elea: wow wat leuk zeg!! Eline: nou lichamelijk met ups en downs, gisteren rotdag veel pijn vandaag super maar ik wil gewoon zo graag haha.. Ik moet woensdag weer voor controle en dan ga ik vragen of ze me willen strippen.. Had natuurlijk vorige week wel 2cm ontsluiting dus moet wel kunnen dan toch? En met jou?
Bella hoop dat ze dan wat voor je kunnen betekenen. Gelukkig heb je vandaag geen pijn Ik ga vandaag ook vragen voor strippen, maar geloof niet dat ze het doen. Kan amper nog opstaan of lopen, sinds een dag of 3, en word steeds erger, dus dat ga ik wel even zeggen. Verder heb ik me maar een beetje erbij neergelegt, dat het gewoon tot 42 weken duurt, kan het niet meer tegen vallen iig. Ik dacht zaterdag natuurlijk dat het was begonnen, en was daar zo down van gister. Dus ik reken maar nergens meer op. xxx
Ja dat ken ik.. Ik had vorige week 4 uur lang weeen om elke 7 min en dat ging gewoon weer weg!! valse start noemde ze het.. maja ik ga idd ook maar uit van 42 weken en op zich is dat wel te overzien als je het relativerend bekijkt alleen vind ik dat soms wel moeilijk hoor.. Ook omdat ze natuurlijk dachten dat het eerder kwam enzo en Sam ook 10 dagen eerder was.. maarja wij kunnen elkaar wel steunen toch
eline ik zal trouwens duimen dat ze strippen.. Het kan helpen als je lichaam zo ver is.. hoe laat moet je?
Bella dan valt het helemaal tegen ja, als je denkt van komt miss wel eerder. We kunnen elkaar steunen idd. Ik moet om 10 voor 3, zal vragen voor strippen, maar vraag het me af hoor of ze het doen. Hoop dat ik een beetje een aardige heb, er werken er nl wel 4 verschillende. xxx
Rianne:spannend Nancy:was Luuk ook voorbeeldig vannacht? Shelly:zet hem op super voor je Wat is dit bevalling marathon marj: ik doe met je mee hoor me eerste begon precies met 37 weken en deze wil maar niet komen dus denk ook aug nog te halen Elea:ga je bedekt naar de markt of niet??kan me voorstellen dat je wel bekijks daar heb met je lichte kids. Ben niet jaloers op je vroeggeboorte maar wel dat ja alweer sport las het van de week, lijkt me echt heerlijk weer te bewegen kan niet wachten. Bella:Nou je bent in ieder geval goed opgestaan zonder pijn. Balen dat je niet bevallen bent. Maar kan nog steeds ieder moment gebeuren. Je kan beter je eerste over tijd lopen dan valt de tweede mee omdat je toch van die datum een beetje uitgaat. Fijn dat je kindje iets beter is. Guppie:hoop dat het strippen werkt. Hoorde van iemand was fietsen naar de VK dus daarna even goed bewogen. Dus als het lukt op de fiets Hier: no baby. Hebben jullie dat trouwens ook?krijg me toch opeens een dikke kont en me benen niet om aan te zien zeg... Voelde vannacht wel alweer hitte jullie ook? Beetje drukkend benauwend vond ik het. Gister nog de raad van Mama p opgevolgd door me lieffie maar die is er nu zo klaar mee die doet het dus echt niet meer Ga vanmiddag maar naar het meertje lekker even. Je moet toch wat doen om al die vrije tijd om zien te krijgen... Hebben jullie dat ook?soms heb ik zo geen zin om van alles te ondernemen maar ja kan niet he met een kind thuis om op de bank te gaan hangen. Alleen als ik er ben vind ik het wel fijn alleen zie er nu wel tegenop in bikini te gaan hoor. Buik staat strak en laag. maar goed had niet verwacht dat het zo mooi weer zou zijn anders had ik wel een badpak gekocht, helaas voor degene die om me heen zittenhi hi Heeft iemand ervaring met de Belly Bandit? Vind het spannend hoor dat werkt als het sluitlaken van vroeger. En de kruik die rond is en zichzelf verwarmt?? Kraamzorg wil die kruik niet gebruiken omdat die ijzeren beter werken maar vind dat ijzer zo eng altijd jullie niet??
Eline:staat een naam op je kaart erachter toch? Op zich zijn ze echt allemaal wel aardig hoor alleen die naam die met de G begint is een beetje anders. Als je gewoon aangeeft dat je zoveel last van voorwerk heb kunnen ze je denk ik heus wel helpen.
mamameisjes hoe bedoel je een naam? Heb steeds een andere Idd ik heb het idee de laatste week dat ik uit elkaar plof, dikke benen en kont idd. Inmiddels 18 kilo aangekomen
Eline ik hoop voor je dat ze gaan strippen! Al werkt dat lang niet bij iedereen he, maar het is iig beter dan niks! Heb jij ook zo'n bekkenpijn dat je slecht kan lopen? Mamameisjes, ik kan echt neit op de fiets helaas. Kan de 50 meter van de auto naar de praktijk net strompelen, maar dan moet ik wel de rest van de middag plat hoor Nou ik ga mn schoenen maar eens opzoeken. Zie er uit als een lijk, maar voel niet de behoefte om daar een make-upje over te smeren. Laat de vk me maar zien zoals ik ben hahaha!
Hallo mensen! Nou van 19-6u dikke weeen gehad... Daarna eindelijk in slaap gevallen en nu... Nu heb ik weer af en toe een wee!!! Potverdorie! Gaat het dan toch niet vandaag gebeuren ik kijk het even verder aan. Dus geen zorgen Marj je bent nog steeds niet de laatste
en daar ben ik alweer... Alles binnenin mijn baarmoeder was goed, de rest interesseert ze klaarblijkelijk niet. Niet gestript want oehoehoeh ik ben morgen pas 41 weken. Klote protocollen! Woensdag weer terugkomen. Heb zooooo de pest in op dit moment. Ik ga lekker in mn bed liggen, ben hondsmoe!
sue en sueman van harte gefeliciteerd met jullie zoon fynn ...was zo blij dat je het bericht hebt gepost meid...zat al helemaal in de stress.... nu lekker genieten samen.. liefs nic
goedemorgen allemaal rommelede dames zet hem op ... nancy zo die luuk super meid doe jou ook goed he?? sam hoe was jou nacht ??? dithje jehh zeg dat is dan wel lang ja dat het kraambezoek bleef.. en dat na zon lange dag dat je al op pad bent geweest..hoe voel je je nu?? hier wederom een goede nacht gehad... half 6 kwam mevr en toen heeft ze weer tot 9u geslapen wij ook schrok ervan ... ik ga vandaag toch maar ff beginnen met de vitaminepillen met veel ijzer want hoe goed ik ook slaap blijf moe dus denk toch beetje ijzer gebrek... (nou speelt de bi ook niet mee) ..hoop dat het dan iets beter wordt...
Sue en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Fynn!! Geniet ervan! @Bellamano, Guppie, Eline en Mammameisjes, nog even volhouden! Hopelijk kunnen jullie vandaag gestript worden....en doet het zijn werk! Ik voel met jullie mee dat het de laatste dagen niet lekkerder gaat, alles is zwaar, lopen voelt beroerd bij elke stap. @Elea, veel plezier op de souq. Met zoveel winkeltjes en leukigheid moet het daar wel gezellig zijn! @Nancy, fijn dat Luuk het gisteren zo goed heeft gedaan, hopelijk heeft hij ook vannacht lekker geslapen. @hier, redelijk geslapen. Mijn buik was onrustig, steken die bleven komen en gaan, buik was wel minder hard geworden voordat ik naar bed ging. Maar het zet niet door, dus ik houd het op voorwerk. Zometeen maar even stofzuigen, heb nu eerst een bordje fruit. Misschien dat deze kleine denkt, voor fruit kom ik eruit .
@Shelly, jammer! Hoop voor je dat ze snel terug komen en het dan voor het echie is! @Angel, wat fijn dat Caitlin het zo goed doet! @Guppie, kan me voorstellen dat je je een beetje "afgewimpeld" voelt door de vk, knuffel! Misschien doet de rust in bed je even goed.