@Lizz, groot gelijk hoor meid! Sterk maar goed aan, kom bij van alles en daarna genieten van de kleine man! Dikke knuffel
Hey meiden! Ik heb heel de tijd met jullie mee gelezen maar kon jullie niet bijhouden met reageren hoor! Iedereen gefeliciteerd met hun dochter of zoon en voor diegene die nog moeten veel succes met de laatste loodjes! Hier krijg ik morgen een keizersnede om 13:00 omdat ons meisje in stuit ligt. Ik ben als de dood voor de ruggenprik maar dat zien we morgen wel weer. Dus morgen ben ik mama! Ik zal binnekort laten weten hoe het gegaan is!
@Rianne, sterkte morgen meid!! Komt helemaal goed Heel veel succes! @Hier, ik ga afsluiten. Luuk is VOORBEELDIG geweest vandaag en vanavond, heerlijk! We gaan zo slaapie doen, iedereen welterusten een fijne nacht! Ik hoop op snel nieuws van onze Sue! Doeg -X-
Lizz heel veel sterkte meid en rustig aan.dikke knuffel. rianne succes meid!je kunt t. Hier net 1 wakker voor voedins.top dus.tot morgen.
Bah, wakker! Had het warm! Shelly, laat jij mij nu ook in de steek, net als mvp? Volgens mij blijf ik als laatste over! Op zich niets bijzonders, was de vorige keren ook zo. Als een van de eersten uitgerekend, een van de laatsten bevallen. Ga er nu vanuit dat ik een augmama ga worden. Kruip zo nog even weer mijn nestje in, ben al meer dan een uur eruit.
Hee meiden Kikkert mooie foto van jullie meisje, en samen met haar grote broer Sue ben je al bevalen inmiddels, hoop het meid Shelly spannend, hoe is het nu? Rianne vandaag mama, veel succes Hier alles rustig, alleen dat ik amper nog lopen kan. Het zit een beetje onderin mijn buik die pijn, en wordt elke dag erger, kan amper opstaan. Zal vanmiddag is aan de verloskundige vragen xxxx
He jammer nog geen nieuws van Sue. Ik hoop dat die gewoon lekker ligt te genieten nu... Bubsie, heftig he zo'n bevalling. Maar is toch nog snel gegaan en in 3 persweeën eruit, goed joh! Lizz, wat jammer toch dat je je niet goed voelt en nog zoveel pijn hebt. Natuurlijk fijn dat het met je kleine man goed gaat, maar nu jij nog he. Hoe komt het dat je zo moet huilen meid *Dikke knuffel....* Eline, oh dat had ik bij mijn tweede ook die lage buikpijn. Echt heel naar. Ja, je kindje zit ook erg laag nu waarschijnlijk he. Zou het zeker even bij de vk navragen. Rianne, spannend meid! Heel veel sterkte!!!! Shelley, OOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh ze gaat dan nu echt komen!!!!!! Ik duim voor je meisje!!!! Hier, loop lekker met de wallen op mijn knieën maar dat mag de pret niet drukken . Ga straks een poging wagen en in de hitte naar de Souq. Het is vandaag nèt iets minder heet, dus hopelijk is het uit te houden... 8)
Nou ik ben er ook nog.. Helaas.. Iedereen gaat maar bevallen behalve ik Oook goedemorgen trouwens Hier heerlijk geslapen en nog steeds geen tekenen van bevallen.. Natuurlijk wel veel harde buiken maar ja geen wee te bekennen.. Vandaag zonder pijn op gestaan yes Sam ook wat beter alleen nog wat verhoging en hij heeft weer wat gegeten Kikkert mooie foto's zeg! Riannne: succes!! Shelley!! Succes meid, hoe is het? SPannend hoor!!
Meiden, Vannacht om 00:31 ben ik bevallen van onze prachtige zoon Fynn. Hij weegt 3150 gr. Het gaat supergoed! Ik kom er nog op terug hoe en wat. Ik ben ook vannacht nog in t zkh dus alle tijd om t neer te typen. Xxx Sue
nog iets van mamavperine gehoord?? Misschien heb ik er over heen gelezen? Ik ga lekker douchen, stofzuigen en wat boodschapjes doen.. tot vanmiddag ELINE: Hoe is het met je meis?
Jakkes Bella, bij jou schiet het ook maar niet op hè... Fijn dat Sam weer een beetje is opgeknapt. En jij lekker pijnvrij bent opgestaan De Souq is de plaatselijke Arabische markt. Met restaurantjes en honderden winkeltjes waar ze de locale spullen verkopen zoals tapijten, juwelen en allerlei typisch Arabische hebbedingen. Super om naar toe te gaan echt!
Gefeliciteeeeeeerd met Fynn! Wat fijn dat het zo goed gaat! Ben benieuwd naar je verhaal. Poeh zeg, hij heeft je wel in spanning gehouden he!
Jaaaa Suekes gefeliciteerd!!!!! Goed gedaan meid! Geniet ervan, laat je maar even lekker verwennen daar! Hier weer een klote nacht. Lach vannacht echt boos te zijn op de hele situatie. Zoveel pijn en ben het zo zat bah bah bah. Heb ook nog een heel nare plek op mn buik gekregen, een soort abces, wat heel snel groeit en behoorlijk pijn doet (daar waar mn onderbroek zit zeg maar). Ben benieuwd wat de vk daarvan zegt. Als het goed is gaat ze wel strippen vandaag...
Sue van harte gefeliciteerd meid.dat klinkt minder goed dan whoei ik mag persen.geniet lekker van je gezin! marj er zijn nog meer hoor.hihi.slaap nog even lekker. shelly zet m op. dames die t gehad hebben dikke knuffel! hier is Rinze weer 1x geweest vannacht.alleen kon hij niet zo goed weer slapen door krampjes dus 1.5 uur bezig geweest.maar goed.er zit verbetering in.
Suekes, gefeliciteerd met jullie zoon Fynn! Geweldige naam, stond ook bij nr 2 op ons lijstje, ook op deze manier geschreven! Rust lekker uit, heb je verdiend na al deze spannende dagen.
Sue van harte gefeliciteerd met Fynn, eindelijk Sam fijn dat Rinze beter heeft geslapen Bella hoe gaat het verder met jou meis, trek je het nog En guppie voor jou wordt het ook tijd zeg, succes bij de verlos vandaag. Elea ziet er leuk uit waar je naartoe gaat. Hoe warm is het nu?