juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou dames, Naomi slaapt nog steeds!! :) t heeft dus effect gehad!! jippieeee
    ben zelf ook weer beetje tot rust gekomen nu! :D:D

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja moeilijk maarja......
    En dat allemaal door het 'bedritueel' jeeeeeeeeeee super zeg! :D

@Hier, ik heb me net vreselijk uitgeleefd in de sale van kleertjes.com, heerlijk :D Onze kleine man kan weer even vooruit ;)

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Eline: Zorg die difrax dental ervoor dat hij er langer of korter over doet? Ik heb kers soft

Es: Heerlijk hoor, maar paps en mams gaan. Ryan logeert nu op zondag en woensdag bij paps en mams zodat ik de maandag en donderdag alleen ben met de kleine. Op de overige doordeweekse dagen gaat hij naar de creche en in het weekend is paps er. Zo kom ik even tot mijn rust.

Nancy: Welke maat draagt je zoontje nu?? Ik heb dus nog maatje 56 nieuw liggen (cedeautjes gekregen) omdat mijn kleine die nie past. Gelukkig zijn er nog een aantal zwanger om me heen..

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, Hij draagt nu nog net maat 56 en soms een kleine 62... (vaak van Noppies maat 62 al, dat valt beetje klein)
    grote binkies he die van ons :p

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi slaapt nog steeds! :$

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge Sam wat balen zeg met die therapeuten en vakantie... 16 augustus lijkt nog ver weg, maar de tijd vliegt meis... Knuffel!

Super Eline dat het nu zo goed gaat met Kim en de nieuwe speen!

Succes Kikkert en hopen dat Chayenna volgende week meer aangekomen is!

Pfff praat me d'r niet van Es, Luca heeft ook heel veel de hik en wordt er altijd zo onrustig van...
    Yeah meis, wat fijn dat Naomi slaapt en dat het gewerkt heeft! Ff bijkomen nu en paar keer flink ademhalen dan kan je er straks weer tegen;):D.

Wat heerlijk Nancy dat je oom zo genoot van Luuk! En natuurlijk ook heerlijk dat Luuk zo fijn om zich heen aan het kijken was... Hmmzz lastig meis dat je vader weer wil overwinteren. Kan mij voorstellen dat je het niet leuk vindt dat hij het (gedeeltelijk) eerste jaar van Luuk mist. Maar als hij er beter en gelukkig van wordt om te gaan overwinteren terwijl hij hier in NL zit te verpieteren... Tsja, lastig lastig... Dikke knuffel!

Joh Guppie Ymke uitgehaald naar Vigo, das niet lief! Knuffel meis!

Super Sue dat Fynn zo goed gegroeid is! Wat leuk al die boeken joh, daar vermaak je je vast wel mee!

Kledingmaat; Luca gaat nu richting maat 56... Maat 50 wordt nu echt te krap en al een aantal broekjes en shirtjes die echt niet meer kunnen dus die zitten al in een bewaarbox.

Hier; druk druk druk... Krijgen andere kledingkast van mijn vader, want die heeft een nieuwe gekocht. Die van hem is groter dan die van ons en dus errug bruikbaar voor ons. Onze oude kast dus uit elkaar gehaald, naar zolder gebracht en daar weer in elkaar gezet. Nu wachten op paps met de andere kast en dan die nog in elkaar zetten en inruimen... Hoezo je hebt het er maar druk mee;). Maar wel toppie hoor, ikke is blij:D!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier gaat Naomi nu ook naar maatje 56 :D sommige nog maatje 50, maar de meeste nu wel maatje 56..

Ik ga Naomi zo maar wakker maken voor haar fles! ArgG!! altijd jammer dat je dr dan wakker moet maken.. maar anders kom ik niet op de 6 flessen vandaag! ;)

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Jazeker Nancy, grote bink! Ryan was ook een grote bink, die was 57 cm bij de bevalling. Ik baal wel ontzettend dat ze bij de geboorte van Liam niet beter hadden geschat want heb nu 53 op mijn geboortekaartjes staan, maar hij was dus groter:S

Owja, mijn schoonzus gaat binnenkort bevallen, ook van een jongen! Ik ga een grote mand met allemaal dingetjes voor haar halen. Leuk toch? Ze heeft echt bijna alles al!

Willen jullie foto van Ryan zien?? Mogen jullie zijn leeftijd schatten, haha. Ik pak m ff.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, goed man! Echt super dat ze lekker ligt te slapen :D

@Dithje, zo dan das fijn een nieuwe kast! Geeft dan wel een hoop troep ja, maar voor een goed doel ;)
    Ik moet er niet aan denken dat ik ooit mijn inloopkast leeg moet gaan halen :$:$

@MamaT, ook een flinkerd ja! Luuk was van de week bij het CB ook al 57cm... En dan te bedenken dat ik zelf maar 1.60m ben ;) En Bas is ook niet zo groot hoor. Toch de buurman geweest dan?? whahaha geintje flauw :p
    En zeker slordig dat ze verkeerd geschat hebben ja! :$
    Leuk leuk foto foto! :D

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O ja, nu we het toch over kasten hebben; ik zou OOIT nog eens mijn schoenen 'collectie' showen, nou bij deze! Erg he ;) *schaam*
    En dan te bedenken dat ik op dit moment maar 2 paar pas ivm vocht (en mijn slippers dan..) 8)

Bekijk bijlage 91623

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Oooeeh, kan die foto nie van toestel halen. Ik doe het morgen wel even.

Heb wel een aandenken voor jullie. Vinden jullie vast leuk, hahaha!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En mijn slippers en schoenen op de grond die ik niet meer kwijt kan.. In de bruine mand zitten mijn laarzen en daar achter die mand staan ook nog een paar paar 8)8)

Bekijk bijlage 91624

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik wilde een foto van de moederkoek plaatsen, maar mijn zusje zegt dat het smerig is... dus dan maar nie..

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hahaha nee laat maar :p
    (Heb overigens die van mij nooit gezien ivm keizersnede en dat vind ik dan wel weer jammer..)

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pffff, heb maar 2 paar schoenen!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zal ik m pb'en?? Ik had m bij Ryan ook niet gezien omdat ik toen uitiendelijk ook een keizersnede kreeg.

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #3237 Es09, 5 aug 2010
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
    Whooooooo Nancy!!:$:$ welke maat heb je?? kan ik keer bij jou komen shoppen :p:p

Naomi heeft slapende de fles gedronken.. en toch maar weer in bed gelegd.. ze slaapt nog half.. ogen draaien soms weg maar ze is wel aan het piepen ;) zal me benieuwen :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff nancy :D !! HAHA!!

Hier ook een foto van de placenta ;) !!

De vragenlijst van de fysio ingevuld en als je het zo ziet staan is het allemaal niet erg normaal.. Als de fysio er niets mee kan, probeer ik wel naar de ka te gaan. Is toch niet normaal als ik het zo lees.. :( Arme poppie!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, is goed stuur maar ;)

@Es, hahaha :p normaal maat 37-38 maar op het moment een grote maat 39 8)
    Op hoop van zegen! Maar volgens mij zit het wel goed :)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Arme schat... :( Maar gelukkig heeft ie een hele lieve mama die er alles aan doet om hem weer op te laten knappen!

Deel Deze Pagina