@dithje ja die vermoeidheid had ik bij dylan ook zo erg maar dat had ik na dik 1jaar nog en ben erg bang dat dit weer gaat gebeuren want ik heb toen erg lang gedokterd en ik werd net doorgestuurd naar het ziekenhuis maar doordat ik zwanger werd van chayenna is die afspraak niet doorgegaan toen dus wellicht dat ik daar toch nog maar eens naar toe moet (mits de vermoeidheid zo aanblijft houden) en ruim daar bedoel ik het uhmmm *gat* mee hahaha. mirena is hier geen optie want die heb ik al eens gehad en daar heb ik hele slechte ervaringen mee want ik heb 6maanden met veel pijn rondgelopen terwijl hij wel goed erin zat maar mijnlichaam reageerde er niet goed op dus das ook helaas geen optie (hahaha erg he) @sam nee hier idd ook nog geen zin in maar manlief denkt daar anders over maar dan moet hij toch nog maar even wachten en idd dan kun je beter die 30min slapen hahahaha.
Vals alarm! Luca huilde in zijn slaap... Nou ja, geeft mij nog even tijd om wat op te ruimen in huis. Net de sportschool gebeld en afspraak gemaakt voor vrijdag! Moet dus weer aan de bak8)... Ben benieuwd, zal wel flink tegenvallen.
Zou dan niet te lang wachten Kikkert als je er na de geboorte van Dylan ook zo'n last van hebt. Misschien kan je die verwijzing nu nog gebruiken of her-aanvragen? Ik vond 'het gat' de eerste weken ook wat aan de grote kant... Volgens mij komt dat door de hechtingen die alles strak trekken naar een kant... Ai dat is niet zo'n goede ervaring met de Mirena nee... Hmmzz, misschien eens de anticonceptietest doen op www.anticonceptie.nl?
@Es, AHA ik dacht misschien mogen ze in bepaalde dingen niet te lang liggen ofzo, net als de MC... goed weten we dat ook weer Thanx @Dithje, gelukkig loos alarm! Hey en sporten, goed zeg! Daar wacht ik nog even mee... Vanmorgen wel 1 kilo lichter in vergelijking met eergisteren maar kan ook nog door kilo's kwijtraken na bevalling natuurlijk @
Top Nancy! En hoe maakt dan toch niet zoveel uit, is toch weer een kilo! Vanochtend op de weegschaal gestaan en voor het eerst weer onder de 60 kilo, helemaal blij dus... Hier; even mijn manager gebeld en bijgekletst. Hij was alleen iets te voorbarig want hij ging me helemaal bijpraten tot in details... Alsof ik dat nu interessant vind. Ach het is lief en goed bedoelt!
@ dithje ja moet over 2 weken terug voor controle. ik had ook een paar hechtingen, maar meer binnenwaards als buiten. maar die kan ik nu toch niet meer voelen? @ marj, hopelijk doen ze er nu wat aan voor je, en wat je b12 betreft. ik krijg iedere maand een injectie. gister ook nog gehad. maar als jij hem volgende week weer nodig hebt. kan de arts dat toch ff komen doen. ik heb het ook wel eens gehad toen moest ik 3 maanden plat na een operatie en toen zijn ze gewoon de spuit hier komen geven. @ nancy, ow jij ook al een spoker in huis. hopelijk gaat het vannacht beter. @dithje en kikkert, ja moeheid is er hier ook nog wel. maar of het echt zo is als jij.... ik wordt niet doodmoe wakker als ik een goeie nacht heb geslapen. maar smiddags tegen 12ven ben ik wel al helemaal op. en ik ga ook gewoon nog ff naar bed smiddags als Djesslyn heb toelaat gister niet gedaan en gelukkig weer een goede nacht gehad maar anders val ik soms bijna om van de slaap. maar ik kijk het ff aan. denk dat het nog van het herstellen is bij mij. @ hier, net ff dokter gebeld was gister toen ik voor mn b12 ging gelijk mn bloeddruk laten meten, moest ik doen. aangezien die hoog was. nou nog steeds dus. 140-100 moet nu over 3 weken weer een keer kijken en dan kijken of die nog hoog is. en wat we dan moeten doen.
Joh Bubsie nog steeds een hoge bloeddruk! Hopen dat het over 3 weken flink gezakt is. Ik voel de hechtingen ook nog steeds en het is morgen 6 weken geleden, dus ik denk wel dat het kan hoor...
even snel; Vigo was na dik een half uur huilen in slaap gevallen. Heb de kidnerwagen nu beneden en laat hem daarin slapen, steeds nar boven is geen succes. Maar ik hoor hem alweer... @kikkert, ik ben ook moe hoor. Maar wat dacht je, 2 kids en ook nog BV... Ik vind het niet gek! @Es, Vigo slaapt ook nog elke nacht in de kinderwagen en overdag ook wel hoor. Ymke heeft dat 6 weken gedaan.
@Dithje, onder de 60 kilo Jeetje wat goed!! Nou dat heb ik al 5 jaar niet meer gewogen hihi 8) En haha die manager van jou ik heb volgende week een afscheid van een collega, dan zal ik ook wel weer het nodige horen 8) @Bubsie, ai das niet best! Hopelijk over 3 weken beter... @Guppie, en is ie nu weer bezig of ligt ie toch weer lekker te slapen? @Hier, Bas belde net; die is vanmiddag vrij, gezelli!! We willen wel even wat in huis gaan doen, Das minder.. dus Guppie waar blijft die schoonmaakster?? Luuk heeft net de fles gehad en in zijn bedje gelegd en volgens mij slaapt ie al heeft maar 5 min gehuild/gemiept.. Ikke blij Ook wel leuk voor Bas als ie straks thuis komt, dat mams alles onder controle heeft haha
wauw ik lees veel drama bij de juli beebjes. Zo moeilijk ze het ons hebben gemaakt bij de bevalling zo moeilijk maken ze het ons nu *knuffel* voor alle mama's met een lastig kindje. Als ik een troost mag geven,Laura is sinds 1.5 week veel rustiger en braver ze krijst niet meer in haar wiegje,enkel 's avonds heeft ze het soms nog lastig. dus mama's,er is hoop @anticonceptie: hier momenteel niets. Heb even de minipil genomen maar had continu bruinverlies. dus voorlopig zullen we heel voorzichtig moeten zijn en met condooms moeten klooien morgen een drukke dag:'s ochtens start ik met de infraligne en dan op de middag moeten we naar het cb voor haar eerste prikjes Vanavond komen mijn grootouders eten. Lekkere mosseltjes! @Eline hoe gaat het nu met jou meid? en met Kim? heb je al contact gehad met een kinderarts? @sam hoe doet jou kleine hongerwolfje het? @pooh de bo bijna weg? ja voor de rest heb ik wat diagonaal gelezen. Lees veel dezelfde dingen bij verschillende kindjes. Sterkte in ieder geval! en een dikke knuffel!
Goedemiddag dames! Gistermiddag en avond geen tijd meer gehad om bij te lezen.... merk toch dat het best wel druk is met zo'n kleine, niet erg hoor! Maar daardoor wel minder tijd voor andere dingen. @ Eline: ben benieuwd of de osteopaat helpt! hoop het voor jullie! @ Kikkert: gistermiddag was ik kapot, wrs ook door de regel dag en nacht van Mark (zeer slecht geslapen!) nu gaat het wel weer moet ik zeggen... maar kan me voorstellen dat als je nog een kleine rond hebt lopen het zeer vermoeiend kan zijn! Onderkant heb ik nog niet bekeken.... Anticonceptie: weten we nog niet, de pil ga ik sowieso niet weer gebruiken dat staat wel vast, wordt wrs condoom (omdat ik PCOS heb en het niet bewezen is dat het van de pil komt maar ook niet uitgesloten....) @ Nancy: bale van je rotnacht! knuff! Heerlijk dat Bas vanmiddag vrij heeft! @ Bubsie: oei das wel hoog! hoop dat het over 3 weken beter is! @ de rest: dikke knuf!! @ hier: ff snel 2 pagina's terug gelezen. Mark heeft erg last van krampjes, waarschijnlijk van de boerenkool van gisteren Dus dat ga ik maar niet meer eten de komende tijd! Hij is af en toe zo aan het kreunen en steunen dat ie er van moet overgeven.... (Wichard trekt nu een ander shirt aan ) echt erg zielig.
@Petatje, lekkerrrrr mosselen! Bas lust ze niet en Bas zijn vader ook niet, dus ALS ik ze eet is het met mijn schoonmoeder Hier ook een jochie wat steeds rustiger wordt, dus er is zeker hoop! OOk fijn dat Laura het steeds beter doet! @Einneh, Ach arme knul... ja lijkt me nog best moeilijk wat wel en niet te eten met BV Sterkte met de kleine man zijn krampjes
chayenna is net rustig ze had een flinke spuitluier en heeft vandaag al 2 keer flink (in een boog) gespuugt maar ze lijkt er weinig last van te hebben tis alleen vervelend dat ik haar steeds moet omkleden en mezelf ook hihi. net toch maar ff met ha gebelt ivm de spruw van chayenna die is nog steeds niet weg en straks belt de ha terug waarschijnlijk moet ze wat sterkers krijgen. ook heb ik zelf ff gevraagt hoe en wat met die oververmoeidheid maar dat moet ik straks ook maar ff bespreken met de ha zei de assistente. ik ga me nu maar eens douche want ik zit nog steeds in mijn pyama
ff een vraagje: Waar hebben jullie de kleine allemaal ingeschreven? Ik ben zo bang dat ik een instantie vergeet..... Mark staat nu ingeschreven bij: * Gemeente * Uitvaart-/begravenisvereniging * Ziektekostenverzekering * Kinderbijslag (moet nog maar dat krijg je toch per post binnen?) Ben ik nu nog wat vergeten?
@ Nancy: ach het is een beetje uitzoeken. Laatst lasagne gegeten dat vond Mark ook niet zo leuk. Gisteren boerenkool, daar is ie het helemaal niet mee eens geloof ik Vanavond maar sla eten daar zal ie wel geen last van krijgen..... Wat zouden jullie doen: ik heb hier Infacol staan (voor de darmkrampjes) zal ik Mark die strax geven voor de volgende voeding? ik vind het zo zielig dat ie steeds ligt te kreunen.....
Oeps Guppie, Vigo weer onrustig... Slaapt ie of is ie toch wakker geworden? Gezellig Nancy dat Bas vrij is vanmiddag! Samen aan de poets dan maar? En, Luuk nog steeds stil? Wat goed Petatje dat het beter gaat met Laura qua huilen! Wat is infraligne? Ai, een heftige dag morgen met de eerste prikjes. Ah wat zielig voor Mark Einneh! Hopelijk gaan de krampjes snel over! Dat lijstje is volgens mij wel volledig hoor, hier niets extra's. En je krijgt idd vanzelf bericht mbt de kinderbijslag. Hopelijk krijgt Chayenna wat voor de spruw Kikkert en is het snel weg. Oeps, feest dus bij jullie met luiers! Hier; Luca net fles gegeven en ga nu ff aan de wandel met 'm. Zonnetje is net doorgekomen dus dat is lekker!
Vigo slaapt alweer, een paar nare scheten zaten hem dwars. Gaat vandaag een stuk beter moet ik zeggen, nu ik gewoon "go with the flow" toepas. Straks wel visite, maar die moeten dan maar zachtjes praten @Nancy, het is nogal een end fietsen voor mijn schoonmaakster naar jou toe. Denk dat ze er eind van de week wel een keer is @anticonceptie, ik wil het liefst een mirena, maar ik durf niet zo goed. Ben echt wel klaar met steeds met mn benen wijd liggen. Ik overweeg de prikpil, maar dat mag pas als ik klaar met de BV. Misschien ga ik aan de minipil, of gewoon condooms, al mag het van mij nog even wachten hoor... @Ennineh, moet je ook kinderopvangtoeslag aanvragen toevallig? Verder kan ik het ook niet bedenken hoor... Ik ben trouwens ook met infacol begonnen nu, al was ik er altijd wel wat op tegen, maar Vigo heeft er echt teveel last van. Volg je gevoel, dan zit je meestal wel goed! Heb mn draagdoek binnen, wat een mega ding! Knopen is niet eens zo moeilijk, heb met de baby born van Ymke geoefend. Ben benieuwd of het met Vigo net zo makkelijk gaat!
@ Guppie: Mark gaat sowieso het 1e jaar niet naar de kinderopvang, we kunnen de opvang door de week zelf oplossen met 1 dag in de week naar mijn moeder Maar bedankt voor de tip!
@Kikkert, in een boog brrr eng lijkt me dat En sterkte met de spruw... hopelijk biedt de HA uitkomst @Einneh, Ik zou gewoon Infacol geven meis, hebben wij ook gedaan. Zitten nu overigens aan de Cinababy, werkt perfect! En gewoon elke dag een volle luier, dus niks geks mee Dat zou 'm moeten zijn meid qua instanties! En jij maanden aan de sla? haha geintje @Dithje, wandelse! Lekker hoor, misschien wij zo ook wel? Even kijken @Guppie, whahaha moet ze maar een beetje doortrappen hoor En groot gelijk zachtjes praten. Wij hadden ook een x visite en toen sliep hij eeeeindelijk, nou toen lag ie boven in zijn bedje, mochten ze even over het randje kijken, het is neit anders.. En ik vond die ByKay er ook zo ingewikkeld uitzien toen 8) @Hier, Luuk is nog steeds stil JOEHOE