Druk druk druk dus meis! Wel gezelli hoor visite, maar ook heel erg tijdrovend. Succes met de onrustige Juliette, hopelijk slaapt ze wel lekker vannacht! Marj is inderdaad nog niet bevallen! Vandaag nog bij vk geweest maar kan nog steeds niet gestript worden. Vrijdag inleiding als de baby zich dan nog niet heeft aangediend. Verder geen spannende dingen hoor meis!
Gelukkig dat het mannetje geen last heeft van z'n oogjes J2J! Is al zielig genoeg... Kraambezoek; volgende week ook nog aantal visites staan. Heeft ook wel met de vakantieperiode te maken hoor volgens mij dat mensen nog 'zo laat' willen komen... All; slaap lekker en tot morgen!
Dag meiden wij gaan ook naar bedje! Ik ben wel in voor een meeting, maar dan niet te ver hoor Zou echt weird zijn om jullie in het echt te ontmoeten.. 8) Dat wordt schrikken (voor jullie dan haha ) Iedereen een goede nacht (spreekt zij de beebjes streng toe) en Marj, hoppa jouw beebje moet eruit, dus die moet JUIST van zich laten horen Trusten iedereen, -X-
En toen was ik denk ik alleen.. Hier heeft de kleine net zijn voeding gehad, maar aangezien ik om drie uur toch wakker moet worden om manlief gezelschap te houden bij het eten.. krijgt ie dan weer zijn flesje. Is er nog iemand wakker..?
Zo, wij zijn bij de osteopaat geweest! Ging deze keer al veeeel beter! Naomi was alleen aan het krijsen met de behandeling van haar nekje.. die zat nog aardig vast. Ook was haar maagje nog wat van streek maar hij vond het al beter als de eerste keer! Verder vond haar haar erg vrolijk (ze was aan het lachen en geluidjes maken) en veel rustiger en minder gespannen als de eerste keer. Hij was dus erg tevreden! De osteopaat heeft mij ook behandeld nek en hoofd, en vond mij ook erg gespannen.. maar dat had ik ook wel verwacht Over 2 weken moeten we weer terug. Naomi heeft om 11 uur de fles gehad en slaapt nu als een roosje!! Ik ga dus nu ook lekker mijn bedje in.. Slaap lekker dames.. O ja en meeting; leukkk ik heb alleen geen rijbewijs dus komen jullie naar mij toe haha..
Kan alleen maar huilen. Voel mij zo schuldig. Robbe heeft nu bijna 5 wkn vakantie en wat heb ik met m gedaan? Bijna niks! Hoogzwanger zijn, moe zijn, veel mopperen. Kortom, niet leuk! Weet niet of hij het zo ervaart, maar als ik zo terugkijk... Ben zo flauw, onzeker, bang? Hoe lang duurt het nog? Tuurlijk, weet dat vrijdag inleiding is, maar ja, hoe lang gaat dat duren? Er is nog geen ontsluiting... (en het is vrijdag de 13e!), natuurlijk gegoogled en tja, verschillende verhalen. Van zo'n 4 uur tot enkele dagen. Weet het, niet te druk om maken, maar af en toe kan ik alleen maar negatief denken. En mag ik meteen nr huis of moet ik blijven? Heb wel boekje gekregen en daarin staat meestal 1 nacht blijven. Wil ik helemaal niet! Kortom, wil gewoon thuis! Ben naar de buitenwereld heel luchtig en positief. Alleen mijn ouders weten vrijdag inleiden (kids gaan vanavond heen), rest denkt voor controle. Sorry, even behoefte om te klagen cq hart te luchten! Ries is va vrijdag vrij (hij zou 2 wkn nemen als kraamhulp weg is, ivm kids en vakantie, behalve bij min zorg mbt zomerregeling. Maar nu weet hij ook nog niet wat ie doet. Misschien ook wel wat woensdagen vrij, zodat we dan met zn 5en iets kunnen doen (goedmaken voor Robbe). Ga zo weer slapen. Vast maar dromen over de later, als alles achter de rug is en deze hormoonbom ook weer een beetje zichzelf is (herfstvakantie oid, lekker op vakantie!) Vandaag nog even laatste dingetjes doen, nr zwemles (kan nu nog!) en ga proberen nog even te relaxen met mijn kanjers!
hee meiden, hoe is het met iedereen? Sorry dat ik niet veel reageer, te druk met mezelf Zal straks wel weer beter gaan Gisteren heeft Kim in totaal maar een half uurtje gehuild, dit is een record. En het was toen we terug gingen in de auto vanaf de osteopaat. Wel zit ik soms een uur naast haar bed, om haar in slaap te krijgen. Gooit speen steeds uit, gaat dan beetje piepen, krijgt krampje. Maar ja beter dan dan brullen. Probeer vooral rust en regelmaat erin te houden. Als ze wakker wordt krijgt ze gelijk de fles, dan ff knuffelen, en dan weer in haar wieg. Laat haar ook in de slaapkamer, en niet meer in de huiskamer of box. Dit maar even zo volhouden. Ook is ze nog ingebakerd, maar niet helemaal eigenlijk. Tis 1 laken, waarbij haar armpjes wel naast lijf zijn, maar benen kan ze nog bewegen. Ik heb er toch wel moeite mee, als ik die echte inbakerdoeken zie, en ze kunnen zich niet helemaal bewegen. Ga dit alles proberen tm maandag, als het weer fout gaat, ga ik maandag de huisarts bellen. Vandaag komt mijn moeder de hele dag hier, mijn man is weer werken. Ze ligt nu trouwens stil in de wieg, na fles van net. Ben benieuwd. Marj snap dat het huilen je nader staat dan het lachen. Nog even , dikke knuffel xxx
@marj snap dat je je zo voelt hoor. Dikke knuffel! nog heel even doorbijten. Ik ga me suf duimen dat het vandaag nog spontaan begint! @Eline wauw een flinke Kim dus. Heb je ff kunnen bijtanken dus hier:ga zo vertrekken. ben eens benieuwd naar heel het infraligne gedoe. Zo ff de campina nog openmaken en dan hopen dat ze braaf bij papa is tot ik terug ben
wow ze slaapt. Eigenlijk moet ik nu ook even bij gaan slapen, maar wil zoveel doen hier. Eindelijk rust
goedemorgen.. Marj Dikke knuffel meid!! je klaagt helemaal niet vind ik!! Je doet het hartstikke goed en ik voelde me ook zo schuldig naar Sam maar dat gaan jullie straks helemaal goed maken hoor!! Ik ben ook ingeleid maar niet zoals jij.. Ik kreeg capsules en daarna infuus en wanneer het kon hebben ze mn vliezen gebroken.. dus heb geen idee hoe dat bij jou werkt.. Sam dikke knuffel meid!! Es heerlijk dat je je zo goed voelt! en naomi natuurlijk ook die voelt zich vast ook goed als jij je goed voelt Verdre weet ik het al niet meer sorry!! Hier gisterenavond en vannacht heel onrustig! Mink enorm veel krampen, mijn man had totaal geen geduld, niet met Sam en niet met Mink dus heb de hele tijd boven gezeten kon hem echt niet meer zien!! bleeeh!! Vannacht werd Sam ook erg veel wakker en hij was er alweer om 5.00 uur. Ook Mink was er ong elk uur door de krampjes.. Sam is nu een dagje voor het eerst sinds Mink er is naar mijn ouders.. Ik wil zo ff naar de pranatal heb een bon gekregen, daarna wat in huis doen en om 13.00 uur kraamvisite.. en vanavond ook weer kraamvisite mijn man zijn baas.. Ik heb echt zon gevoel dat ik een soort huisslaaf ben Mijn man denk volgens mij echt dat het een eitje is 2 kids waarvan 1 helemaal uitgeput door alle veranderingen en het hele huishouden doen.. Ik kan hem op het moment echt niet uitstaan ben zo geirriteerd aan hem.. Ligt het aan mij??
Joh MamaT je man gezelschap houden om 03.00 uur met het eten! Tot hoe laat 'moet' je dan blijven zitten? Goed nieuws Es dat het al een stuk beter gaat met Naomi volgens de osteo! Jou ook behandeld, dat is fijn zeg... Geen sorry Marj voor je 'klaagzang'! Jij hebt alle recht om te klagen zeg. Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld en natuurlijk ben je onzeker en bang! Gooi het er maar lekker uit hier meis, lucht op! Probeer vandaag te genieten van je quality time met de kids, dikke knuffel! Een hele verbetering Eline, maar een half uurtje gehuild! Je hebt gelijk hoor dat je nu even met jezelf en Kim bezig bent. Hoop dat de rust en regelmaat verbetering gaat brengen! En het inbakeren lijkt heel zielig, maar vaak ervaren de kindjes het als heel veilig... Wat is dat dan Petatje dat infragligne gedoe? Anyway, succes! Nee toch Bella niet de krampjes bij Mink, boehoe! En dan Sam ook nog zo onrustig en veel wakker, zwaar hoor. Hmm dus je staat in de ergernis modus tov je man? Geen idee of het aan jou ligt meis, denk het eerlijk gezegd niet. Je man zal ook moeten wennen aan de nieuwe situatie met 2 kids. Wellicht dat het daar aan ligt? Dikke knuffel! Hier; heerlijk zonnetje, dat wordt genieten in de tuin! Vanmiddag komt mijn mams en gaan we onze haartjes weer in de verf zetten.
Dithje: goed idee haren verven!! ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.. Ben wel toe aan een beetje een nieuwe look Lekker hoor de zon, ier nog niet te bekennen veel plezier mer je mams
Marj, ik begrij je helemaal meid! Veel sterkte! Dat goedmaken voor Robbe herken ik ook wel, maar dan valt het erg tegen als dat niet lukt hoor. Wees niet te streng voor jezelf! Eline, klinkt alsof er verbetering in zin! Meeting, vind ik leuk, maar ik wacht even af wat de plannen zijn voor ik me aansluit. Hier, gisteren was het 1 groot drama met Vigo. Na 6 uur heeft hij nog 2 uur non stop gehuild en viel daarna in diepe slaap. Op een gegeven moment was hij zo aan het krijsen en slaan en schoppen dat ik zelf ook moest huilen, omdat hij zoveel pijn heeft. Straks om 11 uur gaan we naar de huisarts. Hoop dat hij iets kan doen voor ons.
@Bellamo, ik herken het wel een beetje hoor, ik ben ook wat kortaf naar mijn man. Ergens was ik wel blij dat hij erbij was toen Vigo zo moest huilen, kon hij ook even voelen hoe erg dat is. Ik vind het ook naar dat ik steeds moet zeggen hoe zwaar het is met twee kids. Ik zou hem wel een tijdje alleen willen laten met ze, maar kan vigo echt nog niet achterlaten. Maar ik denk wel dat de tijd alles beter zal maken. Het blijft heus niet altijd zo aanpoten!
guppie: nee dat is ook zo idd.. hoe is ymke eronder?? zij was ook wat opstandig enz toch? succees bij de huisarts!!
Guppie jeetje , ook zo aant huilen. Je weet dan niet meer wat je moet he. Succes zo bij de huisarts, hopenlijk kan ie wat betekenen voor jullie
Arme Vigo Guppie en arme jij! Zielig voor het mannetje dat hij zo moet huilen en krijsen van de pijn. Moet door merg en been gaan, bah bah bah! Succes bij de huisarts straks, hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen. Dikke knuffel!
bellamo, Ymke is gewoon vervelend. Constant hangerig en huilerig en heel veel aandacht vragen. En als Vigo iets teveel aandacht vraagt dan mept ze hem (niet raak hoor, daar zorg ik wel voor). Maar ja, echt peutergedrag he... als ik het zo terug lees lijkt het wel heel erg, maar ik trek het nog goed hoor. Heb wel goede hoop voor Vigo, omdat het gewoon duidelijk Reflux is.
Hey Koekkie, Ik kon in t begin, week 2 ofzo ook niet meer naar de wc. Ik ben naar de apotheek gegaan en heb lactulosi siroop gehaald. Na 4 dagen daarmee naar de wc te kunnen pikten mijn darmen het zelf weer op, dus n aanrader. Idd met je onderkant en aambei niet wachten want gaat alleen maar zeerder doen. Knuff!