juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekie over het slapen s,nachts dat mag hoor .. caitlin sliep hier al vanaf dag 5 door s,nachts 12u de laatste en dan pas weer tussen 6en7uiur voor de 1e fles alleen nu is ze ff haar ritme kwijt s,nachts maar drinken wil ze niet dan ..

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Koekkie, ooo wat geweldig zeg, genieten dan he! :D *zucht*

@Angel, lekker dat ze in ieder geval geslapen heeft! hihi nu al een eigenwijsje :p
    Ook al zo genieten van jullie meisje, heerlijk! :)

@Hier, ik moest daarnet de was ophangen maar meneer was aan het mekkeren. Bedacht me ineens HEY we hebben een buikdrager! :$ Dus saampies de was opgehangen boven en hij was gelijk al knock out in dat dingen en nu issie eruit en nog steeds stevig pitten. Wat een uitvinding joh zo'n ding, geweldig!! :D
    Dus Es, blij dat je 'm besteld hebt hihi :) (was trouwens nog wel best zwaar omdat ik nog steeds last van mijn nek heb ;))

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ J2J: gefeliciteerd met jullie zoon Bram! Een prachtige naam!!!!

@ Mirie: ook voor jou eindelijk je meisje! Gefeliciteerd met Intissar! Ook al zo'n mooie bijzondere naam.

@ hier: net terug van CB. Nou, een geweldige beslissing om de bv af te gaan bouwen. Mevrouw is de afgelopen week maar liefst 225 gram gegroeid!!! Dus op de fv erbij doet ze het geweldig! Waarschijnlijk dat daar ook de heftige krampjes vandaan komen, want ik zou ook gaan huilen als ik zo hard aan het groeien was ;)
    Met de BO gaat het nog niet super, straks de ha maar bellen voor verlenging van de AB. Ook is de melkblaar weer terug, en groter dan ooit :x Mss anders toch maar met de ha overleggen dat ze 'm doorprikt. (auwie!, een naald in m'n (.) )

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had doorgekregen max 6 uurtjes. Of heeft dat te maken met bv? Ach de kleine doet dat toch (jammer genoeg) niet. Ach komt allemaal vanzelf.
    Ik denk er wel over na om wat afgekolfte melk extra te geven bij de laatste bv voor 12 uur, kijken of dat helpt. Maar tja ze mag nog 8 maal pd drinken. En ze zit nog niet op haar geboortegewicht dus ze zal het wel nodig hebben ;)

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: wat goed dat de kleine zo gegroeid is.
    Hoe vaak geef je nu nog BV? En hoe vaak FV? Ik hoop dat je BO snel overgaat, wat ontzettend vervelend en pijnlijk joh! En die blaar doorprikken jakkie, dat klinkt te eng hoor. Hopelijk gaat het vanzelf over.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Eline, super!! Ik zou idd maatje groter doen voor de nacht! Niet wakker maken om te verschonen is zonde hoor

Nancy, zit Luuk in die draagzak zeg maar hangend in het kruis?

Hier gaat het beter. Wel kwam hij om 1 uur nog, snel wat gedronken en toen wilde hij niet goed slapen, moeilijk boertje, kor heeft even met m gezeten want ik kon niet meer. Toen tot kwart over 4, en volgens mij 6 uur ofzo nog aangelegd, was mn eigen schuld, het zat m weer wat dwars om uur of 5 en lag bij mij..Wilde m toen terugleggen toen ik wakker werd .. Maar daar werd hij ook wakker van.. Toen uur of 8 ofzo weer.. En nu net weer aan de slurp! Hij is veel rustiger etc! Vannacht had ik een geweldige smile! Heerlijk :D !!

Pooh zo, is goede beslissing geweest meid! Nu hopen dat de bo snel over is!!

7. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Goede morgen!(mag nog net)

Vandaag is Carlijne alweer 1 maand oud...
    Waar blijft de tijd..
    Morgen naar het CB...
    De kids waren om 7:00 uur wakker.
    Heerlijk geslapen dus.
    Maarten heeft Carlijne de fles gegeven...

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kom even snel.. Ik wordt helemaal gek hier!!
    Mevrouw heeft het alweer op een krijsen en gillen gezet, niet normaal!! :( Echt hysterisch! Ik weet het ff niet meer..
    's nachts gaat het echt super goed, maar overdag ben ik alleen maar met haar bezig.. echt geen uurtje voor mezelf! :(
    Ik heb net een Osteopaat gebeld, maar kreeg de voicemail.. heb wel ingesproken, hoop dat ze snel terug belt!

Ik ga weer naar mijn hysterische kind, heb dr ff in de kinderwagen gelegd, anders was ik bang dat ik zelf helemaal door zou draaien!

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Joehoe, Mirie en J2J zijn ook bevallen!!!! Gefeliciteerd mama's :D

10. tmnkooijmans

Elea; Doet de airco het alweer?
    Es; Dikke knuffel!

11. tmnkooijmans

Ik ga weer weg...
    Ik ga even met Thijmen,Maryl en Carlijne dingetjes kopen...
    Ook snoepjes...
    Ze staan hier te springen om te gaan!

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zo Mark is weer lekker schoon! Heerlijk om te zien hoe zo'n kleine lekker ontspannen in het water ligt :D. Zijn buikje zit weer vol en hij ligt nu lekker te slapen in de wieg!

@ Petatje: he bah een ontstoken teen, dat voelt niet fijn! heeft het sodabad geholpen?

@ Guppie: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!

@ Eline: 7 uur dat is wel een ruk.... over de luiers: Mark is na 4.5 uur al doorweekt, vooral als ie extra heeft gedronken ;)
    Kruitvat, poeisz en libero lekken sowieso, pampers vind ik nog het beste (ik had allemaal restjes luiers van diverse mensen gekregen vandaar dat ik diverse uit het kunnen proberen :D)

@ hoofdje optillen: euhmm dat deze deze hier al toen ik Mark na de bevalling net op mijn buik had ;). Gisteren lag hij bij mij op de buik en wilde nog drinken dus ging "tijgeren" dan heeft ie zijn armpjes onder zijn buik en zijn hoofd helemaal omhoog! is een erg leuk gezicht :D

@ Pooh: zo dat gaat goed! hoop voor je dat de BO snel over gaat!

@ Es: he bah meid wat vervelend, dikke knuff!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekie jullie kleine heeft het idd dan nodig maak je ze s,nachts ook wakker dan of komt het uit zich zelf?? er mag s,nachts niet langer dan 8u tussen zitten maar daar komen ze nu ook nog niet aan ...

nancy ja heerlijk genieten hier ..heerlijk he zon buik drager ideaal haha...

hier ff een foto van ons moppie

hallo allemaal...

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en hier lekker slapen bij papa

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nog 1 om het af te leren :D
    hier had ze per toeval de muis te pakken :p

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mooie foto's Angel! :D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh wat goed te horen dat jullie meid het zo goed doet en dat het met jezelf ook al de betere kant op gaat ..lijkt me idd echt auwiii zon spuit :)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Mirie allereerst: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Intissar, wat een aparte naam, heeft het een specifieke betekenis? Ben er erg benieuwd naar!

Bubsie, wat sneu zeg van je oom, mijn innige deelneming. Wat rot dat je niet meer met je kleine meid op bezoek kon, maar voel je daar ajb niet schuldig over, zo gaan die dingen nu eenmaal, je had genoeg aan jezelf. Je oom kijkt echt wel met je mee en ziet echt die pracht van een Djesslyn van je hoor!

En gewoon meenemen en met je man afspreken dat als ze gaat jengelen en de dienst verstoord dat hij even met haar gaat wandelen ofzo want de dienst verstoren is ook niet echt handig...

Nancy, wat is die Luuk van jullie toch een lekker ding he! Mooie foto hoor mnet die grote blauwe ogen!

Hier alles goed, zo naar het CB :):), ben benieuwd! Verder weinig te melden, Fynn doet het goed en het lijkt alsof mijn productie een beetje normaal wordt, minder pijn dus en vandaag ging het aanleggen heel goed. Ik kijk gewoon zelf wel hoe hij moet liggen ipv 1 momentopname met de lactatiekundige die dan besluit dat hij zo en zo moet liggen. Eigen intuitie is goud waard hahaha!

Dikke kus en fijne dag!

Oh en Marj, ik kan me voorstellen dat het een beetje frustreert dat je de laatste bent, vooral omdat je ook al overtijd loopt nu. Aan de andere kant zijn alle meiden hier alleen nog maar voor jou aan het duimen dus je moet wel een supervlotte bevalling krijgen met zoveel cheerleaders!!! Dikke knuffel meid en geniet nog even van je buikje, je bent ten slotte de enige mét zo'n mooie buik hier! xxx

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, o nee he stomme blaar BAH! :x:( Sterkte ermee joh en inderdaad goed aan gedaan om te stoppen dan... Jeetje wat een gehannes joh, take care :(

@Sam, ja zo een buikdrager van Chicco waar hij dus in hangt met zijn kruis inderdaad..
    O jee onrustig nachtje weer! :( Maar die smile maakt alles weer goed dan he ;) Bijna alles dan 8)

@Lisette, veel plezier!

@Es, ach jeetje nee he :( Sterkte meissie en hopelijk bellen ze je snel terug :( En nu maar hopen dat de buikdrager jou ook uitkomst biedt meid.. Hier namelijk wel vanmorgen, hij sliep als een os erin :$

@Einneh, lekker dat het zo goed gaat met Mark, heerlijk hoor :)

@Angel, aaaaaaah gos wat een heerlijk foto's zeg!!! Ook een hollands welvaren he die meid van jou, super! :D

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja lekker ventje he, dat wordt me een hartebrekertje hoor hihi :p

Jeetje wat een goed nieuws meis! Super! Moederinstinct, ja is zeker goud waard :D Toppertje!

Succes bij het CB en jij ook een fijne dag!

Deel Deze Pagina