bah marj dikke knuffel. hier een die niet te troosten was gisteravond.daarna elke x na ong 2.5 uur gevoed.vermoeiend dus.
goedemorgen!! Heb een beetje terug gelezen maar weinig tijd.. Sam veel plezier in emmen! Vervelend zon korte/drukke nacht dikke knuffel!! Marj: Knuff es heel veel plezier vandaag en het weekend! Hier: Mink heeft erg veel last van wat ik denk krampjes.. Sam gaat heel goed, hij gaat vandaag voor het eerst sinds Mink er is even weg met mijn vader, zonder mij zeg maar.. Dit is toch niet te vroeg ofzo? Ben gelijk bang dat hij zich afgewezen voelt ofzo.. Maar hij zal het toch ook wel leuk vinden weer het middelpunt van de aandacht enzo?? Mijn ouders vroegen ook of hij mocht blijven slapen.. Sam vindt dat altijd fantastisch maar weet het nog niet.. wat zouden jullie doen??
Bella, niet te vroeg toch? Hij vindt het vast heerlijk Wat je zegt, lekker in middelpunt staan.. Logeren, kan hij dat zelf niet aageven of hij dat wil? Als hij ja zegt, lekker laten gaan! Hier gaat Jildou denk ik binnenkort ook nachtje logeren zodat wij geen stuiterbal om 6 uur hebben en we tussen de voedingen door wat langer kunnen slapen..
morgend dames, gisteren lekker dagje ardennen gehad. Vandaag gaan we naar het zoniënwoud. Al heb ik niet veel zin om te wandelen,heb een ontstoken teentje iemand een update? of is er niets speciaals gebeurd? Las Marj nog! *knuf* hopelijk komt kleintje snel.
@ sam ja dat is zo.. Ja hij kan dat zelf aangeven maar heb het nog niet gevraagd Ja zo gek voordat Mink er was ging hij zo vaak weg met mijn ouders en sliep hij er ook zo nu en dan maar nu ben ik dan gelijk weer bang dat hij denkt van mijn broertje blijft bij mama en ik moet weg ofzo..
Hmm Petatje, auwie lijkt me niet fijn nee. Volgens mij hier verder niet superveel gebeurd ofzo ! Bella: Ja herken het hoor Dat denk ik dan ook! daarbij heeft Jildou nog maar 1 nachtje ergens anders geslapen dus ook dat speelt dan nog mee.. Maar goed, aan de andere kant vindt ze het geweldig, alleen zie ik het niet zo zitten haar bij mn schoonouders te laten slapen !!
Zo iedereen de hort op vandaag! Fijne dag hoor! Hier goede nacht gehad, Vigo kwam alleen om 3 uur en daarna om 7 uur weer (en om 8 uur, maar pleeeeaaaasssseee niet weer een regeldag). Dat doet hij wel goed Nu zijn ze allebei wakker, maar het is vrij rustig. Heb besloten dat ik Ymke leuke dingen ga beloven voor als Vigo aan de borst moet. Nu zit ze dus te kleien. Scheelt enorm moet ik zeggen!
Bella: ik zou het wel doen, heeft hij even exclusieve aandacht van o en o. Moet om 11.10 bij vk zijn, toch spannend. Zal mijn lijf al iets gedaan hebben? Heb zelfde vk die Marjolein ook heeft gehaald (leuk!). Moet zeggen dat ze allemaal leuk zijn, 3 vd 4 hebben meer dan 25 jr ervaring, nr 4 is er pas sinds feb. Heb ik het minste mee. Sam:veel plezier in Emmen (kun je ook leuk shoppen!)!
Morgen meiden Petatje auw die teen knuffel Marj succes bij de verlos, ben benieuwd Sam ben je niet kapot van die nachten? Hier was het weer bal gisteren, van 3 tot 10 gejankt. Die nieuwe speen heeft ze door,en zuigt als een gek, nu vaak al met 15 min fles weer leeg. Echt jammer xxx
Goedemorgen!! Hier is het geweldig gegaan vannacht! Gisteravond sliep Naomi om 11 uur.. en om 4 uur vannacht kwam ze (logisch want ze had gisteren maar 5 flessen op ipv 6) daarna gelijk weer verder geslapen tot vanmorgen 8 uur! Nu heb ik haar in de wipper gelegd in de box, en ben ik wat gaan opruimen enz.. kom ik uit de douche kijk ik.. heeft ze dr ogen dicht Dus die ga ik zo even wegleggen in bed! Vanmorgen toen ze wakker werd en ik tegen dr ging praten heb ik wel 3x een grote glimlach naar me toe gekregen!! Mijn dag kan niet meer stuk!! 8) We moeten om kwart voor 2 bij de osteopaat zijn.. ben erg benieuwd!
Hij slaapt!!!! Hij slaapt!!!! Hij slaapt!!!! En ik heb m wakker in bed gelegd en ben maar 3 keer boven geweest. Wowwwwww!!!! @Marj, succes meid! Zou mooi zijn als er vooruitgang in zit! @Es, heerlijk joh!
Guppie; hier werkte het gisteren ook fantastisch!! dat wegleggen, en als ze dan gaat miepen erheen gaan, speentje geven, aai over de bol, muziekdoosje aan en weer weggaan! Naomi heeft gisteren vanaf 4 uur 's middags liggen maffen, met tussenposes om de fles te drinken En nu ligt ze weer te slapen!! Wakker in de wipper gelegd en slapend eruit gehaald.. haha! Als ze echt hard en hysterisch gaat huilen troost ik haar natuurlijk wel door haar op te pakken en ff te knuffelen, maar ik pakte haar altijd op.. bij de eerste de beste kreun en steun.. en dat is me even afgeraden en t zo ff te gaan proberen, en tot nu toe werpt het zijn vruchten af!
Veel plezier Nancy bij je vader! Jullie ook veel plezier in de dierentuin Sam! Succes Es bij de osteo, ben benieuwd! Wat heerlijk dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad! Nee toch Bella Mink ook al krampjes, boehoe! Ik zou Sam zeker bij opa en oma laten slapen, vind ie vast geweldig. Lekker de hele dag met opa en oma spelen en wat je zegt meis de onverdeelde aandacht! Auwie Petatje, je teen nog niet over... Balen zeg... Knuffel! Heerlijk Guppie dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Woehoe Vigo slaapt!!! Spannend Marj vandaag naar de vk! Heel veel succes meis en ik hoop dat er al iets gaande is. Whihihi Eline die Kim van jullie is slim! Maar wel balen zeg dat ze gisteren weer zoveel gehuild heeft. Ga je nu andere speen proberen? Hier; een redelijke nacht. Luca kwam om 03.00 uur en om 04.15 uur sliep hij weer, dus we gaan de goede kant op8). Hij heeft wel de hele straat bij elkaar geschreeuwd vannacht maar hij sliep! Nu ligt ie heerlijk voor zich uit te kijken in de box en kan mams even ontbijten. Gaan zometeen ff naar de stad, heb zin om te shoppen!
Dithje; fijn dat jullie een redelijke nacht hebben gehad! Shopse vandaag!! Ik ga ook maar eens douchen en wat eten..
@Es, ja kindjes moeten ook leren zelf in slaap te vallen he. Vigo wil geen speen (heb echt alle merken geprobeerd), maar gaf m nu steeds even mn pink. Bij de 3e keer was hij nog wel wakker toen ik wegging, maar wel helemaal rustig en toen issie dus in slaap gevallen! Net even gespiekt, maar hij ligt nog zo mooi te slapen. Wel lekker even, geeft echt lucht. Ymke is nu ook lekker aan het spelen, dus iig even een ontspannen sfeer!
Dithje fijn de goede nacht zeg, lekker shoppen. Ik was gisteren in het winkelcentrum, dacht even een broek passen, nou maat 42 paste niet eens, heb maar niks gekocht. Heb normaal maat 38/40. Vraag, zweten jullie ook zo als jullie wat doen? Ik lijk dan wel gewoon heel zwak, zweet helemaal op mijn rug
Eline, das wel heel snel een broek passen hoor! Geef het nog eens een week of 6... Ik zweet ook snel hoor