juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou meneertje heeft even een huilbui gehad en slaapt nu! :)

@Nancy, de nutriton geef ik niet meer, omdat hij de dag erna nog ergere krampen had. Of dat de oorzaak is weet ik niet, maar nog meer krampjes vind ik niet echt nodig... Infacol doet het wel heel goed bij Vigo!

Wahahaha wat een humor joh had jij joh in de OK! Maar je was toch ook onder invloed van je ruggenprik? Dat excuus heb ik dan niet ;) Mijn man moest in mn hand knijpen van mij tijdens een wee (meestal is het andersom), maar hij kneep niet hard genoeg. En de Gyn ging even in mn hand prikken en die pakte mijn hand echt goed vast!

Het lijkt mij dus echt heel grappig om te zien hoe mensen binnenkomen op zo'n verlosafdeling met af en toe een wee en hoe ze dan veranderen al naar gelang het heftiger wordt. Ik was iig bij mijn beide bevallingen twee totaal verschillende personen!

@Dithje, hoop dat de krampjes al weg zijn bi Luca, niet leuk he!

@Enineh, jemig 16 voedingen! Gaat hij een groeispurt maken ofzo :D Misschien heeft hij last van een calimero-complex :D:D
    Lekker dat hij zo goed slaapt nu!

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    stelletje kletmajoren, ik hou dit ecxht niet bij met 2 kids;)

nja

Marj: ik kan je ook geen advies geven ,want de inleiding duurde bij mij 2.17 min.

t kan ook snel en goed gaan meid!! sterkte

Nancy: wooow ben nu zo benieuwd wat die gyn wel niet dacht toen je dat allemaal zei:p

Krampjes/onrustige bby's

Hier geef ik niks meer (dee infacol) heb alleen omneo en nutriton(1schepje op 120cc)
    Hier gaat het ene dag goed(meestal na de fles van 7 uur is het mis) andere dag krijst ze erg veel
    Hier nog steeds 5x120cc
    ze weegt nu 3760gr
    en ze slaapt ook niet door nog;) laatste fles tussen 11 en 12 dan komt ze weer half 4

IK kom vanaaf nog ff spieken;)

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik lees straks even terug! Ben weinig op t forum, maar heb ff tijd voor mezelf nodig, en die heb ik hier ook! :D
    Met Naomi gaat het SUPERRR kan niet anders zeggen!! :) Die is vrolijk en veel aan het lachen en vooral lekker slapen! :D
    Ik GENIET!! Ik ben weer een beetje mezelf aan het worden..

FF SPAMMEN!! :p

Bij de osteopaat!

Bekijk bijlage 93321

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Even reageren...

MamaT, ik denk dat het niets te vergelijken is met de nachten tijdens de zwangerschap en na de bevalling hoor! Tijdens de zwangerschap kon je nog in je bed blijven liggen...maar nu moet je wel degelijk opstaan voor een beebje te voeden, ben je ook wakker (moet je bewust wakker zijn), verschonen en dergelijke...en als je kind dan nog krampen heeft of iets dat hem/haar dwars zit, moet je nog je kind in slaap kunnen sussen...ook het lawaai wil je zoveel mogelijk verhinderen niet? Dus ik vind de vergelijking zeker niet hetzelfde...Ik denk dan ook dat Sam behoorlijk gebroken nachten heeft, ik moet eerlijk toegeven mocht ik dat zo voorhebben, ik ook behoorlijk moe en huilerig zou zijn hoor! Ik denk dan ook dat dit niet niks is zo'n nachten...Hier slaapt mijn zoontje de hele nacht door, maar ook ben ik nog moe over de dag en ook hoofdpijn, dus laat staan wat Sam moet meemaken...en zomaar slapen overdag kan ik niet want heb hier nog 2kids rondlopen...zoals de meesten die nog een kid hebben...maar wil gewoon duidelijk zijn dat ik de vergelijking van slapen 's nachts zeker niet mee je meedeel...

En chapeau dat jij wilt opstaan 's nachts voor bij je man te zitten...zou ik niet kunnen hoor...of moeten jullie dat doen?

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Marj, lieve meid...laat de tranen maar rollen meid...en voel je vooral niet schuldig naar Robbe toe...hoogzwanger zijn en al 2wk overtijd lopen is ook niet niets hoor! Hier in belgië zouden ze allang ingeleid hebben...maar goed daar gaat het nu even anders...ik hoop dat als de bevalling niet van zichzelf gaat komen, morgen bij het inleiden het heel vlot gaat verlopen! Het moet gewoon! Een hele dikke knuffel meid! En sterkte!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pippo ben het helemaal met je eens hoor! Ik kan nu op geen enkele manier bijslapen. Zelfs als ik een half uurtje heb weet ik al niet eens meer wat ik meot doen, dan grijp ik mn laptop er maar weer bij.

Krijg net telefoon dat mn oom er over een uurtje is, whhhaaaaahhh!!! Lekker zo onvoorbereid. Gelukkig had ik net al wat opgeruimd. Is ook nog niet een persoon waar ik heel makkelijk een gesprek mee voer. Hopen dat Vigo niet gaat krijsen en dat hij nog even geen voeding hoeft ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vanmorgen ff een nieuw leuk pakkie gekocht! :D
    Foto is gemaakt met mobiel dus kleuren komen niet goed over, maar t is paars!! :)

Bekijk bijlage 93328

Maatje 56.. nog iets te groot zelfs haha :p

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hey hallol allemaal

nog niks gelezen ..

maar wou ff zeggen dat mijn mams en zus met haar kids komen yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......:D

zie ik mijn kleine brooke ook :)

en heb mijn oude vriendin weer gesproken ook zo leuk maar dat verhaal komt later maar ben super blij dames dat wou ik alleen ff zeggen...

tot later dikke knuffff

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk Es! Vergat helemaal te zeggen dat ik het heerlijk voor je vind dat je zo geniet! Naomi neemt jouw stemming misschien ook wel over...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dat denk ik ook wel ja.. Ik blij zij blij :)

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, ja heb als excuus de ruggeprik, die viel helemaaaaal niet goed, dus zakte steeds weg en was ook zo stoned als een garnaal. Dus 'gelukkig' maar... haha :p
    Fijn dat de Infacol zo goed werkt bij Vigo! Hier werkte het trouwens helemaal niet maar de Cinababy wel.. Ligt maar net aan het kind volgens mij

@Es, aaaaaah schattige foto's zeg! En dat pakje is echt zo gaaf! :D
    En fijn dat het zo goed gaat nu joh!

@Guppie, veel plezier met je oom! :)

@Angel, jeeeeeeeeeeeeeh leuk dat ze komen!! Veel plezier :)

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Petatje leuke foto, laura wordt al groot zeg

Guppie fijn dat vigo tevreden is vandaag, jammer dat de ha niks kon doen aan ene kant

Marj, ik ben ook ingeleid, kreeg gel, en kreeg daar paar uur later weeen op.
    Dat was om 22.00, toen kreeg ik ruggenprik en weeeninfuus, en had om 03.00 ofzo volledige ontsluiting. Zonder pijn, door die ruggenprik.
    Toen 3 kwartier geperst, en toen was ze er

nancy fijn dat alles goed was

Dithje erg he die krampjes, zijn ze al weg?

Es fijn dat het zo goed gaat, leuke speen

Hier gaat het nog stees goed, ze heeft amper gehuild, 2 e dag al, en slaapt veel.
    Ben zo blij

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Es super dat het zo goed met jullie gaat. Mooie foto's seg,wat is het een popje! :D en mooi pakje!

hier:mama en Laura hebben de eerste prikjes overleefd. ze heeft gekrijst maar na 5 minuutjes bij mama lag ze al te slapen :) ze weegt nu 4kg990 en is 58 cm. alles zag er goed uit :)

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, echt super om te horen! Achteraf heeft Luuk dit ook gehad, dat extreem vele huilen en dat ontevredene... maar ik heb het verdrongen ofzo ;) Maar nu hebben we een vrolijk ventje, wat steeds minder huilt, dus meid ik hoop ook zo bij Kim! Komt vast helemaal goed ;)

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; T komt goed meid.. Hier net als Nancy.. t gaat nu met Naomi ook steeds beter.. heb geduld dus ;)
    Al waren er hier wel duidelijke factoren waardoor het kwam dat Naomi zo hysterisch was vaak (lees: darmklachten, spastische darm en overgevoelige maag en reflux)
    Maar ooit kijken we hierop terug en denken we; t viel wel mee!

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pippo, je hebt helemaal gelijk. Ik vergeleek gewoon mijn eigen situatie.. Ik heb het derde trimester heel weinig geslapen en moest continue rondlopen.. en dan nog een kind en werken, dus voor mij is dit minder erg. Maar in Sams situatie snap ik dat het een hel is. Meest erge is nog dat je er niets aan kunt doen om de baby te sussen, dan ga je zelf ook huilen.

Ennuh, opstaan om drie uur? Dat doe ik uit liefde, nie omdat het moet. Ik vind het sneu om hem alleen te laten eten, maar wil dan toch meteen de baby ook voeden..

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Petatje en Es: Wat een prachtige kindjes zeg..mooie koppies..

Weten jullie of er rond een maand sprake is van regeldagen?? Die kleine van mij wile vannacht nar 165 nog meer, dus nog 60 gegeven.. 225 is best veel:S Daarna kwam hij om de twee uur..

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    UPDATE
    13.00 vliezen gebroken, vk gebeld en lig op bed (hoofd niet ingedaald). Ze komt meteen. Ries komt ook.

13.45 vk is er. Hoofd op bekken, hart goed. Moet blijven liggen.
    Ambu gebeld, liggend nr zkh.

Lig nu in umcg, ben met toeters en bellen nr zkh gebracht. Toen ik wegging stond Robbe met lip nr beneden. Huilen!
    1 cm ontsl uur geleden, straks inleidend infuus, af en toe krampje. Moest blijven liggen, eerst op rug. Veel rugpijn. Mag nu ook op zij liggen, maar niet van bed af.
    Niet thuis dus, zal het 12 of 13 worden?
    O ja, echo gehad, baby ligt scheef en slaapt veel (hebben ze liever niet).

Tot later!

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, spannend!! Heel veel succes, zet 'm op! Hoop voor je dat het nog de 12e wordt!

Deel Deze Pagina