juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    super marj! zet m op in elk geval.
    trouwens weer prachtige tijd maar zelfs ik drijf bijna mn bed uit!

Er is hier een wonder gebeurd.23 uur laatste voeding en nu om 4uur.Dat is gewoon 5 uur ertussen!:D nog even verschonen en weer slapen hoop ik.

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, wat heerlijk! Het is je gegund!
    Trouwens, zie ook voordeel van wachten, mijn verlof is langer! Moet nu op zn vroegst
    23 nov ipv 12 nov beginnen!
    Dacht gister aan mn collega's en vriendin in het onderwijs. Hihi, zij beginnen zo ongeveer al met voorbereiden en hebben nog 2 wkn! En wij nog heeeel lang! Heerlijk vooruitzicht!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jahoe en zo is t maar net!succes straks!
    hmm shit slapen lukt m niet.nog half uur dan zal jil er wel weer zijn.einde rust snik:(

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam super dat er 5 uur tussen zat, jammer dat je daarna niet meer kon slapen

Hier een vermoeiende avond, van 4 tot 11 was ze in de weer, wou steeds drinken.
    Had 1 flesje meer uiteindelijk, het ging gewoon niet anders.
    vannacht maakte ze ook veel geluid.
    Mijn man is voor het eerst weer naar zijn werk, dat was wel even janken net zeg, opeens sta je er alleen voor

Zal straks even verder bijlezen, xxx

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Beterschap Es!

Ai Einneh Mark een 'slechte' dag dus gisteren:(. Hoe is het nu met hem?

Super Pooh dat Juliette zo goed groeit, maar ohh zeg dat zou zielig en balen zijn als ze reflux heeft. Hoop dat de Nutriton werkt!

Bah Kikkert de hond op het (net verschoonde) bed! Sjonge zeg, soms;)...

Zo Marj je was weer aan het nachtbraken zo te zien;). Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!

Wauwie Sam wat goed dat er 5 uur tussen zat! Daar wordt een mens vrolijk van:D. Balen dat het slapen niet is gelukt...

Kop op Eline you can do it! Ook zonder je man komt het goed meis;).

Hier; weer een goede nacht te pakken! Luca kwam om 05.00 uur en is daarna weer heerlijk gaan slapen:D.
    Gaan zometeen ff een bakkie drinken bij mams!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje en Eline ik kon wel slapen maar Rinze niet ;) Die lag maar te huilen van de krampjes..
    Eline sterkte vandaag!!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Guppie en Es: Een pasgeborene zou idd geen koorts, noch verhoging moeten krijgen ivm met de antistoffen die het mee heeft gekregen vanuit de baarmoeder. In dat geval moet meteen contact opgenomen worden met de huisarts. De derde keer dat Liam werd opgenomen had hij verhoging, een virus opgelopen (waarschijnlijk de buikgriep).

Pooh: Balen zeg. Ik heb bij Liam niet echt het gevoel dat nutriton werkt, want na een uur herkauwt hij nog zijn eerdere voeding.

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es: Beterschap nog.

Hier trouwens een betere nacht. Na de voeding van 23.15 uur kwam hij pas weer om 04.45 uur, dus 5,5 uur!! Advies van CB (6 maal 150) heeft dus toch gewerkt!

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo dames!
    Hier van het weekend een (beginnende) borstontsteking te pakken.
    Had al de hele dag een hele pijnlijke rode plek op mijn borst maar lette er niet zo op al was de pijn echt gemeen! Voelde me toen opeens niet lekker worden en bleek ook koorts te hebben. Denk dat ik er op tijd bij was want de volgende dag voelde ik me alweer een stuk beter en nu is het al zo goed als weg gelukkig!

Had de verloskundige gebeld om raad en ik moest gekneusde witte kool bladeren in mijn bh doen.... heeft blijkbaar gewerkt ;)

Zo, even madame wassen en dan gaan we even naar mijn werk op bezoek :)

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ik ga nu het cb bellen, het is alweer 2 uur brullen, wil weer drinken.
    Sinds gister 4 uur smiddags heeft ze misschien 5 uurtjes geslapen.

Ik loop zelf ook al weer 2 uur te janken, weet het echt ff niet meer.
    Ze heeft kwart over 7 120 cc gehad, en nu alweer hongerig.
    Ga maar een fles geven en bellen.

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Eline: Misschien is het toch iets anders en heeft ze niet steeds honger. Misschien kan je ook even de huisarts bellen?

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Beterschap Es!

En wat sneu Eline dat je moppie zo moet huilen... Hier is het ook zo, maar het is geen honger, maar koliek. Heb er nu thee voor van de arts en druppels die ik moet geven. Hopen dat het helpt, het arme poppie. Bij L yvia was haar darmsysteem natuurlijk onderontwikkeld, dat is misschien wel anders... Maar even navragen bij de arts kan nooit kwaad toch?

Hier: Vandaag naar de kinderarts geweest en mijn moppie weegt nu 3,9 kilo en is 53 cm. Ze hebben haar wel 3 keer gemeten, haha, want ze was in de lengte wel 5 cm gegroeid in 1 maand :$ Maar het klopte echt :D

Verder was alles goed. Heb wel wat tegen haar koliek gekregen, want haar buikje was erg opgezwollen van al die gassen :p en ze wil waarschijnlijk zo vaak aan de borst omdat dat de pijn verzacht. Ze is al lekker wakker, volgt goed en het is heel knap dat ze al kan lachen :) Verder zit ze op de premature groeicurve wel iets onder het gemiddelde met haar gewicht, maar het is een mooie lijn en ze valt er nog binnen (de curve).

Helemaal fijn dus :D

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

ikke was er weer erg druk gehad wel tussen door gelezen maar is weer weinig blijven hangen helaas..

wel zag ik hele mooie foto,s voorbij komen..

dus reageer vanaf nu...

sam jehh wat goed van rinze zeg alleen jammer dat de rust daarna over was of heb je toch nog ff kunnen slapen??

dithje yehhh weer een goede nacht luca gaat super goed zeg ;) zag een mooie foto van je mannen heerlijk genieten is dat he??
    veel plezier bij je mams..

eline goed dat je ff belt meis ik denk dat er toch iets anders is dan alleen honger en dat ze die flessen dan drinkt is miss meer troost voor haar dan echt honger sterkte meis diikke knuff ...

moederk auwii maar wat een goede tip dan als het al geholpen heeft had er nog nooit van gehoord..

nancy hoe bevalt je auto??? en slaapt luuk al beter??

hier alles oke caitlin slaapt heerlijk weer maar had ook niks te klagen het waren hier maar 3 nachten die ze heeft lopen spoken andere hebben het toch veel zwaarder hoor pfff...
    net bij het cb geweest alles was goed ze is nu 53 cm en 4720 gr dus gaat lekker ze vonden haar al wel heel wijs voor der leeftijd want ze houd echt alles in de gaten en volgt je heel goed.. (doet ze trouwens al anderhalve wk) .. en ze grijpt al naar dingen en kletst echt al terug :D zo lief ze deed het daar ook blij toe anders gelooft niemand het want dat is wel heel vroeg...
    straks ff op koffie bezoek en verder een rustig dagje hier ..gelukkig!!

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @eline bellen meid! *knuf*
    @es beterschap meis! *knuf*
    @marj beebje kom nou!!!!! :x:p
    @sam *knuf* voor de slechte nacht.
    @blije baby's:stemmen zijn weer gegeven... :)

hier:niet veel te melden. :) lees af en toe wel mee maar reageer niet altijd :)

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    elea wat goed dat l.yvia het zo goed doet en al 5cm:$ knap hoor zeker voor een te vroeg geboren kindje ..mmm alleen arme meid koliek hoop dat het gauw beter gaat ..knufff..

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Eline: ah nee! En het ging net zo lekker. Ben benieuwd wat het CB zegt. Sterkte meid! Dikke knuf!

@ Marj: hoe was het in het zh? Wat onwijs lief dat je ouders 'm nu brengen. Heb jij vandaag ff "rust".

@ Elea: hey wat goed! Pittig ding hoor, die L yvia! Maar die koliek klinkt minder. Hoe uit zich dat precies? Als darmkrampen?

@ MamaT: joepie! een goede nacht voor jou! Wat sneu dat de Nutriton bij Liam niet werkt. Welke hoeveelheid geef je nu? Dus het is mss toch wat anders. Ga je nog verder kijken met het CB?

@ Sam: Yes! Dus je hebt nog een paar uurtjes kunnen pakken, voordat het alsnog een doorwaakte nacht werd. Mss gaat Rinze het nu toch oppakken, een soort van "nachtritme"?

@ Es: hoe gaat het nu met je?

@ Dithje: je hoofdpijn weer een beetje gezakt?

@ moederK: auwie! Maar goed dat je 'm de kop in hebt kunnen drukken. Het is mij 2x gelukt een beginnende bo te kunnen "verhelpen", maar de 3e x moest ik echt aan de AB helaas. Sterkte!

@ Angel: wow, echt knap al van Caitlin! Juliette lacht nog niet hoor. Gisteren iets wat ooit een lach zou kunnen worden. Wel is ze heel alert op haar omgeving en wil ze altijd iets te kijken hebben. En grijpen: ja, mama's haren! en ketting ;) (en de borst als ze moet drinken, onze kleine kampioen borstknuffelen ;))

@ hier: een goede nacht gehad! Juliette kreeg om 21.00 uur d'r laatste fles om om 22.00 uur heb ik nog even gekolfd. Vervolgens meldde ze zich pas om 5.30 uur:$:$:$:$ Nou ja, 't zal wel een eenmalige actie zijn:) Van de CB-arts mocht ik d'r gewoon laten komen 's nachts, en hoef haar niet meer wakker te maken. Het zal wel goed zijn;)
    Ze is gisteravond nog wel een tijdje bezig geweest, dus vanmorgen de dosis Nutriton verhoogd naar 1,5 schepje op 100 ml. Eens kijken hoe dat vandaag gaat.

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh zo wat een goede nacht voor jou zeg super hoop dat het zo blijft ? ik duim iniedergeval voor je..;) hier krijgt ze om 12u de laatste en komt tegen half 8 ik doe haar wel om de avond om half 12 in bad vind ze echt heerlijk .. fijn dat jullie mop ook al zo allert is haha begind nu echt zo leuk te worden :p en dat lachen komt wel meis het begin is er haha.. cait deed het al met 2wk en ook al met geluid dat is wel heel snel hoor maar ja wat doe je eraan haha.. ze mag van mij nog wel ff klein blijven hoor ze gaat me veel te hard hier..:D hoe is het met je bi?? bo??

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es beterschap
    @eline kunffie
    @de rest ook knuffel

ik heb niks bijgelezen.... heb vanochtend weer een flink menings verschil gehad met mijn man het word echt tijd dat hij weer lekker gaat werken zodat we beide ons eigen ding weer kunnen gaan doen want we lopen elkaar een beetje in de weg krijg je als je nu al 4 weken op elkaars lip zit 24uur p/d.

net terug van het cb chayenna is eindelijk bijgekomen ze weegt nu 4000gram en 54 1/2cm lang (3 1/2cm gegroeit) wel moet ik volgende week weer naar het weeg uurtje om te zien of ze dan nog meer is bijgekomen want ze vinden nog steeds dat ze niet super goed aan komt (ze zit nog steeds niet op haar geboorte gewicht) maar ik heb ook gezegt dat ik me daar helemaal geen zorgen om maak want ik weer zeker dat ze genoeg binnen krijgt. verder vonden ze haar een bijdehandje en een zeer snelle dame ze schrok er echt van hoe goed chayenna haar hoofd al om hoog kan houden en hoe goed ze keek en alles volgde.

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Het cb moet de juiste contactpersoon van hun benaderen, dus ik moet afwachten tot ik word gebeld.

Een uur nadat ze die fles had gedronken sliep ze eindelijk.
    Mijn moeder is net geweest, gelukkig maar want ik kon niet meer.

Moet ik nou dat cb afwachten, of de huisarts bellen?

xxxx

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Met m'n bi gaat het goed! Ik heb wel heel erg m'n rust genomen, weinig trappen gelopen en til nog steeds niet zwaar. Dat heeft echt geholpen!

M'n bo lijkt de goede kant op te gaan. Ik durf het nog niet te hard te zeggen, maar...fingers crossed!
    En hoe is het met jou bi?

Deel Deze Pagina