juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah knuffel meid!!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Goldy/MamavPerine, het gaat beginnen bij jullie!! :$ Spannend!! Heel veel succes dames!

@Suekes, schiet lekker op zeg ;) Hopen vandaag, JOEHOE! Succes meis!

@Mannen die helpen, die van mij doet echt heel erg veel, mag daar mee in mijn handjes knijpen.. Alleen van de week was het even hommelus omdat ie zo geirriteerd was maar achteraf hebben we dat allemaal weleens, heb een beetje overdreven gereageerd ;)

@Es, balen van je nacht en nu nog steeds bezig dus :( Sterkte niet leuk! :(

@Dithje, veel plezier op de camping!

@de rest, dikke zeef hiero, knuffel!!!!!

@Hier, lekker nacht gehad, meneer kwam toch uit zichzelf om 4.15u en toen om 8.00u en daarna helaas niet meer geslapen maar we hebben toch wat uurtjes gemaakt. Hij is weer de hele ochtend aan het jengelen en gaat zo weer douchen met Bas..
    Vanmiddag gaan we lekker wandelen enzo

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline/Bellamano, extra knuffel voor jullie! Hebben jullie wel even nodig :(

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goldy en mama van perine zet hem op hoor! Spannend!

Was wel fijn geweest als jullie ook even tot 40 weken hadden gewacht hahaha.
    Ik snap er echt geen bal van waarom de een nou wel op tijd op bevalt en dat het bij de ander niet op gang komt. Frustrerend!

Ben benieuwd hoe het met Suekes is...

Met mij niet zo best, veel duizelig weer. Heb ook zo te doen met mn mannetje, hij heeft het ook maar zwaar...

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Guppie bij jou mag het ook wel is opschieten meid

Wou net het nieuws van Goldy plaatsen, maar zie dat het al gedaan is.

Ben ook benieuwd hoe het met Sue is, arme meid

nancy fijn dat het een redelijk goede nacht was, het is lekker weer om te wandelen, veel plezier.

Mijn mannetje doet hier ook wel veel hoor, maar hij weet dat ik er doorheenzit, en nu moet ie weer de hele middag aan die kattenren, terwijl die al klaar was als ie niet 2 uur bij zijn vader bezig was, en dan konden we nog even ertussenuit.
    Ik snap dat gewoon niet, maar ja,

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    MamavanP en Goldy, Johoe!!! Dat klinkt hoopgevend :D En idd mamavanP, wat kunnen zwangerschappen en bevallingen toch anders gaan he, ik weet er alles van! Zelfs het resultaat was 3 keer compleet anders ;)

Hier ook een man die behoorlijk nuttig is en veel helpt. Hij doet ieder weekend de boodschappen en helpt me enorm met de kinderen. Heb echt niet zo veel om over te klagen. En ja Nancy, dat heeft iedereen wel eens :)

Marj, ja soms moet je er gewoon even uit he. Dan is het gewoon even teveel om alleen met de kinderen te zijn, zeker als je man er ook is. Ga wat leuks plannen voor vanmiddag, daar knappen jullie allemaal vast van op!

Dithje, lekker naar de camping! Veel plezier!!!

Liefs Elea

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mevrouw heeft weliswaar 1 uur geslapen ;) nu weer wakker.. toch maar flesje aangeboden (zat 2 en een half uur tussen) 60cc gedronken en moest daarna niet meer.. nu bij Vin op schoot weer aan het jammeren..
    t huilen gaat niet achter elkaar door.. ze is met tussenposes wel stil en dan hoppa daar gaat ze weer.. ;)

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ook van alles gaande maar of het vandaag gaat komen is de vraag. Zou leuk zijn op de uitgerekende datum. Ik hou wel van mensen die op tijd komen :D

Manlief is met de kids in de bakfiets lekker op stap. Ik lekker even alleen en de jongens worden lekker moe door de (zee)lucht dus slapen vast goed vanmiddag en dan kunnen wij (mama en papa) ook even gaan liggen.

Net een heerlijk lang bad genomen en daarna nog even gedoucht. Ik voel mij weer een beetje mens.

Mocht het echte werk gaan beginnen dan meld ik mij natuurlijk weer maar ik ga er nu even van genieten dat ik tijd voor mijzelf heb en lekker languit op de bank.

Fijne zondag allemaal en dames die bezig zijn succes & sterkte!

Hoop dat je meer onsluiting hebt tegen de tijd dat de VK weer komt Goldy maar het begin is er. Top!

x

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Koekkie ;) !! Nou ik hoop met je mee meis!!

Hier kwam net m'n ha even langs. Doet verloskunde met mn vk. Hij was op vakantie toen ik beviel dus was hier nog niet even geweest! Hij was helemaal tevreden, wat een mooi manneke zei hij :D !! En zn scheve hoofdje trekt wel bij.. Ja dat zien jullie niet maar ik wel :p HAHA!! Maar goed dat is logisch als je zo scheef in het geb.kanaal zat ;) !! Rinze is hier weer een wolk van een baby ;) !!

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier ook een meiske dat veel wakker is, maar gelukkig wordt het eten steeds minder. Het zijn echt die krampjes die haar dwars zitten. Soms valt ze bijna in slaap en dan ineens geeft ze een soort gilhuiltje. :( Het zit haar dan echt dwars.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze ligt nu in de kinderwagen en heb wel een uur door de woonkamer gelopen geloof ik, nu heeft ze eindelijk haar ogen dicht..
    Ik denk dat het idd krampjes zijn.. maar ja zeker weten doe je het nooit.

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, sterkte meid! :(

@Koekkie, vandaag uitgerekend! Gek is dat he, dan gaat die dag ineens voorbij ;) Maar als ik het zo hoor, zit er wel wat aan te komen bij jou! :$ Spannend!

@Eline, dat is ook niet leuk! Hier ook zo een goedsul die nooit nee kan zeggen... ;) Al begint ie het een beetje te leren ;)
    En je schoonvade zegt gewoon: je MOET :(:$ OMG krijg er spontaan jeuk van :x

@Elea, zielig is het he, die arme kleine schaapies :( Al heb ik soms het idee dat meneer hier echt aan het mekkeren is, echt zo een zeurderig huiltje ;) Je ziet hier echt het verschil of het krampjes zijn of dreinen..

@Es, hier hebben we hem ook eindelijk stil maar voor hoelang ;) We gaan zo wandelen dus hopelijk doet dat wonderen.... sterkte daar meid :(

@Sam, jeeeeeeeeeeeee goed nieuws zeg, super!! :)

@Hier, net de witte was opgehangen maar OMG wat is dat ineens veel die kleine dingetjes allemaal! :$ Had niet eens genoeg knijpers haha is nog nooit gebeurd :p
    Ik was trouwens nu alles samen, ons spul en Luuk zijn was bij elkaar..

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: die kleine guppen houden ons wel bezig zo he :p
    Ik heb net ook ff keihard gejankt.. moest het ff kwijt.. ja zegt Vin; één is zat hoor.. toen moest ik ook weer lachen ;)

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, hahahaha moet er ook wel om lachen :p
    Maar soms zit je er ffies doorheen en dan mag dat best hoor :(

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Agossie Es, wie zei er ooit dat ouders worden een makkie was ;) Wat heb je ook een verantwoordelijkheid he. En als ze dan zo huilen en je weet niet wat er is... Tsja, dan komt de frustratie wel even he. Maar gelukkig helpt zo'n huilbui en een beetje relativeren wel ;)

Hier heeft Lyvia net een mooie mosterdbroek gefabriceerd, dus die ligt nu opgelucht te pitten :D De arme schat. En ik kan gelijk een was draaien, haha :p

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Nancy, idd je ziet zeker een verschil tussen een krampjeshuil, hongerhuil, vermoeidheidshuil en een 'ik wil aandacht NU'-huil :D
    Maar Lyvia heeft ook nog de 'ik wil je wat vertellen, maar je begrijpt me niet'-huil en die is echt wel lastig te doorgronden soms;)

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    JOEHOE?! Waar blijf je?

Sorry, ben het even helemaal zat om zwanger te zijn...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    /moet je een uitzettingsbevel? :p

19. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
  20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    *********** UITZETTINGSBEVEL***********
    Baby's waarvan de moeders nu toch wel willen bevallen!! Nu is het welletjes! Vandaag is de dag dat je je warme huisje moet gaan verlaten, zodat je in de armen van mama kan komen! En je papa (en broertje(s) en of zusje(s)) kan ontmoeten. Binnen is er toch niets te beleven!
    Kom op, je hebt lang genoeg getreuzeld, hup naar de uitgang!

Deel Deze Pagina