juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goldy en fam gefeliciteerd met jullie zoon jayden

Sue hahaha super!! Zet hem op meid!!

Hier iets minder pijn in mijn buik:) dus ook wat beter gestemd;)

Sam echt flink ziek geweest vandaag arm schaapje.. Hij ligt gelukkig heerlijk te tukken nu.. Ach en hij is nooit ziek dus temp hem nooit. En hij Vindt het zooooo erg en roept echt "mama NEE!!" " auw kont" ach echt zoo sneu ga echt een digatale halen voor het geval het weer nodig is..

Nou dames, fijne avond! niet te veel kletsen hoor;)
    Jammer genoeg hier nog geen tekenen voor een aanstaande bevalling
    tot morgen

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @dithje dikke knuffel.echt belachelijk! slaap lekker

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden

jeetje ik kan het nu helemaal neit meer bijhouden hier! haha

Zag ff snel voorbijkomen dat Jayden is geboren Goldy gefeliciteerd meid!
    En Kikkert, Ook jij bevallen begreep ik. Gefeliciteerd!! geniet ervan! hopelijk gaat alles goed met iedereen.
    hier gaat het langzaam aan wat beter. vandaag Djesslyn zelf in badje gedaan. was erg leuk, alleen tijdens het afdrogen moest het over genomen worden want werd toch weer erg duizelig.
    Heb al stuwing gehad. jeetje wat had ik een pijn en Djesslyn kon toen de borst niet pakken waardoor we toen heel de nacht aan het kloten geweest zijn om haar te voeden. ik was helemaal op.
    gelukkig was de stuwing afgelopen nacht al minder waardoor de voeding ook beter ging. Vannacht heeft ze ons heerlijk laten slapen. omdat ze aangekomen was mochten we gewoon doorslapen en hoefde we de wekken niet te zetten. ze had de laatste voeding om half 11 en kwam om half 5 vanmorge pas weer. dus hebben we heerlijk kunnen slapen. al werd ik wel wakker om half 3 en dacht is ze nou nog niet geweest. beetje vreemd idee dan, dus ff wezen kijken of alles goed ging, maar ze sliep nog heerlijk.
    Vandaag was ze weer aangekomen en ze weegt nu 3060 das nog 20 gram dan is ze op haar geboorte gewicht dus gaat super met haar!!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goldy van harte gefeliciteerd!

Sue zal inmiddels ook wel bevallen zijn denk ik, maar wacht nog wel even tot het officiele bericht.

Help help ik heb opeens mega dikke voeten. Had helemaal niet zoveel last van vocht, maar zomaar opeens dubbele enkels en overal vocht. Voelt strak en tintelend.
    Denk je dat je alles gehad hebt :( :(

Vanaaf wel lekker gebbqt bij mn ouders. Boden aan om meteen de hond daar te laten, dus dat scheelt weer uitlaten en stofzuigen!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sam beterschap kleintje!!

Bubsie: Fijn dat de kleine het zo goed doet.. Ook met jou komt het goed hoor!! Geef het even de tijd!!

Guppie.. nou ik heb 5 kwartier moeten persen bij de eerste hoor, dus het kan nog wel even duren voordat de kleine er is ;) !! En verder maar niet nadenken over wat als... Ennuh mijn voeten waren overdag voor de bevalling ineens ook heel dik ;) ... zou het?? :D

6. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Carlijne heeft net gespuugd....
    Arm kind.
    Ze heeft dus ook maar 80 cc van der voeding op.
    Ze ligt nu lekker bij mij..

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hier mijn bevallings verhaal:

dinsdag moesten we om half 8 in het ziekenhuis zijn voor in te leiden.
    Om half 9 kreeg ik tabletjes ingebracht en werd ik aan de ctg aangesloten. had toen 1 cm ontsluiting.
    na het inbrengen kreeg ik al heel snel weeen.
    rond 11 uur besloten we te gaan douchen want ik vond het wel erg pijnlijk worden. maar na een half uur er toch uit gegaan want het hielp niet veel. had ook erge beenweeen en die kon je niet wegpuffen.
    om 11.45uur kwam ze nog een keer kijken of ik al wat meer ontsluiting had omdat ik zo'n pijn had. maar nee or, nog maar krap 2cm. ik dacht dit houd ik geen uren vol zo. en had ook al wat traantjes gelaten omdat ik niet wist waar ik het moest zoeken.
    ze gingen overleggen met de gyn over pijnstilling. er werd besloten toch de vliezen al te breken en voor een ruggenprik te gaan.
    12uur werden de vliezen gebroken en Djesslyn bleek in het vruchtwater gepoept te hebben.
    De weeen werden steeds heftiger en ik heb bijna het ziekenhuis bed in elkaar genepen geloof ik haha.
    12:30 mocht ik eindelijk naar de ok, voor een ruggeprik. uiteindelijk kreeg ik hem nog pas rond 13uur. want de anestecist was nog ff bezig. ja lekker or, zit je daar te puffen en te wachten toch ze eens komen! maar goed uiteindelijk wel gehad.
    ik vroeg hoe lang duurt he voor die werkt. maar moest al wat voelen maar nee voelde nog niks van minder pijn.
    en de ene naar de andere wee kwam op. na 10 min voelde ik de beenweeen minder worden maar verder was het nog erg pijnlijk. (dacht dat je met een ruggeprik echt ff geen pijn zou hebben)
    eenmaal weer terug op de verloskamer had ik ff 10 min rust. en toen ineens ging het weer zo heftig pijn doen.
    14:10 gingen ze nog ff kijken of ik ontsluiting had en ik had toen ineen 6-7 cm!(vandaar die pijn)
    14:30 kreeg ik steeds meer drukpijn en gingen ze nog eens kijken ik had toen 8-9 cm. en mocht wat mee persen. heerlijk was dat.
    15:10 mocht ik gaan persen! en na 3 flinke weeen was ze er om 15:13!!
    15 minuten later was de placenta eruit.
    had alleen binnenwaardste hechtingen en 2 buiten dus viel ook mee. klein beetje gescheurd.
    het was best heftig allemaal. maar ben blij dat het zo snel gegaan is.
    nu zelf nog ff opknappen als de duizeligheid weg is zou ik me helemaal top voelen.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik kom ff snel spammen

dylan & chayenna eerste ontmoeting

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    chayenna

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Poeh heftig verhaal meid!! Maar al met al nog wel snel gegaan dan!! Dat voor een eerste helemaal!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig Kikkert :D !! Prachtige meid :D ! En zoon ook ;) !

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @goldy van harte met Jayden (was onze jongens naam ;) )
    @nancy de andere namen zijn..... chayenna rosanna bente
    @sue zet hem op meid!
    @all ik heb ff heel vluchtig gelezen was nieuwschierig naar baby nieuws ;) knuffel voor de rest

ik ben er weer vandoor ik ga kijken of chayenna wakker wilt worden want die heeft een flinke slaap dag vandaag ;) .

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh dat zal toch niet...
    Zal vast niet, heb vanaaf mn moeder nog even aan de tand gevoeld en die heeft ook geen bevallingen gehad die vanzelf begonnen.

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldy en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayden!! Geniet ervan!

@Suekes, succes met de laatste loodjes van de bevalling! Ik kom straks nog even terug kijken of er nieuws van je is.

Verder zag ik hele mooie foto's van lieve kleintjes voorbij komen!

Koekkie, gefeliciteerd met je 40 weken, wij gaan gelijk op....

Houd het eventjes hierbij, wij zijn net thuis van verjaardag en ik ben op. Het rommelt wel wat (heb ik het idee), steken en knoerharde buik nu. Heb nu de laatste dagen steeds last van eten dat niet wil zakken 's avonds, blijft omhoog komen, bah.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie, nou wie weet ;) !!! Het zou mooi zijn toch ;) !! Maar zal je geen valse hoop geven!! KNUFFEL!!
    En ook voor jou J2J!! Hoop dat het snel begint!!

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy, van harte!

Hier: vanmiddag 1,5 uur geslapen. Daarna met z'n 4en eindje gefietst en terrasje opgezocht. Heerlijke sorbet met vers fruit gehad! Was ik aan toe :)!
    Wordt wel flauw van het moe zijn, al 8 mndn lang. Krijg nu weer wekelijks b12...
    Kids waren na mijn bui ook liever trouwens.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt goed meid!! Dikke knuffel! Nog even!!!! Dus nog gefietst?? Dat redde ik bij Jildou ook nog wel op, maar met Rinze deed me dat gewoon echt zeer!!!

Dames hier zit er al 3 uur tussen 2 voedingen.. Ben in shock :D !! Maar hoor wel wat kreunen, dus ga afsluiten en zo ons bedje opzoeken.. Voeden en slapen .. ooh en niet te vergeten een massage van manlief :D !!

18. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Ik ga naar bed.
    Ben hardstikke moe van vandaag.
    Zou heel graag het berichtje af willen wachten van Sue,maar begeef het dan...

Tot morgen!
    Groetjes Lisette&de kids

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Degene die ook zijn bevallen van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Ik kom voorlopig nog niet meelezen en reageren. Het was allemaal erg heftig en voel me niet ok. Huil veel en heb nog veel pijn. Met de kleine man gaat gelukkig alles goed.

Kom binnenkort wel m'n bevallingsverhaal plaatsen.

Voor iedereen een dikke knuf en bedankt voor de felicitaties.

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Goldy & Husby, Gefeliciteerd met de geboorte van Jayden.
    Sterk snel aan zodat je lekker een gezinnetje kan vormen thuis.

x

Deel Deze Pagina