juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam mooie foto :D

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    chayenna die haar knuffel gepakt heeft

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knappe meid :D !! Nou in de box liggen komt die van ons amper aan toe... Sinds vanochtend half 10 heeft hij eigenlijk nog maar 2 uur in totaal geslapen!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    samen tv kijken tsja je kunt niet vroeg genoeg beginnen :D

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam das ook uitputtend of niet? chayenna slaapt juist heel veel al is de sinds 2 dagen wat vaker s avonds wakker.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dit spreekt voor zich he....(z'n boef is hij ook echt hihi)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha prachtig! Die blik heeft ie van zn vader zeker?
    Ja snap je dat ik er zo langzamerhand doorheen zit in combi met de nachten en de rest?

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam ik begrijp je gevoel helemaal....dit is gewoon slopend. dylan was ook zo (maar dat kwam door de reflux). maar als ouders zijnde is dit gewoon heel zwaar want ook jij/jullie hebben je rust nodig en dit krijg je niet. hele dikke knuffel

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahahaha ik zal idd maar zeggen dat hij dat van papa heeft

maar stiekem weet ik dat hij die blikken van mij heeft hahaha dylan kan net z'n gekke bekken trekken als mij.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies en nu hebben we Jildou ook natuurlijk!!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pampers; Ik heb vandaag van de pampers nummer 2 mini (New Baby) genomen, maar zie weinig verschil met nummer 1.. of ben ik nu gek? haha

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    2 mini?? uuh ik heb nummer 2.. en die schelen toch wel behoorlijk met nummer 1...

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja bij 1 staat er new born, bij 2 mini en bij 3 midi aan de zijkant van de verpakking 8)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh nou naar mijn idee scheelt het dus wel :D ! Alleen geen indicator meer ;) !!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wow wat een goede dag vandaag! De krijsbuien komen dus duidelijk van de krampjes, want die heeft Vigo niet gehad vandaag, en krijsbuien ook niet :D
    Fijn om te weten, want krampjes zijn maar tijdelijk!

Vigo heeft trouwens een heel gave traptrekker gekregen van mijn oom, zo lief! (en belachelijk duur cadeau :$)

@Petatje, ow de eerste prikjes! Vond je het niet vreselijk?
    Denk dat ze haar gaan kietelen ofzo als ze nog niet kan lachen... Vind het een beetje onzin eigenlijk van het CB, om zoiets te gaan roepen...

@Marj, whaaahhh spannendddd!!!! Hoop dat je nog een goede bevalling hebt ondanks alles...

@Nancy, aaahhh Barbaborre, wat cute! Waar heb je dat shirt vandaan? Wat een bink is Luuk zeg! Het echte baby-achtige begint ie al kwijt te raken he?

@Es, staat haar goed zeg! En wat een cutie is ze! Lekkere bos haar al! Nog even en je kunt met knipjes en haarfrutsels aan de slag :D

Vigo heeft met sommige merken ook al maat 62 hoor, maar ik hou ook niet zo van kleertjes die omhoogkruipen.

@Kikkert, wat een doorzetter ben je zeg! Hoop dat de pijn snel weg is. Niet fijn he, dat kromme tenen werk!
    Mooie foto zeg! Chayenna heeft wel wat van Vigo weg... (of omgekeerd :D)

@Mamachan, wat een knapperd zeg! Ze heeft wel grote ogen, of niet?

@Sam, wat een super foto! Volgens mij loopt Jildou de hele dag te lachen, of niet? Altijd zo'n vrolijkerd op jouw foto's :D

@pampers, maatje 2 zitten hier echt wel ruimer hoor!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat fijn Guppie en gaaf traptrekker :D :D !!
    Ja Jildou is idd een vrolijke meid, heeft ze niet van vreemd ;) !! Maar ze kan ook wel eens wat minder blij zijn hoor ;) !! Maar over het algemeen heerlijke meid :D !!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedenavond ladies!

Hoe is het met iedereen? Nog nieuwtjes, heb namelijk niet terug gelezen want dat is te veel... Vanmiddag heb ik het haar van mijn mams geverfd, dat van mij overgeslagen omdat de kleine man onrustig was. Daarna met haar man, een vriendin van mams en mams even wat gaan drinken in de stad. Heeft er in geresulteerd dat we zijn geëindigd bij de griek voor een hapje eten. Erg gezellige middag/avond:D!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik moet 1 september en zal dus het spits afbijten;)! Als het erg pijnlijk is dan kan je nog op tijd inlichten en kan je je nog bedenken:p!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA arme Dithje ;) !!
    Meiden ik ga naar bed. Tot morgen!! Slaap lekker!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden kheb supersnel terug gelezen en weinig onthouden want ik was even naar het winkelcentrum (koopavond) want ik moest zwarte gympen voor als het regent (pas nl nog geen schoenen ;)) en geslaagd :D Verder nog een notitieboek gekocht waarin mensen wat kunnen schrijven voor Luuk op ons kraamfeestje. En verder kleurboeken en potloden voor de kids. Wil namelijk een speelhoekje maken voor de kinderen tijdens het feest..
    Luuk is in de 2 uur dat ik weg was flink aan het spoken geweest, arme papa :( En nu issie stil ;)

@Dithje, jij mag me inderdaad inlichten over de pijn :D
    En jammer dat Luca nog zo bezig is geweest.. En wat een gezellige avond! super :)

@Guppie, shirt is van de H&M, leuk he :D

@KIkkert, wat een schattige foto's! Dylan is echt een boef ja :D

@Petatje, ja wat dan als ze niet lacht tegen die tijd :(:(

@Sam, ach weer niet jouw (Rinze zijn) dag... sterkte :( Vind je nog steeds een bikkel hoor, echt!
    Wel een mooie foto weer!

@Es, ik kan me 1 maar moeilijk herinneren maar voor mijn gevoel waren die stuk kleiner dat de nr 2 die we nu hebben ;) Ze lijken ook rekbaarder, kan dat?

@Mamma chan, lief meisje, heerlijk hoor! En Step up? Bleeeh bagger films vind ik dat hihi ;)

Deel Deze Pagina