@Es, jeetje wat een slaapkoppie zeg! Heerlijk! Ik kan je helaas niet helpen met de vraag over de flesvoeding, vind het ook wel een goeie eigenlijk @Pooh, fijn dat het toch nog gelukt is maar mag ook wel na zoveel tijd wakker En nee sorry ik zou ook niet echt op visite zitten te wachten dan zeg pfffffff Sterkte vandaag meis.. @Elea, o o bij jou dus ook brultijd En heerlijk aftellen voordat je naar NL gaat, super meid Heerlijk lekker je mooie kindje showen aan je geliefden, wat wil een mens nog meer @Hier, heerlijk Bas heeft met Danerolle croissantjes gemaakt met ham en kaas mmmm Meneer Luuk is alleen al een tijdje aan het miepen.. Bas gaat zo met hem douchen en dan gaat Bas ff 2 uurtjes met 'm naar zijn ouders, kan ik ff tutten hiero. Superlief
Ja maar voor wat, hoort wat; als hij terug is moet ik ff Luuk bezig houden want dan wil hij even op de bank
Ik heb besloten over te gaan op 5 flessen van 150cc water + 5 schepjes 8) even kijken hoe ze het daarop doet! Maar verwacht goed Ik ga nu douchen, mevrouw ligt heerlijk in de kinderwagen te slapen, en me vader zit erbij
Mazzel hier! Kids sliepen uit! Marjolein tot 8.45 en Robbe kwam om 9.30 beneden. Wij hebben ook tot 8.30 geslapen, heerlijk! Ries gaat straks nr Groningen - Ajax, ik en de kids doen het maar weer rustig aan (en Ries maar hopen dat ik niet ga beginnen (hij gaat met collega's en hij rijdt). O ja, mijn ouders zijn weer terug van vakantie, heb keurig op hen gewacht!
Marj; jij bent zeker de laatste van de jul mama's die nog moet bevallen? De kleine uk laat wel op zich wachten! Maar nu je ouders terug zijn kan je bevallen! Dus ukkie, kom maar!! we zijn ook heel erg benieuwd naar jou!!
Es, zou je dat wel doen? Je blijft zo aan het experimenteren en weet niet waar Naomi wel of niet goed op reageert! Bij mij werd altijd gezegd dat je tussen iedere verandering 2 wkn moet laten zitten omdat die darmpjes daar de 1e 3 maanden rustig aan moeten wennen. En aangezien je vrijdag (of do) net bij de osteo bent geweest zou ik nu niets veranderen.
Ja ik snap je, maar Naomi komt de nachten niet.. dus kom ik automatisch niet meer op 6 flessen per dag.. want 08:00 uur de eerste fles en dan elke 4 uur, dan kom je dus niet uit op 6 flessen maar op 5.. alleen met 5 flessen moet ik wel meer aan gaan beiden want anders krijgt ze weer te weinig.. Snap je me nog.. haha
08:00 12:00 16:00 20:00 00:00 Komt precies uit op 5 flessen.. als ik er 6 zou moeten geven zou ik haar 's nachts wakker moeten maken en dat doe ik echt niet! ALs ze honger heeft dan wordt ze wel wakker denk ik dan.. Eerst maakte ik haar overdag vaker wakker zodat ik wel op 6 flessen uitkwam.. dus ook een keer om de 3 uur voeden.. maar ik wil haar niet meer wakker maken om te voeden.. ik heb zoiets van; ze komt echt wel als ze honger heeft! Vandaar over op 5 flessen van 150cc En het CB had het al voorspeld dat het snel zou gaan gebeuren met Naomi.. omdat ze zo lang slaap 's nachts!
Lekker into de films Nancy zo te lezen, leuk hoor! The Joneses is inderdaad een comedy, echt erg leuk. Jeetje, Luuk was echt op tijd vandaag. Hoe is het nu met 'm? Super Sue dat het voeden zo goed gaat! Joh Pooh wat een nacht voor jullie! Wel fijn dat Sebas niet wakker is geworden en je nog een paar uurtjes hebt kunnen slapen maar ohh die Juliette niet tevreden vandaag. Hoe is het nu? Je hebt gelijk hoor Eline om actie te ondernemen! Hoe is het nu met je meis? Goede nacht voor jullie Sam, super meis! Hoe is het nu met Rinze? Oh Es wat een heerlijke nacht meis, echt super! Misschien proberen om per fles 150cc met 5 scheppen aan te bieden? Dan kan je nl over naar 5 flessen... *Edit, lees net dat je dat gaat doen* Hmm een paar zware dagen voor jou dus Elea, knuffel! Lekker hoor Marj dat de kids, en jullie dus ook, lang hebben geslapen! Misschien is het het teken voor de beeb om te komen nu je ouders terug zijn? Hier; goede nacht! Na de fles van 00.00 uur kwam Luca pas om 04.45 uur... Daarna werd hij wel weer om 07.00 uur wakker, maar dat zijn we inmiddels gewend. Op de een of andere manier wordt hij iedere ochtend tussen de 06.30 en 07.00 uur wakker... Nu nog wat vroeg maar voor straks, als ik weer moet gaan werken, perfect...
Dithje; Ja ik ga het doen, ze heeft net de fles van 150cc helemaal leeg gedronken, en is daarna gelijk gaan slapen en slaapt nu dus al bijna 2 uur Even kijken wanneer ze zich nu gaat melden, maar denk dat het wel goed komt met de 5x150cc.. en als ze de ene keer wat minder drinkt en bv 20cc laat staan is het ook geen drama.. dan meld ze zich daarna alleen weer wat eerder denk ik.. 8) maar ik verwacht verder geen problemen met dit nieuwe schema! De fles van vanmorgen 8 uur had ik haar 120cc aangeboden en had ze daarna nog honger (logisch na een nacht van 7 en een half uur achter elkaar slapen) dus heeft ze in totaal ook 150cc op (had bijgemaakt) Dus eigenlijk geeft ze het zelf wel aan wat ze wilt, en moet ik maar volgen he.. haha
goeie middag hier tot 12uur in bed gelegen (wel tussen door chayenna gevoed ) maar ik ben echt zooooo moe dus had ik met manlief afgesproken dat ik vandaag ff een stapje terug doe want anders ga ik mezelf weer geheel uitputten. net belde mijn opa en oma of ze langs konden komen maar heb maar gezegt dat we weg moesten want ik zit nog in mijn huispakkie en ben ook niet van plan me nog te gaan aan kleden vandaag hihihi (wel dadelijk ff douche).
@es komt helemaal goed meid, volg jou gevoel en idd naomi zal waarschijnlijk zelf wel aangeven hoe en wat . @dithje heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft
Ja ben ook benieuwd Dithje denk alleen dat als ze na 3 uur komt geen 150cc opgedronken krijgt, maar kijk het ff aan, als ze bv om 12 uur de fles moet maar om 11 uur wakker wordt of ik haar ff een uurtje zoet kan houden met dr speentje.. Dus ga wel proberen die 4 uur ertussen aan te houden zeker met 150cc.. want na 3 uur met 150cc is weer teveel denk ik en soms wordt ze wakker na 3 uur.. maar dan zoals ik net al zei, ff proberen zoet te houden met speentje.. Geef jij nu ook 5x150cc aan Luca? Of omdat Luca de nacht nog komt geef je nog 6 flessen?