ben je niet tevreden over je mei tai? idd, lekker laten kletsen die schoonouders! (maar makkelijker gezegd dan gedaan...)
oP ZICH WEL MAAR die banden slingeren overal heen en als ik alleen ben en het regent wat of de grond is nat ... Dan is dit wel makkelijker lijkt mij!
Thanks Sam en Kikkert! Moet het er mee doen zo te lezen... Nee toch Sam, die schoonouders van jou! Tuurlijk laat je een kind met pijn niet huilen en in zijn bedje liggen. Alleen de opmerking al:x! Fijn dat alles goed is bij jullie Koekkie! Enne, mooi betoog!
Oe, da's idd niet handig. Daar heb je met de ByKay geen last van. Moet ik nog ff een foto maken van 'm, of kun je erop internet genoeg van zien?
Prima! Bella heeft 'm trouwens ook, mocht je nog meer ervaringen willen. @ hier: Juliette heeft het duidelijk niet naar haar zin vanmiddag. Net maar in badje gedaan, dat vond ze heerlijk, maar nu in d'r bedje absoluut niet
ok dames, ben ik ook weer ff. Jezus,wat een drukke week. Hopelijk morgen wat rustiger. Laura is vandaag 2 maanden en dat hebben we gevierd door is goed te gaan shoppen. Gisteren had ze in Brussel al wat kleding gehad (2 setjes,een jeans,een pyjama;3 rompers en sokjes.) Vandaag heeft ze nog 6 setjes gekregen. Ze heeft in totaal dus voor 250 euro aan kleding gekregen. Ach is wel nodig,ze heeft amper kleding voor de winter en ze is echt bijna uit maatje 56 gegroeid. Voor mama niks gekocht,wil eerst terug een beetje een figuur Voor de rest is men teen nog steeds ontstoken maar al beter. Als het nu maandag echt nog zo is dan zal ik maar eens naar de HA gaan Ook hebben we gisteren beslist om misschien eind september een weekje weg te gaan. Lekker naar de zon,all inclusive. Iemand aanraders met een baby? Hoe zit het dan met je kinderwagen?
Van de bykay staat ook een instructies video op internet. Ik zit er ook aan te denken... Hier een hysterische baby al vanaf 15:00. Het lijkt wel op krampjes, want hij laat ook steeds scheetjes. Hij is tussendoor 2 keer in slaap gevallen, maar bij de minste beweging wordt hij alweer wakker. Ga zo lekker op het grote bed voeden en dan wacht ik wat langer tot hij in diepe slaap is. Heb vanmiddag nog wel een uurtje geslapen, maar dat was niet genoeg. Vanavond vroeg erin dus. Zo jammer dat ik niet even mijn man alle voedingen van vannacht kan laten doen...
Hee meiden Sorry even ego, vanaf 11 uur alweer raak. Ik vraag me af of ze last van die maag heeft, ze valt op schoot wel in slaap, en dan leg ik haar terug in de wieg, en krijsen. Ik weet het gewoon niet meer. Volgens mij begin ik er depressief van te worden, heb net een uur gejankt. Mijn gevoel wordt ook minder voor haar, gewoon omdat ik er niet meer tegen kan. Dacht net heb spijt ervan, dat ik eraan ben begonnen. Mijn man denkt dat het normaal is dat ze 8 uur achter elkaar jengelen, is dit zo?? Stel ik me aan? Ik weet het ff niet meer. xx
@Eline jeetje meid,zo'n nare gevoelens. 8u jengelen lijkt me niet normaal nee. zou is naar een kinderarts gaan of een osteopaat. En misschien eens Kim ff weg doen naar je ouders zodat je weer ff op krachten kan komen en terug positief erin staat. Terug positieve gedachten. Even bijtanken met je mannetje. In ieder geval:sterkte en een dikke knuffel!
ELine ik zou zeggen ga eens naar een osteopaat met haar. Want volgens mij heeft ze ergens last van en de verhalen zijn er wel goed over. Als de fysio niets kan met Rinze ga ik daar ook heen! Want 8 uur achterelkaar jengelen op deze leeftijd is wel erg lang! Petatje, joehoe doe wild !! Guppie.. Ja dat gevoel herken ik !! Die filmpjes had ik gezien idd.. Vandaar ook dat het me wel moeilijk leek, maar valt mee dus !!
-------------------------------------------------------------------------------- Ik lig hier helemaal dubbel!! Zegt Jildou: Net baby meer (net=niet)! Of: lukt it? nee! haha ipv lukt het niet? HAHA geweldig wat een kletskont Zit ze met dr bord/eten te spelen, dus kor pakt het af, wordt ze boos. Zegt ze hapje hapje, dwingende toon. Zegt Kor zo vraag je dat niet.. Zegt ze hapke mei ik? HIHI.. (=hapje mag ik )
Ja machtig !! Heerlijk !! Echt genieten hoor! Ik weet nog dat ik bij Jildou elke dag zoiets had, gatver alweer een dag voorbij.. Vond het zo leuk die babytijd.. Maar als ik haar nu zie en naar Rinze kijk ben ik ook benieuwd hoe hij straks is !!
Sorry even ego dames (kom later bijlezen, eerst even eten), het autootje was helemaal naar mijn zin dus we hebben 'm gekocht, zooo blij mee! Maandag ophalen en overschrijven Deze is het in het donkerblauw. Al glimt deze op het plaatje iets meer hoor 1994 Ford Fiesta Mk3 Cheers | Flickr - Photo Sharing!
@Dithje, ik herken dat gevoel door de knip. Heb het ook als ik langer heb gezeten, dan voel ik ook die druk, als ik dan even wat loop zakt het weer weg.
Lieve Eline, 8 uur per dag huilen is niet normaal hoor. Ik weet heel goed wat je voelt, ook je twijfels van "wilde ik dit nou zo graag?". Sebas huilde meer dan 10 uur per dag, dus wij hebben ook in dat schuitje gezeten. Bij Sebas bleek het een combinatie van een aantal dingen te zijn: hij was een Kiss-baby en daarvoor is hij behandeld door een osteopaat. Al vrij snel na de eerste behandeling zagen we verbetering. Ook bleek hij koemelkallergie en reflux te hebben, dus andere voeding en nutriton. Tevens zijn we 'm op advies van het CB gaan inbakeren en uiteindelijk was de combi van al deze dingen de oplossing tot een tevreden en blije baby. Ik wil niet zeggen dat Kim dit alles heeft, maar wil je alleen maar vertellen dat het niet "1 ding" hoeft te zijn. Dat zou verklaren waarom ze in eerste instantie goed reageert op de Nutriton en het later weer "bal" is. Ik zou zeggen: laat d'r eens bekijken door een osteopaat en/of kinderarts en overleg ook met het CB. Laat die wijkverpleegkundige maar eens kijken wat ze ervan vindt. Gelukkig hoef je het niet alleen te doen, wij hebben veel aan ons CB gehad met alle ellende die we met Sebas door hebben gemaakt. Je hoort wel eens drama-verhalen over CB's, maar mijn ervaring is dat ze er heus voor je zijn als je ze nodig hebt. Overigens, met Sebas zijn we uiteindelijk ook bij de kinderarts beland, maar daar kwam verder niet zoveel uit. Allergieen kunnen bij die kleintjes nog niet in het bloed aangetoond worden (de testresultaten zijn tot hun 4e jaar niet betrouwbaar), maar moeten testen naar voren komen. Ellendig he, dat die kleintjes niet met een gebruiksaanwijzing worden afgeleverd? Een hele dikke knuf meid!!!! Die kun je goed gebruiken! liefs, pooh
@ petatje: hihi, dus jullie hebben goed de economie draaiende gehouden. You go girl! @ Nancy: top zeg! Lekker van genieten. Heb je 'm gelijk ook al voor de deur staan, of komt dat nog? @ Sam: geweldig he? Het wordt nog veel leuker als de fantasie ook mee gaat spelen. Zo had Sebas vandaag bedacht dat hij een geit (een kasjmier geit) was, lang leve de filmpjes van Bob de Bouwer En zo maken we wel vaker hilarische dingen met 'm mee. @ hier: zo kraamvisite...