@dithje sorry geen ervaring. Hier was het plan na de bv of tenminste na 6 maand gewoon zonder pil/condoom er terug voor te gaan. Wij willen ze eigenlijk snel op elkaar. Maar nu mag het niet. En ik zei ook:niet terug aan de pil. Maar wat ik nu dus ga doen,geen idee @sam ik had na 2 weken enkel nog bruin verlies en nu sinds 1.5 week ofzo enkel sporadisch. Er zijn dagen dat er niets op men inlegkruisje zit en er zijn dagen dat er weer een klein stipje op zit. zou het echt zoveel kwaad kunnen?
of had ik deze al gespammed? sorry dan nog eentje om het af te leren Bekijk bijlage 86287 in haar mooie rompertje dat ze van WGEV heeft gekregen *kus*
Petatje: waarom geen condoom voortaan tot je niet meer vloeit? Dat heb ik gedaan dat is veilig omdat ik niet aan de pil was en er geen bacterien van hem bij mij naar binnen komen. En de pil ben er niet aan begonnen want vond VK er niet heel positief over toen. ( dat is 4 jaar terug) Dithje:wat rot zeg van je schoonfamilie een nieuw gezinnetje heeft tijd nodig om weer opnieuw een draai te vinden toch? Af en toe is het niet erg maar om de dag is wat te gek voor het goeden. Maar zou inderdaad badje lekkr naar bed en daar laten en dan zeggen ja we halen hem er niet uit want dan zitten we snachts..... Vogelinnetje: gefeliciteerd met je kindje en welkom!! Sam: de bv zo vaak is inderdaad erg lastig. Geef je nu 1 kant per keer of alle 2? Je mag toch ook eerst de ene en daarna de andere misschien komt er dan meer uit. Elea:bv is ook vermoeiend soms maar aan de andere kant ook wel heel intiem toch? Iets over spiraal?? ja denk ik ook over maar vind het zetten echt geen pretje pfff Heb al die toestanden na bevalling aan me onderkantje wel gehad zeg maar. Eline:heb je ook kraamzorg de waarden? Vond ze wel heel positief zeurde alleen over mantelzorg nou die heb ik dus niet! Ze zei tegen mij omdat het een vakantietijd is kunnen ze geen uren garanderen om schoon te maken en visiste te ontvangen etc. Zei als het maar klikt met me dochter voor de rest hoeft ze niet te boenen hoor. Maar bij mij schoonzus zeiden ze het ook zo en die kreeg volop zorg Nou hier lekker eten klaar maken hoop dochter vroeg naar bed en lekker filmpje kijken. Kan me neit voorstellen dat het morgen bloedheet wordt.. Maar ga wel lekker naar het zwembad als het toch warm is.
Heej ladies, Kikkert van harte meid! Hele opluchting dat jullie meisje er is zeker? Sue, spannend! Leuk om te lezen dat je er zo ontspannen over bent. Ik zou wel tekenen voor een zondagskindje Verder kan het even niet opbrengen. Zware dag vandaag. Ik raak mega gefrustreerd dat ik zo slecht kan lopen. Zelfs een luier verschonen bij Ymke doet me de tranen in mn ogen staan, en dan houdt ze nog rekening met me! Ik was al niet online gegaan vandaag, en merk nu wel dat ik het er moeilijk mee heb. Gelukkig morgen weer zondag, even krachten opdoen voor de nieuwe week en dan maandag strippen!!!! Weer een strohalmpje haha!
Oh wilde nog even zeggen dat ik het lief van jullie vind dat jullie collecties naar de mama's overgaan. Ik was dan wel niet zo actief in dit topic tijdens de hele zwangerschap, maar weet nog dat we bij de januari 08 mama's op een gegeven moment nog met 4 over waren in het bevallinglijsttopic, en dat is echt demotiverend. Jullie zijn echt lief dus (vond ik sowieso al hoor)
Guppie we wachten ook op jou hoor En dikke knuffel meid!!! Mamameisje: Ja ik geef inmiddels 1 borst, verschoon tussendoor en geef dan de andere. PFf hij sliep net een kwartiertje en is nu dus alweer wakker.. Pfffff zwaar vermoeiend zo vandaag!! Gelukkig is Kor ook vrij.. Als hij morgen weer zo is, dan bel ik iig de visite af.. Daar heb ik dan even geen zin in !!
Petatje, hier heeft mijn gynaecoloog altijd gezegd 6 wk geen sex en ook geen bad nemen...want normaal gezien na 6 weken vloei je dan ook niet meer...
ik kan pas op controle 13 september. ben aan het denken om te veranderen van gyn. Niet helemaal tevreden na de ks.
Nacontrole is niet verplicht toch? Weet niet hoe het met ks is hoor, maar het hoeft niet.. Al is het wel wat laat als je in sept. nog eens moet..
ha dames!! Hoe is het hier? Wil iemand mij een update geven?? Hoe is het met Sue en Kikkert? al bevallen? Hier leuke dag gehad! wel erg beurs gevoel van binnen en het liefst loop ik wijdbeens Ik ga zo alweer douchen en naar mijn bedje heb mega veel gedaan vandaag in huis maar ook lekker naar het bos ipv strand geweest met Sam was echt super Hoe is het verder met de krampjes van de beebjes?
Bella zou het wel willen, maar mn hoofd is een zeef!! Dit is wat ik nog weet!! Kikkert is vannacht bevallen van dochter.. Sue wordt morgen ingeleid. Haar vliezen zijn gebroken maar vanmiddag nog geen echte weeën! Dus als er nog niets gaande is morgen 8 uur ingeleid!