Ja helaas zelden.. Ja Kor heeft m net in slaap gekregen, net gevoed en daarna weer drama.. Het lijkt echt wel erger te worden.
Sjonge Sam! Dan duurt 16 aug nog wel heel lang meis... Mss toch handig om eerst naar osteo te gaan? Nogmaals dikke knuffel!
@Pooh, ach jee, klinkt echt afschuwelijk zeg brrrrrrrrrr Heel veel sterkte ermee meis.. O o een en al U2 dus bij jullie thuis, super @Sam, bij jou/Rinze ook nog niet beter dus, sterkte meissie En wat een schattige foto, dikke smile voor jou @Dithje, aaargh das niet fijn zeg, voor jullie en het mannetje niet Hoop dat de massage veel goed heeft gemaakt, trusten meid @Marj, je maakt het wel spannend he zo @Es, klinkt super gezellig en lief zeg van je vader, schattig he @Hier, net filmpje gekeken "Taking of Pelham 123", erg spannend en goed filmpje
Hoi dames, Kom tussen de bedrijven door ook weer even spieken. Zag leuke foto's voorbij komen van lieve kindjes, trotse broertjes/zusjes, tattoo's, hondje met ijsco, leuk leuk! @Sam, lees dat het met Rinze niet helemaal lekker gaat, och gossie. Knuffel! @Pooh, jeetje wat vervelend die blaar op je borst. Ook voor jou een knuffel. @Nancy, een autootje voor jezelf, ideaal. Je kunt gaan en staan waar en wanneer jij wil. Geniet ervan! @Marj, ik duim voor jou dat de kleine er snel zal zijn! @Geboorteboek, ik heb Baby's eerste jaar - Pauline Oud toevallig cadeau gekregen. @hier, vandaag was de kraamhulp voor het laatst. Ons manneke doet het heel erg goed, vandaag weer gewogen en hij zit nog maar 100 gram onder zijn geboortegewicht. Gisteren is het navelstompje er af gevallen en zijn we voor het eerst wezen wandelen. Hoofdje omhoog houden gaat ook goed, nieuwsgierig alles in de gaten willen houden . Regelmatig lachstuipjes en ik kan uren naar hem kijken, vandaag voor het eerst kraamtranen. De nachten zijn uiteraard kort, gaat de ene nacht beter dan de andere. Vandaag alweer een week oud, time flies
he j2j dat klinkt goed. nou heb hier poh wat.ik heb rinze in bed gelegd na zn krijssessie en ben zelf gegaan en werd net pas weer wakker.uniek.nu hopen dat hij zo mefeen gaat slapen.
Goedemorgen dames, Is zeker een mooie film Nancy! Super J2J dat het zo goed gaat bij en met jullie! Hmzz, altijd lastig zo'n laatste dag kraamhulp. Had je een beetje een lieve dame? Oh Sam, wat goed meis! Hoe is de rest van de nacht gegaan? Hier; heerlijke nachtrust gehad! Manlief heeft de voeding van 00.00 uur en de nacht gedaan, dus heb ik een paar uur non-stop kunnen slapen. Nu mijn beurt en zit ik met Luca beneden op de bank de tijd te rekken tot 08.00 uur want dan is het flestijd.
Hee meiden Bubsie wat een leuke foto, vrolijk kind Nancy lekker een auto erbij. Ik kan zometeen ook geen kant op met de kleine, echt lastig. Over een week weer met rijlessen beginnen Sam ahh die oogjes van hem. Knuffel voor jou, hij huilt dus ook veel Dithje fijn van je goede nacht zeg, en lekker dat je mannetje de fles van 12 uur gaf Vraag voor Es, of anderen, Die nutriton , kunnen ze daar geen verstopping van krijgen? En ik had 1 schepje op 110 ml gedaan, vond dat al vrij dik, kan je wel 2 schepjes doen? xxxx
lekker dithje hoor! de rest ging ook mooi hier vannacht.Half 10 daarna dus 2.15 toen 5.15 daarna uur of 7 en nu weer.we gaan Vandaag ook even met fles oefenen dus net even gekolfd.binnen 5 min 90cc wat is dat toch fijn om zo makkelijk te kolven.
@Es, sjee zeg, die arme Naomi! Ben benieuwd of je verbetering gaat merken. @Dithje, toch nog lekker kunnen shoppen dus! @ Nancy, gave tatoo zeg! Ik wil eigenlijk ook wel zoiets, maar dan op een plek waar het alleen voor mezelf is. Weet niet zo goed waar dus hahaha! Ik heb overigens ook een eigen auto, had ik ook niet meteen met Ymke en dat is echt wel een heerlijke luxe hoor @Sam, heerlijk joh zo'n dagje weg! Hoe doe je dat met voeden dan, gewoon op een terrasje? Dat lijkt me zo eng joh! @Pooh, oh als ik jouw verhaal lees krommen mijn tenen al van de pijn die je moet voelen. Hoop voor je dat je er snel vanaf bent, wat een ellende zeg! @Eline, nutriton kan idd meer darmkrampjes veroorzaken... @J2J, klinkt heerlijk, zo genieten van je kleine ventje! En idd time flies, niet normaal meer he zo snel! @Hier; gisteren had ik dus om 1 uur 2 wakkere kinderen. Ben toen maar naar het bedrijf van mn man en ouders gegaan. Lekker koffie gedronken op het terras terwijl iedereen om de beurt koffiepauze met mij kwam houden . Ymke kon lekker op het gras uitrazen en naar opa op de trekker zwaaien en Vigo was lekker wakker en stal de show. Daarna bij mn ouders blijven eten. Vigo viel na het eten in slaap, dus daarna nog een hele tijd blijven hangen. echt heeeeeeerlijk . Kan er zo van genieten dat ik weer helemaal mezelf ben in plaats van dat slappe aftreksel van mezelf in zwangere toestand! Ben nu wel een beetje moe. Kreeg Vigo lastig in slaap net, maar na 4 keer naar boven gegaan toch gelukt. Dat ritueeltje werkt goed dus hier! Nu hopen dat hij lekker een tijdje blijft slapen...
Hihi Guppie moet erg lachen om je slappe aftreksel !! Gister was ergens een bankje waarbij ik wat gedraaid kon zitten en bv shirt aan, dus is er eigenlijk ook niets te zien !
MOgguh dames! @J2J, heerlijk dat alles zo goed gaat! Ja gaat zeker snel he Mijn moeder zei het altijd maar het is echt waar! @Sam, wat goed dat de nacht zo goed ging! En heerlijk als je zoveel kan kolfen, dat geeft voldoening! @Guppie, whaha moest ook erg lachen om je slappe aftreksel hihihi En heerlijk dat je zo genoten hebt bij je ouders Trouwens fijn dat 'het' bedritueel bij jou ook zo goed aanslaat @Hier, vanmiddag autootje kijken, 5-deurs Ford Fiestaatje van 15 jaar oud. ben zo blij!! Nou hopen dat het nog wat is maar zag er goed uit... Daarna bakkie doen bij bas zijn zus + vriend. Zij is inmiddels 23 weken zwanger, leuk Nacht ging goed, hij kwam om half 5 en 8 uur, daarna lekker gekeuteld in bed en daarna lekker onder de douche geweest met papa, vind ie heerlijk! Wat een pestweer trouwens zeg :x
Nancy; Hoop voor je dat de auto wat is! Hier; Heerlijk geslapen. Daarna lekker een stukje gefietst.(Carlijne in de fietscar+babyschaal) Ze vond het echt leuk. Na een rondje langs de eendjes weer naar huis. Verder lekker rustig aan vandaag. We hebben besloten toch maar niet te verhuizen,aangezien de kids het hier naar hun zin hebben etc. Groetjes!
Nancy, zo half 5 pas! Das een lekker nachtje! Hopen dat de auto wat is! Ik kom nu weer in dezelfde problemen als gisteren, ene kind moet gaan slapen en andere kind net klaar met slapen. Denk dat ik Vigo zo wat eerder wakker maak en in bad doe en dan moet Ymke maar wat langer wachten. Wel sneu, want Ymke is al al hartstikke moe... Maar mama ook en wil ook graag een middagslaapje
Goede nacht dus Sam, heerlijk hoor! Wow zeg dat is een lekkere kolf opbrengst! Waarom gaan jullie met de fles oefenen als ik vragen mag? Heerlijk dagje gisteren Guppie, super zeg! Leuk he om zo te showen met Vigo?! Goed zeg dat 'het' bedritueel ook zo goed werkt bij jullie... Die houden we d'r in! Duim voor je Nancy dat de auto geschikt is! Zou top zijn zeg, lekker je eigen gebakkie. Ben jij al met Luuk onder de douche geweest of is dat 'het ding' van Bas? Geniet van jullie rustige dagje TMN! Ook wel eens lekker toch? Hier; boodschappen gedaan. Sjonge zeg is dat even wennen met zo'n maxicosi en winkelwagentje door de ah. Nou ja, ik heb het gered!
Hey meiden! Angel, wat een mooie tattoo meid, djeeez! Ik ben niet van de namen op mijn lijf maar ik zou Fynn zo overal op laten kalken!! Had nooit verwacht dat ik zo debiel zou zijn van mijn kleine man! En mooie foto's van de toekomstige vrouw van mijn zoon hahahahahahahhahahahah! Bubsie, wat gaaf gedaan zeg! WOW! Nancy, ik kende em ook al, t blijft idd zo'n mooie tattoo (vooral de betekenis)! Ik duim voor je dat de auto wat is zometeen! Ik heb geen rijbewijs en zie nu ineens ook echt de nadelen daarvan. Maar ik zal em nooit halen want dan ben ik binnen een week overleden door een auto-ongeluk, ik kan echt niks met gemotoriseerde voertuigen, dus helaas pindakaas. Eline, sterkte met Kim!Hoop dat de johannespitbroodmeel helpt. Hier ook een mannetje wat bijna altijd terugspuugt en vaak de hik heeft. Bij mij komt het denk ik ook doordat hij teveel uit de borst krijgt. Es, wat fijn dat de osteopaat zo goed kon helpen. Ben erg benieuwd hoe het nu met Naomi gaat! Moet nog 1 pagina bijlezen hihi, dus wie weet kom ik het daar wel tegen! Sam, fijn dat je terecht kunt ook al is het pas de 16de. Wat een schattige foto! By the way, ben supertrots, heb Fynn gisteren zonder tepelhoedje gevoed, 2 keer gelukt. Vandaag wilde hij alleen weer niet aanhappen dus dan dat plastic rotding er maar weer bij.. Ik zit nu echt op 4-5 van de 7 voedingen uit de borst. We boeken vooruitgang! Ik heb contact gehad met BVnatuurlijk wat jij had gepost en ik heb heel nuttige info gekregen. Via hen heb ik ook cursus gehad dus stom dat ik er zelf niet aan dacht. Dankjewel voor je hulp nog! Gisteren visite gehad van een vriendin (zit hier ook op t forum) en die is in aug uitgerekend, de 26ste geloof ik. Wat een mooi buikje zeg en wat raar dat wij dat ook allemaal hadden. Ik heb echt zitten staren hoor! Ik mis mijn buik echt totaal niet hoor, ik was echt klaar met zwanger zijn (zij ook, 37 weken nu). Maar wat heerlijk om aan de andere kant van de zw te zijn en wat leuk om over alles te kletsen! Ze hebben tot dik 1 uur binnen gezeten. Met Fynn gaat het goed, hij had gisteren echt een troostdagje, wilde alleen maar bij mij zijn. Vraagje aan de meiden met een jongen: Ik verschoonde Fynn gisteren en ipv een "plakzakje" had hij gisteren volle balletjes. Gedurende de dag waren ze afwisselend wat steviger en wat slapper weer. Ik dacht eerst nog zijn de ballen ingedaald? Maar een verschoning later waren ze weer wat slapper dus nu weet ik even niet waarom zegmaar en ik kan er niet veel zinnigs over vinden... Hoe is het met Marj? Dikke kus en fijne dag allemaal! xxx Sue
Wanneer kunnen de balletjes sowieso indalen? Dacht dat dat al in de buik gebeurde eigenlijk, voel me echt een dombo...
Had ik trouwens al over mijn blunder een week voor de bevalling verteld? Ik dacht dat de navelstreng van de baby aan mijn navel vastzat, whahahahahaha en dan heb ik ZOVEEEEL gelezen he! DUHHHHH...
@ Sam: Hoe is het vannacht gegaan? (lees net dat het een goede nacht was. Joepie!)Balen dat je weinig hulp van Kor hebt mbt Rinze. Door de weeks snap ik wel dat je m wilt ontzien, maar in het weekend zou ik m toch maar aan het werk zetten hoor Doe ik hier ook. Kom nou, t is ook hun kind Lekker dat het kolven zo goed gaat! Ben wel jaloers op je opbrengst hoor (nou ja, met afbouwen is een lage opbrengst ook wel handig) Ik mag blij zijn als ik uit de rechterborst na 20 minuten 30 cc haal.....gek he, dat Juul gewoon nog honger had ) @ J2J: wat lekker dat het zo goed gaat. Laat maar stromen hoor, die kraamtranen. @ Dithje: oh, lekker een paar uurtjes kunnen slapen! Daar wordt mama blij van! @ Eline: ik deed zelf voor Sebas 1 schepje op 100 ml. Van Nutriton kunnen ze idd verstopping krijgen, dus is het goed om te zoeken naar de laagst mogelijke dosering. @ guppie: super dat je je zo goed voelt! Wat die belachelijke hormonen allemaal niet met je lijf kunnen doen he? @ Nancy: succes met de auto straks! Hopelijk is het wat! @ Lisette: ben je nou op vakantie? Of ben ik nou in de war? @ Sue: geen idee. Waren bij de bevalling de balletjes ingedaald? Dat is iets wat ze controleren en opschrijven in je kraamboek/bevallingsverslag. Want dan kunnen ze in principe niet meer terugschieten is mij verteld toen met Sebas. Balletjes dalen idd normaal gesproken tijdens de zwangerschap al in. @ hier: net de ontstoken borst weer soepel gekolfd. De linker is wel een beetje vol, maar dat heb je met afbouwen. Ik zit wel flink te rotzooien met het afbouwschema. Een van jullie hier ervaring mee? Ik zit te denken anders een topic te openen op het bv-deel van het forum. Juliette slaapt trouwens overdag niet graag in haar bedje. Mevrouw slaapt heerlijk in haar Lodger in de box, dan is het goed, maar in bed.... Hmmmm.... zo had ik het niet bedacht