juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wow nancy, 1500 calorieën maar :$ Knap hoor!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy 1500 cal is prima hoor dat is goed vol te houden 1000 is net te weinig vind ik ..maar super knap meid ;) had net een stukje hier boven geschreven ...

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Angel wat heftig meis:(! Snap dat je extra onzeker en 'bang' bent nu mbt het vloeien/bruine afscheiding. Zou dan ook zeker niet te lang wachten met bellen hoor meis!

Wow wat goed zeg Nancy maar 1500 calorien! Toppertje zeg:)! Heb jij de link naar die site nog? Wil er wel even een blik op werpen;).

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje ja zeker bahh ..maar ik wou toen al als de kweek niet goed was dat het hele kippe hok eruit ging ..nu achteraf gelukkig niet hebben een pracht van een dochter nu...maar heb wel gezegt zodra ik weer een afwijkende strijk heb gaat het hele hok leeg denk dat ik op mijn knieen moet bij mijn gyn maar wil niet elk half jaar in onzekerheid zitten..

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Het is toch niet normaal dat je baby van die piep geluidjes maakt onder het drinken?
    Net of ze adem tekort heeft onder het drinken.. ze doet wel netjes 20 min over de fles.. :(

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

es hier doet caitlin dat ook en er is niks mis met haar..alleen een snot neusje en die doe ik elke avond en ochtend leeg maken met de neus pomp ..maar als cait het doet is ze niet benauwd of zo maar ze maakt wel vaker die geluiden als ze ontspannen ligt ..

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, jeetje wat een verhaal meis :$ dan schrik je je ook echt het apenzuur zeg pffffffff wel fijn dat je onder controle blijft staan, nou ja 'fijn', je weet wat ik bedoel ;) sterkte meis :(

@Dithje, de site is www.valtaf.nl vind het een erg fijne site omdat ik alles bij kan houden, en dat weerhoudt me dan van het snoepen ;)8)

@Es, dit doet Luuk ook, maar dat klinkt dan meer als tevreden piep-geluidjes, anders kan ik het niet omschrijven ;) Of is het bij Naomi wat anders?

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ja ik snap wat je bedoelt :p we wachten nog ff af tot maandag of eind vd wk ff kijken hoe lang ik het vol hou :D

dames ik ga zo ervandoor ff caitlin in bad doen en dan de fles ff tutten en na bed ..

weltrusten vast voor iedereen hopen dat alle kindjes zoet zijn vanacht ..en voor marj hopen we dat ze gaat bevallen..

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kijk nancy jij onschrijft het goed met het piep geluid..hahaha... ik weer een heel verhaal en wat wordt je er wijs van hahaha...

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, sterkte meissie!!
    En joh ik zag al dat je precies hetzelfde bedoelde hihi :p
    Trusten meid, ook goeie nacht voor jou!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi doet het soms ook gewoon als ze ligt of slaapt..

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, Ja Luuk ook.. maarja is dat hetzelfde :( Kweet het niet meis, durf het echt niet te zeggen... :(

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Logisch hoor Angel dat je de boel d'r uit wil hebben bij een afwijkende strijk! Die onzekerheid is killing en snap dat je dat niet wilt elk half jaar.

Luca is ook een piepie hoor Es. Hij heeft zijn neusje dan vol zitten... Die maak ik 's avonds vaak schoon met zo'n pompje. Daarbij 'piept' hij ook vaak als hij totaly ontspannen is.

Whihihi zie dat wij bijna hetzelfde hebben geantwoord Angel:p!

Thanks voor de link Nancy!

Hier; ga mijn bedje ook opzoeken! Slaap wel iedereen en tot morgen!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, trusten meid!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    angel we moeten maandag naar de peut.verder hier nog steeds wat bloedverlies soms.Is niet erg kan wel tot 8 weken duren vond ik vandaag op inet op filmpje van een vk.mn vk maakte er gister ook niets van. Ben er zelf wel klaar mee na 6 weken moet ik zeggen.hmm volgens mij wordt rinze zo wakker ach ja heeft bijna halfuur geslapen.pfffff

slaap lekker allemaal

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga ook afsluiten en slapen..

Naomi is nu ook rustig, ik hoop voor een paar uur!! :)

Welterusten!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ben ook foetsie doei meiden, een hele goeie nacht hopelijk! -X-

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    pff hiee was t 10uur enroem1 uur en nu weer.hopelijk zometeen wat langere ruk.

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

angel wat een verhaal zeg, zou ook niet in onzekerheid willen zitten ;)

hier net weer voeding gegeven, precies na 85 cc stopt hij ermee om t komende uur te gaan krampen:( morgen naar de HA bellen om een afspraak voor hem te maken want ik verdenk hem van koemelkallergie:( jeroen en nikita hebben t allebei gehad en hij vertoont precies dezelfde tekenen als nikita toendertijd en ik wil nu meteen ingrijpen ipv afwachten wat met nikita tot groeiachterstand is gekomen.
    aan de ne kant hoop ik dat t KMA is want dan weet ik waar al die klachten vandaan komen maar aan de andere kant hoop ik t niet omdat we anders weer die hele molen door moeten van KA tot dieetiste en aanvraag speciale voeding;)

nou ik ga maar weer me bedje in in de hoop dat max ook nog ff de slaap kan vatten

maybe tot morgen;)

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Even vraagje. Wat zouden jullie doen? Ben dus gister nr zkh geweest, uitslag doorgebeld nr vk (was afgesproken), assistente verwachtte dat vk mij nog wel terug zou bellen, niet dus. Maar ik zou het fijn vinden als ze toch nog proberen te strippen oid (baat het niet dan schaadt het niet). Bij Marjolein hebben ze met 41+6 nog geprobeerd (was na weekend, vrijdags was alles nog potdicht), maandag al enkele cm ontsluiting zonder last en zouden ze 's avonds vliezen breken. Was niet nodig, ze was er om 18 uur. Hoop ik nu natuurlijk ook op, maar heb geen afspraak meer bij vk, alleen voor inleiden vrijdag. Is het raar dat ik vk bel met vraag om nog eens te kijken cq proberen?

Deel Deze Pagina