juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Fijn dat je auto voor de deur staat Nancy! :D

Hier slaapt Naomi al vanaf half 4.. ;) dus heerlijk rustig kunnen eten!
    Ze moet nog maar 2 flessen vandaag, en half 12 de laatste dus hoop dat ze nu ook nog even slaapt tot half 8.. dan komen we precies uit om de 4 uur :D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ola meiden,

Wel terug gelezen maar geen tijd om te reageren...
    Hier is het huiluurtje namelijk;)! Vanmiddag op de camping was het gezellig alleen bah wat walg ik toch van die vieze honden haren waar we nu helemaal onder zitten:(.

Ga nu dan ook maar even douchen en daarna Luca ook even badderen. Kom later nog wel even aanwippen!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, groetjes terug! Alles goed met jou en Caia??

@Sam, huilen?? :(

@Es, zo hey wat doet ze het goed, top zeg! :)

@Dithje, heh jakkie :( En sterkte met het huiluurtje...

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O trouwens bij de DA hadden we 3 pakken Pampers voor € 19,98, niet gek :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    #3705 Sam8, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    Nancy.. Ja huilen ;) !! Ze wist dat ik er behoorlijk doorheen zit dus ja als ze erover vraagt blijven die tranen niet weg, ken mezelf ;) !!
    NOu hier dus weer terug. Alles besproken en ook zij wist niet goed wat ze ermee moet, zoals wij dus ;) !! En we hebben het nog even gehad over een derde.. Mag wel thuis, maar zeer waarschijnlijk wel met een collega vk erbij! Enn het mooiste compliment wat een mens kan krijgen: Wat ben ik blij, niet dat ik het je gun, dat jij Rinze hebt gekregen! Ik weet gewoon dat je dit aankunt. :D make my day ;) !!
    Ondertussen hier weer een erg onrustige dag met Rinze gehad.. Bah :( !!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ach ja natuurlijk meid, wat ondoordacht van mij, sorry :(
    En zie je wel, SUPERMOM, je kan het! (hoor je het eens van een ander :p)
    En wat sneu weer van de onrustige dag, echt balen... sterkte meis

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach ja we slaan ons er wel doorheen (figuurlijk he :p )

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat is zeker niet gek Nancy! Welk maatje pampers heeft Luuk nu?
    Trouwens, feli met je tuuttuut;)! Rijd ie fijn?

Super Sam dat je zo'n goed gesprek met de vk hebt gehad! Rinze vandaag dus weer zo onrustig:(. Weet je al wat je gaat doen, wachten op de afspraak of alvast naar osteo? Knuffel!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wacht denk ik wel op afspraak.

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja ik hoop wel figuurlijk inderdaad haha ;):p

@Dithje, hondenhaar-vrij??
    Tja ik heb 2 pakken new baby 3-6 kilo gehaald en 1 pak 4-7 kilo new baby.. maar die 1e is wel errug klein :$ eens even kijken of hij die past ;) beetje stom 8)
    Hij rijdt heerlijk! :D

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    pampers; hier heeft naomi nog maatje 1 ;) maar gaat dat per kilo's dan??

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed zo Nancy, kan je lekker rond tuffen:D! Oeps ben benieuwd of Luuk maatje 1 nog past... Vind maat 1 bij Luca aardig krap worden. Heb nog 1 pak en daarna toch maar maatje 2 proberen.
    Heerlijk hondenhaar-vrij hier! Die vrienden hebben een grote witte herder en dat beest verliest zoveel haren joh dat wil je niet weten;).

Hoe is het met Luuk, slaapt ie lekker? Hier maar 1x naar boven geweest voor het 'slaapritueel':D!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ik dacht vanmiddag nog; oh deze luiers worden wel wat aan de kleine kant..

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaat idd per kilo's Es, kijk maar eens op de pakken;)! Nu moet ik zeggen dat qua kilo's er niet veel verschil zit tussen maat 1 en 2 dus ben erg benieuwd hoe maat 2 straks 'zit'.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier al maatje 2 aan, 1 zit niet goed meer!!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo wij hebben de drukte weer gehad! Vroeg klaar vanavond :D

Ik had Vigo toch maar overgelegd in de MC, blijft ie gewoon slapen :D En nog slapend thuis gekomen ook!
    Daarna eten, Vigo in de box met de tiny love mobiel. Is eindelijk Vigo eens rustig tijdens het eten, gaat Ymke hysterisch doen. Lekker dan... Toen snel naar de ap, want had nog pampers kortingsbonnen. Kom ik terug in dikke puinhoop. Ymke alles overhoop getrokken en 2 huilende kids. Puinruimen dus.
    Moet wel zeggen dat Vigo een stuk rustiger was en ook de krampjes waren een heel stuk minder. Manlief merkte het ook meteen op.

Pampersmaten is ook wel een beetje afhankelijk van wat je zelf prettig vind hoor. Ik heb ze graag wat ruim, terwijl een ander precies pas prettiger vind. Vigo heeft nu maatje 2 en heb 2 pakken 2 gekocht en 1 pak 3. Ik doe hier maar een paar dagen met een pak new born, echt niet normaal!

Sam, fijn dat je een evt volgende nog thuis mag krijgen zeg! En je bent toch ook een supermama, dat wist je toch al wel ;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha jullie zijn lief ;)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hey meiden,

terwijl ligt juliette aan de borst, want t is weer bal vandaag....
    wilde uitgebreid reageren, sorry als ik iemand vergeten ben.

@ Dithje: wat een geweldige foto van je man en Luca! En hoe bedoel je dat ie op z’n vader lijkt? ;) Bakkes dat je weer ongi bent geworden!

@ bubsie: hier is de blaar soms ook heel even weg. Smeren met Lansinoh Lanoline (apotheek) verzacht wel iets vind ik. Ook perfect als je kloven zou hebben. Maar dat het ook tussen de voedingen pijn doet herken ik zeker! Heb al een paar keer aan spruw gedacht, maar dat is het niet. Het is echt de blaar. Sterkte meis! Dikke knuf!

@ kikkert: haha, en dan kom ik met m’n 30 cc na 20 min. kolven.....

@ pippo: jeetje, weer een emotionele dag voor jullie. Lief he, hoe kinderen daarop kunnen reageren. Ze voelen en hebben meer door dan dat wij denken. Hoe oud was jullie meisje toen jullie haar moesten laten gaan?
    Wow, en nummer 4...

@ Eline: goed hoor, dat het zo lekker gaat met Eline! Wat zei de ha? Lees nu dat je een zalfje hebt gekregen. Hopelijk helpt het snel.

@ Sam: auwie! Foei voor meneer De Bei!

@ Guppie: en, heb je je dag overleefd?

@ Es: gaat lekker he, met Naomi. Super!

@ Nancy: holle bolle Gijs had honger ;)

@ Marj: ach meis, een hele dikke knuffel! Logisch dat je er even helemaal doorheen zit. En je klaagt echt nooit! Kun je niet regelen dat hij de hele dag bij z’n vriendje opgevangen wordt, zodat je ook even kunt bijkomen en je handen vrij hebt voor het ziekenhuis? Ik hoop echt voor je dat 10 augustus de datum is! M’n duimen draaien meid!

@ Sue: nee, geen tips om ‘m zo klein te houden ;)
    Maarre...ook hier te pas en te onpas een toeschietreflex (die steken)....

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaa wat goed zeg Guppie dat het overleggen van Vigo zo goed is gegaan en dat jullie al verbetering zien qua krampjes e.d.!

Hier; ga mijn bedje opzoeken! Heb hoofdpijn en ben moe dus maar vroeg erin vanavond. Nog even lezen denk ik en dan lekker slapen:)!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oepsie Pooh dus jij hebt niet zo'n fijne dag vandaag? Hoe is het nu met de bo en is je bi trouwens al over? Knuffel meis!

Deel Deze Pagina