juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

nou denk dat ik rinze ook maar eens moet gaan toe spreken net als bij luca hahaha....
    heb je wel genoeg voedingstof ?? daar denk ik dan aan als ik het zo lees ?? dat had ik bij jelle ook wel genoeg in de borst maar geen goede voeding ...

lieve lieve lieve rinze ik vind wel dat je best iets beter mag gaan slapen want zo raakt mama helemaal uitgeput en als mama iets meer kan rusten heeft mama veel meer tijd om lekker met je te tutten en is papa ook uitgerust als hij weer moet werken ..lieve rinze nu lief zijn voor paps en mams he dikke knufff manneke

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: Nou dat denk ik wel, als je in 2 weken bijna 600 gram groeit denk ik dat dat wel goed zit!!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nee dat is ook zo sam ...maar zal eens ff denken voor leuke ideeen .. waar houd kor van ?? en mocht je het dan als nog willen laten tekenen door mij kan ik het je altijd mailen en kan kor het daar bij jullie ergens laten zetten ....

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff waar houdt kor van, honden en mij en zn kinderen :p !! maar zal m zo ff vragen.. ooh kan dat ook :D ?? Wat kost dat?

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    tuurlijk sam kan dat je bent zeker dan niet verplicht om hier te zetten hoor zou een bak wezen haha... kost niet zo veel meis ..vraag maar aan kor en dan mail ik je straks ff door hoeveel ong ... dan heb ik iets een idee maar niet meer dan 20 -30euro

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Okidoki, ik pb ff ;) !

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Meiden

IK SCHAAM ME DOOOD!!

ik had me laptop kapot en we zijn een weekend weg geweest dus ik ben niet veel online geweest:):):):):)

sorry!!!

Vanaf nu kan ik weer mee lezen, heb namelijk een nieuwe laptop gekocht en die heb ik vandaag geinstaleerd;)

nogmaals sorry!!

heb ik wat gemist?? ik ga als ik tijd heb wel terug lezen ma wel in etappes:p

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lijkt mij echt heel zwaar Sam, heb dan ook veel respect voor je hoor dat je zo positief blijft. Dikke knuffel!

Whihihi dat geeft de burger moed Angel;)! Hoop dat je toespraak tot Rinze net zo werkt als bij Luca:p!

Meeting; lijkt mij ook een leuk idee! Wel afhankelijk van de locatie ivm reistijd...

Welkom terug Mamma Chan;)!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    meeting ...idd ff uit pluizen welke plek het beste is voor iedereen die wil ...de reistijd moet wel leuk blijven voor de kids he??

dithje hoop ook dat het bij rinze helpt :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ben nogal positief ingesteld.. Ik heb 8 uur voor het laatst gevoed, en nu wil hij weer :(.. Nou ja, laatste voeding dacht ik zo en dan zo lekker naar bedje ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel nog ff over dat vele drinken.. Denk persoonlijk wat een cirkeltje waar hij in zit.. Hij voelt zich niet top, zoekt troost door te drinken, maar krijgt te veel en wordt daardoor kramperig dus weer niet lekker etc...

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

idd kan het ook zijn arm manneke..knufff

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

ik leef nog hoor! Gisteravond en vandaag kraamvisite gehad, vandaag zelfs 2 visites... En verder nog druk met een ietwat onrustige Juliette.
    Morgen hopelijk een wat rustigere dag, dus dan hopelijk ook tijd om terug te lezen.

Marj nog steeds niet bevallen?
    Verder alles oke, met iedereen?

liefs,
    pooh

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, geloof niet dat hij last heeft van de oogjes, want hij is nog steeds erg tevreden de hele dag en nacht. Alleen wanneer ik kom "plagen" met water en daarna met de oogdruppels probeert hij er onderuit te komen door met zijn hoofdje te draaien en trekt dan een lipje. Druppels eenmaal erin, vindt hij alles weer best. Gelukkig maar. Met een dag of 5 moet het over zijn volgens de ha.

@Nancy, oh oh, moet dus nog een hele tijd geduld hebben als ik dat zo lees, loop nu nog lekker op de slippers, maar van de winter lijkt me dat iets minder ;)

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    druk druk druk. mijn grootouders zijn net weg. Laura ligt op bed en wij gaan ook zo.

@meeting vind ik ook wel gezellig. Als ik niet te ver moet rijden ;)

morgen kom ik wel weer bij lezen. een dikke knuffel voor iedereen! xxx

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh bij jullie dus ook nog steeds kraam bezoek ?? hier ook pfff vind nu wel genoeg hoor haha...

petatje gezellie gaan het zo goed mogelijk regelen voor iedereen ;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier wilden ook ineens nog weer mensen komen deze week maar we hebben deze laatste vak-week van kor ff geen zin ;) ! En met een krijsende Rinze ook niet!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heb je goed sam vind het nu hier ook wel wel hoor haha..

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    meeting voor de gene die willen ..laat het anders ff weten via pb dan hou ik de het ff bij en als iemand wil helpen? mag hoor!! dan kunnen we als we weten wie allemaal wanneer en waar we het houden toch?? of iemand ander idee?? alles is welkom;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja denk hallo, eerst niets gehoord en nu is hij 6 weken en dan nog eens komen? Nou dan kan je nu ook nog wel even wachten ;) !!
    Maar ik ga mn bedje opzoeken.. Tot morgen!! Slaap lekker dames!!

Deel Deze Pagina