juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bella lekker ff ego doen hoor..zon peuterpubber is af en toe echt vermoeiend dikke knufff meid fijn dat het van beter ging ...

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    trouwens iemand enig idee hoe je ballpoint van behanf afkrijgt??
    Sam heeft gisteren ons nieuwe behang onderhanden genomen toen ik Mink even uit zijn bedje haalde....

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lekker genieten van je bad Es!

Nee toch Sam:(, dikke knuffel meis!

Sjonge zeg Angel die bi van jou:(. Houd nog niet over zeg... Hoop echt voor je dat het snel beter gaat meis! Hoe gaat het met de boys, zijn ze helemaal gewend aan hun zusje?
    Hier geen bruine afscheiding meis, maar wel ongi;)...

Gelukkig dat gisteren voorbij is Bella;) en het vandaag goed ging met de boys! Succes met de gehoortest van Mink morgen. Maar joh, moet je daarvoor naar het bureau? Hier komen ze thuis de gehoortest doen...
    :$:$ Nee toch, die Sam! Geen idee joh of je dat van behang af kunt halen. Denk het eerlijk gezegd niet:(.

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Es, dapper van je hoor meid. Niets is zo moeilijk als toegeven dat het allemaal geen rozegeur en maneschijn is :) Hopelijk kun je lekker bijkomen.

Dithje, wat een kanjer is Luca zeg! Hij is goed bijgekomen zeg! Superventje :)

MoederK, aaaaacccchhhhh smeltfoto! Wat is dat toch lief he die eerste lachjes.

Susanne, fijn weer van je te lezen. Is Nikita al helemaal aan haar broertje gewend?

Angel, balen dat je bi nog niet om over naar huis te schrijven is. En je rust pakken is nu ook wel over zeker met de jongens, je werk en je meisje is het vast een drukke boel.

Sam, las over dat huilbaby, maar 3 uur huilen per dag lijkt mij ook niet zo veel nee. Daar komen ze al snel aan toch? Hier ook een kleine jankerd ;) vermoeiend is het ja. De borst geven is geweldig, maar kan ook zo vermoeiend zijn... Vannacht heeft L yvia echter voor het eerst van 23.00 tot 6 uur geslapen. Zou de medicatie daar verantwoordelijk voor zijn geweest? We wachten het af.

Guppie, haha ja daar hebben ze een handje van he dat ze dan lekker gaan tukken vlak voordat papa komt ;)

Morgen ga ik beginnen met inpakken!!! Joeheeeee heb er heel veel zin in!
    Liefs Elea

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    angel thanks meid, wordt idd soms zo onzeker van Sam zijn buien;) Vandaag was ook echt de eerste dag sinds Mink er is dat het weer als vanouds was zeg maar.. echt heerlijk, heb er zo van genoten..:):)

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Elea dat L.yvia zo goed geslapen heeft! Duim voor je dat het niet een eenmalige actie was... Joehoe inpakken! Komt dan echt dichtbij he?

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    lekker hoor elea, bijna op vakantie!!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Angel, ik heb daar nog wel last van, maar mijn bevalling is ook nog geen 3 weken geleden.

Bellamo, was gisteren je eerste dag alleen met de kids? Dat was bij mij ook een drama dag hoor. Daarna ging het echt wel beter! En balpen op het behang, hebben wij helaas ook. Volgens mij gaat dat er niet af.

Elea, fijne vakantie alvast! Wauw wat heeft ze goed geslapen vannacht zeg!

Hier is het nog steeds stil boven. Ga er zo ook bijliggen! (niet in hetzelfde ben als Vigo hoor:D)

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje en elea nee is idd balen dat het nog niet over is maar ik hoop dat als ik vanaf volgende wk mag sporten dat het dan geleidelijk beter gaat...
    en druk ja is het wel hier maar helaas de jongens zijn nog niet thuis bahhhhhhhhhhh ... pas over 2wk helaas ..jelle en dion zijn nog bij paps en rob en bo nog bij mams brrrrrrrrrrr zo stil hier bahbahabahhhh.. nog ff en dan is alles weer in huis gelukkig

dithje mmmmmm dus geen bruine afscheiding gehad ook???

ik heb hier dus nog steeds bruine afscheiding ..ben 2,5wk na de bevalling weer begonnen met de pil maar vorige wk in eens weer ongi :$;) zo raar heb over 2dg pas mijn laatste pil ?? vind het zo vreemd ... normaal doen ze pas 3md na de bevalling een strijkje maar heb gelukkig 9sept een afspraak bij de gyn want ik vertrouw het niet echt zo raar..

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    elea yoehooeee pakken ..koffie staat klaar hoor!! hahaqha ...wens je heel veel plezier in ned en lekker genieten meis ...helaas allleen slecht weer vergeleken bij jullie..dus dikke trui mee:p

bella kan het me voorstellen dat je dat soms hebt maar je moet je niet onzeker voelen hoor het hoort echt bij die periode hoe oud is sam nu precies??

guppie ja dan kan het nog maar hier al 5wk :(

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hihi guppie, ligt vast niet zo comfortabel in het ledikantje ;)

Lastig dat Sam zo in die peuterpubertijd zit, Bella. Soms als je moe bent kun je het er gewoon even niet meer bij hebben he. Ik word er hier ook wel eens zoooo moe van :)

Ja is rustig zonder jongens Angel, maar eigenlijk te stil he. Je voelt je toch een beetje incompleet zonder ze...

Bella, balpen op het behang. Weet wel dat schrobben NIET helpt, ik heb hier hele plekken kaalgeschrobt... :(

Liefs Elea

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja Angel, wilde jullie al vragen wat ik mee zou nemen? Zouden de meiden echt lange mouwen en truien nodig hebben?

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh en voor mij, wat hebben jullie aan?

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    elea nou niet echt dikke truien maar kan me voorstellen als je die temp van jullie gewend bent dan zou je hier al gauw de winter jas aan doen haha.. denk aan een zomer jack en vest mee heb je genoeg voor de meiden ja en lange broek ..

zelf heb ik wel shirts aan maar als ik het fris heb vooral s,avond koelt het snel af dan een vest erover... en caitlin dun truitje met lange mou en sokjes aan maar dat is per dag verchillend het weer het zou volgende wk zelf weer warme worden ...

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wel iets bruine afscheiding gehad hoor Angel. Vloeien was gestopt en na een weekje begon het weer met wat bruine afscheiding... Hmmzz raar zeg dat je al ongi bent geworden terwijl je strip nog niet op was! Misschien een tussen bloeding ipv 'echt' ongi?

Zou in ieder geval wel vestjes en jasjes meenemen Elea! Ik heb t-shirts en jurkjes aan met korte mouwen en daarbij leggings of lange broeken. Vandaag was het heerlijk zonnetje en heb ik jurk aan gehad met blote benen en driekwart mouwen... Heb je een beetje een idee nu?

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He Lizz, zie dat je online bent! Hoe is het nu met je meis?

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ja vind het ook echt vreemd het liefs wil ik niet wachten tot 9sept maar ja ik kijk het vd wk ff aan is het dan nog zo dan bel ik weer op hoor..want maak me er best druk om aangezien ik een cin3 heb gehad vind ik het toch wel eng nu...ondanks dat mijn stijk met 12wk zwangerschap goed was..;)

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat is een cin3 Angel?

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier stond bas zijn nicht onverwacht op de stoep met haar kleintje (die zelfde dag geboren is als Luuk) Was ffies gezellig.

@Elea, JOEHOE eindelijk naar Hollandia! Ik vind het bij tijd en wijlen best nog benauwd maar hangt vooral binnen... buiten is het redelijk fris.. Ik heb nu een jurkje met korte mouwen aan op een legging met slippers, dus best luchtig nog.

@Angel, hier nog steeds iniminie beetje bruine afscheiding maar bijna niet... en wat vertrouw je niet meis??

@Guppie, topavond voor jou!! Super joh

@Bellamano, balpen op het behang :$:$ nee dat gaat er denk ik niet meer uit, jeetje wat balen zeg.... :(

@Es, fijn dat je op de bestemming bent meis! En lekker in bad geweest? Lief van Vincent ook, toppertje of niet ;)
    En jij ook he, niet vergeten!!

@Sam, sterkte meis en hopelijk een goede nacht!!

@Lijnen, hier gaat het trouwens best goed! Ik hou mijn eetdagboek bij en zit al 2 dagen onder de 1500 calorieen, goed of niet? Eet wel gezond overigens hoor, en ook ontbijt, lunch en diner op gezette tijden. Zit nu aan een peentje mmmmmmm not ;)

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    als je een uitstrijkje krijgt praten ze in pap ik had pap 3a dat is dan wat hun zeggen een lichte afwijking wat kan duiden op een onsteking maar dan krijg je dus verder onderzoek zoals een scopie (hoop dat ik het goed schrijf) en daar was dus op te zien dat het niet er mooi uitzag dus binnen een wk lag ik al op tafel voor een operatie een liz noemen ze dat .. en bij de pap uitsl zitten ook cin aan vast 1 2 od 3 en 3 is het hoogste dat kan duiden op baarmoederhals kanker maar dat hoeft niet ..in mijn geval alles goed weg kunen halen maar toch blijf je dan onder controle ... want een cin3 past eingelijk weer niet bij een pap 3a vreemd geval ben ik dus ook
    weer een lang verhaal geworden zeg pfff..

Deel Deze Pagina