juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Valt mij ook alles mee :(

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hahaha ja ik dacht al! :p;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy gelukkig was Rinze klaar, snel boertje en ff in de box, legging pakken en madam verschonen.. ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Niet dat t leuk is hoor, maar zo valt Rinze er ook onder ;) !

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff dan is Kim het zeker, die huilt zo bij elkaar 6 uur op een dag.
    Ze slaapt nu nog, vanaf kwart over 1, een wonder.

Ze ligt in een laken als inbakering, die vrouw zei alleen een rompertje, en dan dat laken als inbakering, en een lakentje eroverheen.
    Maar zou dat niet te koud zijn?

Normaal heeft ze altijd haar dekentje, en een pakje aan. Nu ook blote beentjes in dat lakentje

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    puf puf we zijn nat dik 1uur gaan wandelen in het veld alleen was het pad waar we normaal over heen lopen er niet meer dus we moesten ech regel recht door het veld dus dat was wel erg veel van het goede (voor mij) de mannen die vermaakte zich wel en chayenna werd flink heen en weer gewiegt hihi die heeft de hele weg heerlijk geslapen.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline als ze t koud heeft worden ze wel wakker, dat is altijd mijn maatstaaf ;) Fijn dat ze slaapt!!!Kun je even bijtanken!

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Guppie ze zei niets over de krampjes en reflux, opzich kan ze haar beentjes nog wel wat bewegen.

Tis lastig allemaal, maar je wil op een gegeven moment alles proberen.
    Vind het voor Kim ook zielig.
    Ze zag net best wit, en walletjes. Ze is echt kapot.

Die mw denkt dat ze ook huilt van moeheid, echt zielig

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Vincent is eerder uit zijn werk gekomen. Ik heb hem huilend opgebeld dat ik het echt niet meer trok! :(
    De dokter heb ik gebeld en Vincent kan straks wat halen bij de apotheek voor mij.
    Ik moet nog steeds rennen naar toilet! :(

Met Naomi is het DRAMA!! ze slaapt soms een half uurtje en wordt dan weer gillend wakker! Ze is al de hele dag vreselijke poepjes aan het laten..
    Ik vind het gewoon niet normaal, dat als ze wakker is alleen maar huilt! van normaal tot hysterisch en gillen aan toe.. Een baby hoort toch ook wel eens wakker gewoon stil en vrolijk te zijn..
    Bij Naomi is het 10 min wat ze soms stil is en om zich heen kijkt, maar duurt nooit langer, want dan is het brullen geblazen!

Ik schaam me om het te zeggen, en natuurlijk zitten er dagen tussen dat ik geniet.. Maar ik zit er een beetje doorheen! Ik kan niet meer genieten, en zeker niet door dat ik Naomi zo'n pijn zie lijden.. t breekt me hart en ik kan er niks aan doen!! :(

Van mij mag deze hele baby-periode snel voorbij zijn!! En dat terwijl het zo'n leuke periode moet zijn waarvan iedereen zegt; geniet ervan want ze zijn zo groot..

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kleding vraagje:

wat heeft jullie kleintje aan met deze temperatuur buiten???? ik weet echt niet waar ik de grens moet leggen want ze zeggen altijd een laagje meer als dat je zelf aan hebt. ze heeft nu een romper met korte mouw (een dunne) en een shirt met lange mouw en een dun broekje met lange pijpen en sokjes.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    meiden

sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar heb gewoon t puf niet om mee te schrijven, erg moe en de nachtvoedingen komen van zondagnacht tot donderdagnacht op mij neer omdat jeroen weer werken moet. nogmaals sorry

zag nog wel dat er nog 1 baby geboren moet worden dus marj. nog heel ffies meid en hopelijk is de uk er voor t weekend

ik heb ff jullie advies nodig wbt t slapen van max, hij slaapt bereslecht op zijn ruggetje en een stuk beter op zijn buikje. nu ligt hij in de box dus vaak op zijn buikje te slapen maar in de nacht niet waardoor de nachten echt ruk zijn, zou ik m toch op zijn buikje te slapen leggen snachts?? hij kan zijn hoofdje goed optillen en zijn hoofdje ook van links naar rechts draaien en komt niet met zijn neusje in t matras terrecht. t wordt wel afgeraden door t cb maar wij( jeroen en zijn zussen en ik met mijn zus en broertje) hebben vroeger ook op ons buik geslapen. nikita is ook een echte buikslaper en sliep ook eerder op haar buikje dan aangeraden werd maar kan me niet herinneren welke leeftijd dat was:)

dus wat zal ik doen? echt julie advies nodig

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es/Eline, o wat vind ik dit toch erg voor jullie, kon ik jullie maar helpen!! :(:( Zo rot en inderdaad wat Es zegt; je zou juist nu moeten genieten... daarom vind ik het zo sneu voor jullie. Heel veel sterkte en hopelijk is dit een fase van jullie kindje en gaat het binnen nu en een hele korte tijd weer hartstikke goed. Maarja die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar, dat weet je nooit, dat is het rotte... nogmaals sterkte!!

@Kikkert, zo stevig doorgestapt dus! Ook wel een keertje lekker, al zal je nu wel kapot zijn...

@Kleding, hier had Luuk vandaag een spijkerbroekje, sokjes een t-shirt romper en een vestje aan. Maar ik vond 'm wel aan de warme kant bij thuiskomst... vind het ook nog steeds moeilijk dus ;)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland

Maakt toch niet uit, het is gewoon veeeel drukker nu en vooral met 2 kids ;)

Hier kwam Angel ook mee van de week en moet gewoon kunnen hoor dat buikslapen, al zou ik het wel eng vinden.. ;) Maar misschien kan je zo een aerosleep aanschaffen? Ik roep maar wat 8) Ben altijd bang dat ze met dat koppetje in het matras komen ivm stikkingsgevaar maar dat ben ik hihi 8)

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje denk ik.
    Ik begrijp je volkomen
    Ik kan ook eigenlijk niet genieten, ja afgelopen zondag, 1 dagje, van de 3 weken.

Denk bij Kim dat ze toch wel oververmoeid is, door al dat gehuil, en daardoor de slaap niet kan vatten.
    had daar net heel artikel over gelezen, zal ff de link geven

inbakeren.nl - slaappatroon van baby's

Staan allemaal wel handige dingen op die site vind ik

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kleding; hier heeft Naomi een legging aan, romper met korte mouw, en een t shirt met korte mouw en sokjes.. Ik vind het ook nog steeds moeilijk hoor..
    Vooral de korte of lange mouw weet ik nooit.. zal ik korte of lange mouw aan doen ;)
    Mja ik loop zelf ook in een t-shirt en heb het niet koud, dus zal wel goed zijn ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Susanne, ja moeilijk. Rinze vindt het ook vaak fijn, maar s nachts vind ik het niet zo fijn.. Maar als hij niet wil slapen en dat lukt wel, dan doe ik het dus wel..

Es: Ja ik herken het, het is hier niet anders over het algemeen. Het is idd moeilijk en zwaar en genieten wordt er niet gemakkelijker op. Ik geniet dan ook volop als het een dag wel goed gaat.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O en ik noemde net Es en Eline maar was natuurlijk ook voor jou bedoelt meis! sterkte :(

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maakt niet uit hoor Nancy ;) !! Had er liever niet bij gestaan ;) !!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    We kregen trouwens vandaag een kaartje van een oom en tante van mij. Wel erg lief moet ik zeggen :D !! Ze vonden het erg sneu voor ons en hopelijk kunnen we snel wel gaan genieten!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sja Es, ik herken het ook wel. Ik vind het moeilijk te accepteren dat de situatie zo is, omdat Ymke wel heel makkelijk en (vooral) stil was. Ik zat me net te bedenken dat ik vandaag neit veel anders dan mijn eigen tiet en een huilende baby heb gezien :(

Vigo heeft nog niet eens een half uur geslapen overigens, ik kan nu ook niet meer zien of hij nou honger heeft of ergens anders om huilt. Lastig...

@Eline, Vigo wordt ook wat witter naarmate hij langer wakker is. Kan echt het verschil zien. Zo sneu he...

Nou ik ga mn happy face opzetten. Man en dochter komen zo thuis en ik wil ondanks alles proberen het gezellig te maken! Komt ie hoor :)

Deel Deze Pagina