Super Sue dat Fynn het zo goed doet en de bv lekker loopt! De balletjes van Luca zijn al ingedaald meis, die van Fynn nog niet dan? Whihihihi meis!
goedemorgen.. wij hebben heeeeeeeerlijk geslapen.. van 00:00 uur tm 06:30 me vader zei al wat een voorbeeldig kind.. ja de nachten wel ja ze is vanmorgen erg lief en rustig! maar je hoort haar darmen gewoon tekeer gaan wel heeft ze eindelijk weer gepoept! Maar gistermiddag en gisteravond was het drama, maar had de osteopaat ook voorspeld omdat alles ff erger moet worden om te kunnen genezen en hij had natuurlijk alles geprikkeld! Ik lees straks ff terug.. heb het druk druk..
@Suekes, Ik mis me buik soms nog iedere dag En dat terwijl ik het ook best zat was op het laatst... En superleuk dat je vriendin bijna even ver zwanger is En tot 1 uur pffff die hield het als zwangere dan ook lang vol Dat van die balletjes weet ik eigenlijk ook niet 8) hahahaha moest verschrikkelijk lachen om die navelstreng En ik ben ook een brokkenpiloot hoor, dus vandaar een oud autootje ook 8) @Dithje, was je alleen in de supermarkt Zo ja; hoe heb je dat gedaan dan?? Durf het namelijk NOG niet aan erg he Douchen is nog even Bas zijn ding, als ik de 6 weken gepasseerd ben ivm tillen en wond, dan wil ik het ook gaan proberen @Lisette, fijn dat jullie besloten hebben niet te verhuizen, geeft toch wat rust lijkt mij... @Guppie, ja zeker een goede nacht want Bas deed ook nog de voeding van half 5, dus ik heb 'uit'geslapen Hopen dat jij nog even kan pitten vandaag... @Pooh, ik kan je helaas niet helpen met het afbouwen.. is bij mij nooit nodig geweest Er zit hier trouwens ook een lactatiekundige op het forum he (staat tussen de onderwerpen) misschien kan je daar je vraag ook stellen Jammer dat ze niet in bed wil slapen.. De lodger bevalt wel bij madammeke zo te lezen
Ah gos moet je nou kijken wat ik net besteld heb hihi gympies maat 17, adidas by Fisher price Bekijk bijlage 92156
@Es, heerlijk dat je even bij het kunnen tanken en dat Naomi het vannacht zo goed heeft gedaan. Nu overdag nog inderdaad Veel plezier nog verder bij je paps
Hoi Hoi Hier geslapen van half 1 tot 3, en om 7 kwam ze weer Verder hoop ik op mooi weer vanaaf, Er is hier tropical day and night elk jaar is dat weer leuk Eline: hier gaat het goed met de nutriton, geen harde ontlasting, ze moete er ook even aan wenne he dee eerst ook 2 schepjes, maar dan drinkt ze de voeding niet op, dus nu maar 1tje.. Hier alarm!! doegg
Fijn Pooh dat je je borst weer soepel hebt kunnen kolven! Hmmzz, Juliette vind d'r bedje overdag dus niet zo leuk? Misschien blijven proberen? Heerlijke nacht weer Es, top! Ja Nancy ik was alleen in de supermarkt8), een heel gedoe maar het is gelukt! Maxicosi op het winkelwagentje gezet en karren maar door de winkel. Gewoon goed in de gaten houden dat de mc stevig staat en blijft staan. Boodschappen in auto gezet en karretje weggebracht en dan mc in de auto... Misschien een keer doen als Bas thuis is zodat je hem kunt bellen als het niet lukt? Ah gosie, die gympen zijn echt cool!
goedemiddag allemaal hier heeft caitlin weer haar oude ritme terug 12u laatste fles en om 7u pas weer de 1e toen hebben we met zijn alle weer kunnen slapen tot half 11 manlief was er al iets eerder uit ...kom ik beneden heeft ie hier alles al van kant zo super dus ik had een heerlijk rustig bij komen van al het geslaap hahah.... sue ik krijg ook een kanjer van een schoonzoon hahha... ik ben ook niet zo van de namen maar wel van mijn kids die blijven voor altijd een eeuwig bij je ..ben er zo trots op .. fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat super johh ...en leuk om te zien dan weer he die buik bij een ander? ik moet er nu niet meer aan info gevraagd voor een tattoo bij ons hahah.. grappig hoor... dithje nou volgens mij heeft de toespraak van mij na luca geholpen gaat bij jullie ook de goede kant op zeg yoehoeee hopen dat luca het volhoud nu is wel een gedoe boodschappen met zon cosi maar ook wel weer heel leuk en gezellie vind ik nancy ohhhh wat lief die schoenen zo sweet en wat goed hey bijna een autootje yahoee tuf tuf daar gaat mams pooh kan me voorstellen dat je er nu graag zo snel mogelijk vanaf wilt maar vind het ohhh zo knap dat je het nog lang hebt volgehouden meid...
Hoi hoi, @Dithje, ja we hadden een ontzettend lieve kraamhulp. Een oudere dame, maar echt perfect, tips en trucs volop, altijd handig Zo vertelde ze dat wanneer ze flesje en speentje uit kookt, ze eerst een spuugdoekje op de bodem van de pan legt, daar trekt de kalk in en komt het niet in de fles/speen. @Suekes, wat betreft het indalen van de balletjes, dat gebeurd idd al tijdens de zwangerschap en net zoals Nancy zegt, op je bevallingsverslag hebben ze dit genoteerd. @hier, vannacht ging het goed. Laatste voeding om 00.00 uur, inmiddels de fles, want heb niet voldoende melk (met vanalles geprobeerd te hebben), kolf nog wel, dus alles wat ik verzamel krijgt hij wel. Daarna meldde hij zich om 3.45 uur en toen pas weer om 8.15 uur, zelf ook lekker kunnen slapen tussendoor. Gisterenmiddag was mijn dutje weg, er bleven boertjes dwars zitten, dus even bijgetankt.
Eline; Van Nutriton krijgen ze wel even wat moeilijkere ontlasting, gewoon even in de gaten houden, de darmen moeten er ook even aan wennen.. Schrik dus niet als je even 2 dagen geen poepluier krijg! Duurt het te lang, even je huisarts bellen, dan krijg je een laxtose drankje.. Voor Naomi heb ik die 1x moeten gebruiken. Ik doe trouwens maar 1 schepje erdoor heen, op 120cc! Nancy; Gaaaaaaaaaaaaf auto'tje kijken!! hoop dat t wat is meid!! TMN: lekker gefietst, heerlijk! Guppie; hoop dat je vandaag aan je middag tukkie toe komt.. Heb respect voor de mama's die het doen met 2 kleine kids! Dithje; Wennen he boodschappen doen met een kleine! Ik had het van de week ook.. tis ff tobben haha Sue; Ook ik kan je niet helpen met je vraag over Fynn zijn balletjes.. En missen van je buik.. nee ik ook niet echt missen, maar als ik mijn schoonzusje zie die ook zwanger is denk ik; oohww wat is het snel gegaan heb ik er wel maximaal van genoten!! En de schopjes in mijn buik, die mis ik wel eens.. Whahaha geweldige opmerking over de navelstreng! Moest zo lachen!! Pooh: Succes met afbouwen meid.. ik heb er ook geen ervaring mee, dus kan je geen tips geven! Hoop voor je dat er iemand is in het bv-topic die je kan helpen.. Angel; heerlijk ritme! J2J: fijn dat het goed gaat! En ook een lekkere nacht gehad dus.. Zo! Heb ik iedereen gehad Zo niet.. SORRY!!
Whaaaaaa Ik heb van Vincent een gaaf kado gekregen!!! Hij gaat hem vandaag ophalen!! 8) Dus morgen kan ik hem om!! YESS!! Zo'n ketting als hieronder met Naomi dr naam.. en dan met 2 hartjes aan de zijkant! Als ik hem morgen heb dan zal ik gelijk foto maken! Bekijk bijlage 92167
Hoi dames, ben ik weer ff snel hoor.. kom straks wel ff wat uitgebreider zeg maar Dithje: Oefenen met de fles omdat ik ook wel eens even wegwil misschien zonder Rinze straks !! De kans is niet zo groot maar goed !! HAHA.. Neej maar hij moet ook leren uit flesje te drinken daarom en als ik in januari ga werken meot hij daar ook uit drinken natuurlijk.. En daar meot je wel wat op tijd mee beginnen. Jildou is een paar maand flesweigeraar geweest, ook al waren we bij haar ook al bij 4 weken begonnen maar ineens wilde ze er niet meer uit drinken.. Pooh: Afbouwen neej kan ik niet zo goed mee helpen ook omdat je nog een bo hebt. Sorry.. Wat betreft Kor heb ik het misschien wat raar neergezet maar hij helpt wel waar hij kan hoor, alleen soms denk ik, nou moet ik nou weer zeggen dat hij een schone kont moet HAHA!! Hij ruikt dat niet !! Verder ben ik wel blij met hem hoor !!
Hier net even bij schoonouders geweest, kor moest wat brengen en ze zeuren steeds dat we ook maar weer eens langs moeten komen met z'n allen.. En aangezien Rinze weer onrustig was, dacht ik ga wel ff mee, hebben we dat ook weer gehad !!Hij sliep al voordat we de auto gestart hadden Maar kon dus wel merken dat ze er niets van geloven dat hij niet lekker in zn vel zit.. Nou ja, ik zit er 24 uur op een dag mee, zij niet.. dus ach laat maar lullen..
@Mamma chan, jij party animal Veel plezier! @Dithje, AHA zo doe je dat dus Wat een gedoe! Maarja eens moet ik er ook aan geloven he @Angel, wat een supernacht en ochtend voor jou! Lekker van genieten meis, heerlijk @J2J, wat een goeie tip van je Kraamverzorgster zeg! Hier gebruiken we de magnetronsterilisator dus geen pannetje.. Ook te weinig BV, jammer hoor.. Goed dat je wel bijkolft meid En al met al best goed ook de nachten bij jou, super! @Es, heel gaaf cadeau van Vincent! Zie je wel, hij kan wel lief zijn
Pfffffffffff tis dat je 'm nu nog niet zo snel wegbrengt he want anders had je hem even achtergelaten en hadden ze het zelf gezien grrrrr :x belachelijk zeg Laatst waren wij ook bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder dacht dat ze 'm wel even stil kon krijgen want tja ze had al 10 kinderen gehad he (opppaskinderen) en dat zegt ze dan ook zo pfffffff zelfs Bas vond het irritant Nou mooi dat het niet lukte, ze liep helemaal rood aan gnegne dan lach ik echt in mijn vuistje 8)
Ja nou idd!! Bleagh zulke opmerkingen, alsof jullie dom zijn ofzo.. hier krijg je dan te horen dat Kor ook veel huilde als baby.. Ja nou een baby hoort niet zo te huilen/ kreunen zoals Rinze doet en dat zij daar nooit wat mee hebben gedaan moeten zij weten.. Bleagh.. En neej achterlaten no way, voorlopig niet, krijgt hij weer een vieze vinger in zn mond gedrukt..