juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jullie ook allemaal bedankt :D !!

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje MAdelief Valerie!
    nu lekker genieten :D:D

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marj, jeeeeeeeeeeeeeh daar is ze dan, van harte gefeliciteerd met jullie mooie wondertje!! Lekker bijkomen nu en dan genieten!!

@IEDEREEN, jullie ook onwijs bedankt voor alles!! Heeft me zo goed gedaan hier te zijn en nog steeds!!

@Mamasan, wat een verhaal meis, heel heel veel sterkte!! Wat een verdrietig iets.. als je je ei kwijt wil dan weet je nog te vinden!! Take care :(

Ik ga naar het juli mama topic... wat gek ineens om nu te 'verhuizen' 8)
    Zie jullie daar!

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, jaaaa daar is ze dan!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Madelief! Geniet ervan!!

@het mamma topic, ik ga me daar straks ook melden, wel raar idd. Het was erg gezellig hier met de juli mamma's, veel tips voorbij zien komen, de mooiste baby's van het jaar werden in deze maanden geboren (de een kwam wat eerder en de ander liet lang op zich wachten, maar stuk voor stuk plaatjes van kindjes), tot straks in het andere topic!

@hier, trots!! Op ons mannetje omdat hij het zo goed doet, maar ook op mezelf. Nog 2 ons en ik ben op het gewicht van voor de zwangerschap.....enne er moet nog aardig wat vocht weg, dus ga er nog onderdoor.....joehoe!!!

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D De Best voor lest. Gefeliciteerd Marj, met de mooiste baby an de wereld. Schattige naam.
    En nu mag het genieten beginnen.
    x

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marj jeeyyyyyyyyyyy van harte gefeliciteerd met jullie dochter ..mooie naam meis...

oh meiden gaan we verhuizen?? wat jammer ...:( maar wil bij deze ook iedereen bedanken voor alle steun we hebben elkaar er toch maar mooi door heen gehaald door de soms moeilijke tijden .... ga jullie missen hoor:);) ..tot snel in het andere topic maar idd wat er al gezegt is wel vreemd met andere erbij...

liefs en een dikke knuffff angel xxx

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Marj, gefeliciteerd met de geboorte van madelief!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113

Deel Deze Pagina