Net even met Naomi slapende in de kinderwagen naar dorp gelopen.. moest even wat spulletjes halen bij de supermarkt en drogist.. Is heen 10 min lopen en terug ook 10 min maar heb er heen en terug bij elkaar een uur over gedaan.. ppfff dan voel ik me wond nog goed hoor Auw!! Naomi heeft trouwens al die tijd heerlijk liggen slapen en ik laat haar nu dus maar in de kinderwagen liggen.. ga haar niet pakken en in dr bedje leggen.. heb je kans dat ze wakker word en dan de poppen aan het dansen
Goedemorgen meiden! Gistermiddag lekker aan de wandel geweest, Mark in de bak en heit duwen Mark vond het heerlijk, als we stil gingen staan vond ie het maar nix en dat liet ie goed horen . 's avonds even naar vrienden geweest, even er uit! Gisteravond dachten we mooi om 23.00 uur de laatste voeding te geven maar meneer dacht er anders over, die wilde om 23.20, 00.00 en 00.30 ook nog eten hebben , maar goed toen kwam hij pas weer om 5.00 @ Sam: vermoeiende nacht achter de rug dus! dikke knuf meid! Veel plezier vandaag in de dierentuin! @ Marj: succes bij de VK, ben benieuwd! @ Es: heerlijke nacht dus! Goed gedaan Naomi! ik ga zo ff op me werk kijken, Mark ff showen Iedereen veel plezier vandaag! Knuff
Es; Super dat Noami zo goed heeft geslapen! Hier; Heerlijk geslapen!! Ik ga nu even onder de douche. En dan straks komen mijn schoonouders op visite.....
Heel herkenbaar Eline, ik zweet ook heel erg. Misschien de hormonen die we eruit moeten zweten?! Vervelend Es dat je nog zo'n last hebt van je wond met lopen! Maar wel lekker, ff eruit. Zooo Einneh die Mark, flink gegeten gisteravond! Gezellig even erop uit gisteren. Veel plezier op je werk! Hier; was kort maar krachtig in de stad, niets aan en geen leuke dingen om te scoren! Helaas pindakaas..
Jammer Dithje! Es, heerlijk zo wandelen! Ik durf nog niet zo goed, ben bang dat ik nog niet sterk genoeg ben. Is hier ook ong 10 min heen en 10 min terug. Ennineh, lekker joh even eruit! Hier slaapt meneertje nog steeds. Komt nu wel rot uit, Ymke zo naar bed en Vigo zo wakker. Daar gaat mijn slaapje. Maar ja, die ruil ik graag in voor dit ritme
Over 15 minuten komen mijn schoonouders.... Hoop dat ze niet zo lang blijven,want wil ook nog even kijken hoe het met de verhuizing van mijn ouders gaat. Ze gaan nl terug verhuizen naar Z-H. Wij zitten dr aan te denken om ook te verhuizen... Maar we weten het nog niet helemaal.... Heb nl wel een leuke nieuwbouw wijk in Pijnacker in het oog...
nog net een goeie morgen.... chayenna en ik hebben heerlijk tot 11uur in bed gelegen ik was echt uitgeput (al een paar dagen) manlief is met dylan net een fietsje gaan halen en hij is helemaal blij ermee . ik wilde net gaan bijlezen maar daar is chayenna het niet mee eens dus ik ga weer afsluiten en dan doe ik straks (als manlief en dylan weer thuis zijn) wel bijlezen.
Weer terug! Strippen kon niet, bmmond nog heel hoog en niet verweekt... Maandag poging 2. Wel lachen, vk had gisteren bij overdracht al tegen collega gezegd dat ik op haar zou wachten. Nou, vanavond achterwacht, morgen heeft ze va 17 uur weer dienst en maandag weer spreekuur.
marj: spannend hoor!! eline veel plezier, ik moet mink ook nog showen op mn werk volgende wk naar ergens.. /mink heeft trouwens sinds vandaag allemaal pukkeltjes op zn wangen, kan dit nu nog van de bv komen? sam had dat heelsnel nl..
tmn: leuk pijnacker!!! sorry maar kom je ook uit die omgeving? misschien heb je het al verteld hoor..
@bella chayenna heeft ook pukkeltjes en volgens mij had dat iets met de hormonen te maken @marj shit meid dat het strippen niet lukte, hopenlijk zet het alsnog snel door en anders hoop ik dat het maandag wel lukt. knuffie
goedemiddag allemaal nog niet bij kunnen lezen doe ik later ff... hier vandaag mijn tattoo laten zetten onze caitlin was het er helemaal mee eens ze kwam net voor 1u voor de fles en toen waren wij bijna klaar dus nog ff bij mams op schoot zodat paps het laatste stukje kon afmaken.. hier is hij dan komt alleen nog aan de achterkant bij de bovenste slinger nog een slinger bij dan is ie percies goed.. het onderste deel onder cait had ik al...
ff snel meiden want er gaat hier een tietalarm. hebben gister oefeningen mee gehad voor djesslyn haar voetjes en volgende week weer terug. moet ook de houding van haar hoofd in de gaten houden met slapen. zodat ze niet alleen op 1 kant ligt. want ze heeft toch wel een voorkeurs houding. en... ik zou jullie mn gipsbuik nog laten zien als die af was. nou was precies de dag voor djesslyn haar geboorte af. ik dacht toen die moet ik nu af maken anders komt het er niet meer van. dus hierbij eindelijk de foto. de vlinder is de vlinder van haar geboorte kaartje. nou ben weer weg. doei doei iedereen knuffel.
Hey meiden, gisteren weer internetproblemen gehad, dus helaas niet kunnen meelezen. Marj nog niet bevallen zag ik in de gauwigheid. Hou vol! Ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt. @ bella: hier ook een klein pukkelkopje hoor Het duurde bij Juliette ook een paar weken voordat de pukkeltjes kwamen. @ Angel: mooi hoor! Eigen ontwerp neem ik aan? @ Lisette: spannend! Het huis van m'n buren staat ook nog te koop (is niet zo ver bij Pijnacker vandaan, anders moet je me maar pb-en) @ hier: gisteren weer overlegd met de huisarts en net daar langs geweest om m'n (.) te laten zien. De melkblaar is groter dan eerder, maar ze wilde 'm (gelukkig!) niet doorprikken. De kans op verdere infecties (en gevaar voor extra ontstekingen) vindt ze te groot. Wel heb ik een week extra AB gekregen. En verder moest ik maar zo snel mogelijk (als verantwoord natuurlijk) afbouwen van haar, want dit was maar een hoop getob voor me Heerlijk, zo'n ha die je begrijpt!
Bubsie mooi zeg die gipsbuik, echt heel leuk Angel mooi die tattoo Bella, Kim heeft ook af en toe pukkeltje in haar gezicht Marj balen zeg, dat je verlos niks kon doen. Kom op kleine, kom eruit Pooh wat naar zeg, knuffel voor jou. Hier is het vanaf 12 uur alweer feest. pff wordt daar echt moedeloos van, dat het elke keer uren achter elkaar is, echt niks wat ik doe is goed Ik baal er wel een beetje van, ik heb nooit een blije baby in mijn armen. Ze kan nooit wakker zijn, en niet huilen. Of ze slaapt, of de fles zit erin, of ze huilt. Heb er weinig plezier van zo moet ik zeggen:x
Sam, ik kan je dat echt aanraden! Sebas was afgelopen weekend uit logeren. Hij vond het geweldig! En wij ook Ik heb nog ff zitten denken over Rinze en z'n huilen. Merk je dat er een patroon in zit in vergelijking tot z'n voedingen? Veel dingen die je de afgelopen weken beschreven hebt heb ik met Sebas ook gezien (ook een Kiss-baby) maar zou er evt niet ook iets van voedselovergevoeligheid bij kunnen zitten?