juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze slaapt nog steeds, hahaha moet haar zo weer wakker maken voor de fles!! :D:D:D ongelofelijk!!!! :$ ze is dr slaap aan het inhalen wat ze 2 dagen niet geslapen heeft! :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, oei mannen ;) Ik heb over die van mij echt niet te klagen maar als ik dat bij jullie af en toe lees... Schop onder z'n kontje! ;)
    Wat zou werken; wij hebben hier een zogenaamd bedritueel ;) Als hij in zijn bedje ligt en hij gaat mekkeren/huilen, dan laten wij hem hier altijd even huilen en als het te lang duurt/te erg wordt, dan gaan we naar hem toe, aaien over z'n bol en een knuffel (niet uit bed halen!) en speen erin en muziekdoosje aan. Dit mogelijk 4 a 5 keer herhalen en binnen het half uur slaapt ie. Werkt hier tot nu toe perfect moet ik zeggen! :)
    En wat die schoenen betreft; ben gek op koopjes hoor, dus staat niet heel duur spul ;) En merk nu al dat ik shoppen voor mijn kind veel leuker vind hihi :D

@Es, JOEHOE houwen zo! :D

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Ik meld me weer even.
    Nog iets boeiends gebeurt ofzo?

Hier; De kids hebben zich tijdens het eten voorbeeldig gedragen!
    Woehoe!
    De kids begonnen na het eten wel te draken,dus in bad en iets eerder naar bed gedaan.
    Verder heerlijk in de tuin gezetten vandaag,en met de kids gespeeld.
    Carlijne heeft weer goed gedronken!

Groetjes!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou zo'n bedritueel moet ik ook maar proberen, want zoals het nu gaat werkt het iig niet. (steeds weer aanleggen tot hij slaapt en niet meer wakker wordt). Hoelang laat je hem dan huilen? En is er nog een verschil tussen mopperend huilen of krijsen? Laten krijsen vind ik nogal moeilijk namelijk...

En mn mannetje is normaal echt wel heel behulpzaam hoor. Ik denk dat hij ook even niet wist wat hij met de situatie aan moest. Maar goed, klagen moet kunnen he :p

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, krijsen laat ik hem zeker niet, dan gelijk erheen en dan wachten tot ie stil is, en dan het ritueel weer doen.. Hier helpt het in ieder geval :)
    Ach dan had je mannetje misschien zelf ook een offdagje en klagen mag hier altijd ;)

@Lisette, WOEHOE, fijn zoete kinderen! :)

6. tmnkooijmans

Nancy; Zeker fijn!

Vandaag is Carlijne alweer 1 maand oud....
    En morgen naar t CB...
    Heb vanmiddag trouwens snoepjes gekocht met de kids!
    Ze hebben heel veel zin op weg te gaan!
    We gaan met 2 auto´s.
    Want 4 kinderen+2 ouders+kinderwage+rst van de bagage past niet in 1 auto.

7. tmnkooijmans

Ik ga douchen,en dan nog even lekker bankhangen en naar bed!
    Kom morgen wel een update doen over CB!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lisette, Carlijne alweer 1 maand, gaat hard he! 8) En leuk op vakantie! Succes bij het CB morgen :)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    even jullie mening nodig!

Naomi is nu bezig met haar 5de fles.. normaal is dit haar 6e fles en laatste.. maar nu kwam ze vanmorgen pas zo laat vandaar nu pas de 5de.. Zal ik haar dan straks om bv 1 uur nog wakker maken, of gewoon in bed leggen en kijken of ze vannacht zelf komt.. :( Anders heeft ze maar 5 flessen gedronken vandaag.. mja aan de andere kant, krijgt ze honger komt ze wel denk ik dan..
    En ze heeft alle 5 flessen helemaal leeg gedronken vandaag (130cc) :)

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ga mijn enkel tattoo uitbreiden met de naam caitlin angel-lee en wat sier erbij hij is wel big maar ohh zo mooi haha.. denk hoop ik morgen want ik wil hem wil hem:p

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es ja persoonlijk, maar geen ervaring he, zou zeggen laat lekker slapen en idd als ze honger heeft komt ze wel!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Nancy thanks voor de uitleg, ga het morgen zeker proberen!

@Es, lastig! Wat zegt je gevoel? Een fles kunnen ze vaak wel slapend leegdrinken. Ik hou me nog wel aan de tijden en zet 's nachts de wekker, maar Vigo meldt zich altijd net een paar minuutjes eerder uit zichzelf.

Ik ga lekker mn bedje in! Morgen nieuwe dag nieuwe kansen :D

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Als ze om 1 uur nog wakker is geef ik haar de fles wel, maar slaapt ze laat ik haar liggen en komt ze wel wanneer ze honger heeft :):)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoop ook voor je Guppie dat jullie morgen een betere dag hebben! Kan mij voorstellen dat het zwaar is zo... Hier ook dat bedritueel en het werkt echt! Luca krijst soms ook echt wel en ik vind het hartverscheurend, maar laat hem wel even want hij heeft het kennelijk nodig om in slaap te komen:(. Max 5 minuten en dan loop ik naar hem toe om 'm te troosten etc..

In de tuin gezeten TMN? Sjonge zeg, hier was het de hele dag prutweer:(... Whihihi dat moet een komisch gezicht zijn, eventjes op stap met het gezin en dan met 2 auto's moeten:p;)!

Wat je zegt Es als Naomi honger heeft dan meldt ze zich wel... Zou d'r niet wakker maken vannacht met de kans dat ze niet meer wil slapen of overstuur raakt;).

Hier; Oh wat kan een mens een troep verzamelen zeg:$! Denk dat doen we wel even, maar ben nog niet klaar. De zolder staat nog op z'n kop en moet nog verder opgeruimd worden... Geen zin meer in en morgen weer een nieuwe dag!
    Ik moet trouwens leren mijn mond te houden:x! Gisteren hier dol enthousiast aan het vertellen dat ik al een tijdje niet meer vloei en wat denk je... Juistem, vandaag weer vieze bruine zooi:x:$:(! BOEHOE!!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, gaaaaaaaf klinkt echt helemaal super! Hou er van :D Hopelijk staat ie snel :)

@Es, nee kzou haar niet wakker maken, als ze honger heeft komt ze zelf wel

@Guppie, trusten met hopelijk morgen een goeie dag!

@Dithje, oei oei een zooitje dus, balen dan he ;) Tis een klus maar daarna ben je zo blij :D
    Heh balen he dat vloeien, hier ook op en af bleh :(

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    #3276 MamaT, 5 aug 2010
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
    Hmmm, Sam, rekening houdende met mijn eerdere opmerkingen had ik niet verwacht dat je zou denken dat ik je voor gek verklaar. Met mijn opmerkingen bedoelde ik te zeggen dat wat er met jouw kindje aan de hand is vast niet te maken heeft met dat hij met zijn hoofdje schuin slaapt of een voorkeur heeft, omdat veel babies (ook de mijne) dat doen. Ik bedoelde te zeggen dat het vast iets anders is. Maar dat er met jouw kindje iets is daar twijfel ik niet aan. Ik twijfel sowieso niet aan een moeder die voelt dat er iets niet goed is. Als een moeder dat voelt dan is dat vaak ook zo. En de term 'overbezorgde moeder' ken ik niet. Maar goed, om verdere opmerkingen dan wel onenigheid te voorkomen, zal ik geen uitlatingen meer doen. Mijn excuses indien het anders is overgekomen dan mijn bedoeling is.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga afsluiten, trusten dames! ben denk ik pas morgenavond of niet online want we gaan naar mijn vader toe
    Fijne nacht voor iedereen! -X-

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    gelukkig mamat!

hmm dithje heb jij dat hier gister niets nu ook weer bruin.

hier ook wat rinze gooit zn broek weer vol zegt kor weet je wat je te doen staat mem.ik zo kan jij dat niet?jij gooit t er ook in.hihi monster was grapje dus he!en we zouden net tanden poetsen zijn onze borstels onvindbaar.zal jil wel gedaan hebben.monster hihi.gelukkig nog nieuwe liggen haha.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    veel plezier nancy!

wij gaan morgen naar dierentuin emmen.helemaal zin in!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi slaapt weer dus ik ga ook lekker slapen! Wat een heerlijke avond was dit!
    ik zal morgen ook niet veel online zijn.
    Eerst naar de osteopaat en dan lekker het weekend naar mn vader, echt zin in.

Slaap lekker xxx

Deel Deze Pagina