Zo vanmorgen met onze kleinste spruit de gehoortest ondergaan en alles was prima! Hij is ook op een weekje 220gram aangekomen! Super dus! hij heeft maar eventjes de verpleegkundige aan het werk gezet want meneertje heeft effen een grote straal urine opgezet tot op de grond ! HAHA! Ze was erg tevreden dat hij met zijn hoofdje mooi links en rechts draaide...ze vond hem echt een flinke jongen...hij was erg alert bij het volgen en ook lachtte hij eens naar haar ! Bij buiklig deed hij mooi zijn hoofdje naar omhoog en zag ze ook dat hij zich ook al mooi afduwde met zijn handjes ! Dus we zijn erg supertrots op hem! De nachten gaan nog steeds super! Komt eigenlijk niet in de nacht maar eerder tegen de vroege ochtend voor zijn 1ste voeding...zo dat was even een update van onze dag vandaag ! Och en de verpleegkundige gaf me ook een dikke proficiat omdat mijn melk het zo goed doet terwijl ik nog 2 andere kids lopen heb...!
Dag meiden Heb wel bijgelezen maar weinig blijven hangen, alleen wel: Wat loopt iedereen te tobben met z'n kindjes, ach ach heel veel sterkte meiden!! @Marj, uiterlijk vrijdag de 13de dus! Mij niet gezien die dag want ik ben heeeeel erg bijgelovig, haha maa rjij vast niet En hopelijk komt het gewoon spontaan eerder! Heel veel succes, ik vind je nog steeds een bikkel! @Bubsie, fijn dat het zo mooi was en dat er zoveel mensen waren.. Snap je paniek, ik heb dat ook een paar keer gehad brrrr Sterkte want het verdriet is hiermee nog niet gedaan... @Petatje, aangeven die handel! Stelletje ^%$#& :x voor dat soort lui mogen wij dus mooi betalen he grrrr, kan daar heel slecht tegen :x Kweet alleen niet waar je zoiets kan aangeven @Luiers, de luiers zijn perfect! Meneertje heeft kleinere billetjes dan ik dacht haha @Hier, vanochtend lekker rustig aan gedaan met onze kleine man. half 8 kreeg hij de fles waarna hij in slaap viel, maar 10 min later hoorde ik hem zo hard persen op de babyfoon dat dat wel een strontbroek MOEST zijn! en ja hoor haha daarna lekker in bad gedaan etc en toen zijn we met mijn nieuwe tuut naar het winkelcentrum geweest. Had een leuk nachtlampje in het kruidvatkrantje gezien en heb nog wat boxpakjes voor hem gekocht met voetjes, die zijn zo fijn. En nu echt alles in huis qua bekers en lepels en bakjes in het blauw karton/plastic voor het kraamfeest. En heel leuk geslaagd bij de candyshop voor wit/blauwe spekjes en wit/blauwe hartsnoepjes ook voor het kraamfeest. Daarna thuis de fles gegeven en nu ligt ie lekker te pitten Voel me gelukkig
Marj, hoeplijk komt je beebje zich vroeger melden meid en kan je nog thuis bevallen...maar heb je nu niet meer kans dat baby in het vruchtwater heeft gepoept? En anders wens ik je al veel succes vrijdag! Es, veel beterschap toegewenst en leuk dat je let Vincent hebt kunnen praten en oplossingen gaat zoeken samen... Pooh, ik was 17wk zwangerschap van ons engeltje, denk dat ik het al gemeld had hier...En wat goed dat het beter met je gaat! Sam, pff...erna niet meer kunnen slapen...lijkt me zwaar en zeker als je moe bent en nog een beebje moeten gaan stil krijgen/slaap sussen...dikke knuffel meid! Eline, wat goed dat je gebeld hebt meid en hopelijk helpt het nu wat je moet gaan doen! Kikkert, mannen soms...hoop dat het onthoud voor de volgende keer ! Bubsie, dikke knuffel meid, lijkt me zo akelig van je oom...maar zo blij dat je bent kunnen gaan en ook met je beebje meid! Veel sterkte toegewenst! Elea, wat fijn dat Lyvia het zo goed doet meid! Nancy, wat leuk dat je auto voor de deur staat! Dithje, euh...ben ik vergeten wat je nu had gepost... Maar dikke knuffel van me ! Zo ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
Nou Marj, wat fijn dat de einddatum nu in zicht is. Wie weet komt de kleine toch nog eerder! Es en Eline, veel sterkte! Niet makkelijk lijkt me, zo'n huilende baby's. Vind het hier al moeilijk als anissa huilt omdat ze krampjes (??) heeft maar dat huilen duurt nooit lang gelukkig. Wel lastig dat je er weinig aan kan doen.. Sam, hoe is het nu met Rinze? Bubsie, nog gecondoleerd! Dikke knuffel voor alle andere dames, heb niet alles onthouden.. Even mijn meisje gshowd op het werk. Wat leuk om iedereen weer gezien te hebben! Ik bedoel ik mis werk nu niet maar toen ik iedereen net weer zag toch wel weer een beetje....zijn ook zo'n schatjes allemaal!! Net nog even naar het CB geweest (zijn er nog meerdere die wekelijks gaan? ) Vind het toch altijd wel fijn om vragen te kunnen stellen daar. Meisje blijft echt hard groeien maar dat is normaal met bv zeggen ze. Die groeien in het begin hard en later juist weer langzaam.. Anissa heeft trouwens haar diepere slaap vanaf 21u en slaapt dan vaak door tot 2 of 3 uur maar nu wil ik haar om 00.00u de laatste voeding geven maar dan moet ik haar dus wakker maken. Dit heb ik al een paar keer gedaan maar dan blijft ze na 00.00u weer om de 3 uur komen.. Kijken of ik het "ritme" toch langzaam wat kan verschuiven...
He dames, ik had in de auto gereageerd, maar drukte verkeerd en weg bericht, !! Elea zoo die gaat goed!! Wat betreft dat drinken denk ik ook dat Rinze het doet als troost en niet als honger, want als hij echt honger heeft drinkt hij wel normaal, zoals zo straks in de auto ! Als hij krampjes heeft en drinkt is het net een slagveld noem ik het dan maar.. Lekker genieten van je meiden en hopelijk helpen de druppen.. Meiden met huilende kids STERKTE EN DIKKE KNUFFEL!! Herken het !! Es: Ik zou persooinlijk niet ineens weer minder gaan geven, als ze niet meer hoeft, dan laat ze t wel over lijkt mij? En om nu weer minder te geven en straks weer meer.. Ik denk dat als het teveel was ze daar meteen al wel op had gereageerd. Wacht iig eerst de osteo af! Pff ff denken.. Kikkert: hmmm nou aan jouw productie ligt het iig niet dat ze niet zo goed groeit en als ze tevreden is lijkt het me ook niet daardoor komen. Kan ook een andere oorzaak hebben toch? Nancy: Meis fijn dat je gelukkig bent !! Jullie feest kan beginnen !! Pippo: Super dat Kyento het zo goed doet en jou bv ook Maar daar twijfelde ik niet aan !! Zo nou hier net wezen shoppen in Leeuwarden. Mooie winterjas voor Jildou gescoord! Verder nog wat truitjes voor haar en kleren voor Rinze. Ooh en ook nog een rokje voor mezelf De prenatal is alleen vergeten zo'n beveiligingsding eraf te halen, ben ik weer mooi klaar mee Iemand enig idee of ik die er ook zelf af kan krijgen? Anders moet ik er weer mee terug... Leeuwarden is 3 kwartier rijden namelijk... En h'veen is ook niet erg makkelijk om even snel heen en weer te gaan.. Bah !! Verder waren we nog niet uitgeshopt maar Jildou was bekaf. Aangezien die niet in de buggy wil loopt die of op het plankje! Rinze was eerst weer mieperig en huilerig. Hij slaapt nu nog in de MC. Daar zit hij bijna 2 uur in dus ik zal hem even overhevelen.. Hopelijk slaapt hij nog even een uurtje.. Verder hebben we hem met shoppen niet meer gehoord na het voeden in alweer de H&M HAHA hij dacht vast, we zijn hier nu, moet ik nu maar wat hebben !!
Marj, hoe kan ik jou nou vergeten, jahoe eindelijk de laatste juli-baby-einddatum in zicht Komt vast goed!! Zet hem op meis, hopelijk komt het deze week gewoon zelf !! Ik duim!!!
Zo meneertje slaapt even, even zelf opladen dus. Phoei wat zwaar vandaag. Hij heeft meer krampjes vandaag, dus denk dat ik de nutriton beter achterwege kan laten. @Eline, ik heb ook al aan inbakeren gedacht, maar is dat niet zielig met krampjes en reflux? Heeft ze daar toevallig iets over gezegd? @Marj, mooi dat je duidelijkheid hebt! Bij mij begon het ook nog spontaan, terwijl ik de overtuiging had dat mijn lichaam dat niet kon. Heb goeie hoop voor je! @Nancy, genieten joh! @Sam, heerlijk zo shoppen! Ik wacht er nog even mee, voor ik mezelf helemaal ga uitputten
Oh heb trouwens ook een bykay draagdoek besteld. Vind Vigo er wel een babytje voor en wellicht ben ik dan ook wat mobieler in en rond huis.
Guppie ik ook, maar heb m 2e hands via 1 van forum Scheelt 20 euro en ze heeft m amper gebruikt, 2 x geloof ik!! Morgen komt ie, wel jammer dat ik niet thuis ben waarschijnlijk.. Dan donderdag maar!Moet zeggen dat ik nu ook gesloopt ben hoor!!
mijne komt ook morgen Oh Vigo slaapt eindelijk een beetje vast, ligt ie in de box! Pfft ik voel me zo'n nitwit. Was echt helemaal vergeten hoe onzeker zo'n klein ukje je kan maken...
Denk niet dat het nu al kwaad kan dat ze in de box slapen. Denk niet dat ze het verschil nu al merken... Zou hem lekker laten liggen dus
Idd zou m lekker laten liggen idd! Shit zit te voeden en Jil is helemaal doorgelekt, kor is natuurlijk net boodschappen doen..Ze heeft m nog maar net een uurtje om... hmmz...
Ik wilde er ook even uit! Maatje 62 shoppen! Vooral rompertjes, die heb ik niet eens in 62 Maar t begint nu ineens keihard te regenen.. Gaat hem dus niet worden!! Maar internet shoppen is ook leuk.. doen we dat maar!!
Trouwens ik dacht dat een huilbaby veel meer huilde.. Gister kwam ik tegen dat een huilbaby minimaal 3 uur op een dag, 3weken lang 3 dagen in de week huilt...
@MoederK, wat leuk dat je naar je werk bent geweest! Hier ook hele lieve collega's Gelukkig! En hier geen wekelijkse CB-gangster maar wil volgende week wel even naar inloopspreekuur, gewoon ff wegen en meten kan geen kwaad @Sam, zo dan jij bent lekker geslaagd, leuk! Was Kor mee? Want lijkt mij heel gedoe zo met 2 kids 8) En oei lastige situatie nu met doorgelekte Jildou en voeden Hoe heb je het opgelost?? @Guppie, geen fijne dag vandaag voor jou, jammer sterkte En lekker in de box laten liggen joh.. En je bent geen nitwit gekkie! @Es, wel stuk duurder via i-net of niet? Ik had echt leuke rompers en boxpakjes vandaag bij de Zeeman Misschien online bij de Hema, dat zal wel niet zo duur zijn. Is Naomi rustig? En hoe voel jeje?