Hallo dames, allereerst gefeliciteerd voor iedereen waarvan de kleine er al is!! Succes voor iedereen die nog moet!! Kan helaas nog steeds niet echt meekletsen omdat het qua tijd nog niet echt lukt.. Nu ligt madame op mijn arm te slapen dus kan maar met 1 hand typen.. Ik heb trouwens een erg zware bevalling gehad die 25 uur geduurd heeft. Ik had zoveel pijn, ik kon er echt niet mee omgaan en ben dus naar het ziekenhuis gegaan voor een ruggenprik. Eer ik die kreeg was ik alleen al 16 uur verder!! Nee, best een traumatische herinnering aan de bevalling al is in principe alles wel goed gegaan. Alleen de hartslag van ons meisje daalde af en toe te veel dus uiteindelijk hebben ze nog een knip gezet om haar snel te kunnen halen... Het gaat goed met haar! Al drinkt ze nog steeds niet aan de borst maar ik blijf gewoon kolven. Wel merk ik dat het lastig is om ernaast nog andere dingen te doen zoals het huishouden, koken etc. Moet daar nog een ritme in zien te vinden. Ons meisje zit nu helemaal onder de puistjes...aah.. Maandag intake CB, ben benieuwd. Lieve groetjes aan iedereen!! ps. ben trouwens 3 juli bevallen! (zag op onze site nl 4 juli staan...)
Jeetje MoederK heftig!! DIkke knuffel en wij blijven er wel hoor !! Maar rustig aan en lekker je ritme vinden!
Heeii meiden! Carlijne heeft dr fles van 18:30 uur helemaal op! Noa Lynn en Maryl liggen op bed. Carlijne ligt in de box. En Thijmen zit in bad met Maarten... Verder belde mijn schoonouders net.... Heb de waarheid gezegt. En nu komen ze dus niet! Even lekker rustig aan doen na zo´n drukke dag...
MoederK;pak je tijd en bv kost tijd... Denk dat iedere bv moeder dat zal beamen. Dan maar een dagje minder visite zodat je de stofzuiger een dagje kan laten staan. Mannen: ik ben stapelgek op die van mij echt waar. Maar laatste weken irriteer ik me soms en dames dat ligt bij ons Denk dat de hormonen daar maar de schuld van moeten krijgen. Die van mij doet alles wat ik vraag mamachan: die van jou is een ander verhaal meis, dus inderdaad schop onder zijn kont en gaan met die banaan. Vrouwen zijn inderdaad veel sterker hoor. Sue:spannend MamaP: hand aan jezelf gelegd ha ha zet hem op Sam: denk niet dat die van mij naar jou luistert.... zusje heeft het al zo vaak gevraagd. Papa zegt iedere ochtend pff weer niet die vind het ook zo spannend. Sterkte dames met huilende baby`s gun jullie een goede nacht. Hier vandaag naar zandvoort geweest wezen shoppen daarna op het strand gegeten. Was heel leuk daarna naar mijn ouders gegaan. Zit de uren af te tellen hoor tot dinsdag aan de ene kant wil ik het horen en aan de andere kant ben ik bang. Ga even me kleine meid naar bed brengen (tropenrooster) Daarna wat tv kijken en morgen weer lekker naar het meertje. Moet zeggen is echt niet meer te doen van een handdoek afkomen ga nog net niet op handen en knieen zitten..... maar goed thuis zitten is ook niet aan mij besteed.
haai lady's!! Na een rot nacht en ochtend, is Naomi vandaag de hele dag super zoet geweest!! Ze heeft vanmiddag heerlijk liggen slapen in de kinderwagen in de woonkamer, en om 4 uur dr flesje gekregen waarvan 100cc op gedronken! Toen zijn we naar een verjaardag gegaan waar ze de hele tijd ook heeft liggen maffen
Hey meiden, ik heb zowaar net wat kunnen bijlezen van vandaag! Hier gaat het redelijk goed. Veel buikpijn weer vandaag en een zeer pittige dame. Volgens de huisarts, vk en kraamhulp krijgen we daar nog heel wat mee te stellen.... Fijn vooruitzicht! Ze heeft met voeden al duidelijke een voorkeurshouding, dus daar zijn we flink mee aan de slag. Alleen is ze nogal vastbesloten en zeer nijdig als ze niet haar zin krijgt Dus het supersterke hongerwolfje en mama hebben nu al "strijd"..... Morgen laatste dag kraamhulp. @ Eline: bbq ze! enne....voor wat het waard is: wij hebben vorige week vrijdag ook gebbq-ed en een paar uur later ben ik begonnen. Ik duim voor je!!!! @ schoonouders: lastig zeg! Ik zou in ieder geval manlief dan inschakelen. Als het om je eigen ouders gaat zeg je het vaak zelf, dus mogen zij dat ook doen Hier mogen de ouders wat ons betreft iedere dag langs komen (doen ze uiteindelijk toch niet namelijk ) zolang ze maar eerst bellen om te vragen of het uitkomt. Nou ja, zelfs dat is verkeerd gevallen bij m'n schoonouders en manlief heeft het van de week al 2 opnieuw moeten zeggen... Hoe moeilijk kan het zijn????? @ moederK; pfff, heftig verhaal zeg! @ Sam: ff een bv-vraagje: heeft Rinze ook een periode op een dag dat hij continu gevoed wil worden? Heb de kleine meid nu vanaf half 6 al 3x moeten voeden... (echt honger, geen genoegen nemen met pink (speentje moet ze echt niet, dan wordt ze heeeeel boos!) En herken jij iets van de voorkeurshouding van hierboven? Ze wil het liefst de linkerborst en op haar rechterzijtje gevoed worden... Aan de rechterborst en/of op haar linkerzij wordt ze echt heel driftig. Heb jij nog tips? De kraamhulp zegt vooral voet bij stuk houden en de linkerborst aan blijven bieden (logisch) en ook gewoon in haar minst favoriete houding. Maar man, wat een gevecht is dat zeg!
Joehoe Hier ook een meisje die hele dag lief gat slapen stilte voor de storm vannacht??? Mei tai: ken het niet maar vind rinze zoo n schatje! Sue: sterkte met het laatste stukje! \Nancy: fijn dat luuk geslapen heeft.. ff spammen dan hou ik op tot morgen ladiess
***Buddynieuws Goldy*** 17.52 zoontje Jayden geboren, 3595 gram, ik moet een nachtje in het zh blijven vanwege veel bloedverlies. Voel me wel goed Van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Lekkere meid MamaChan !! Pooh: voorkeurshouding herken ik met voeden niet zo. Ja Rinze heeft wat meer moeite met m'n linker borst, maar dat ligt aan mij.. Was bij Jildou ook al zo.. Niet dat die nou zo anders is ofzo.. snap het zelf ook niet !! Maar hier ook driftkikkers!! Idd voet bij stuk houden. Het wordt wel beter.. Juist om die houding ook te stimuleren! En ja hoor, dat voeden ken ik heel goed !! En ze is 8 dagen oud? Rond dag 9 en 10 een regeldagje he! Rinze had die ook bij dag 8.. Hele dag niets anders dan drinken.. Elk uur zowat...
Hai dames, Heb wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren, sorry! Voor iedereen een hele dikke knuffel! Vanochtend/vanmiddag op de camping geweest bij vrienden wat erg gezellig was. Thuis gekomen even uurtje op bed gelegen en toen kraamvisite. Ze zouden om 16 uur komen en stonden uiteindelijk om 16.30 uur op de stoep om vervolgens om 19.15 uur pas weg te gaan:x! Pffff zeg, soms... Daarna Luca in badje gedaan en fles gegeven en zit nu zelf te eten. Ben er zo klaar mee voor vandaag, het janken staat me nader dan het lachen... Zometeen maar even lekker een douche, knap ik vast van op!
Dithje: Je had ze er gewoon uit moeten schoppen die visite op een gegeven moment.. zo laat de deur uit gaan op een kraamvisite is eigenlijk belachelijk! Knuff meis!