juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, trusten meid! Vroegertje vandaag voor jou, nou lekker uitrusten hoor..

@Guppie, jeetje chaos bij jou dus! Hopen dat de rust iets is wedergekeerd nu..

@Pooh, Holle Bolle Gijs heeft honger huh :(
    Jammer dat het geen fijne dag is vandaag... :(

@Maat luiers, nou inderdaad volgens mij zit ik met 2 te kleine pakken luiers, lekker is dat ;) Eerst maar eens passen bij de verschoning van vanavond..

@Hier, Luuk kwam wat moeilijk in slaap maar al met al viel het echt zo mee! Ik zweer echt bij het bedritueel, wat een uitkomst! :D
    Zitten nu two and a half men te kijken, whahaha wat een serie :p

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Halleluja!! Krampjes tijd!!! :( En ik heb alles even aan Vincent overgelaten, ik ben namelijk zelf ook flink ziek aan het worden ben ik bang! Overgeven en vreselijk aan de diarree :( warm, koud, warm, koud..

Ik hoor mijn moeder nog zeggen; mama's kunnen eigenlijk niet ziek zijn.. en nu snap ik wat ze toen bedoelde ;)

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ff snel, vandaag wel wat meegelezen maar geen kans gehad om te reageren sorry :)

Mark is erg onrustig vandaag. Iets van een regeldag gepaard met veel krampjes.............
    Hij wil eigenlijk alleen maar bij mij liggen (nu ook met 1 hand aan het typen ;)).
    Vanmorgen CB op bezoek gehad, Mark weegt al 4140 gram! (geboorte 3720!). Dus dat gaat perfect!.

iedereen een dikke knuff!!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Es, balen joh! En idd, mama's kunnen niet ziek worden!

Pooh, jammer dat het minder gaat zeg.

Nancy, sja wij hebben gewoon nog geen ritme gevonden. Ymke is nogal explosief (net zoals ik) dus het kan zomaar van gezellig naar ongezellig omslaan. En het was gewoon niet handig van mij dat ik om half 7 boodschappen ging doen... Volgende keer neem ik ymke gewoon mee!
    Wat super dat het bedritueel zo werkt bij jullie! Ik kom er niet elke keer aan toe, doordat er gewoon geen ritme in zin, maar ik geloof er wel echt in!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie, of manlief maar laten doen ;) Die van mij doet het ook altijd :D !!

Es ooh jee beterschap!

Nancy lekker in je nieuwe tuut :p Ennu snel die luiers aan, kan nog net joh!!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; gewoon snel die luiers opmaken nu het nog net kan!! dus dat wordt 20x per dag verschonen :p

Naomi is op Vincent zijn schoot in slaap gevallen.. de hysterische huilbui (krampjes) heeft ''maar'' een half uurtje geduurd, en in dat half uur heeft ze ook een volle luier gepoept.. ;) een half uur is een hele verbetering.. aangezien het eerst de hele dag door was en dan van uren achter elkaar.. ;)

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: trusten! succes met je hoofdpijn. Met de bi gaat het goed! De bo is helaas nog steeds niet helemaal over :(

@ Nancy: HBG => Luuk met z'n 150 cc ;)

@ hier: vandaag met Juliette naar CB geweest. Ze groeit goed: zit nu op 3680 en 53 cm. Ze denken dat het vele huilen wellicht door verborgen reflux of mss toch KMA komt. we gaan nu eerst met nutriton aan de slag en als dat niet helpt kijken we verder.
    wordt vervolgd dus...

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    O nee he!! :(:( koorts opgenomen.. 39.4 :(:( heb ik dat!! morgen maar ff de huisarts bellen voor een kuurtje..
    En hopen dat ik Naomi niet aansteek :(

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Es, pasgeborene worden meestal de eerste 3 maanden niet ziek door antistoffen uit de baarmoeder. Beterschap voor jou!

@Sam, nee wil echt zelf boodschapjes doen hoor! Doe normaal maar 1 keer per week boodschappen, maar moest vanavond een kar vol pampers halen allemaal met kortingsbonnen (waren bijna verlopen).

Ik ga afsluiten en mn bedje opzoeken!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ziek WOW :$ Moet er nu echt niet aan denken, hoe ga je dat doen!? Meis heel veel beterschap, echt neit tof :(

@Guppie, jij moet ook je ritme nog zien te vinden meis zo met 2 kids.. Nog zo'n supermom :)

@Pooh, ooooooo hahahaha ik wist echt niet wat je bedoelde, blonT he :p
    O meis toch wat balen... En KMA had Sebas toch ook? jeetje wat balen, onwijs sterkte meis :(
    Wel super dat ze zo goed groeit!

@Einneh, klinkt als een regeldag inderdaad... en wat goed dat ie zo goed groeit meid, houwen zo! :)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es kuurtje omdat je koorts hebt?? Sorry?? Koorts betekent dat je lichaam bezig is, 'iets' uit je lichaam te krijgen. Het heeft wel degelijk een functie! Heb jij een ha die meteen een kuurtje geeft? 9 van de 10 kuurtjes zullen niet eens werken! Zou beginnen met pcm ;) !!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; nee kuurtje voor mijn diarree en overgeven ;) want heb nu vanavond al 4x naar de wc moeten rennen :(

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bestaan die?? Hopelijk voel je je gauw beter iig!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja vorige keer toen ik leeg liep van onder en boven heb ik wat gekregen van de dokter..

Ik ga afsluiten mijn bed in!

welterusten!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trusten dames, ga ook afsluiten! -X-

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En ik ook maar.. want hier heb ik elk uur campina dienst gedraaid vanaf 4 uur dus ik heb geen idee wanneer hij weer komt.. Uuuh hij is er nog steeds... (wakker) ;) !! Slaap lekker dames, ik geloof niet dat het hier veel slapen wordt..

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: beterschap!

@ Nancy: haha, dat idee had ik al :p
    Sebas had idd ook KMA en ikzelf vroeger ook. Vandaar dat ze daar bij het CB toch ook wel rekening mee houden. Maar toch vind ik Juul al heel anders dan Sebas hoor. Dus ik ga er zelf vanuit dat het niet zo extreem is als bij Sebas. Joh, wellicht is de Nutriton voldoende...

@ Sam: pfff... Nou ja, als Rinze dan vannacht weer slaapt... Ik hoop het voor je!

@ hier: net weer gekolfd dus boob is weer leeg. Nu lekker m'n mandje in! Hopelijk een rustige nacht.... Trusten en tot morgen!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x tjonge jonge wat ben ik boos zeg.... ik loop net de slaapkamer op heeft mijn man de hond gewoon op bed naast zich liggen terwijl ik gisteren alles gewassen heb en schoon opgelegt heb (en dat wist hij) als of ik godsamme niks beter te doen heb dan steeds weer het bed te verschonen....en dan vind meneer het ook nog gek dat ik super boos word. bah heb het ff helemaal gehad...

komt hij net aan ja zegt hij jij laat de hond vaker op de bank (ja heel af en toe) maar die is van leer dus das toch wel iets anders en daarbij hoe ik niet op de bank te slapen en een veeg en de haren zijn weg. :$:$:$ af en toe vraag ik me wel eens af of hij ooit nog volwassen gaat worden. ik heb toch niet waswijf op mijn kopstaan of wel? zo gaat hij overgins ook om met zijn kleding ff aan en daar ligt het weer

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga ons moppie wakker maken en voeden en dan naar bed.

trusten

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pooh: hij zou daar ook de hele dag heen! Maar ik moet om 9.45 in het zkh zijn en rekening houden met 45 min met auto. Mijn ouders brengen (en evt halen)hen nu! Lieve schatten!
    Nancy: kun je de pakken niet ruilen?
    Es: dagje uitzieken en even rustig aan?
    Ben weer door mijn bui heen! Paar vriendinnen belden gisteren, even lekker gekletst en geklaagd, mocht even. Ze hebben zelf ook allemaal kids en 1 din heeft bij de 2e ook 18 dagen overgelopen. Verder even heerlijk gelachen met 1 dinnetje (we hebben zelfde humor en type man)!
    Heb gewoon zin om nr zkh te gaan, kom maar op (en hopelijk duidelijkheid!).

Deel Deze Pagina