@ kikkert: hier ook zo'n man die kleding overal neergooit!! om gek van te worden soms. @sam, jeetje ieder uur... hoop dat je nog wat rust krijgt. @ dithje: fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. dat doet een mens goed he. @ mamat: das inderdaad een goede nacht!! @ angel. fijn dat alles goed was en is met caitlin. @ eline: heb je al gebeld? wat zeiden ze? @ elea: sow! ze is lekker veel gegroeid dan! goed zeg!! @pooh, ook al een goeie nacht! fijn zeg! ik vandaag ook nl. heerlijk. @ eline: zie nu dat je al gebeld hebt, maar als jij je goed voelt bij advies van de arts zou ik gewoon alvast bellen or. dan hoef je neit te wachten op het cb, misschien zegt de arts wel dit of dat kan je doen.. @hier. gister de begravenis gehad van mn oom, was erg emotioneel, wilde kijken en stond begin van de kamer en zag hem van een afstand en toen durfde ik niet meer dus ik helemaal in paniek, want hij zag er niet meer uit zoals we hem kennen. die rotziekte heeft hem de laatste weken echt opgevreten. bah. ik ben dus ook niet verder gegaan, om te kijken. Djesslyn heeft zich super gedragen! 1x ging ze even huilen net voor de dienst begon, en toen heeft john dr ff naar de gang geregen en daarna niks meer gehoord en iedereen vond het leuk dat ze mee was. dus dat ging gelukkig erg goed. het was echt super druk er stonden zelfs mensen buiten tijdens de dienst. mooi om te zien dat er zoveel mensen om hem geven en hem de laatste eer bewijzen. ook op het graf was het heel erg druk, daar stonden ook nog eens mensen te wachten. hij was duidelijk een geliefde man. djesslyn heeft super geslapen vannacht. ik heb haar vanmorge even voor half 8 wakker gemaakt. vind het nog zo vreemd dat ze zo lang slaapt. heb haar gister om 10 uur gevoed en ze lag om 11 uur ongeveer in bed tot half 8 dus. mijn borst vond het ook echt nodig tijd. mn shirt en bh was helemaal nat. en keihard was mn borst dus was ff moeilijk weer om tepel te vinden maar tis gelukt. ff vraagje. meiden die de borst geven: ik lees vaak ik heb gekolft.... maar doen jullie dat allemaal die borstvoeding geven? ik heb nl nog nooit gekolft.
Heb het cb weer gebeld, dat ik niet kan wachten, ze gaat proberen iemand te bellen en belt me dan terug. ze belde, er komt nu iemand aan, ben zo blij
Super MamaT dat jullie zo'n goede nacht achter de rug hebben! Ai MoederK borstontsteking! Goed dat je er op tijd bij was en de tip van de vk heeft geholpen. Veel plezier op je werk, lekker showen! Succes Eline, ik hoop dat het cb iets voor jullie kan betekenen. Zou eerst het cb afwachten meis, dan kan je altijd nog de ha bellen als zij het niet weten of jij er niets mee kunt. Knuffel! Wauw Elea zoveel gegroeid in een maand, toppertje! Die koliek is niet fijn joh, hopen dat de druppels snel gaan werken. Super Angel dat alles goed is met jullie en Caitlin niet meer zo spookt 's nachts! Echt een wijsneusje dus al dat meisje van jullie! Hoe is het met je bi meis? Thanks Petatje! Wow Pooh wat een goede nacht zeg! Ben je zelf ook weer een beetje bijgetankt nu dan? Ben benieuwd of die 1,5 schep beter z'n werk gaat doen. Hoofdpijn is weg gelukkig! Fijn Kikkert dat Chayenna gegroeid is! Toch handig he dat cb, alleen al om het wegen en meten. Wanneer moet je man weer werken dan? Goed zeg Bubsie dat Djesslyn zo lief is geweest tijdens de begrafenis! Confronterend en verdrietig zo'n dag. Wauw meis wat een goede nacht!
Hier gaat het niet best.. met mij niet en met Naomi ook niet! Naomi heeft amper geslapen vannacht.. heel veel poepjes aan het laten en als je je hand op haar buikje legt voel je gewoon geborrel vanbinnen! en t huilen wat ze doet is niet meer normaal hysterisch maar echt tot gillen aan toe.. Ook is ze vanaf gisteren ineens aan het spugen.. dus ben van 150cc alweer terug gegaan op 120cc sinds vanmorgen! Kan natuurlijk zijn dat haar maagje dan gewoon te vol zit. maar nu net spuugde ze ook weer..! pfff ik ben er ook 10x uit geweest vannacht voor mezelf.. kwam aan alle kanten tegelijk eruit.. ik ben kapot nu.. morgen moeten we weer naar de osteopaat.. wat zal ik doen? wachten tot morgen of het CB of huisarts bellen voor Naomi?? heb het idee dat we maar blijven tobben.. ik word er een beetje depri van! echt genieten kan je niet zo..
Vandaag volhouden Es en dan morgen naar de osteo! Anders krijg je teveel dingen door elkaar wellicht en kan je niet zien/opmerken wat effect heeft. Zal moeilijk worden en een zware dag zijn. Succes, sterkte, beterschap en een knuffel!
ff een vraagje: de wet is bij jullie er veel strenger over. Stel dat je iemand kent: alleenstaande moeder zodat ze meer uitkering krijgt en minder moet betalen aan opvang en dergerlijke maar die toch samen woont met de biologische vader van het kindje. Die dan ook nog eens in het zwart werkt en uitkering trekt. Eigenlijk dus twee profiteurs hoe je de in het zwart werkende man aangeeft weet ik. Maar waar of hoe kan je melden dat die alleenstaande mama niet zo alleen staand is?
Denk dat je de melding kunt maken bij de gemeente of uitkeringsinstantie Petatje! Daar zou ik in ieder geval naartoe bellen met zo'n verhaal... Sommige mensen...
normaal ben ik zelf niet zo van mensen aangeven die iets verkeerd doen maar deze mensen zijn te ver gegaan nu :x:x
Zo het is hier ook wel lekker BAL! Ben niet de enige zo te lezen... Vigo heeft last van krampjes, en oprispingen en af en toe een krijsbui. hij is al wakker vanaf 8 uur, echt niet normaal hoor... Heb hem nu in de box gelegd, en zie hem gewoon in slaap vallen en weer wakker worden en dat dan de hele tijd door. Arm kindje! Maar wil het wel een paar dagen geven, niet steeds maar andere dingen proberen. Denk wel dat ik eind van de week een osteopaat ga bellen als het zo doorgaat. Wil hem eigenlijk niet aan de maagzuurremmers hebben. Hij is wel goed gegroeid, 4640 gram dus 300 gram erbij in 1 week! (wijkverpleegkundige was hier) Heb nog een grappig stukje (nou ja, ik vind het grappig) op mn blog gezet www.homemaaike.blogspot.com voor wie het leuk vindt om te lezen.
Die klote krampjes ook bij die baby's!! Ik zei gisteren nog tegen Vincent; maar goed dat je je niks meer kan herinneren van je babytijd als je wat ouder bent! Guppie: Sterkte ook met Vigo! En dat slapen wakker worden, slapen wakker worden herken ik!! Naomi valt dan van vermoeidheid en t krijsen in slaap.. en wordt dan gillend wakker van de krampen! Zo zielig! Want je ziet dat ze moe zijn en willen slapen.. Naomi is hier nu even stil.. ligt in de kinderwagen zodat ik haar bij me kan houden en er snel bij ben als ze wakker is, en haar snel kan troosten! Ik hoor nu ze slaapt ook gewoon haar buik tekeer gaan van binnen! Dat is toch niet goed!?
@ Eline: ik kan me je helemaal indenken dat je het niet echt leuk vind om nu alleen te zijn, Wichard is vandaag ook voort eerst aant werk gelukkig is Mark rustig.... dikke knuf! @ Dithje: Hij is nu aant wakker worden voor de volgende voeding. Gisteren wilde hij om 00.00 uur voeding, hierna om 2.45, 3,50, 4.30 en 5.15 en om 8.00. Na de ochtendvoeding weer in zijn bed gelegd en toen hebben we nog lekker tot half 11 geslapen en hij is nog niet weer geweest dus het gaat nu prima! @ Sam: he bah, die krampjes steeds.... heb je al een afspraak staan bij een therapeut? @ MamaT: heerlijke nacht! houden zo! @ MoederK: gelukkig dat de bo niet erger is geworden! veel plezier op je werk. @ Elea: Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Lyvia! @ Angel: Ja dat is idd vroeg! maar wel erg leuk! fijn dat alles goed gaat! @ Pooh: zo das een hele ruk, hopen dat het zo goed blijft gaan 's nachts @ Kikkert: Fijn dat het met Chayenna zo goed gaat! En idd gewoon je moedergevoel volgen! @ Bubsie: ik heb ook nog niet gekolft. Wil dat met 6 weken eens gaan proberen en dan kijken of Mark het flesje ook wil hebben. Tot 6 weken ga ik proberen niet te kolven! @ Es: Beterschap meid! wat vervelend dat Naomi zich ook niet goed voelt! sterkte ermee! @ Guppie: ook al krampjes... ik zou geloof ik een osteopaat bellen....het is zo voor jullie beiden niet echt leuk! Knuff! @ hier: net ff naar mn werk geweest ff Mark showen! nu ff rustig op de bank, Mark zal zo wel wakker worden voor de volgende voeding.
Guppie sterkte ook meid, weet wat het is Ze is net geweest, ze zag dat Kim er oververmoeid uitzag, niet zo raar ook. Beetje een circel waar we in zitten denkt ze. Ze vond ook dat ze hongerig lijkt, maar kan ook dat ze troost zoekt bij die fles. Ik moet haar nu gaan inbakeren, nu nog in een gewoon laken, en vrijdag daar die inbaker doeken halen. Ze had haar gewogen, weegt nu iets over de 4 kilo, dus ze groeit hard. 400 gram in 1 week. Mag 6x 120 aanbieden, en in sommige flessen 150 doen ipv 120. Verder als dit niet helpt naar de ha, en verwijzing voor kinderarts dan. Ze zei dat sommige huilbabys worden opgenomen voor een aantal dagen in het ziekenhuis, om te onderzoeken wat er is. Pff tis wat allemaal. Ze slaapt nu nog niet, is al vanaf kwart voor 6 wakker, terwijl ze steeds gaapt. Arm kind ook. xxx
Thuis! In het zkh eerst half uur ctg gehad, daarna echo. Ctg goed, echo ruim vold vrwater (voor duur zwschap), doorbloeding navelstreng goed. Gesprek arts gehad. Alles nog goed, maar mag kiezen wel of niet inleiden nu. Advies was, gezien beide vorige zwsch, af te wachten of het spontaan begint en dus thuis bevallen. Wij hebben besloten om tot 42 wkn te wachten en voor vrijdag (de 13e) staat er nu een afspraak gepland voor inleiden (pff, moet dan om 6.30 in het zkh zijn)! Duidelijkheid dus, dit weekend komt de laatste julibaby uiterlijk ter wereld.
@marj hopenlijk komt jullie kleintje alsnog voor a.s vrijdag uit zichzelf maar 1 ding is zeker komend weekend hebben jullie de kleine uk. @es beterschap en een knuffie....en meid ik weet dat het heel erg moeilijk is (vond ik bij dylan ook) maar probeer niet teveel te veranderen niet qua voeding en ook niet qua ritme want die kleintjes zijn daar heel gevoelig voor die voelen alles zo haarfijn aan. en anders een heel strak schema gaan opstellen dat hielp hier bij dylan erg goed. iedere dag hetzelfde om hetzelfde tijdstipt (of wel de 3 r's) ik vond het eerst heel erg overdreven maar dylan reageerde er echt heel goed en positief op (en ik ken nog meer suc6 verhalen) maar dit wilt natuurlijk niet haar krampjes weg nemen maar mss krijgt ze daardoor wat meer rust en zijn mss haar darmpjes ook wat minder van streek. in ieder geval veel suc6 en tis mss wel het proberen waard (tis maar een tip )
@eline arm moppie dikke knuffel voor jullie!!!! @petatje ik zou er idd wel werk van maken uitbuiters vind ik z'n mensen. hier in de straat heeft ook z'n gezin gewoond maar die zijn hun huis uit gezet
chayenna ligt al vanaf 11uur in de box te slapen dus die ga ik zo maar ff wakker maken want de campina begint hier op springen te staan hihihi