juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zie dat ik laat ben vandaag, haha!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    suzanne ik zou t na laten kijken!

marj het is t proberen waard.Dan zou ik bellen.

Pff hier alweer gevoed!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zware nacht weer voor jou Sam:(! Hoe is het nu met jouw bekken?

Jeetje Suzanne die Max... Zou zeker afspraak maken en na laten kijken hoor! Sterkte!

Bellen Marj, want dat is zeker niet raar! Logisch dat je alles uit de kast wilt halen om inleiden te voorkomen.

Hier; goede nacht, Luca kwam om 04.30 uur en daarna weer lekker gaan slapen. Vervolgens was hij om 7.15 uur wakker dus zit nu met 'm beneden.
    Smerig weer hier, regen regen regen:(! Hoop dat het nog beter wordt vandaag...

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo allemachtig! Wat een goede nacht!! Mevrouw heeft gisteravond om 11 uur de laatste fles gekregen en sliep om half 12, en ik werd vanmorgen om kwart over 7 wakker van de geluidjes die ze aan het maken was (niet huilen) :D Superrrr..
    Half 8 de fles gegeven, heeft ze daarna even gehuild van de reflux.. ik hoorde dat ze aan het herkauwen was, en dat de melk omhoog kwam (ik denk toch dat ik daar voor even naar de huisarts ga volgende week)
    maar dat duurde niet lang, en nu slaapt ze weer!! :):)

Ben benieuwd hoe het verder gaat vandaag!

Ik ga zo douchen, en dan ga ik rond 11 uur lekker even naar dorp.. ff shoppen bij de Hans textiel voor Naomi en naar het kruidvat.

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es, fijn meid dat je zo'n goede nacht hebt gehad. dat zal je wel goed doen.
    neem lekker je tijd bij je vader. als jij je beter voelt voelt je meissie dat misschien ook wel.
    merk vaak aan djesslyn als ik gestrest doe zij heel vervelend gaat doen enzo.
    dus misschien helpt dit ook een beetje voor jullie beiden.

@ hier gister naar buro geweest en mn meissie is weer goed aangekomen en gegroeit. ze woog nu 4360 en is 55,5 cm bij dr geboorte 51 cm en 3090 gr! dus dat gaat goed.

hebben jullie ook nog steeds last van je onderkantje?
    als ik bijv lang heb gestaan dan krijg ik zo'n rot gevoel. en mn man was gister gek aan het doen en wilde me bij hem op schoot zitten. dus benen moesten wijd met mn gezicht naar hem toe (haha wat een uitleg). en echt waar ik gilde gewoon van au dit gaat niet doet super pijn dus tranen kwamen weer.
    maar hebben jullie dat ook nog steeds. lijkt wel mn schaambeen ofzo...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn Dithje en Es zulke nachten.
    Dithje, mn bekken gaat. Voel t wel maar weer minder dan gisteravond. Zal toch geduld moeten hebben, kan pas vanaf 27 aug weer heen. Maar gelukkig nog niet zo erg als t was!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie ja als ik lang gestaan/ gelopen heb ook hoor, neem de tijd!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heloow! Hier ook een goeie nacht, maar de hele morgen al is Vigo onrustig en wat aan het mopperen.
    25 augustus naar de osteopaat!

Ga nu even met hem wandelen/naar de winkels. Hoop dat hij dan in slaap valt en ontwijk ik de schoonmaakster ook meteen ;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    #3889 Dithje, 11 aug 2010
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
    Heerlijke nacht weer Es! Veel shop plezier!

Super Bubsie dat Djesslyn zo goed is gegroeid! Toppertje hoor:D!
    Ik heb ook last van mijn onderkantje maar dat komt door de knip/hechtingen/litteken. Maar verder eigenlijk geen last...
    Moet je nog voor nacontrole?

Gelukkig dan maar Sam dat het niet zo erg is, maar fijn is anders volgens mij. Kan je ivm vakantie pas na de 27e terecht?

Jippie voor de goede nacht Guppie, maar balen dat Vigo nu zo onrustig is! Veel plezier met wandelen/de winkels. Goed excuus toch tov de schoonmaakster;)?

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Heb gebeld, kan vanmiddag terecht. Af en toe buik onrustig (niet erg), beeb is wel rustig vandaag, tenminste, tot nu.
    Had gisteravond last van zuur, nu maag ook niet helemaal lekker.
    Straks mijn b12 shot halen en vragen hoe daar verder mee, kan m sowieso volgende week niet halen!

Es, lekker zo'n nacht! Ik ben jaloers op je!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Marj dat je vanmiddag terecht kunt! Hoop dat er 'iets' is gebeurd sinds vorige keer en strippen gaat lukken... Succes meis en ik duim voor je!

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Marj watr goed dat je terecht kan.

Dithje en es fijn jullie goede nachten

Hierhad Kim gisterenavond weer gebruld, van kwart voor 6 tot kwart over 8, toen maar fles gegeven, en toen sliep ze.

Gisteren opgeteld, en overdag 6 uur gehuild bij elkaar.

Gisterenavond heb ik nog een osteopaat gebeld, en daar kunnen we vanmiddag heen.
    Mocht het niet baten, laat ik me door de ha verwijzen naar een kinderarts

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Eline!! Dit is niet vol te houden..

Dithje ja ivm vakantie ja!!

Marj: Goed dat je gebeld hebt!! Hopelijk gebeurt er wat daarbinnen :D !! Toppie, houd ons op de hoogte he ;) !! Wie is je buddy?

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen,

hier lekker geslapen van 11 tot 5uur en toe van 6 tot 8uur, daarna chayenna gevoed en zijn we ff lekker nog in bed blijven liggen met z'n 2tjes maar ineens moest ze heel erg spugen dus zijn we maar opgestaan. dylan gaat dadelijk met papa naar opa en oma (die zijn op de camping een paar km verder) en wat ik ga doen uhmmm waarschijnlijk maar weer puin ruimen.

vraagje:

1: zijn jullie ook zo uitgeput? ik probeer wel iets rustig aan te doen maar met 2 kids lukt dat niet helemaal ;) . maar ik voel met net een slappe dweil als ik s'ochtends opsta terwijl chayenna toch echt ong. 6uurtjes aan een stuk slaapt. oke moeheid hoort erbij maar zo erg??? hb was overgins 2 weken geleden prima.

2: hier komt ff een gekke/vieze vraag:
    hoe is het gesteld met jullie onderkantje is alles weer terug in proportie of toch nog wat ruimer??? ik keek van de week ff met een spiegeltje om mijn knip te controleren/hechtingen en toen zag het toch nog ruim uit ik kan me dat van dylan niet meer herinneren.

3: anticonceptie:
    wat gaan jullie voor anticonceptie/voorbehoedsmiddel gebruiken??? ik weet het nog niet aangezien ik erg gevoelig ben voor hormonen en hier best heftig op reager. ik ben na de bevalling van dylan niet meer begonnen met de pil maar toen hadden we binnen afzien bare tijd een kinderwens maar nu is dat (nog) niet aan de orde.

sorry voor de vele vraagjes

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Eline 6 uur gehuild gisteren:(. Goed dat je een osteopaat hebt gebeld en vanmiddag al terecht kunt! Hoop dat het effect heeft, succes alvast!

De boys gezellig saampjes op stap Kikkert en de girls blijven thuis!
    Hmm niet fijn joh dat je nog steeds zo moe bent. Ik herken het eerlijk gezegd niet, dus of het erbij hoort:(.
    Alles is terug in proportie hier:p! Maar hoe bedoel je ruim precies dan?
    Ik krijg 1 september de Mirena spiraal! Wil ook niet aan de pil ivm de vele hormonen. De Mirena bevat aanzienlijk minder hormonen...

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert hier condooms, maar zolang ik nog vloei, neej dank je ;) ..Toevallig ook over gehad met vk, maar die zei ook al jullie zijn daar vast nog niet aan toe. Uuh neej, ik ben blij dat ik dat half uurtje bijvoorbeeld kan slapen ;) !!
    Misschien de nuvaring iets voor je, spiraal, implanon?

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Hier voor ons doen een rotnacht gehad.. Meneer kwam om half 3 al, fles gegeven en toen heeft ie tot over 4en lopen spoken (lees jengelen en huilen) pffff dus dacht, nou dan komtie vanmorgen wel wat later, nou mooi niet, om 7 uur was meneer paraat :( Nu ligt ie te pitten in de wipstoel naast me ;)

@Dithje, wat een goede nacht super joh! Balen van het weer, hier schijnt de zon :( Heb mijn was maar gauw buiten gehangen ;)

@Kikkert, hier niet echt moe/lamlendig eerlijk gezegd.. Is er niks met je ijzergehalte :(
    Onderkantje geen last van ivm keizersnede ;)

@Marj, goh wat spannend!! En fijn dat je terecht kan, super! Heel veel succes!!!

@Sam, een rotnacht voor jou pfffff balen zeg :( Hoe is het met je bekken??

@Eline, pfffff 6 uur, dat is echt veel (maar dat had je zelf wel door denk ik ;)) Goed dat je een osteo hebt gebeld, hopelijk heeft het effect! Sterkte meis

@Es, jij ook al zo een goeie nacht, top!! :) Hoe voel je je nu je bij je vader bent? Hoop wat beter meis...
    Even een vraagje; waar slaapt Naomi in bij je vader? Wij willen binnenkort ook gaan logeren bij mijn vader maar zit te twijfelen tussen campingbedje en reiswieg van de kinderwagen.. ;)
    Veel plezier met shoppen! :)

@Guppie, ook al een goede nacht jij, top! Jammer dat hij nu aan het miepen is.. :(
    Wandelse! En kan je je schoonmaakster niet even hier langs sturen?? :p:p

@Bubsie, zo dan jouw meissie gaat echt goed, super joh! :)
    En hier een KS gehad, dus geen last van het onderkantje.. Jij sterkte ermee he, lijkt me echt pijnlijk :(

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O ja:
    @Anti conceptie, ben er nog niet over uit. Morgen nacontrole in het zh dus daar maar eens overleggen wat de mogelijkheden zijn... Wil in ieder geval niet meer aan de pil, troep!!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ai Nancy dus Luuk was rebels vannacht:(... Fijn dat ie nu ligt te pitten!

Ga d'r weer vandoor, heb alarm;)!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Naomi heeft vannacht in de reiswieg geslapen omdat ze beneden al erin lag te slapen en we haar niet weer over wilde leggen in het camping bedje..
    Voor die ukkies maakt het niks uit waar ze in liggen :D die zien het verschil niet hoor.. 8)
    Ik heb toen ik klein was de eerste 2 maanden in de reiswieg gelegen bij me ouders op de kamer :p (nu nog trauma's van.. haha geintje)

Deel Deze Pagina