Je vroeg het aan Sam, maar mag ik ook antwoord geven? L.yvia had ook een duidelijke voorkeurskant. Zij weigerde de linkerborst zelfs totaal. Ik heb het in de rugbyhouding (beentjes onder je oksel richting je rug) geprobeerd en dat ging ietsjepietsje beter, maar ze bleef weigeren Ben blijven volhouden en langzaamaan ging ze steeds beter aan die kant drinken. Blijf wel een lichte voorkeur voor rechts zien, maar ze drinkt nu i.i.g. aan beide kanten.
BUDDYNIEUWS VAN SUE!! Ik ga zometeen persen!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooeeeeeeeee!! Spannend!!! XXX Zoooooo hey! die heeft echt nergens last van kwam niet meer bij toen ik de sms las
Wat een schatje, Lisette. Leuke pyjama is dat he, die heb ik hier ook liggen in een groter maatje! MamaChan, jij hebt ook zo'n lekker meissie Dithje, haha lijkt wel de visite hier. Hier blijven ze gerust tot je gaat slapen of zelfs erna
Ik zie dat Eline mij voor is geweest met het buddynieuws. Goldy gefeliciteerd met jullie zoon! Ik ga Luna weer overnemen van hubbie, want het is hier weer een brulavondje
Mooie foto's van prachtige baby's Mamma Chan en Lisette! Heftig verhaal MoederK en wat een lange bevalling meis, dikke knuffel! Hele dikke knuffel voor jou Lizz en dat je maar snel aan mag sterken meis!
Goldy en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie kereltje Jayden! Hopelijk knap je snel op en kan je thuis verder gaan genieten!
@Goldy, van harte meis met jullie zoon Jayden! Rot van het bloedverlies maar toch fijn dat je je toch goed voelt! Goed aansterken en dan genieten meid! HOERA!
WHAAAH SUE, nou pers voor je leven meid !! Zet hem op!! Geweldig figuur!! Dithje: Jeetje ik sluit me aan bij Es: Dat is belachelijk om tot kwart over 7 op kraamvisite te blijven!!! Dikke knuffel... Kan het me helemaal voorstellen meid!!
Fijne avond meiden en alvast welterusten! Ga een wasje ophangen, douchen en mijn bed opzoeken. Tot morgen, xxx
Wat lees ik nou in de gauwigheid; van 16.30u tot 19.15u kraamvisite??? wat bezielt sommige mensen :x:x Trusten meis, en hopelijk een goeie nacht!!! XXX