juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Marj, zelfde verhaal bij mij. Wel zachter maar niet verstreken, kon niet strippen helaas. Ze konden gewoon niet bij mn vliezen. Ik ben 4x geprimed (gel) en toen nog niks. Snacht braken eindelijk mn vliezen en 24u later werd ik ingeleid omdat t nog niet vanzelf op gang kwam. 14u later was de kleine man er. Het primen valt wel mee, voelt als n hele zware ongi het eerste uurtje of 2. Ga vooral veel wandelen met die gel als je eenmaal mag opstaan. Hou er rekening mee dat je bij n inleiding veel geduld nodig hebt en veel meer risicos op andere weeen en kunstverlossingen. Je maakt ook meer kans op dat je pijnbestrijding nodig hebt! Veel succes ermee en ik denk aan je, als je meer info wilt roep je maar! Xxx

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @koekkie chayenna heeft spruw (best erg) en idd witte vlekjes in de mond. zij heeft haar hele tong wit, wangen zitten witte vlekken, binnen kant lippen witte stipjes. chayenna heeft er weinig last van maar ik juist wel want het voeden deed echt heel erg veel pijn (vooral het aan happen). ik zou het gewoon ff laten zien aan de ha want dan ben je mss nog op tijd want het is echt heel hardnekkig. chayenna zit nu al aan haar 3de flesje medicatie omdat het niet weg wilt gaan (gisteren eindelijk een ander middel gekregen)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Vigo heeft ook een witte tong, maar dat komt van de reflux.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marj hier ook hetzelfde verhaal en ik heb ook 2x gel gekregen en s'nachts braken spontaan mijn vliezen. het enige vervelende aan de gel vond ik de weeen mijn lijf reageerde heftig erop en dat uitte zich in weeen maar de ontsluiting vorderde niet ech want ik kreeg om 9uur s'ochtends 1x gel en om 14uur en om 23uur had ik net 3cm ontsluiting maar toen om 1uur s'nachts mijn vliezen braken ging het echt mega snel 1.46uur later was chayenna er. als ik nu terug kijk op dit hele gebeuren vond ik het een super bevalling. ik zou zeggen maak je maar niet te druk want iedereen reageert anders op het inleiden. in ieder geval dikke knuf en suc6

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #4025 Kikkert, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
    weet je dat zeker dat het van de reflux komt??? want dylan had ook erge reflux maar nooit een echte witte tong....maar goed dat kan natuurlijk wel per kind verschillen ;) (ik wil hier overgins niet mee zeggen dat vigo spruw heeft he ;) )

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier...

gisteren avond was chayenna goed wakker maar ze heeft wel 3x met korte tussen tijd gedronken want ze had overduidelijk pijn van het zuur wat op kwam en doordat ze dronk ging dat weer weg, ik begin steeds meer te vrezen voor reflux bij haar en vooral omdat ze ook nog als ze spuugt echt veel spuugt maar het is heel moeilijk want de medicatie voor de spruw die kan ook maagklachten veroorzaken dus ik wil het ff afwachten tot we de medicatie een paar daagjes niet meer gebruiken en dan zien we wel weer verder. nu gaat ze gewoon na elke voeding in de wipper of bij ons in een rechtere lig positie en haar hoofdeinde van het bed staat ook al omhoog. zodat de voeding niet goed omhoog kan komen.

@all knuffel

ik heb verder niks terug gelezen alleen de laatste pagina.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen..
    Spruw voel je als je bv geeft zelf ook aan je tepels, dus denk niet dat Vigo het dan heeft , als ze daar geen last van heeft..

Marj: Een dikke knuffel. Het lijkt mij ook helemaal niets dat inleiden etc en balen dat je niets met Robbe hebt kunnen doen!! Ennuh jij mag zeker klagen.. Wat betreft inleiden, er zijn hier (te) veel mama's met ervaring dus wat dat betreft!! Sterkte meis!

Eline wat fijn zo'n dagje!!

Es: fijn dat het al veel beter was bij de osteopaat. Zelf denk ik dat het ook invloed heeft dat jij je beter voelt en zij dus ook!

Hier.. 10 uur laatste voeding, toen 2 uur, dus heel netjes voor zijn doen.. Maar helaas, vervolgens tot 4 uur met hem bezig geweest, 5 uur had hij weer honger en ben toen ook bijna uur met hem bezig geweest weer... En toen half 6 tussendoor Jildou nog wakker, die ging gelukkig gauw weer slapen in dr eigen bedje. Verder vanochtend nog aantal keer gevoed.. ben de tel al kwijt. Ben half 10 mn bedje eens uitgerold, Kor was er al uit met Jildou en hadden de honden al uitgelaten!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey!

Meiden allemaal n dikke knuff, lees dat iedereen bijna wel n soort probleempje heeft met de kleine ukkies. Hier bijv ook n spugertje en sinds gisteren aan de nutriton. Ik gebruikte gisteren maar 1 maatschepje op 100ml en merkte dat ie meer moeite moest doen om te drinken, mooi, maar spuugde alsnog. Hij klokt zijn fles nl binnen 10min leeg met de kleinste speen en fles strak dichtgedraaid, dus echt te snel, is mamas borst gewend tuurlijk. Alleen de nachtvoeding doe ik met fles, kan bart t ook af en toe doen. Bovendien ben ik snachts niet te genieten en wil t gewoon niet lukken..

Driftkikkertjes/ongeduldjes: daarom lukt t snacht ook niet, Fynn is n enorme driftkikker net als zn pa haha. Hij slaat steeds t tepelhoedje eraf en wil niet stilliggen. Als ie niet snel genoeg kan poepen, nou dan zet ie zn scheur open! Haha en als ie zn duim niet vindt poeh! Ik zal t es opnemen! Dus heel herkenbaar Eline (geloof ik).

Es goed besluit, respect hoor en wat lief van Vincent!

Zag superknappe babys voorbij komen, aaaaahw!

Ramadan, lijkt me nu niet fijn nee, lekker in de winter joh. Vriendin van mij is nu 20w zwanger en doet ook niet mee.

Hier alles goed, is nog steeds lief en groeit goed. Slaapt ook prima, niks te klagen dus! Ben alleen wel bekaf van de nachten maar Bart heeft zo weekend en mag ik n nachtje doorslapen :).

Xxx

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Sam, knuff, wat n nacht zeg... pfff..

Marj, ik heb overigens geen balloncatheter gehad.

Wij gaan ws in okt n weekje in n bungalowpark op vakantie. Ik ga vandaag zoeken. Leuk leuk :).

Xx fijne dag hopelijk allemaal!

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hmmm overigens, mijn haaruitval is ook weer op het oude niveau, vindt overal weer haren en net gedoucht en kon er weer zo een hoop haren uitkammen. Dat had van mij wel mogen overblijven van de zwangerschap hoor :). xxx

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Komt ook door de bv Sue hoor! Maar het gaat over ;) Fijn dat alles verder oke gaat! Wij gaan waarschijnlijk de eerste week/ weekend van de kerstvakantie een paar dagen weg! Hebben we gisteravond besloten :p !

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pff. heb ff teruggelezen en het lijkt er echt op dat alle babies hier op het forum reflux hebben. Echt vervelend!! Hier doet infacol in ieder geval wel zijn werk.

Marj: Heel herkenbaar. Je bent het gewoon helemaal zat. Het kan idd heel snel gaan maar ook een aantal dagen duren (zoals bij Mirie). Hoop echt dat het snel gaat komen voor je!

Guppie: Vervelend zeg. Hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen. In het begin dacht ik trouwens ook van.. hoe ga ik dit doen met twee kinderen. Ryan is ook zo een jankerd en hangerig.. hij huilt letterlijk om alles!! Mijn vader heeft hem net opgehaald omdat ze vinden dat ik eerst moet opknappen, maar ik merk wel dat het beter gaat dan een aantal weken geleden.

Eline: Hopen dat je vandaag weer zo een dagje hebt. Eens houdt dit allemaal op en kan je goed gaan genieten. En goed dat mams de hele dag komt. Neem het er even van en ga even slapen.. of gewoon even de deur uit, een moment voor jezelf!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT jahoe dat heeft die van mij iig niet :D

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bekijk bijlage 93280

ok,het infraligne was leuk. Is goed te doen. Ik zou 36 cm moeten verliezen in totaal. Vooral op buik en heupen ;) in totaal 10 kg.
    Ben is benieuwd of ik het vol houd :D

@mamaT hier ook geen reflux. KA sprak van verborgen reflux maar echt reflux vind ik het niet. Melk komt wel eens terug naar boven,en ze smakt af en toe maar ze krijst niet ofzo. Fijn dat ze Ryan ff komen ophalen. kan je ff bijtanken.

@suekes haha ook al zo'n driftkikkertje. Laura is minder driftig nu ze al wat groter wordt. Maar herken het wel :D

@Sam een echt campina nachtje gehad :( wel fijn dat Kor al met de honden was gaan wandelen he :)

@Eline is Kim nog steeds rustig?

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @sue lekker ook nog ff weg!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja dat doet hij altijd hoor, als hij vrij is, alleen nu had hij Jildou ook mee ;) !!
    Mooie foto's Petatje :D !! Lekkere meid!

En hier huilen we weer vrolijk door na het drinken..

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een grote meid is Laura al geworden Petatje, lekker wakker grietje ook he!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    De HA heeft me zo weggestuurd, achteraf vind ik het wel prima want ik wil zo'n kleine baby niet zomaar op (best zware) medicatie zetten. Ik moet me om de huilbuien iig geen zorgen maken. Volgens hem huilt 3 op de 10 baby's rond de 6 uur op 24 uur. Dat scheelt alweer. Pas als de groei stagneert gaan ze iets doen aan reflux, en dat wist ik eigenlijk al van Ymke.

Moet zeggen dat Vigo vandaag ook best heel tevreden is. Hij sliep vanmorgen een aardig tijdje een ligt nu ontzettend hard zijn luier vol te poepen.

Sue, doe jij nutriton in een fles met BV? of doe je kunstvoeding in die fles?

Deel Deze Pagina