juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Vigo komt trouwens nog steeds met gemak aan 8 voedingen, soms ook wel 9. 's nachts slaapt hij super, kan hem dan ook heel makkelijk wegleggen. Overdag slaapt hij maar 1 keer 4 uur achter elkaar en daarvoor en daarna wil hij vaker drinken.
    Maarja, heb natuurlijk ook geen idee hoeveel hij drinkt...

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Ja precies, ze regelen het zelf eigenlijk prima ;) De ene keer laat naomi ook 10 a 20 cc staan, en de fles daarna drinkt ze dan wel weer helemaal leeg..
    En als het zoet houden niet lukt dan krijgt ze gewoon de fles natuurlijk.. ga haar niet lang onnodig honger laten lijden! ;) dus als er dan maar 3 uur tussen zit ook prima! Dan zien we wel wat ze drinkt..

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo das bij jou ook snel gegaan dus! Bij Ymke ging het helemaal niet snel met de kilo's, maar toen was ik nu al aan het afbouwen met de BV. En idd, ik moet nu veel harder rennen dan de laatste 6 weken zwangerschap...

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik ben afgelopen week ook 5 kilo afgevallen, maar ik eet ook bewust een stuk minder, en drinkt bijna alleen maar water.

Ben zo blij meiden, ben echt ff tot rust gekomen. Filmpje gekeken, lekker gedoucht, beetje opgeruimd.
    Knap je helemaal van op

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Eline he? Hier ook zo hoor :D .. En Rinze slaapt na voeden lekker door, wat hebben we nu :p

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Elinew, ja ze lijken wel op elkaar vind ik. En of ze op mij lijken... Dit ben ik als peuter. Dus kijk en oordeel zelf ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    De ogen iig wel :D !

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    en nog 1 van ikke

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    chayenna had idd een flinke spuitluier en ik moest haar weer omkleden.

hier nog ff een foto vers van de pers.....eindelijk heb ik haar lachend kunnen vast leggen (al klikte ik natuurlijk net iets te laat maar goed)

ze zit trouwens helemaal onder de pukkeltjes

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Langleve bv Kikkert ;) !! Rinze ook hoor!!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea ja die ogen hebben ze echt van jou (al weet ik natuurlijk niet hoe je man uitziet hihi)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi idd hier draait de wasmachine bijna non stop

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kilo's ik was 22kg bijgekomen en ben er nu 13kg kwijt dus nog 9kg te gaan

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Eline dat je even tijd voor jezelf hebt kunnen nemen en dat je je nu weer een stuk beter voelt!

Ahhh wat een scheetje Elea en je kunt zeker zien dat de meiden kinderen van hun moeder zijn;):D!

Jackpot dus bij jou Kikkert;)?! Wat een scheetje is het zeg, echt schattig!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Elea, ze lijken idd op jou!

Hier lijkt Vigo op mij en Ymke op papa, wel leuk hoor!

Vigo heeft 1 zo'n pukkeltje maar, maar die zit er al wel vanaf zn geboorte. Ymke zat er ook helemaal onder na 1 week.

Eline, lekker joh! Ik geniet nu ook wel even van de rust hoor...

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou haar nieuwe hobby.. Boemboemboem :D !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie Rinze heeft ze pas sinds hij 4 weken was! Dus wat niet is, kan nog komen ;) !!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wel bijgelezen maar weinig blijven hangen want moest in delen want ZP heeft kuren (grrrrrrr :x tijd offline en loopt steeds vast..) dus even zo: DIKKE KNUFFEL!

Zag wel mooie meiden voorbij komen van Kikkert, E.lea en Sam, super mooi! :D En E.lea, die ogen zijn sprekend! :$ Prachtig zeg

En het valt me op dat de kindjes vandaag superzoet zijn, top! Houwen zo ;)

@Hier, net filmpje gekeken; did you hear about the Morgans, viel beetje tegen maar keek lekker weg ;)

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb even teruggelezen. Zo te lezen gaat het vandaag allemaal wat beter met iedereen dan gisteren.

Pooh: Wat een nacht zeg. Hoop dat de dag vandaag wat beter gaat.

Eline: Ik las dat het gisteren wat minder ging, maar lees nu dat het wat beter gaat. Hoop dat je vandaag een beetje tot je rust kan komen. Gek genoeg vraag je je het ene moment af waar je in godsnaam aan begonnen bent. Zodra het weer goed gaat en zit je eigenlijk stiekem te denken aan in de toekomst nog een kindje. Hihi.. Gelukkig hebben we elkaar hier en slepen we elkaar er doorheen. Het komt goed hoor Eline!!

Dithje en Es: Bij jullie gaat het zo te lezen ook allemaal goed!! Es, idd, als een baby honger heeft dan komt ie wel. Liam komt soms na 2 uur en begint gewoon zijn hongergekrijs op te zetten. Dan voed ik hem ook gewoon.

Nancy: En hebbie de auto gekocht???

Marj: Ik vind dat de baby zich nu wel mag tonen hoor. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaabyyyyyyyyy, waar blijf je nou???

Knip: Ik ben ook geknipt, maar ik voel helemaal niets. Mijn hechtingen hoefde er niet uitgehaald te worden. De draadjes zou ik vanzelf verliezen. Heb gisteren denk ik het eerste draadje verloren bij het plassen.

Uhmm, ik ben het verder kwijt...

Owja, kilo's: Pfff, ben afgelopen vrijdag bij de dokter geweest, want dit gaat helemaaaaaaaaal niet goed. Ik ben sinds het begin van de zwangerschap 35 kilo afgevallen. Ik eet gewoon helemaal nietssss en heb geen eetlust. Soms eet ik een beschuitje of een pistoletje, maar dan heb ik de hele dag last van mijn maag. Ik drink ook geen frisdrank.. alleen koffie en water. Verder zie ik continue sterretjes, heb last van hartkloppingen en hoofdpijn. Ik heb afgelopen vrijdag moeten prikken en wacht nu het resultaat af. In ieder geval.. ben van mijn superovergewicht af..

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy die film valt idd tegen maar wat je zegt hij kijk wel lekker...
    @sam leuke foto van jildou en haar nieuwe hobby :D

Deel Deze Pagina