Sam: ja gister wel want ik wil gewoon tv kijken dus moet die t ma doen als ik in bed lig Ach meiden ik kan nog meer me gal spuwen maar laat ik dat maar niet doen
Nancy; Thanks meid. Ik breng Naomi dus echt niet bij mijn schoonouders.. maar dat wil Vincent zelf ook niet hoor En ach ik heb er ook zelf voor gekozen om hier heen te verhuizen.. dus ik zal ook niet zomaar terug gaan, of het moet tussen mij en Vincent echt uitlopen tot een breuk, maar zover denk ik niet eens! Ik heb Naomi nu ingebakerd in bed gelegd met haar speentje, en ze is wel wakker maar ze is wel stil.. Ik ga het zo eens proberen.. als ze gaat huilen ga ik erheen, muziekdoosje aan en speentje geven en dan kijken of het werkt.. Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch Gaat ze nou echt hysterisch huilen is het een ander verhaal, dan pak ik haar wel op natuurlijk..
@Guppie, o jeetje baaldag voor jou brrrrrrr niet fijn Hopen op morgen een betere dag @Es, nee niet bij je schoonouders? Omdat je ze niet mag of zijn er meerdere dingen aan de hand? (Tik op mijn vingers als ik te nieuwsgierig ben hoor ) Nee niet zo ver denken hoor meis! Hoe lang ben je al bij Vincent? En ah gossie lieve foto zeg, punkie Dichthouden die oogjes! Hopelijk werkt het ritueel, hier wel hoor maar ook pas na 4 a 5 keer, dus geduld he
Ik denk dat ik ook eens ga inbakeren. Doe jij dat met een hydrofiel doen Es? Jemig Nancy, wat is Luuk onwijs gegroeid zie ik opeens in je onderschrift! Ik heb nog niet eens bericht gehad van de wijkverpleegkundige en ze komt toch 2 weken na de geboorte? Gaat ze hier niet meer redden dus. Eerste keer CB is ook pas 6 weken na geboorte. Beetje teleurstellend allemaal. Ik kom er zo nooit achter of Vigo goed groeit...
Hey meiden, Sam dikke knuffel en hoop dat je toch snel terecht kan. Verder uitwijken is op de lange termijn ook geen optie lijkt me. Knuff! Es, ik kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. Ik wil je een dikke knuffel geven en troosten want zo is het niet leuk. Probeer even met Vincent te praten dat het ook heel belangrijk is dat hij betrokken blijft en dat je nu eenmaal in een ander dorp een stukje eenzamer en afhankelijker bent. En wat is nou werk, hij moet voor sommige dingen gewoon echt even zijn werk aan de kant schuiven, voor het geluk en de gezondheid van zijn vrouw en dochter. Hier ook een thuiszitter en Bart is net op zijn nieuwe werk begonnen maandag, dus het meeste komt ook op mij terecht en ik ben niet veel gewend. Gelukkig heb ik een rustig kereltje maar ik kan me al volledig machteloos voelen als hij 1 keer een huilbui van een uur heeft, dus ik begrijp echt hoe je je voelt. Knuffel meid! Nancy thanks! Ik heb hier echt een ugly ass draagding van mn schoonmoeder gehad, daar wil je nog niet dood in gevonden worden met schotse ruitjes bleagh! Ze is nu 2 weken op vakantie dus ik ga een nieuwe kopen en dan zeg ik kraamkadootje van iemand whahahahah . Eline, ik wil ook weten welke speen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb hier 1 van nuby die gaat wel redelijk en 1 van difrax, de combi en die is favoriet. Hier: Bij het CB geweest en onze grote jongen weegt 3365 gram! Ik ben zo trots! Zijn dieptepunt was 2920 dus een hele grote vooruitgang. Ik zag wel dat hij gegroeid was, maarja misschien heb ik daar wel helemaal geen kijk op. Dus ben erg blij met de uitslag ! Ik ga nog effe relaxen want hij ligt lekker in de box te hikken en rond te kijken naar zijn mooie mobiel met mozart haha. Dikke kus Sue
Guppie ook een dikke knuff meid! Fynn is dag 8 door de kraamhulp gewogen, 3020 toen. De CB is hier maandag op exact 2 weken geweest, hadden vrijdag gebeld voor de afspraak, dus als ze vandaag bellen lukt het nog. Ik kreeg het advies gewoon zelf contact op te nemen als ze dat nog niet hadden gedaan. Toen ze langskwamen werd er niet gewogen en kreeg ik het advies als ik nieuwsgierig was ik naar een inloop-weegmoment kon gaan, vandaag van 13:30 tot 14:00 en op maandag ook tussen dezelfde tijden. Is dat geen optie voor jou? Ik heb nl pas 2 sept een afspraak bij CB en daar ga ik dus echt niet op wachten he! Over 2 weken (en misschien zelfs al wel volgende week) ga ik weer naar het weeg-inloopspreekuur. Hoop dat dat een mogelijkheid voor je is! xxx YAY! De postbode belt net aan met mijn bol.com bestelling. Heb baby's eerste jaar van Pauline Oud betsteld, heb ook haar 9 maanden dagboek en haar kraamdagboek. Ik hou echt van vragenlijsten en dingen invullen. Nu maar hopen dat de toekomstige vriendin van Fynn het leuk vindt om te lezen, want ik denk dat jongens er weinig om geven (Bart is een uitzondering, maar het is natuurlijk ook weer wel zijn zoon). haha hoop dat ik het niet helemaal voor niks doe allemaal iig! xxx
Thanks Sue! Naomi slaapt!!! whoeiiiiii En Nancy, mijn schoonouders zijn hele simpele en vooral domme mensen.. (mijn schoonmoeder is het ergste hoor) Ze roken gewoon in huis waar Naomi bij is.. ze drinkt koffie terwijl Naomi op dr schoot ligt! en ik heb daardoor alleen maar ruzie met hun.. Gelukkig is Vincent het met me eens, ik vertrouw ze gewoon niet met mijn kind alleen.. dus vandaar Vincent en ik zijn officieel 2 jaar samen, en ik woon nu een jaar bij hem..
Guppie; ik leg Naomi in de puckababy.. ingebakerd.. kan ze niet zo slaan en schoppen met handen en benen, wordt ze rustig(er) van Vooral nu heeft het echt geholpen, want mevrouw slaapt!! De puckababy is meer een dichte slaapzak, waar handen en benen inzitten.. maar hij is wel klein, dus ze kunnen in principe geen kant op.. ze voelen zich er ook meer geborgen in.. zo wordt Naomi er ook rustiger van. Als ik haar los leg dan gaat ze slaan en schoppen met handen en benen en houd ze zichzelf wakker..
Zo handtekening nog even aangepast. Es, dan begrijp ik heel goed waar je vandaan komt! Hier ook zon schoonfam. Ze willen erg graag 1 dag per week voor Fynn gaan zorgen straks als ik ga werken maar wil ik dat wel? Het is daar erg vies en een heel grote labrador die zo dom is als een kweetnietwat. What to do??? Eline, ik moet ook kolven dus ik gebruik wel flessen en dan ook van difrax. Dus thanks voor de tip! Ik heb nu nog de kersenspeen soft o.i.d. Zo nu echt ff relaxen! xxx
@Suekes, whahaha zie het al helemaal voor me dat draagding hihihi Arme Fynn En wat is ie goed gegroeid, super joh! Pak van je hart dan he, je doet het goed dus TOPPER! Ja zo een boek wil ik ook in gaan vullen en hopelijk leuk voor de schoondochter dan ja haha je hebt helemaal gelijk, niet eens bij stilgestaan Wij hebben ook die muziekmobiel met Mozart, de Tiny Love toch? @Guppie, ja haha meneertje gaat goed, hollands bonkie is het 8) En dat van die wijkverpleegkundige, nou je het zegt! Bij ons ook nooit geweest terwijl ze dat wel hadden gezegd @Es, ach jezus nee dan zou ik haar ook niet zo snel brengen, OMG Ik zit ook nog steeds met mijn schoonvader en de alcohol hoor... word er soms zo gek van En JOEPIE dat ze slaapt!!!
Sue; je moet doen waar je je goed bij voelt meid.. en als ik je zo hoor denk ik niet dat je je er goed bij voelt om Fynn daar te brengen.. dan moet je het niet doen! Dan ga je niet met een goed gevoel weg naar je werk.. Ik moet er niet aan denken om mijn kind uberhaupt een uur daar alleen te laten haha En mijn schoonmoeder vraagt het wel eens hoor, maar dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik dat niet zie zitten.. ik bepaal het het is mijn kind, en jammer voor haar! Ze denken gewoon niet na.. en als je er wat van zegt zeggen ze wel ''ja'' maar ze doen nee.. zoals met dat roken bij Naomi in de buurt.. heb het al 40x gezegd dat ik het niet wil, en nu gaan we al niet meer naar hun toe.. dan komen ze maar hier heen, hier zijn ze verplicht buiten te gaan staan roken..
Suekes, hier ook pauline! Heb het babyboek als kraamcadeau gevraagd aan zwager en schoonzus. Zij weten niet vaak iets leuks (kreeg met marjolein lelijk groen oranje blauw geruit dekbedhoes met blauw onderlaken...).
Nancy; fijn he die schoonouders.. En daarom mis ik mijn ouders (vooral vader) zo erg! Aan hem hoef ik niet eens te vragen om buiten te roken, die doet het uit zichzelf al.. die denkt teminste na bij dingen.. Mijn vader is een wereld vent echt waar! En daarom mis ik hem zo.. Mijn rots in de branding.. in mijn zwangerschap heeft ie ook zoveeeel voor mij gedaan.. We hebben hem daarom van de week een tv kado gegeven.. hij was helemaal ontroerd.. Hij heeft het qua geld niet breed en zat nog steeds met een tv die amper werkte en zo oud was al sinterklaas zijn kont dus vandaar een kado gegeven.. hij was zo blij!
@Es, nou ja zeg wat een idioten :x (sorry hoor...) Kan altijd heel slecht tegen dat soort dingen En ben helemaal ontroerd door je ode aan je vader, zo mooi he als je dat hebt.. Mijn vader gaat gewoon weer overwinteren van de winter, erg leuk Hij is me nu al aan het voobereiden (mijn vader en ik voelen elkaar heel goed aan altijd) maar ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd.. Je wil toch het 1e jaar van je kleinkind meemaken lijkt mij
Nancy; ja ik zou ook het eerste jaar van me kleinkind niet willen missen.. maar heb je het er al over gehad met hem?
Nee want hij weet dondersgoed hoe ik erover denk daarom is hij me ook zo schuldbewust aan het voorbereiden.. En ik wil hem ook niet verplichten, tis heel dubbel
Aan de ene kant snap ik hem wel dat ie ''ff'' weg wilt, maar aan de andere kant zou ik het ook heel dubbel vinden idd.. moeilijk hoor..