Nou hier flink de balen.. zou vandaag naar de cb gemoeten hebben volgens mijn papier.. Bellen ze net dat ik een afspraak vergeten ben.. Pardon?? Blijkt dus dat ze het echt wel verkeerd heeft opgeschreven! Met als gevolg dat ik over 2 weken pas heen kan... Ben echt boos.. Domme lui daar!
wat een domme trezen daar seg Sam :x zou ook pissed zijn :x:x ik moet straks ook. Om 14u40 haar eerste prikjes. Ik zal proberen flink te zijn ooh en Laura slaapt voor de eerste keer in de dag in haar wiegje. Normaal sliep ze altijd in de box. Ga dus de bekleding weghalen denk ik
Al met al toch nog een zware nacht zo te lezen Sam! Fijn dat Kor zich vanochtend over Jildou en de honden ontfermd heeft, scheelt weer he? Sjonge meis, dus het is alweer/nog steeds bal bij jullie... Dikke knuffel! Grrr wat een dombo's:x! Door hun schuld kan jij pas over 2 weken, dat is toch niet normaal?! Top Sue dat het zo goed gaat met Fynn en dat hij zo'n tevreden mannetje is! Hoe is het met jou meis, je blaasonsteking al over? Leuk vooruitzicht een weekje weg! Goed bezig Petatje! Een moppie is Laura, geweldige foto's! Ai prikjes, sterkte meis! Haaruitval; geen last van... Zou het nog komen? Fijn dat Vigo niet aan de medicatie hoeft Guppie en dat hij vanochtend zo'n tevreden mannetje is. Hopelijk houdt hij dat vandaag vol! Hier; ga heerlijk in de tuin van het zonnetje genieten nadat ik mijn alampje even gekalmeerd heb... Vanochtend even de gemaakte foto's van Luca tot nu toe naar de Kruitvat gestuurd, leuk leuk!
Je kunt het Petatje!! Ja met nog een gevolg.. Rinze zijn heupjes moeten gescreend worden bij 6 tot 8 weken ivm heupdysplasie omdat Jildou dat ook had. Maar nu is hij bijna 8 weken voor ik naar de arts kan. Dus dat redden we dan ook niet.. Moet namelijk verwijzing van haar krijgen, maar vanmiddag belt als goed is de wijkverpleegkundige dus zeg er wel bij dat ik hier niet blij mee ben en dat ik een verwijzing nodig heb!
Nou Guppie, hopelijk blijft Vigo nu zo tevreden... Arm Kereltje 6 uur huilen op 24 uur is toch wel veel ofniet?! En dat doen dus 3 op de 10 baby's....goh... Hier huilt ze erg weinig per dag maar moet er ook eerlijk bij zeggen dat we haar ook nooit echt laten huilen.. Petatje, wat een leuke foto's zeg! Wordt inderdaad al een echt dametje Sam en Eline, hopelijk gaat het ook bij jllie snel beter met de kleine. Is toch wel erg sneu als je ziet dat ze zich niet goed voelen en je er zo weinig mee kunt.. Suekes, fijn dat het bij jou zo goed gaat. Oh lekker, even er tussenuit! Ik schreef dat trouwens over mijn driftkopje Ben echt benieuwd of dat ook wat zegt over later.. Maar ze doet het verder super. Wel heeft ze nog steeds veel uitslag op haar gezicht en buikje en heeft ze een hele droge hoofdhuid maar dat zal vanzelf wel een keer wegtrekken. Normaal drinkt ze trouwens om de 3 uur en soms 4 uur ertussen maar de afgelopen nu dagen heeft ze soms na 1,5/2 uur alweer honger. Ze zuigt dan aan haar vuistjes en een fiep is dan ook echt niet goed en ze stopt dan pas met huilen als ik haar ga voeden.. Nou ja, ze zeggen dat je bv niet teveel kan geven dus dan ga ik daar maar vanuit en krijgt ze gewoon wanneer ze wilt. O ja, een vraag aan de ervaringsdeskundigen.. Als je op verzoek blijft voeden (bv), komt er dan ooit wel een beetje een ritme of helemaal niet?? Krijg vanmiddag kraamvisite van een cliënt met haar moeder, vind het zo leuk dat ze komen!!
De arts van het cb heeft aan ons aangegeven dat wij een verwijzing bij de ha moeten halen voor de heupscreening! Misschien moet dat bij jullie ook?
Veel plezier MoederK, gezellig! Hier; smelt moment. Ga net bij Luca kijken omdat hij aan het huilen is (heeft weer eens geen zin in slapen). Sta ik bij zijn ledikant, kijkt ie mij echt zo aan met zo'n pruil lipje, ahhhhh!
Mijn ha heeft gezegd dat zij dat zou regelen, maar goed het was dan ook de bedoeling om er met 4 weken te zijn, dat werd 6 omdat t vakantie is.. Maar goed.. Bij Jildou heeft cb dit ook geregeld.. Maar waarschijnlijk bel ik morgenochtend de ha wel of ik loop er vanmiddag even langs.
HAHA Dithje.. Hier zie ik net wat te veel pruillipjes !! MoederK als het goed is komt er ooit wel wat ritme in, maar bij de een is dat sneller als bij de ander. Jildou kon er later ook wat van en heeft echt wel maanden geduurd.. Maar ik werd er zelf wel steeds makkelijker in moet ik zeggen !! Deze verwacht ik het komende jaar nog geen ritme !
@sam zou ook melden aan de wijkverpleegkundige dat je er niet mee gediend bent en dat je echt wel die verwijzing nodig hebt. en een ander vraagje voor jou,als je nu bijv. Chinees eet,wanneer komen die voedingsstoffen in je melk? @dithje hier ook veel pruillipjes. Daar begint ze altijd mee. maar die zijn wel super schattig hoor @moederK hier soms ook een dagje om de 1.5 à 2u hoor. En mij hebben ze ook verteld dat je met bv niet kan overvoeden dus leg ik lekker aan als ze honger heeft Veel plezier met je kraamvisite.
@ Koekkie: ja die wipstoel kan inderdaad trillen, gisteren ff geprobeerd maar ik geloof niet dat Mark er erg in had..... @ Es: Mooie foto van Naomi! Blij dat je je beter voelt nu je bij je vader bent! Fijn dat de bezoeken aan de osteopaat helpen! @ Dithje: Gisteren Infacol gegeven, heeft goed geholpen! hij voelde zich heel wat beter na de voeding en had een flinke spuitluier! @ J2J: zielig, ontstoken oogjes, blij dat de oogdruppels helpen! hier (nog) geen last van! @ MoederK: Mark kan ook erg driftig worden als hij niet snel genoeg aangelegd wordt. Daardoor lukt het aanhappen dan niet goed en wordt hij nog meer driftig @ Eline: dat zal een dubbel gevoel geven dat er nix uit kwam bij de osteopaat...... @ Sam: kan me voorstellen dat het je op begint te breken.... dikke knuf! Kan me voorstellen dat je baalt van het CB! Ik heb de toezegging gekregen dat Mark een echo van de heupjes krijgt ivm heupdysplasie, maar dat is pas met 3 maand, mag jij eerder heen dan? @ MamaT: fijn dat je er ritme in begint te krijgen! @ Meeting: goed idee! als het met de reistijd een beetje uitkomt..... @ Marj: Nog even volhouden meid! dikke knuff!! @ Bellamano: bale van je slechte nacht meid, hoe gaat het nu met de krampjes? @ Guppie: wat zei de ha? @ Suekes: leuk ff een weekje er tussen uit! succes moet zoeken! Wij willen ook in oktober een weekje weg, heb er nu al zin in! @ Petatje: wat een mooie foto's! Succes vanmiddag bij het CB! Mocht ik iemand vergeten zijn: sorry en een dikke knuff! Sorry voor mijn late reageren maar Mark kreeg gisteren ineens een ander drinkritme -> om het half uur zo ongeveer Tussen 13.30 en 22.30 heeft ie 16 keer aan de borst gelegen en tussendoor alleen maar bij mem willen liggen..... De infacol heeft gisteren gelukkig wel geholpen! vannacht niet gegeven en vanmorgen weer mis, dus vanmorgen maar wel weer gegeven en nu ligt ie al lekker 2 uur te slapen
Petatje, geen idee.. Daar zijn de meningen ook verschillend over he. De een zegt namelijk dat het helemaal geen invloed heeft.. Ik had meestal de volgende ochtend als ik iets gegeten had wat wat kruidig was dat Jildou daar last van had.. Hier lijkt dat met Rinze niets uit te maken. Na chinees sliep hij bijvoorbeeld goed en na sla niet?? Snap je het nog !!
Lieve Marj, Even een berichtje voor jou, je bent een kanjer!! Nog even volhouden, je kunt het! Ook hier een handje geholpen met gel (10.30 uur), had binnen een half uur de eerste flinke weeën. Om 13.30 uur 3 cm ontsluiting en vliezen aangeprikt, om 14.30 uur zeer heftige weeën, om 15.15 uur zat de ruggenprik erin, vervolgens geen pijn gehad tot 20.45 uur (weeën en ontsluiting gingen gewoon door). Om 20.45 uur bleek ik 10 cm ontsluiting te hebben, ruggenprik terug laten lopen om het gevoel terug te krijgen, dat duurde tot 21.45 uur. Toen mocht ik mee gaan persen en om 22.52 uur lag ons mannetje op mijn borst. Echt waar, zou het zo weer doen! De weeën zijn heftiger dan wanneer alles normaal op gang komt (volgens de vk), maar vraag op tijd naar een ruggenprik en je kunt die uren op adem komen. Heel heel veel succes en ik denk aan je! Groetjes!!
@sam hier heb ik er nog niet op gelet of Laura reageert op wat ik eet Ik merk wel dat ze onrustiger is als we een drukke dag hebben gehad. Misschien vind Rinze al die oosterse kruiden wel heerlijk @einneh een regeldagje misschien? Heeft Laura ook wel eens is best vervelend,je kan niets doen he,je zit heel de dag met je baby op je arm/aan de borst. Maar dag erna gaat meestal veel beter hoor. @Marj hier ook geen ervaring met gel of ballon ofzo. heb 2 maal infuus gekregen en een tabletje. Geen resultaat bij mij. Sorry. Hoop dat het alsnog vandaag gebeurd en anders dat het een vlotte bevalling wordt morgen. *knuf*
Dag dames, even vluchtig bijgelezen en dit onthouden: @Marj, och meis toch.. vind het echt niet gek hoor dat je je zo voelt! Op een gegeven moment wordt het ook gewoon onmenselijk allemaal... Heel veel sterkte en BEEBJE VAN MARJ, je moet vandaag gewoon komen, en dan lekker thuis! @Petatje, wat een schatje die Laura!! @Haaruitval, hier nog niet, terwijl dat voor de zwangerschap wel anders was @De rest, dikke knuff! @Hier, ben net 1,5 uur terug uit het zh voor nacontrole. Had echt een hele leuke mannelijke gynaecoloog haha Hij was niet superknap maar had een bepaald charisma over zich heen, damn was gewoon half van mijn stuk gebracht whihi Hij is ook degene die mij geopereerd heeft, maarja daar weet ik niet alles meer van natuurlijk . Alles was gelukkig goed en moet over 4 weken terug voor een spiraaltje.. Toch daar maar voor gekozen en nu nog bedenken welke... Dithje, welke krijg jij? Koper of Mirena? En waarom heb je voor die gekozen? Ja wil alles weten Mijn schoonmoeder heeft even op Luuk gepast toen ik naar het zh was. Is heel goed gegaan. Meneertje kwam vannacht pas om kwart voor 6 En ik had om half 9 de wekker gezet omdat ik bijtijds de deur uit moest. Dus loop naar zijn ledikant, is ie al wakker en niet eens huilen he. Hij lag lekker te loeren en te brabbelen, en toen ie me aankeek, kreeg ik echt zo een lieve gemeende lach, echt om op te vreten
Zo ik heb hier 1 slapend meisje en 1 tevreden mannetje in de box. Hij kon niet slapen door de voeding die steeds terugloopt, maar verder heeft hij er niet echt last van. @Sam, stom van het CB zeg! Zit je ook bij icare toevallig? @MoederK, mijn dochter huilde ook amper hoor. Misschien 5 minuten als ik niet snel genoeg was met de fles. Laten huilen doen wij ook niet. Vigo huilt alleen maar in onze armen. (of als ik heeeeel nodig moet plassen...) @Nancy, mooi dat alles goed was bij de nacontrole! Ik had zo'n leuke gyn bij mijn eerste bevalling. Van vigo weet ik alleen nog dat ik tegen die gyn heb gezegd dat hij mijn hand zo lekker stevig vasthield . Weet niet eens meer hoe hij eruit zag...
Klinkt goed daar bij jou! Dus Vigo doet het iets beter nu? Reageert hij op de Nutriton of was dat nou achteraf niks dat spul? whahaha geweldig! Ja ik was achteraf zo stoned tijdens de operatie dat ik heb gevraagd of ze mijn buik wat strakker wilde dichtnaaien als ze toch bezig waren En de arts die mijn ok-hemd van mijn lijf aftrok daar zei ik tegen dat hij daar echt goed in was
Wow Einneh 16 keer! Fijn dat de infacol helpt... Whahahah Nancy heerlijk zo'n gyn! Heb je je nog verontschuldigd over de dingen die je d'r uit gegooid hebt? Ik ga voor de Mirena! Waarom, omdat ik daar goede verhalen/brochures/ervaringen over gelezen en gehoord heb. De gyn raadde het ook aan, vandaar. Je schoonmoeder opgepast, kijk dat is nog eens handig en fijn. Super dat het zo goed is gegaan! Ohhhh wat een lekker menneke is het ook! Hier; haar verven wordt 'm niet denk ik... Arme mannetje heeft ontzettend last van krampjes en ligt te gieren in zijn bedje! Daarbij is hij zo ontzettend moe en wil hij wel slapen maar dan wordt ie na 10-15 min weer wakker... Boehoe, krampjes go away!
@Dithje, whaha nee ik heb niks gezegd, denk ook wel dat ze wat gewend zijn hihi 8) Ok thanx, ja ik hoorde er ook goeie verhalen over, dus denk ook dat die het gaat worden! Wanneer moet jij? Ikke 9 sept.. ben benieuwd naar jouw ervaring. Aaaaah meen je niet, arme Luca (en daardoor ook arme mama) Balen zeg van die krampies.... Hier heeft Luuk weinig last nog moet ik zeggen. Sterkte ermee joh!!
@ Petatje: ja denk het..... gelukkig is ie afgelopen nacht maar 1x geweest en nu gaat het ook prima om de 3 uur! @ Nancy: fijn dat de nacontrole goed was! @ Dithje: he bah krampjes.... echt heel erg vervelend! Hier doet de Infacol gelukkig goed zijn werk! @ hier: Mark heeft net weer eten gehad en ligt weer lekker te slapen, is volgens mij erg moe van gisteren! (= heeft nl tussen die 16 voedingen door in totaal maar een half uurtje geslapen ) zal zo was 2 even ophangen als het hier niet gaat regenen....