Proficiat Mirrie en J2J!!!!! Geniet ervan!!! Marj, veel succes nog!!! Gisteren was ik bekaf. Anissa dronk aan de borst, viel snel in slaap om even later weer te gaan huilen van de honger en zo is dat ongeveer de hele dag doorgegaan... Op zich loopt de borstvoeding goed nu, ben echt blij dat ik door heb gezet! Alleen de linkerborst gaat af en toe wat moeilijker omdat als ze wilt aanhappen mijn tepel steeds terug trekt, maar meestal lukt het uiteindelijk wel. Misschien een tip voor sommigen. Anissa dronk in het begin niet aan de borst dus moest ik het (afgekolfd) via een flesje geven. Omdat ik toch nog graag wilde proberen om haar aan de borst te krijgen heb ik een apart flesje besteld die op een borst lijkt (qua functie) zodat ze het via het flesje een beetje leren om goed aan te zuigen en om geen speen/tepelverwarring te krijgen. Het flesje heet: de breastflow en is alleen via internet verkrijgbaar. (maar 1 winkel in nederland heeft die). Het proberen waard. Hier is het gelukt (misschien niet door het flesje maar toch..) Ik maakte trouwens in het begin ook heel weinig melk aan maar door structureel te kolven is het op gang gekomen. Ik maak nog niet veel aan maar in ieder geval genoeg.. Wij gebruiken nu luiers van kruidvat en bumblies, nog niets te klagen eigenlijk. Gebruiken ook nog steeds maat 1. Verder ben ik mijn digitale camera bij mijn ouders vergeten dus moet ik maar snel een keer halen want zo mis ik haar eerste echte lachjes.. Krijg om 15u bezoek en om 19u weer..
Zou een regeldag kunnen zijn MamaT... Succes ermee! Hmmm Liam is niet te foppen dus... Als je hem water geeft dan ipv melk? Wat fijn dat Mirie naar huis mag, ga je vandaag al bij d'r langs? Whihihi zo erg is het niet hoor... Kan het makkelijk handelen maar moest het wel even kwijt, vandaar mijn 'noodkreet'! Mirie wat super dat je naar huis mag, lekker genieten meis! Knuffel Es! Heerlijk MoederK dat de bv zo goed loopt! Joh je camera vergeten, dat is inderdaad niet fijn... Kan je 'm snel gaan halen denk je? Hier; 't is stil en het heeft maar 2 rondes geduurd!
Dikke knuff voor Es! Wat fijn dat je vader voor je klaarstaat! Misschien toch met Vincent over hebben? Is het geen optie om weer terug te verhuizen dichter in de buurt als dat betekend dat je je fijner voelt? Dithje, jij ook sterkte met jullie slapeloze nachten.. Hoop dat jullie mannetje snel doorslaapt. Wat een schatje trouwens! Angel, wat een heerlijk moppie zeg!!
Ik kan de camera halen wanneer ik wil alleen moet ik daarvoor 20 minuten rijden en heb ik nog geen zin in gehad. Mijn ouders zijn nu namelijk week (of 2) op vakantie dus kan er ook niet gezellig gaan buurten dus moet dan echt op en neer rijden..
oke, die ken ik niet. wij zijn zelf in Monster geweest met beide kids. dikke knuffel voor jou meid, want het valt idd niet mee als je zo ver van je familie zit.
MoederK: Voor Vincent is het geen optie om daar heen te verhuizen ivm zijn werk. Vincent heeft een leidinggevende functie en werkt veel.. Hij heeft ook vaak oproep dienst en moet dan binnen 15 a 20 min op de zaak zijn.. Dus het terug verhuizen is voor hem geen optie..
Dithtje: Uuuh, ja ik ga bij Mirie langs (hoop vandaag en anders morgen), maar ik ben geen bezoek, hahaha. Kijken of alles goed gaat en ff een flesvoeding ofzo doen, zodat zij kan blijven liggen. Ze heeft namelijk nog een baby van 0 jaar (over een paar dagen wordt hij 1). Water is overigens een goed idee. Ik ga ook even venkelthee halen. Wie geeftdat nog meer?? MoederK: Goed dat je hebt doorgezet! Camera is nu best belangrijk he! Angel/Nancy: Wie van jullie twee geeft ook alweer de kleine slapend te drinken? Ik heb zojuist de kleine van mij in de reiswieg (kinderwagen) gedaan, handdoekje aan de zijkant zodat de fles schuin zit en de speen in de mond gedaan.. Hij heeft dus zelf gedronken en is toen in slaap gevallen. Liam boert zowat toch niet, dus heb m gewoon laten liggen. Bij Ryan werkte dit perfect!! Ik vind Liam nog een beetje te jong, maar over een weekje of 2 ga ik het toch weer zo aanpakken.
Hier afspraak maken zometeen, is weer mis. Wil steeds slokjes onrustig drinken, veel kreunen, zit m niet lekker!
Weet niet wat me overkomt vandaag, om 8 uur kreeg kim de fles, toen heb ik haar half 12 wakker gemaakt voor het badje. 12 uur de fles, daarna in bed gelegt en slaapt nog. Was het misschien toch zuigbehoefte, die nu goed wordt vervuld met die nieuwe speen
hai.... hier vandaag weer bij het cb geweest voor chayenna te wegen en ons moppie is maar 10gram bijgekomen dus ze weegt nu 3890gram, ze moet nog 150gram om op haar geboorte gewicht te komen. ze waren me een beetje flesvoeding aan aan t smeren maar daar heb ik mijn mening toch even duidelijk over gegeven want ik heb genoeg melk want na dat chayenna gedronken heeft 15min aan iedere borst kolf ik nog 100cc. nu hebben we afgesproken dat ik haar beide borsten aanbied en dan nog 30cc afgekolfde borstvoeding na geef met een flesje, het is wel heel intensief omdat ik en fulltime borstvoeding geef en daarbij ook nog flink met kolven bezig moet zijn. volgende week dinsdag moeten we weer terug naar het cb en dan gaan ze haar weer wegen en dan hoop ik dat ze eindelijk wat bijgekomen is. @all knuffie, sorry dat ik verder niet reageer maar dit bovenstaande vergt veel energie dus vandaar.
is het eigenlijk normaal dat die ukkies zoveel de hik hebben?? Naomi heeft bijna na elke fles de hik..
@Es, ach meis toch, heb je schreeuw om hulp echt met een brok in mijn keel zitten lezen Ik wou dat ik je kon helpen maar ik weet niet hoe En snap best dat je die gedachten hebt maar ik denk dat je toch beter voor Vincent kan kiezen hoor meis.. En dan af en toe heel erg uit kijken naar de weekenden bij je paps. Heb je geen dikke vriendinnen in de buurt, ja toch? Die werken zeker? En misschien weer in de salon gaan helpen? Al is het maar 1 dagje in de week! En dan Naomi bij je schoonouders? Of wil je dat echt niet? Ik roep maar wat hoor.. moeilijk moeilijk meis sterkte @Dithje, aaaaaargh en ik had nog zo geduimd dat vannacht beter zou zijn! Wat lief de hulproep van Angel hihi hopelijk helpt het @Hikkend kindje, hier ook heel veel de hik maar dat had ie ook altijd al in de buik @MamaT, ja meestal de laatste fles gaat er slapend in maar dan heb ik 'm wel in mijn armen en daarna gewoon boertje.. @Sam, ach jeetje toch weer onrustig Fijn dat de afspraak nu staat.. sterkte meis @Kikkert, zwaar zeg fulltime BV, respect voor jou meis! @MoederK, volhouder! En wat fijn dat die speen helpt, wellicht hebben de andere meiden er ook wat aan! Succes @Eline, oooo wat goed!!! Super zeg dat die speen helpt, HOERA!! @Hier, Mijn oom is net uurtje weg, was gezelli. We gingen boven in Luuk zijn bedje kijken, lag ie daar met grote kijkers om zich heen te turen. Mijn oom smolt hihi (Het is trouwens die oom van mijn tante die pas overleden is..) Toen heb ik Luuk maar even mee naar beneden genomen en nu ligt ie weer te pitten
Hey es: Jee meid, vervelend zeg, hier ook zo n vent nou moet ik eerlijk zeggen dat die zn buien heeft ene x is die zooo behulpzaam en de andere x totaal niet Laat lkker ff de boel de boel en geniet bij je vader Gister was die ff bij vrienden, en ik zei nog 11 geef jij haar fles! jaja is goed, sms t meneer om half 11 nadat ik stuurde hallo fles??? ja zegt die ik geef dr om 1 uur wel de fles ik zo hallo wat denk je dat je je kind dr fles ff zo kan verschuiven??? mannen grrrrrr, ik heb het zelf gedaan! en ben na bed gegaan en toen kwam ze 2 uur weer, en toen heb ik gezegd doe jij maar (hij was aan het gamen) ben zo verder gaan slapen Ja eline welke speen heb je??
Heerlijk Nancy.. Die van mij is dan nu eindelijk in slaap gevallen, voor hoelang weet ik het niet.. Had hij nog niet gedaan!! Eline wat goed zeg!! Nou het zit ons ook niet mee.. Ook deze therapeut is op vakantie, maar ze raadde me aan om naar andere plaats te gaan, dus daarheen gebeld en helaas wil hij ze pas vanaf 6 weken zien en is hij ook volgende week op vakantie. Al met al 16 augustus kunnen we er heen. Helaas is Kor dan weer aan het werk. Nou ja, Jildou maar even uitbesteden !! Heb net de vragenlijst ingevuld die ik per mail kreeg. Hmm moest toch wel veel invullen wat wijst naar Kiss..
Mamachan zit hij om 2 uur nog te gamen??? sorry, wat een l*l.. en jij kunt vervolgens alles alleen doen zeker??
@Mamma chan, mannen :x @Sam, ach jee wat balen zeg! En ik dacht dat ik gelezen had de afspraak al stond, sorry 8) Hoop zo dat het helpt meid, maar vast wel! Succes
Zo mag ik even gillen? Vanmorgen heb ik me werkelijk uit de naad gerend voor mijn kindjes, maar niks was goed. Vigo wilde alleen maar aan de borst, dus duidelijk nog een regeldag en Ymke werd daar erg jaloers van. Ze heeft zelfs 2 keer uitgehaald naar Vigo. Zat ik daar weer lekker te janken... Om 13:00 had ik ze eindelijk in slaap in het grote bed, pffffftttt!!!! Vigo mag van mij nog wel even door trekken, die raakt nog uitgeput van dat geregel! Er was even een split second de gedachte waarom ik dit in godsnaam wilde, maar ik realiseer me wel dat we nog moeten wennen. En regeldagen zijn niet forever... Zijn J2J en Mirie nou bevallen? Gefeliciteerd dames! Mocht wel eens tijd worden Es, ik vind het echt enorm rot voor je. Weet wel dat met die pre zwangerschapshormonen het allemaal wat heftiger aanvoelt, misschien kan je het dan wat relativeren voor jezelf. Van dat vele werken herken ik wel. Mijn man is ook veel aan het werk en dat steekt mij ook wel eens. Al weet ik eerlijk gezegd niet of ik gelukkig kan zijn met een partner die niet ambitieus is, dus het is bij mij gewoon nooit goed. Hoop dat Naomi opknapt van het consult en dat jij een beetje opknapt van de aandacht van je vader! Je wilt trouwens ook niet weten hoe ik er bijzit hoor, kan zo zeker de straat niet op, dus je bent niet de enige