Hier slaapt Naomi al vanaf half 7 laat haar liggen tot 11 uur, dan de laatste fles, even knuffelen en tutten en dan weer slapen om 23:30 u Ik heb met me vader en Vincent afgesproken dat ik morgen voor het weekend weer naar huis ga. Ook omdat Vincent geen weekenddienst heeft dus gewoon het hele weekend thuis is. En mocht ik nou maandag of dinsdag weer hierheen willen is dat geen punt Maar het weekend zijn we dus weer even een gezinnetje, en kunnen we gelijk kijken hoe dat gaat Maar Naomi is een kind van de regelmaat en rust, dat heb ik nu geleerd.. en dat werpt echt zijn vruchten af!! Dus rondom de fles een uurtje a anderhalf wakker, lekker tutten knuffelen enz.. Dan gaat ze meestal gapen, en dat is de eerste teken dat ze naar bed moet.. en dat ze dan even gaan jengelen of miepen maakt niet uit. De ene keer laat ik haar 5 min jengelen en is ze stil. De andere keer moet ik 2 a 3x naar dr toe. Aai over dr bol, speentje enz.. en is ze ook stil.. Dus dat is Naomi dr regelmaat! En t gaat tot nu toe geweldig. Ook slaapt ze niet meer in de woonkamer maar gewoon rustig in haar eigen kamertje.. Ja ook ik heb een hoop geleerd in 3 dagen tijd! Heb mijn kind weer beter leren kennen.. Ze lijkt wel op haar mams! Die houd ook van regelmaat en structuur in haar leven
Ik ga slapie doen! Zal denk ik weinig online zijn morgen, want 's ochtends en 's middags visite... Fijne nacht voor iedereen! -X-
Even iets wat mij trouwens opvalt.Rinze heeft voorkeurshoufing maar hij ligt meestal op zn achterhoofd beetje naar links gedraaid maar heel weinig echt naar links of rechts.links sowieso niet.zou je toch denken dat t in zn nek zit toch?
trusten dames! Ik lig ook in bed samen met de kleine man. Hij ligt heerlijk te ronken en ik moet wakker blijven tot twaalf voor de volgende fles. Daarnaast vind ik het veel te eng en gevaarlijk om te slapen met Luca in ons bed. Maar ja, hij slaapt tenminste... Heeft ie nog niet veel gedaan vandaag!
*Breek even in* Hoi meiden. Petatje, ik vind dat je je nog geen zorgen hoeft te maken hoor. En het CB laten voor wat het zijn. Niet te veel waarde geven. Vaak zijn het een stelletje 'dozen', die van alles op te merken hebben en soms of vaak (afhankelijk van CB) slap 'uit hun nek lullen'. Geef het de tijd! Haar lachje komt vanzelf hoor. Je zit al in onzekerheden en zeker met je eerste kidje en dan dit soort dingen zeggen NEUJ .... niet doen. *Breek weer uit* Oja! Hoi Nancy ... je gaat lekker he!
Denk het wel! Waarschijnlijk doet het hem pijn om zijn nekje goed en flexibel te bewegen en slaapt hij daarom onrustig en korte slaapjes. Deed Luca ook... Als wij zijn hoofdje naar rechts draaienden als hij lag te slapen werd hij gegarandeerd 10 min later krijsend wakker! Na osteo niet meer, maar zijn voorkeur blijft de llinkerkant.
Sam; Hier had Naomi ook een voorkeurshouding.. Bij de osteopaat kwam er ook uit dat haar nekje erg vast zat.. Ik merk nu na 2 behandelingen dat ze al meer op verschillende manieren slaapt.. Ik legde haar net rechts weg en ze werd links wakker Als nekwerveltjes vast zitten kunnen die ook weer doorwerken naar andere dingen en kunnen ze daar weer last van krijgen.. Ik ga ook afsluiten! Naomi ligt weer in dromenland, dus ik ga ook! Welterusten!!
Hey meiden, Ik ben ook weer even boven water... Sorry dat het zo lang stil is geweest, maar we hebben een hele moeilijke tijd met Luna gehad. Luna haar reflux werd echt problematisch, spugen,slecht eten en slecht groeien. Dan nog eens een voorkeurshouding erbij en veeeeeel huilen en weinig slapen. Vanalles geprobeerd, ostheopatie,andere flessen,zittend voeden etc etc...maar niks hielp. Gisteren werd bij een nieuwe arts ontdekt dat ze scheef is bij der heupjes en in combi met voorkeurshouding en mama met heupproblemen werden we acuut doorverwezen voor onderzoek voor heupdysplasie. Vanochtend om 9 uur mochten we al komen voor een eerste lichamelijk onderzoek. Dat onderzoek was zo klaar, want het probleem is heel duidelijk zichtbaar... Ze werd op haar buikje gelegd om naar de plooien en beenlengte te kijken en Luna heeft een verschil van 1,5 cm, wat veel is voor een meisje van 54cm. Luna heeft hoogst waarschijnlijk een heupluxatie (heup uit de kom) en alle klachten zijn gewoon van de pijn en de druk op het wervelkolom veroorzaakt de voorkeurshouding. De arts was behoorlijk pissig dat van alle artsen die we hebben afgelopen,geen een dit gezien heeft. Donderdag krijgt ze een uitgebreide heupscan en horen we meteen de uitslag. We hopen dat het te verhelpen is met een spreidbroekje, maar we zijn voorbereid op het ergste...opname voor een tractie en terugplaatsing onder narcose en dan een gipsbroekje. Voorlopig zitten we in ieder geval nog in de molen met Luna We zijn nu in ieder geval een eind uit de onzekerheid, het is nu de scan afwachten om te kijken hoe erg het is, maar de arts was nou niet bepaald optimistisch. Om het verhaal compleet te maken is er bij Duncan ook een vermoeden van dysplasie, dus die is binnenkort ook aan de beurt. Volgens de arts hebben we trouwens geluk dat we nu in Belgie wonen, want het beleid in NL schijnt te zijn dat ze pas vanaf 3 maanden behandelen Nog een maand zou ik echt niet overleven. Ik zit er nu al bijna door en dan is de oudste nog naar oma geweest en komt oma volgende week hier logeren om ons te ontlasten. Nogmaals sorry dat ik zo lang weg was, maar ik had er echt de puf niet voor. Alle meiden die bevallen zijn GEFELICITEERD!!!! Ik zag in een flits dat Marj bezig was, zet hem op meid! Ik ga naar bed, mijn meissie is eindelijk stil....
jeetje mamasan wat een vehaal.ben idd bang dat ze opgenomen wordt maar zo is er wel een einde in zicht qua huilen.Maar flink klote is t zeker.veel sterkte.En Dikke knuffel. dithje en es bedankt geeft weer hoop voor maandag! hier weer aan t voeden dus!
Wat ben ik de afgelopen weken/maanden jaloers geweest op al die foto's van die mooie babies! Maar helaas voor jullie, want vanavond om 23.29 is het allemooiste babietje geboren. Ze heet MADELIEF Valerie, is ongeveer 49 cm en 3660 gram (3670 als ze huilt). Uiteindelijk is om 19.15 het infuus aangezet, iedere 20 min stapje erbij. Duurde even, maar toen pikte mijn lijf het zelf ook op! Heftig, ene wee op andere, maar rond 22.45 meepersen. Bijna knip, maar ging snel. Wel scheur, navelstreng om hals. Rug is beurs, moest va 13 uur liggen tot geboorte.
jahoe van harte gefeliciteerd en nu maar genieten!ik dacht van8 nog aan je met voeden hihi! maar kom je straks vast wel weer tegem met voeden hihi. dan kunnen we vandaag eindelijk naar de mamas hihi.
dit is dus t voordeel als zoonlief overdag niet slaapt.22uur, 2.20 en 6.20!goede nacht voor ons doen!
Mijn beste nacht vh zwanger zijn. Al met al half uur tot 3 kwartier geslapen. Tja, 2 perskamer en 2 babies van 6 en 12 uur oud. Mocht trouwens vannacht kiezen of ik nr huis wilde! Dat zag ik nog even niet zitten. Om 3 uur oid thuis, daar koud, geen hulp.
Mijn beste nacht vh zwanger zijn. Al met al half uur tot 3 kwartier geslapen. Tja, 2 perskamer en 2 babies van 6 en 12 uur oud. Mocht trouwens vannacht kiezen of ik nr huis wilde! Dat zag ik nog even niet zitten. Om 3 uur oid thuis, daar koud, geen hulp.
JAAAAAA Marj, GEFELICITEERD!!!! Wat een super leuke naam ook! Nu zijn we compleet toch? Ik moest vanmorgen om 6:00 al wakker worden van 2 wakkere kids. pfft! @Nancy, heb het shirt ook besteld, echt super leuk! Moet nu een mopperend mannetje uit de box halen!
Marj: jaaah gefelicteerd meid geniet ervan!! Mamasan: jeetje meid sterkte! voorkeurshouding: hier ook op dr linkerzij hmz dani had dat ook.. rust en regelmaat: idd is ook heel fijn voor een bby osteopaat: hoe weten jullie wanneer je dr heen kan met welke klachten? iemand zei dat zoe grote ogen had? nou dani ook kijk maar naar de foto fles gehad gister om 11 uur, toen sliep ze tegen 12 en kwam weer om 3 uur wanneer heb je de kans dat ze doorslapen?
Nou zeg, ik zit me gewoon te vervelen! Ymke is leuk aan het spelen, Vigo slaapt en huis is schoon... Pff ik blijf ook zeiken he 8) Mamachan, anders even googelen op osteopaat. Met een voorkeurshouding kun je er ook al heen hoor!