juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Even een vraagje.. Naomi slaapt eigenlijk altijd ingebakerd omdat ze zichzelf wakker houd met haar maaiende en drukke armpjes en handjes..
    Nu baker ik haar in een dunne handdoek al 2 weken lang. (tip van de kraamhulp) maar ik wil toch een inbakerdoek aanschaffen..
    Welke raden jullie?

Naomi is weer in slaap gekukkeld en ligt nu bij Vincent op bed.. Vincent is aan het gamen en Naomi ligt tussen zijn benen in te slapen.. :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou word er aardig moedeloos van.. Hij heeft volgens mij nu alweer honger.. nou ja honger, weet niet, krijsen kan hij wel...

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik ken het helaas Sam, hier ook een kleinduimpje dat steeds maar aan de borst wil hangen (zit nu al voeden te typen). Het is behoorlijk vermoeiend, vooral 's nachts ;)

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Elea mijn voorkeur gaat uit naar shawl/omslagdoek of de koffiepot.
    niet dat ik veel koffie drink maar zal wel prachtig staan op de dressoir denk ik :)

@sam zielig he als ze zo lopen krijsen :( Laura deze nacht ook. en echt tot ze overstuur in slaap is gevallen. vind het dan zo zielig,ze wil dan niet getroost worden :(

@Es ik heb de puckababy en ben er tevreden van. in de dag draai ik haar gewoon in een katoenen dekentje.

@dithje aah wat een wijs ventje is het.

@bubsie was ik jouw meisje vergeten te complimenteren. Vind haar geweldig knap seg! met der mooie haartjes! :D

@vogelinntje klets gerust hier nog ff mee. Denk dat we allen wat blijven hangen,wachtende op de laatste mamatjes!

@rest:heeft er nog iemand iets gehoord van shelly?

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    had cait hier eerst ook maar ik leg haar nu op de zij elke voeding andere kant ..en ze ligt nu heerlijk zonder zichzelf wakker te houden..
    heb wel een rol achter haar en aan de voorkant zodat ze niet op haar buik kan rollen..wie weet helpt het

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb de puckababy besteld :) Thanks Petatje! Heb hier idd meerdere goede verhalen over gelezen!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Es ja ik vind hem super. Heb een week lang (voor de hitte) de piep gebruikt. Daar is ze nu uit gegroeid dus heb de mini gekocht. Hopelijk (als je de piep) hebt besteld doe je er langer mee dan ik ;):)

@rest: ik heb af en toe nog wat bruin/roos slijm verlies. nu heb ik vandaag in bad geweest en sex gehad. Zou het nog kwaad kunnen?
    en een ander vraagje. Ik ben aan de minipil. Hoe betrouwbaar is het? en ben je nu juist meer of minder vruchtbaar tijdens de bv?
    Mannetje heeft zich "op tijd" terug getrokken maar ik weet ook wel dat dat niet veilig is. Hij was vooral bang voor infecties ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Welkom Vogelinnetje en gefeliciteerd met je zoontje Damien! Super zeg dat de bv zo goed loopt, maar wel heel zielig dat hij al spruw heeft. Heb je meds gekregen van de huisarts?

Wat goed zeg Eline dat je mannetje een ren voor de katten aan het maken is. Is het misschien stilte voor de storm;)??

Jeetje Sam, Rinze is wel erg hongerig zeg... Kan mij voorstellen dat je er moedeloos van wordt.

Het gaat goed met Shelly hoor Petatje! Paar dagen geleden nog een berichtje van haar gehad...
    Geen idee of het slijmverlies kwaad kan icm sex en bad. En de minipil ben ik helemaal niet bekend mee, dus ook daar kan ik je niet bij helpen. Heb je al wel weer een menstruatie gehad?

Whaaa wat een leuk filmpje Es, heel schattig!

Hier; ben het een beetje zat dat mijn schoonouders om de dag komen:) (was eerst elke dag:x)... Vanmiddag kregen we een sms met de vraag of het goed was dat ze tegen 5 uur komen... Nou nee, want dan heb ik ze hier zitten tot 6 a half 7 en dan komen we in de knoei met eten en voeding van Luca. Soms word ik er moedeloos van8). Nu komen ze alsnog vanavond:x, sommige mensen snappen het ook echt niet he?! Sorry, klaagmodus weer uit!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahhh Dithje, wat vervelend is dat! Kan je er niet met hun over praten en uitleggen dat je ook tijd voor jezelf wilt en met je gezin alleen?

Ik zou mijn schoonouders ook niet zo vaak over de vloer willen hebben, maar nu ben ik nogal duidelijk geweest daarin en weten ze dat ze dat hier niet hoeven te proberen :)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb ik laatst inderdaad al gedaan Es, op een tactische manier, maar kennelijk doen zij aan struisvogelpolitiek. Echt sommige mensen snappen er geen ruk van! Ach, ik zit nu inwendig ook wel weer een beetje te lachen want als ze komen dan heeft Luca zijn badje en flesje al gehad en ligt hij boven in z'n bedje. Ben benieuwd hoe lang ze dan blijven:p;)!

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @dithje neen heb nog geen ongi gehad.
    en hier snappen de mensen het ook niet. :x geduld zeggen ze,na een maand of twee zou het minderen ;):p

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik heb dit gevonden over de minipil Petatje: Minipil - Wikipedia. Vind het niet heel betrouwbaar als ik het zo lees, maar ja dat ben ik;).
    En ook dit gevonden: de minipil. Dit artikel geeft wat meer moed, maar wat nu 'echt' is???

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @dithje thx,was ook al eens gaan zoeken. Ik neem die cerazette nu. Denk dat ze inderdaad wel vrij betrouwbaar is. anders zou de gyn ze wel niet geven zeker?:p
    we willen wel heel graag een broertje of zusje voor Laura maar ik mag het eerste jaar niet. dus gaan we gewoon wat oefenen :D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje je bent met volledige bv over het algemeen niet vruchtbaar eerst. Het heeft bij mij een half jaar geduurd voordat ik weer ongi werd.
    Wat betreft de sex had ik persoonlijk nog niet gedaan ivm infecties zolang je nog vloeit..ook al is het zo nu en dan, bad idemdito. Betekent toch dat de wond nog niet helemaal genezen is..En de minipil, ben er maar niet aan begonnen omdat hij aardig secuur komt wat betreft het innemen en dus de betrouwbaarheid..

Dithje grrr meid!!! Knuffel!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Waarom mag je het eerste jaar niet dan Petatje?

Thanks voor de info Sam! Nuttig om te lezen en te weten mbt het bad, de sex moet ik uberhaupt nog niet aan denken;):p!

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @sam hmm dus jij denkt dat ik het niet had mogen doen? :) ach,het is gebeurd. thumbs up dat ik er niet voor gestrafd wordt ;):)

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heeft iemand trouwens ervaring met de Mirena spiraal? Raad mijn vk aan aangezien ik liever niet meer aan de pil wil... Ben dus erg benieuwd naar ervaringen!

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @dithje hmmm,ik had al super veel zin na 1.5 week :D en nu kon ik niet langer wachten ;)
    ik moet een jaar wachten omwille van de ks. Minstens 6 maand maar liefst een jaar.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje ja ik weet wel dat je door de minipil ook onregelmatig bloedverlies kunt hebben dus dat zou daar ook door kunnen komen..
    Hier geen ervaring met Mirena.
    En wat betreft de sex hier ook nog niet hoor ;)

Deel Deze Pagina