Hey meisjes, Heb vandaag een activitycenter gekocht voor L.yvia. Die had ik namelijk niet meer en ze is er nu zo langzamerhand toch wel aan toe. Was gister bij vrienden nl. en daar was ze echt aan het spelen met zo'n speeltje. Super lief, dus toch maar gedaan. Wel een kleintje, want het is maar voor even. Heb voor straks genoeg speelgoed. Dit is 'm:
@sam hihi campina dienst @pooh knuffel @elea knuffie...nog ff en dan kunnen jullie naar nl!!! @nancy mmm lekker croissantjes en fijn dat bas ff met luuk weg geweest is zo kom jij ook ff aan jezelf toe @marj nu je ouders terug zijn mag de kleine zich laten zien knuffel voor jou!!!! kleine uk van marj kom nu maar gauw @eline dikke knuffel voor jou
chayenna ligt nu wakker in de box te kletsen en rond te kijken ze grijpt trouwens ook al naar spulletjes of ja grijpen meer slaan er tegen hihi
Zo hier weer een pittige ochtend achter de rug. Ymke ging bij papa even flink op zoek naar zijn grenzen *zucht* en Vigo kon niet in slaap komen. Om 13:00 hadden we ze allebei in slaap. Pfff! Vigo zal wel tot 17:00 slapen, dus erop uit gaat ook niks meer worden hier. Nou ja, hij is nog maar 2 weken... @Eline, hier gaat dat dus ook zo ongeveer. Valt in slaap aan de tiet en eenmaal in bed is het jammeren. En dat dan bijna de hele dag door. Maar Vigo is nog wel aardig stil te houden, dus de hele dag huilen is het zeker niet. Ik vind het niet helemaal normaal, maar kijk het nog even aan. Ik heb ook een huilbui gehad vandaag hoor, dat vind ik dan wel weer normaal! @Sam, herkenbaar, ik ben ook heel benieuwd hoe Vigo als peuter zal zijn. Al geniet ik nu ook wel heel hard van zijn baby zijn, want die tijd was bij Ymke zo snel voorbij @Nancy, jeej! Gefeliciteerd met je autotje!!! @Dithje, krampjes zijn gelukkig voorbij. Hij was gisteravond zomaar opeens stil, onspande zich in mijn armen en viel in slaap. Zo sneu he, die stomme krampjes! @Pooh, oh wat een rot nacht zeg! Gaat het nu wel weer een beetje met haar. Hoop dat het vannacht beter gaat. Geen slaap breekt je zo vreselijk op he... @Es, Naomi is zo ongeveer 5 weken toch? Ymke lieten we met 6 weken 8 uur doorslapen 's nachts. Dan maakten we haar om 23:00 wakker voor de laatste fles en werd ze smorgens weer wakker. Ik zou Naomi ook lekker laten liggen hoor. @kikkert, heerlijk zo lang slapen! Ik was het ook van plan, maar na de voeding van 9 uur kon ik niet meer slapen. Helaas pindakaas! @Elea, wat een leuke activity center zeg! En wat is het toch een prachtige dame... Oh, dames! hahaha! Oh vergeet ik bijna te vertellen dat ik in 1 week 5 kilo kwijt ben! Is dat niet een beetje absorbitant veel? En is dat niet slecht voor mn BV? Heb niet eens echt op mn eten gelet, zo nu en dan gaan er nog heel verkeerde dingen mn mond in hoor... Als ik in dit tempo doorga ben ik over 2 weken al op gewicht hahahaha!
@elea ja ze is idd erg snel maar als ze haar broer achterna gaat dan sta ik van niks meer te kijken . ze rolt zich ook al bijna om ze rolt van de rug naar de zij en soms bijna op de buik (dylan was 6 weken toen hij dat deed) maar ik moet wel zeggen dat het wel snel baby af is zo ik vond dylan ook heel snel baby af.
hee meiden Sam fijn dat de 2 e keer was dat je nacht goefd gaat. Hoe is het overdag? Pooh kan me voorstellen dat je niet op visite zat te wachten. Nog wel wat bijgeslapen? es super zulke lange nachten, helemaal goed toch 5 voedingen dan Nancy lekker dat bas even weg gaat met Luuk Dithje ook al een goede nacht, top Elea jeetje wat een mooie meiden. LIjken ze ook op elkaar? En op jou? Kikkert wat schattig zeg Tis een wonder, maar Kim is al de hele dag rustig. Ze werd even wakker om 10 uur, op schoot genomen, daar viel ze in slaap tot 11 uur. Toen in bad gedaan, flesje gegeven, en in de wieg gelegt. Ze werd wel een paar keer wakker, keek rustig om haar heen en weer slapen. Heb de flessen wel opgehoogd naar 6 keer `120, dat mocht van het cb. Ze heeft vandaag nog geen voeding teruggegeven. Ik voel me gelijk een heel stuk beter zeg. We gaan zo even wandelen met haar als ze wakker wordt. Jullie zijn trouwens schatten!!! xxxx
@guppie knuffie voor jou meid....ymke ook zo aan t testen hoever ze kan gaan hier ook eentje ik word er soms echt niet goed van (hij slaat, gilt, grote mond, schopt enz....) ik heb echt heel veel gedult maar nu is mijn gedult echt een beetje op (en hier is overgins papa ook meestal diegene die tot het uiterste gedreven word). en wat die kilo's betreft als jij gewoon normaal eet dan zal het wel geen kwaad kunnen denk ik.
Guppie bij jou dus een beetje hetzelfde verhaal? Gister was ze van 11.00 tot 21.00 wakker, en jammeren. Was echt erg. Had ook hele dikke ogen van het janken vanmorgen. Knuffel voor jou
@eline super meid en als jij beter in je vel zit zit kim dat waarschijnlijk ook want die kleintjes die voelen alles haar fijn aan. geniet ervan meid knuffie
Guppie; ja ik laat haar ook liggen, ga haar 's nachts niet wakker maken als ze niet zelf komt.. dan heeft ze ook geen honger denk ik dan als ze gewoon doorslaapt! En ja als je dan pas om 8 uur de eerste fles krijgt kom je niet meer aan 6 flessen, dus vandaar overgegaan op 5 flessen, alleen dan bied ik haar wel meer aan (150cc) omdat er dan en fles tussenuit is natuurlijk. Maar verwacht dat dat prima gaat
Wordt waarschijnlijk wel een leuke uitdaging Es om Naomi zoet te houden als ze wakker wordt. Ben benieuwd! Luca zit nog op 6 flessen omdat hij 's nachts nog komt. We bieden hem wel altijd 150cc aan en de ene keer drinkt ie het wel op en de andere keer niet... Vaak drinkt hij om 20.00 uur de 150cc leeg en daaropvolgend de fles van 00.00 uur 'maar' 100-120cc. Hij regelt dus heel goed zelf wat hij nodig heeft. Leuk Elea, daar kan L.yvia zich vast wel mee vermaken! Ahhh wat een droppies zijn die meiden van jou, echte schoonheden! Heerlijk Kikkert dat Chayenna al zo lief aan het spelen is in de box. Ohh en die foto, how cute!! Wow Guppie zoveel gewicht verloren in 1 week! Weet niet of het teveel is, maar veel is het wel. Jeetje zeg! Balen van de moeilijke ochtend met de kids meis, knuffel! Top Eline dat het vandaag zo goed gaat met Kim! Woehoe, daar wordt je blij van... Heerlijk joh dat jij je nu ook weer beter voelt, knuffel!
Eline; fijn dat je je wat beter voelt en dat Kim het ook goed doet vandaag! Tis met die ukkies ook per dag aankijken hoor.. hier ook de ene dag een rot dag en de andere dag gaat het super.. Geen ene dag kan je met elkaar vergelijken! Tis elke dag weer een verrassing!
Elea en Kikkert wat een superfoto's!! Mooi speelding voor Lyvia! Eline lekker van genieten meid! Pfff Guppie.. heftig dan he! Wat betreft de kilo's hier ook in 2 weken 10 kilo kwijt maar de rest blijft wat hangen Geen zorgen maken zolang je niet dieet ofzo hoor! Vergeet niet, bv neemt energie, maar ook Ymkje neemt energie erbij he!!