LOL Sam Ik hoop maar dat het gehoorzame kindjes zijn dan en dat ze niet nu al ageren tegen de gevestigde orde
haha Sam! Ik vrees dat onze baby nog niet kan lezen... Maar kan natuurlijk altijd de huur opzeggen Es, knuffel! Het komt echt wel goed bij jullie, je moet gewoon even door die rottige krampjes heen! Als je het niet meer trekt, aan de bel trekken hoor! gewoon CB bellen en laat ze maar kijken of je kleintje niet stiekum reflux of koemelkallergie heeft!
Hey meiden, Heb maar vluchtig bijgelezen, ben nog lichtelijk duf na mijn eerste avondje stappen Merk toch wel dat ik niet helemaal fit ben van de bevalling. Helaas nog geen beebnieuws van sue? Mamavanp, succes! Uitzettingsbevel, geweldig Nu hopen dat de beebjes ook gaan luisteren. Huilbeebjes, het kan inderdaad heel vermoeiend zijn. Ik merk nu met Luna dat het energie vreet..want met de jongens heb ik dit nooit gehad. Ik ga nog even genieten van een middagje bankhangen, vanaf morgen moet hubbie weer werken, dus dan sta ik er weer alleen voor. Ik heb mijn foon bij de hand, dus als er nieuws is van Goldy kom ik het meteen melden.
haha sam dat uitzettingsbevel, heb het even tegen mijn babeje gezegt. Ik had net Lizz even gesmst, vroeg me af hoe het met haar ging Ze is erg zwak, is thuis, en kan bijna niks. Met tijmon gaat het super, en hij doet het goed. Bij mij heeft de bevalling en alles daarna er flink ingehakt. Ben er nog lang niet. Als ik me weer wat beter voel, kom ik gezellig meekletsen. Doe iedereen de groetjes.
Heeii meiden, Heb even alles terug gelezen. We zijn net thuis. We zijn vanochtend op kraambezoek geweest. Daisy is echt heel lief... Carlijne was toch opeens wel erg groot Verder lekker het bos ingeweest. Woehoe, schoonouders hebben (nog)niet gebeld! Verder lekker rustig aan doen. Straks even naar speeltuin ofzo... Ga even Carlijne dr site update! Groetjes Lisette en de kids
hai meiden, hier gaat alles prima maar wel druk met alles, al hebben we gelukkig vandaag nog geen bezoek gehad (komt dadelijk ). chayenna was erg onrustig vanacht maar ze heeft hele erge zuigbehoefte en ook erg krachtig en omdat ik bv geef wilde we geen speentje geven maar toch op advies van vk&kraamhulp krijgt ze nu een speentje want anders wilt ze de hele dag aan de borst. de bv begint op gang te komen maar ik heb alleen door haar enorme zuigbehoefte mijn hele tepels kapot dus ik moet nu ff verplicht voeden met tepelhoedje want anders zat ik door de grond van de pijn. verder voel ik me goed wel nog wat moe en zwakjes en wat pijn aan mijn knip. chayenna maakt het verder ook heel goed en houd zich goed op temp. en ook met papa en dylan gaat het prima . meekletsen heeft nog ff tijd nodig want ik ga eerst nu lekker genieten . zou iemand me trouwens even een up-date kunnen geven van bevallingen of rommelende meiden enz???? nog een fijne dag!!!
ahh mamachan lieve foto zeg Net met mijn mannetje een ijsje gehaald, en hij stelde voor lekker te gaan bbq, dus net vlees gehaald en bbq staat nu aan. Zijn vader kwam weer vanmiddag, dat ie moest helpen, ik stond erbij, en mannetje heeft eindelijk nee gezegt. Ben trots op hem
buddy nieuws 10u ingeleid kwart v 11 goede weeén helaas rug 11.45 2cm 14.45 helaas nog 2cm heftige weeén in de rug ..niet weg te puffen 15.15 ruggeprik begind te werken ..15.45 3cm 17.u 5cm gaat aardig de goeie kant op voel me nu super tot snel met goed nieuws..xx sue ....
Dames, hier nog een poging! DWANGBEVEL, in naam der koningin: Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden . Adres: In de buik van de mama.. Plaats: De mamma . Geachte heer/mevrouw baby, Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen. U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.
*breekt even in* is er nog geen buddynieuws over goldy? Ik ken haar dus ben wel zeer benieuwd! las dat ze toen de vk er was 2 cm had dus erg spannend! *breekt weer uit*
Sue succes meid! Dikke knuffel voor de laatste loodjes !! ELine gelukkig heb ik je even laten lachen !! Dames die vroegen naar de mei tai.. heb Rinze er net even in gedaan, en foto's gemaakt !! Zal zo ff showen !
@Angel, wederom bedankt voor het plaatsen van het buddynieuws, lekkere buddy ben ik @Sue, wat goed dat je je zo goed voelt meis!! Leve de ruggeprik he, dan voel je je echt Tha bomb Maar mag nu wel opschieten hoor pfffff meisje toch , heeeeeel veel succes!!! @Goldy, hoop dat alles goed is met d'r en dat het opschiet!! @Eline, jeeeeeeeeeeee een dikke duim voor je mannetje! @Uitzettingsbevel, ik zal het straks van het dakterras schreeuwen voor de nog zwangere dames, wie weet kom het aan! @Mamma chan, heerlijke foto! En wat heeft ze veel haar zeg Prachtig @Kikkert, fijn dat het zo goed gaat! Houwen zo meis en lekker genieten!!! Wat zijn trouwens uiteindelijk de andere naam(en) van Chayenna geworden? Daar was je toen nog niet helemaal over uit trouwens... @Lisette, heerlijk dagje gehad dus, super! @Sam, jaaaaaa foto foto foto @Dames bevallen van 2de kind, valt het jullie ook op dat de dames die al een kindje hadden nu een meisje EN een jongen hebben? Vond het wel een mooi gegeven @Hier, heerlijk middagje gehad! Lekker stuk gaan lopen met de kinderwagen naar de C1000 en daar boodschapjes gedaan en de gratis babydoos opgehaald op vertoon van ons geboortekaartje. Daarna op de terugweg langs vrienden gelopen en daar even een wijntje gedaan in de tuin (JAMMIE ) en thuis lekker saté gemaakt met stokbrood, kruidenboter en sla jummie en nu lekker uitbuiken. Luuk is al de hele middag stil en aan het pitten!!
Lekker NAnCY! Ja is wel heel handig, vooral even met boodschappen doen etc.. Hoef je die grote wagen niet mee.. Alleen kost t knopen even wat tijd om handigheid te krijgen. Dit had ik nog nooit met een pasgeborene gedaan, dus Kor heeft me wat geholpen !! Ik had hem nog niet vast of Rinze sliep al Best handig !! Hier is Rinze hele middag weer wat onrustig geweest. Ook een giga-poepbroek, de eerste die zelfs door de broek heen gelekt was !! Verder voel ik me niet zo toppie. Ondanks mn goede nacht breekt de rest me wat op. Voel m'n rug en liezen ook wel. Dan is mn onderkantje ook nog niet helemaal toppie geloof ik !!