Super Es dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Leuke foto! Balen dat Naomi krampjes heeft. Hopelijk valt ze snel in een diepe slaap!
@Sam, gek is dat he Luuk past grote 52 meestal en kleine 62... Misdrukje van Mexx @Es, Arme Naomi en kl*te krampjes :x fijn dat je weekend leuk was, wel snel voorbij he... En ziet er goed uit met de zak, echt ideaal ding! Hopelijk hebben jullie er een hoop plezier van
Nancy ja idd gek.. En toch he, over die draagzak.. Die kleintjes hangen daar zo in het kruis. Ik heb het eerder gehoord, maar het lijkt mij ook dat het nooit goed kan zijn voor de heupjes/ bekken. De draagdoeken mogen de kleintjes pas vanaf 3 maanden met de voetjes naar beneden zeg maar..
Sam: denk dat het een beetje hetzelfde is als met de maxi-cosi.. dat je ze er gewoon niet lang in moet leggen/hangen.. Ook hetzelfde met de wipstoel.. waar ze ook niet lang achter elkaar in mogen.. Ik zal dus ook niet een dag lang uren met Naomi in de draagzak gaan lopen, maar zo soms eens een kwartier a 20 min achter elkaar zou volgens mij niet zoveel kwaad kunnen..
Meen je dat Ik hoorde wel dat het in het begin beter niet hele lange stukken ermee kan lopen, daarom gebruik ik 'm ook vooral voor kleine stukjes en in huis.. Maar dat wist ik niet
Nancy; lijkt mij dat die kleine stukjes en niet te lang achter elkaar weinig kwaad kunnen hoor 8) Maxi-cosi mogen ze ook niet lang in.. denk dat je het een beetje kan vergelijken..
Ja Es, dat nam ik ook aan/ hoopte ik !! Neej zou er nu nog geen km's mee gaan lopen. Idd een paar keer even dat moet kunnen.. Ja de Maxicosi is ook niet mijn favoriet! Zo schrok ik deze week in de dierentuin ook even.. Mensen met een kleine baby in een maxicosi de hele dag daar rondbanjerend. Niet best! Nancy ja dat meen ik !! HIHI
Hoi hoi, Zag schattige foto's voorbij komen van trotse pappa's! Leuk! Hier ook een hele trotse pappa, kan erg genieten van mijn twee mannen, smelt helemaal als ik ze samen zie. @Nancy, poepluiers hebben wij hier ook voldoende. Ons manneke krijgt Friso voeding, deze werkt iets meer laxerend dan Nutrilon voeding, en bijna bij elke voeding een poepluier, dus 5/6 op een dag is hier niet vreemd. @Luiers, wij hebben nu Pampers geprobeerd (uit alle blije dozen), Kruidvat luiers (ook erg goed) en heb nu Bumblies (ook erg goed). Bumblies luiers zijn goedkoop, 3 euro voor een pak van 27 stuks. Valt mee toch. @hier, vanmiddag kraamvisite gehad, we zijn weer verwend. Lekker gezeten en ons manneke sliep gewoon door. Ze zeggen weleens in het begin is het "eten slapen eten slapen", maar dat gaat hier letterlijk op. Hij heeft tussen alle voedingen in geslapen en soms zelfs wakker moeten maken voor de volgende voeding omdat er anders teveel tijd tussen komt. Vannacht ook erg goed gegaan, vandaag tot 11.00 uur in bed gelegen met zijn drietjes. Na de voeding van 06.45 uur meldde hij zich pas om 10.45 uur.
Ja hoor, weer zo'n voorbeeldig kind !! Maar goed daar mag ik Rinze niet mee vergelijken. Dat is bij bv nou eenmaal meestal niet zo! Uitzonderingen daargelaten !!
@Elea, wat een lieve foto's van jouw meiden! Wat een prachtige ogen hebben jouw kinderen, grote blauwe kijkers, dat moet menig mannenhart in Qatar sneller laten kloppen . Leuk zo'n activity center, veel plezier ermee! @Kikkert, wat een lieve foto van de grote broer, trots het flesje geven aan zijn zusje, schattig! Oh enne....ik heb vanmorgen de weegschaal even opgezocht en ik ben inmiddels al 14 kilo afgevallen , hier kan geen Sonja Bakker tegenop . Nog 1 kilo en ik zit op het gewicht dat ik had voor mijn zwangerschap, maar mijn olifantenpootjes moeten nog aardig slinken, wat zeker nog 2/3 kilo was volgens de verloskundige.....dat zou betekenen dat ik ga afvallen, mocht nog wel wat kwijt hoor, zat eigenlijk een kilootje of 5 teveel aan voor mijn gevoel.
Heerlijk J2J dat jullie mannetje zo tevreden is! Lekker genieten! Zooooo zeg, jij bent al lekker afgevallen. Nog maar 1 kilo, super joh!
@Sam, Rinze is een topper en jij ook, wat je zegt met BV is dat toch ff anders, je ziet niet hoeveel ze precies binnen krijgen en is het vraag/aanbod. Met de fles is het natuurlijk makkelijker aflezen wat ze binnen krijgen, eerlijk = eerlijk.
Moet eerlijk zeggen dat het me geen drol uitmaakt wat hij krijgt, zolang hij wat dat betreft maar tevreden is, weet ik dat het ook genoeg is! Zolang hij nu de meeste 56 ers uit zn kast al aardig aan het uitgroeien is, maak ik me ook geen zorgen. En laatst bijna 600 gram in 2 weken erbij.. Dat gaat lekker !! Maar bv is nou eenmaal ook lichter verteerbaar dus ja, ook weer eerder honger.. Als hij daarna maar weer gaat slapen en niet uren aan het huilen is... Maar we blijven positief !
Ik ga ook afsluiten.. nog even op bed tv kijken Naomi de fles geven en heerlijk slapen! Welterusten en tot morgen!
@J2J, wat een modelkind heb jij!! Super zeg!! En ok wat betreft die poepluiers.. Was hier nog niet eerder gebeurd nl, altijd maar 1 op een dag, echt niet meer 8) En super wat betreft de kilo's! Hier ging het heel hard maar ging gister op de weegschaal staan maar niks eraf