@Dithje, ja tussendemiddag wassie echt zo in slaap maar hij is wel even wakker beneden geweest eind vd middag, begin vd avond met wat huilen en krampjes maar zo over de hele dag hoor je mij niet klagen maar tis wel net of die kleintjes het ruiken als je gaat eten, wij hebben hier zeker al weeeeken niet rustig gegeten 8) Nu ligt hij alweer een tijdje te pitten.. Heerlijk getut met Luca, genieten is dat he! Ik kan die van ons af en toe ook wel opvreten, heerlijk ding O jee hopen dat Luca door blijft slapen
Haha dat is hier ook altijd zo en was met jil ook zo.. Ik kan zolangzamerhand al goed met links en rechts eten en een kind aan de borst
En of die kleintjes het ruiken Nancy! Bij ons is het namelijk ook standaard dat meneertje rond 17.30 uur wakker wordt / begint te huilen... Ze vinden het gewoon te gezellig bij papa en mama! Het is hier nog steeds stil, zo maar even kijken of de oogjes ook dicht zijn!
@Sam, zo jij bent handig! haha ik ben uberhaupt al afgeleidt door het huilen op zich en jij voedt EN je kind En jezelf hahaha goed man @Dithje, aaaaaaaaaaaaah wat een schatje zeg! Mooi kind Lijkt hij op jou of op je man trouwens? Of kan je dat nog niet zien?
Luca lijkt op mijn man Nancy! Schoonmoeder heeft laatst babyfoto's van manlief opgezocht, 2 druppels water! Alleen heeft manlief een kuiltje in z'n kin en Luca niet, dus heeft Luca in ieder geval 1 ding van mij. De rust is hier ingetreden! Beide mannen liggen prins heerlijk te slapen en mama zit lekker op de bank met een glas wijn, genieten dit!
@Dithje, haha dus jij hebt een kuiltje, cute Maar tis echt een leuk ventje zeg, dan heb jij vast ook een hele leuke vent haha En heerlijk genieten! Woehoe, lekker hoorrr
Zooo, de 2e ronde kraamvisite voor vandaag is de deur weer uit. Gelukkig een stuk eerder dan die van gisteren (die gingen tegen 23.00 de deur uit, maar dat zijn dan ook wel goede vrienden van ons) Heb net wel even bijgelezen met Juliette op m'n arm, maar ff geen fut om uitgebreid te reageren. Na afgelopen nacht ga ik echt vroeg m'n bed in zo! @ bubsie: klinkt echt als een melkblaar. Ik heb dus een melkblaar en een borstontsteking. Die melkblaar is een wit puntje (of wat groter zoals bij mij nu) op je tepel. Het verstopt dus ook een of meerdere melkkanalen. Succes, want ik vind ze verrot zeer doen die dingen! @ mooie baby's: ik zag echt weer hele mooie schatjes voorbij komen! (ja Nancy, jij ook ) @ dithje: lekker hoor, zo keutelen met de kleine man! @ mamaT: goed dat ze het nu gaan uitzoeken, want zoveel afvallen is echt niet goed hoor! En een dikke knuf voor Mirie! @ hier: Juliette is vandaag ook nog wel flink huilerig, iedere keer een uur na haar fles. Na de fles ook meer dan na een borst. We maken de flessen al aan met Bar le Duc, maar nog steeds is ze huilerig. Morgen weer naar het CB. Nu ligt ze lekker even bij manlief. Hopelijk krijgen we vannacht een betere nacht! Vanmiddag gelukkig ook even wat kunnen slapen Morgen moet manlief ook weer aan het werk. Gelukkig laat mams me m'n eerste dag met die 2 kids niet zwemmen
Hoop met je mee Pooh en fijn van je moeder!! Dikke knuf en hopend op goede nachtrust ik hoop voor mezelf hetzelfde !! Ik moet morgenavond weer naar vk !!
Whihihi Nancy manlief heeft een kuiltje en Luca en ik niet! Is dan ook het enige dat Luca van mij heeft volgens mij, want hij heeft zelfs de oren van manlief. Dit zijn mijn mannen samen! Bekijk bijlage 92494
Fijn dat je vanmiddag nog even hebt kunnen slapen Pooh! Maar joh, Juliette heeft het niet naar d'r zin vandaag. Duim voor je meis dat ze vannacht lekker slaapt! Oh wat goed zeg dat je mams morgen komt helpen. Dikke knuffel!
@Pooh, wow dik in de kraamvisite dus En wat jammer dat ze maar huilerig blijft Ik duim voor een goeie nacht! En succes morgen, wat fijn dat mams komt, top @Dithje, Ooo verkeerd begrepen! 8) Nou leuke vent hoor! En mooie plaatjes he die trotse papa's heerlijk Hier nog een nieuwe van jut en jul (is een andere van die ik al hier geshowt heb ) Bekijk bijlage 92500
Ook super Nancy!! Trouwens dat rode mexx shirtje van Luuk, heb jij dat ook in maatje 62? Rinze heeft die ook, maar valt niet groot he?
Leuke mannen met leuke kids Hier is het krampjestijd.. de hele dag is het super goed gegaan en nu heeft ze ff last.. maar is erg moe dus valt in slaap en dan ineens wordt ze weer wakker van een kramp en gilt ze het uit.. We zijn trouwens weer thuis.. heb een heerlijk weekendje gehad. En nancy; de draagzak is binnen, en ga hem morgen ff testen Vincent heeft hem al om gehad met Naomi erin, en hij vond hem prima Naomi ook wel geloof ik. Bekijk bijlage 92505