Jep en kan zonder verwijzing! Leuke foto trouwens ! marj wat gek dat ze je nu al naar huis wilden sturen midden in de nacht!!! Ik kwam dan met Jildou uit op 6 uur maar mij wilden ze de nacht daar houden. Nou ja, ik hoefde ook niet om 6 uur al naar huis! !! 10 uur was ook prima!! Guppie jij mag niet zeuren neej HAHA!! Zijn ze eens lief !! Whoei stond net onder de douche met Jildou te zingen.. Dat is langgeleden dat ik zelf begon te zingen.. Doet een mens goed, wat extra slaap !!
MARJ GEFELICITEERD!!! heerlijk meid! Mamasan jeetje wat heftig zeg!! dikke knuffel!! Alleen de laatste 2 blz terug gelezen.. Weer drukke nacht.. Sam nog steeds snotverkouden en inmiddels is Mink ook wat aan het snotteren.. Is dat erg? Moet ik daar iets aan doen?? Nu heb ik dus 3 verhouden mannen in huis en de enige vrouw heeft nog nergens last van Morgen lekker op vakantie..
Marj: EINDELIJK!!! GEFELICITEERD!!! Hier werd ik vanmorgen wakker met een lach van mijn kleine meisje! Mijn dag kan niet meer stuk! Bekijk bijlage 93509 Nu zullen we wel naar de mama's toe moeten om verder te kletsen.. Iedereen is bevallen dus zal dit topic wel gesloten worden? Als het goed is is daar al een Juli 2010 topic aangemaakt!
Ja we moeten over nu... Wat een big smile @Es! Prachtig! Heb mn camera vast klaargelegd op tafel, want ik maak echt veeeeel te weinig foto's! Zal later wel komen spammen, want Vigo slaapt alweer. Had ik al verteld wat een lekker kind het toch is? Hij huilt ook zo lekker weinig hihi
Ongelooflijk Mamasan wat een verhaal! Die arme Luna... Dat een klein meisje zoveel pijn heeft is onwijs verdrietig. Goed dat de artsen er nu eindelijk achter zijn wat ze heeft en de onderzoeken om het te verhelpen snel gaan starten. Sterkte meis en een dikke knuffel! JAHOE MARJ, EINDELIJK JULLIE DOCHTER GEBOREN! VAN HARTE GEFELICITEERD!! Zeker een goede nacht voor jullie Sam! Top meis! Lieve foto van Dani Mama Chan! Whihihi Guppie, beter vervelen dan handen tekort toch? Geniet er lekker van zou ik zeggen, boekje erbij ofzo?? Whahahaha humor meis! Power woman Bella! Dat de mannen maar snel snottervrij mogen zijn! Wat een scheetje Es! Hier;goede nacht! Luca kwam om 5.20 uur en daarna werd ik wakker van de wekker om 08.00 uur. Om 13.00 uur afspraak bij de sportschool, ben benieuwd! Kan mijn spijkerbroek weer bijna aan, kan nog net de knoop niet dicht doen... Geeft de burger moed!
goede morgen meiden, gister geen tijd gehad om te komen. djesslyn was niet van plan om te slapen. dus kwam gister weinig uit mn handen. smorgens naar de fysio geweest met dr, en zag er goed uit. blijven oefenen en heb ook oefeningen mee voor haar voorkeurshouding. nu ligt ze op bed. maar moet zo ff naar de dokter, mn oor zit dicht dus ff kijken of de assistente hem uit kan spuiten of niet. want tis best vervelend zo. @ maat kleding: hier ook af en toe 62, vandaag heeft ze een setje maat 62 aan. maar ze past sommige 56 ook nog. @ petatje: jij vroeg toch over het lachen. maar jou meisje is toch ook eerder geboren?.. ik las pas ergens dat ze dan wel eens later kunnen zijn met lachen enzo. en indd ieder kind doet het op zijn of haar tempo hoor. maar je er niet te druk over. denk dat ze wel zal gaan lachen. duurt misschien wat langer bij haar.
Sam; ja Sam dat wel, moet ik dan voor ons een andere aanmaken? Of gaan we gewoon daarin mee kletsen? Dan kan deze gesloten worden.. dan zal ik even de link erbij zetten van de mama's! Zodat iedereen weet waar we gebleven zijn
een andere aanmaken vinden ze nooit goed... Wow @Dithje, jij bent echt goed bezig! Ik laat mijn spijkerbroeken nog wel even achterin liggen, moet nog 10 kilo! Ga over ruim 3 weken ook wel weer sporten hoor, maar ik was al lid
Nee maar zo druk is het daar niet.. dus we kunnen gewoon mee gaan kletsen! Dit is de link (voor degene die het niet kunnen vinden of ons kwijt zijn) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/217080-juli-2010-mamas-3.html
Vindt het wat jammer om bij 'onbekenden' te gaan kletsen.. Je kunt het altijd proberen door ff een modje te vragen hoor!!
T zijn er maar een paar Sam.. paar dames die we niet kennen.. joh dat merk je niet eens En t mag idd niet, heb het gevraagd! Zo wordt het te onoverzichtelijk en druk Deze wordt trouwens zo snel mogelijk gesloten! Dus dan weten jullie dat
Dit is ook wat.. Moet ik van de ha bij 6 tot 8 weken voor de eerste screening van Rinze zn heupjes.. Bel ik daarheen net, via ha een doorverwijzing gekregen kan het pas met 3 maanden.. Pff vond het zelf ook al zo vreemd.. Nou ja, 5 oktober is hij aan de beurt !!
Ik was ook al lid hoor Guppie, dus ga het gewoon oppakken! Nieuw topic nergens voor nodig want er bestaat al een topic en zij zijn ook juli mama's...
Nou dan maar snel verhuizen he... Wel jammer hoor. Maar ja als je kindjes hebt ben je constant bezig met afsluiten
meiden bedankt voor de steun, gezelligheid en het belangrijkste het geklaag wat ik kwijt kon bij jullie de afgelopen 9 maanden.
Hey meiden, idd bedankt voor alles in dit topic! Wel raar dat er n hoop anderen bijzitten, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd! Tot daar! Xxx Marj! Gefeliciteerd met je dochtertje! Fijn dat alles goed is gegaan! Xxx