pffff nog steeds rustig dus bij jou... Ik vind jou ook nog rustig hoor ;)

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nancy , mijn moeder zei al miss een iets grotere luier, die meer absorbeert.
    Ze lacht ook al, als je tegen haar praat, zijn echt geen stuipjes.
    Ze kan haar hoofd ook al optillen, meer die dat doen?

Lekker dat Luuk nog slaapt zeg, Kim ook nog, een wonder. Misschien toch kapot van 45 min aan fles lurken

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O maar Luuk heeft niet tot 8u geslapen hoor! Hij was er ook om half 4, hihi ;)
    o wat gaaf zeg! Hier had hij gister opstartproblemen met lachen maar duurt niet lang meer :)
    Ja Luuk doet dat ook heel goed met zijn koppie, zo schattig

O laten we hopen dat dat het is joh voor jullie!

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoofdje optillen: mijn moppie ligt hier naast mij op haar buikkie (helpt tegen haar krampjes) en elke paar minuten gaat dat hoofdje omhoog en legt ze haar hoofdje naar de andere kant. Zo'n schattig gezicht, sterk meisje.

Als ik heel hoog hiiiii zeg geef ze mij elke keer een lachje. Ons spelletje. Of ze het nou daadwerkelijk leuk vind of gewoon een reactie is maakt niet uit... het is gewoon superlief om te zien haha.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

hier een redelijke nacht gehad mevr heeft in de reiswieg gelegen die had ik in haar bedje gezet en ja hoor toen ging ze na ff mopperen slapen :( snap er af en toe niks van daarvoor sliep ze ook heerlijk in der eigen bed:( hahaha gek kind nu al:D:p maar ja ze slaapt ...

nancy ooh lekker he dat luuk je ff een uurtje rust heeft gegeven? ze blijven schatten al mopperen ze :D

dithje ohhh wat een mooie manneke zeg en die schoene hhahaha zo lief.. hoe was jou nacht vandaag??

sam hoe ging het bij jou ?? hoop dat het steeds meer de goede kant op gaat is voor jou ook wel lekker ...

eline fijn dat kim het zo goed doet ...mooie meid hoor..

koekie met bv gaan de kilo,s vanzelf :D komt allemaal goed...

hoofdje en lachen ..hier al vrij snel het hoofdje optillen was al dag 2 3ofzo dat ze dat ff vol hield ..en lachen doet ze ook al vanaf wk 2 heel bewust zo lief allemaal .. en vanaf wk 3 al met geluid ..zelfs vanochtend kregen we een verhaal van der hahah...

Deel Deze Pagina