Ik heb besloten om weer te gaan logeren bij me vader (voorlopig voor een weekje..) Vincent snapt het wel, en gaat dan gewoon heen en weer rijden en kan ook blijven logeren als hij wilt.. Ik ben bang dat als ik zo door ga straks een depressie onder de leden heb. Ik heb hulp nodig, en dat heb ik hier niet.. Heel lang gesprek gehad met me vader en vincent, en die zijn het ermee eens dat ik nu gewoon hulp nodig heb ook overdag, en niet alleen 's avonds. En mijn vader vangt ons met liefde op en heeft nog 3 weken vakantie, dus die heeft ook de mogelijkheid om het te doen. Ik jank al de hele dag de ogen uit me kop, en vind het vreselijk voor Vincent om hem ''alleen'' te laten, maar moet nu ook echt even aan mezelf denken en aan Naomi natuurlijk. Ik ga dus mijn spullen pakken, en Vincent brengt ons vanavond nog weg. Ik voel me echt vreselijk, ik heb echt het idee dat ik faal in het moederschap
@Sam, aaah dat is zeker lief zeg van je oom en tante! Van jouw kant? @Guppie, jij ook al, jeetje wat zijn de beebjes bezig vandaag, jij ook sterkte meis En moest erg lachen om je: komtie hihihihi @Es, falen?? Ik vind het juist enorm dapper dat besluit!! Nee hoor, daardoor ben je alleen maar een goede moeder, echt waar. En ja natuurlijk niks aan om je vent alleen te laten maar het is even niet anders... meid goed van je en sterkte he, denk aan jezelf! Maar dat doen je al..
@Es wat een ongelooflijk dappere beslissing. Wat goed dat je zo om jezelf denkt joh! Dat maakt het juist helemaal geen falen. Geen enkele moeder die begrijpt dat ze ook goed voor zichzelf moet zorgen faalt! Nou geloof het of niet, maar Vigo ligt in zn bedje te slapen. Ook lullig, net voordat zn papa thuiskomt. Ik dacht ik probeer het nog maar 1 keer. Of hij wordt wakker van het in bed leggen, of hij wordt wakker van Ymke die zo lekker kan gillen Van mij mag ie tot 12 uur vanavond slapen, hij heeft het nodig!
bedankt voor de reacties. ik denk dat ik m dan maar gewoon op zijn buikje laat slapen. Es ik vindt t een heel dapper besluit van je en je faalt echt niet hoor meid. deze beslissing maakt je alleen maar een goede moeder. er was er ook eentje met een slecht slapend kindje die oververmoeid is?? misschien is inbakeren een optie?? nikita was op den duur ook oververmoeid en door dat ze zo moe as kon ze haar slaap ook niet meer vatten waardoor ze in een neerwaartse spiraal kwam wat slapen betreft, kreeg toen een inbakerdoek van t cb te leen en dat deed wonderen. omdat nikita in een keer weer kon slapen doordat ze gedwongen werd rustig te zijn werd haar slaap patroon ook beterder en dus die oververmoeidheid minder. op den duur was ze zo uitgerust dat ze veel makkelijker kon inslapen waardoor t alleen maar beterder ging. succes ermee ik ga nu met t eten verder en dan lekker de bank op vanavond als ik mijn taartbodems gebakken heb. kan ik ze morgen gaan bekleden fijne avond meiden en ik probeer snel weer mee te komen kletsen
Es, gaan met die banaan ben het met de andere dames eens!!! Beter dat je dit nu inziet dan dat het te laat is!! Guppie ja ik herken het, tiet en kind... Ik zou idd gaan inbakeren. Helaas heeft dat hier geen effect Nou hier dus mooi balen, volgens mij zit mn bekken weer vast ! En een krijsende Rinze maakt het niet makkelijker
Nee toch Guppie die stomme krampjes ook! Hoe is het nu met Vigo, inmiddels al geslapen? Super zeg dat hij zo goed gegroeid is, hij doet het goed op mama's melk! Fijn dat Mark nu wat rustiger is Einneh! Leuk showen op je werk. Hoe vonden ze het op je werk? Arm popje die Kim Eline! Wel fijn dat het cb is geweest en ook meteen vandaag kwam. Hoop dat het inbakeren gaat werken en Kim lekker kan slapen! Het arme meisje moet helemaal kapot en op zijn zeg. Dikke knuffel meis! Super Marj dat alles goed is met de baby! Duim echt heel hard voor je meis dat de bevalling spontaan gaat beginnen! Wat een goede teksten Pippo! Heerlijk dat jullie mannetje het zo goed doet. Whihihi, dus de straal was flink? Woehoe Nancy je uitstapje met Luuk een groot succes! Mannetje zoet geweest en jij goed geslaagd met al je spulletjes voor het kraamfeest, toppie! Gezellig MoederK dat je even op je werk bent geweest, altijd leuk! Geeft toch helemaal niets dat je iedere week naar het cb gaat, alleen maar leuk hoor om in de gaten te houden hoe Anissa groeit! Heerlijk geshopt Sam, daar wordt een vrouw happy van! Whihihi de H&M is dus jullie stekkie... Nee toch niet je bekken vast! Kleding; broekje, shirtje lange mouw, romper korte mouw en sokjes Persoonlijk zou ik Max niet 's nachts op z'n buikje leggen Suzanne, mij te griezelig ook al tilt hij zijn hoofdje zo goed op. Je weet nooit wat er gebeurd al hij vermoeid is. Dappere beslissing hoor Es! Fijn dat je vader jullie wil opvangen en wil ondersteunen en helpen. Hopelijk kan je daar een beetje bijtanken en tot rust komen! Hier; vanmiddag naar het weeguurtje van het cb geweest. Onze kleine man doet het goed! Hij is in 2 weken tijd 580 gram aangekomen en weegt nu 4680 gram. In lengte is ie 2,5 cm gegroeid en nu dus 55,5 cm. Hij zit nu mooi op de groeicurve en niet meer eronder!
Kijk wat een guitig koppie! Zo heerlijk he als ze lacht! Alleen ben ik steeds net te laat (of te vroeg) met knippen, haha
@Guppie, arme guppieman.. En je hoort 'm denken: Huilen? Waar heb je het over? @Susanne, taarten?? Mmmmmmm iets te vieren? @Sam, ach jeetje zit niet mee he.. sterkte @Dithje, Jeeeeeeeeeeeeee wat goed zeg! Hij gaat echt hard, super! Bakkie bij je moeder was gezellig? @MoederK, aaaaaaaaaah TE schattig zeg, wat een droppie!!
Bakkie bij mams was zeker gezellig Nancy! Luca was ook lief wakker en heeft gezellig bij oma gezeten en is zelfs bij haar op de arm in slaap gevallen. Hij is nu trouwens niet zo lief... Huilen, huilen, huilen... Tsja, het is weer DE tijd he? Hoe is het met Luuk nu?
@Dithje, aaaaaaaah gos lekker pronken met je mannetje, oma in de wolken natuurlijk Ja DE tijd inderdaad nou hier was het ong 15 min bal toen Bas net thuis was (rond 17u) maar hij ligt nog lekker te slapen nu, dus sinds tijden weer eens rustig kunnen eten En... ik kreeg vanmiddag vanuit de wieg een mega dikke smile, zo heb ik 'm nog niet gezien! Was helemaal ontroerd *snik snotter* haha
Zo ik ben d'r weer helemaal. Mn happy face is nu zo --> Vigo slaapt nog steeds (vanaf 6 uur) en heb heerlijk kunnen bijlachen met mn dochter en bijkletsen met mn mannetje. Heb goed mn verhaal kunnen doen. Daarna nog uitgebreid gedoucht, ach wat wil een mens dan nog meer? Vigo is ook echt heel diep in slaap, dat arme kind heeft heel wat in te halen! @Kikkert, vandaag nog gevraagd aan de wijkverpleegkundige en zij adviseerde wel een truitje met lange mouwen. Een denkentje in de MC of kinderwagen is dan voldoende. @Sam, wat naar van je bekken! Heb helemaal gemist dat je daar last van had. Is dat in combinatie met je rug? En Rinze wil niet ingebakerd? Ik heb nog bakerzakken van puckababy liggen, ga het wel eens proberen op een rustig moment... @Dithje, wat goed gegroeid zeg! Zit Luca een beetje aan de onderkant van de curve? Ik dacht al te zien dat het een mooi fijn ventje is! Ben benieuwd hoe Vigo op de curve zit... Oei, Luca ook weer krampjes? @MoederK, wat een bos haar zeg! @Nancy, zal je zien dat guppieman z'n zoon helemaal niet meer te zien krijgt whahaha! Maar hij vindt het belangrijker dat Vigo nu slaapt, hij kan zichzelf zo goed wegcijferen... En idd, hij zal wel denken; huilen? waar heb je het over 8) Ah ontroerend he, zo'n babylach. Ik kannie wachten!!!
Guppie, het begon in mn onderrug/ kont was het.. Bleek dus vastzittend bekken. Ben er mee naar fysio geweest, was /is behoorlijk beter, maar vandaag toch weer last.. Misschien te veel gelopen? En wat fijn dat je even rust hebt !! Geniet ervan. Hier Ligt Rinze nu ook boven.. En ik ga er zo achteraan !!
Oh Nancy hoe heerlijk is dat zeg, rustig eten saampjes met Bas! Volop genieten moet dat zijn geweest vanmiddag met die onwijze smile van Luuk, echt zo'n "merci dat jij er bent" moment! Whaaaa Guppie, super dat je happy face terug is! Heerlijk meis dat je zo opgeknapt bent van je lach moment met Ymke, het bijpraten met guppieman en het douchen! Luca zat inderdaad aan de onderkant van de curve bij zijn geboorte. Hij heeft een goede groeispurt gemaakt, want hij zit nu heel mooi op de curve! Wanneer wordt Vigo weer gewogen? Luca had geen krampjes hoor, hij heeft een huiluurtje van 18 tot 19 uur... Ach, hoort erbij he? Lekker slapen Sam! Hopen dat je een beetje bij kunt tanken en je bekken ook weer beter aanvoelen morgen! Hier; ben helemaal flabbergasted, Luca is zonder morren gaan slapen! Bah bah bah, het komt hier met bakken uit de lucht! Zo jammer want het was zo'n heerlijk zonnige dag vandaag...
Zo wij zijn bij me vader aanbeland.. Vincent is net weg! Ik vind het voor hem ook sneu.. Ik kan het niet meer aan dus ik ga weg, maar voelt alsof ik zijn dochter nu van hem afpak. Maar gelukkig snapt hij het wel. Hij zei ook; ik heb liever dat je nu weggaat en hulp zoekt, dan dat wij straks een depressieve Es hebben. Dus dat vond ik wel lief.. Mijn vader heeft me bad aangezet en wil dat ik even een uurtje voor mezelf ga nemen.. dus dat ga ik dan maar ook doen.
Lekker Es, rustig aan!! Kan het me wel voorstellen, maar wat hij zegt klopt wel!! Nou dames, hier is hij weer wakker, krijsen natuurlijk !! Dus ik ga er vandoor, misschien straks nog ff online via mobiel !! Slaap lekker!
haloa ... wel iets terug gelezen maar niet alles is me net iets teveel om op alles te reageren ... sam meid het zit je niet mee zo te lezen .knuff...weet je al wanneer jullie na de fysio moeten met rinze?? es dapper hoor hoop dat het gauw beter gaat.. dithje hoe was het bij je mams? en luca doet het super he?? geweldig moeder k wat een scheet ..je moet vaak je camera heel de dag paraat houden haha.. dithje en pooh ..met mij bi gaat nog niet echt van joehoeee..maar goed komt wel denk ik..kan net een stukje aan de wandel denk ong een meter of 40 en dan houd het al op dus dat is wel flink balen maar ja ff een vraag ... wie van jullie heeft er nog last van bruine afscheiding????
hallo!! redelijk wat terug gelezen maar niet alles was iets tevee; haha maar ben de details alweer kwijt, dus reageer niet voordat ik mensen door elkaar haal ben zo'n oen af en toe.. weet nog wel van de krampjes en huilende beebjes hele dtikke knuffel!!!! Gisteren hadden wij echt een off day.. Mink huilde veel en Sam was echt een peuterpuber kon wel janken!! ben gisteren dan ook heel vroeg naar bed gegaan en dat was een goot succes!! Vandaag hele dag lekker thuis met Sam en Mink wat boodschapjes gedaan, veel aandacht aan Sam kunnen geven en daarna beide kids lekker uitgebreid gebadderd Morgen naar het cb voor de gehoortest van Mink, mijn moeder komt dan even bij Sam en blijft als ik terug ben met Mink gezellig nog even hangen lekker ego bericht zeg, sorry hoor.. liefs