t enige wat ik mee kan geven is als jij er denkt er weer klaar voor te zijn t weer proberen en met je man afspreken dat je aan geeft wanneer t zeer doet en dat hij dan ook stopt. en dan weer wat later t weer opnieuw proberen
misschien kracht aan t opdoen voor de bevalling??. ik hoop iig dat t snel doorzet voor je en dat je niet ingeleid hoeft te worden meid
deeltje 7 alweer Nou beebjes kom maar op! Kikkert, Jaaaaa succes meid, wat goed dat je toch kon komen! Sue, jij ook succes, hopelijk gaat het nu doorzetten! Ik hou het even kort. Luna is vannacht begonnen met huilen en is nog steeds ontroostbaar. Wordt nu toch wel een beetje moedeloos van die reflux
Hi meiden, Hier mijn eerste off dagje, niets voor mij want ik sta altijd positief overal in. Echt een half glas vol - meid Uiteindelijk is manlief thuisgekomen want om nu met lichte rugweeen en harde buiken voor 2 kleine jongens te zorgen ging niet echt. En ik kon niemand bereiken om ze even bezig te houden. Ze willen lekker wild spelen en ik wil rust hebben. Wel een fijn idee dat manlief in de buurt is. Want als het begint is het vanaf zijn werk tot anderhalf uur voordat hij thuis zou kunnen zijn. Wie weet gaat het dus dit weekend gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte. De vorige 2 bevallingen begonnen met het breken van mijn vliezen om 6.10, keek vanochtend rond die tijd op de wekkker en dacht... zou het? Maar nee maar wel dus aan het rommelen. Nogmaals superblij dat manlief eris. Net een heerlijk badje met lavendel genomen en nu eventjes in bed. Rustig aan doen is niet mijn ding maar nu wel even nodig. Ik weet dat het een flink werkje is om te bevallen dus ik kan beter uitgerust zijn Fijne dag allemaal! En in dit deeltje gaan weer een hoop babies komen volgens mij. x ps bij het nalezen zie ik dat ik wel 3 keer zeg dat ik blij ben dan mijn man thuis is haha ik ben er dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee. wat een muts.
bij de kleintjes moet je aan de bel trekken als ze boven de 37.5 temp blijven houden ..gewoon ff een paar keer temp op een dag dan kan je het makkelijk in de gaten houden hoe die is en blijft...
Zo, visite is weer de deur uit.. was wel gezellig! Heel gaaf spiegeltje gekregen met Naomi dr naam en geboortedatum!! Naomi de fles gegeven om half 12 en daarna geen huilbui gehad!!!
Zo deel 7 alweer! Hoop dat het goed gaat met iedereen. Zoals gewoonlijk alles meegelezen maar onthou vrijwel niets. Wel zag ik dat iemand iets zei over minder leven voelen. Altijd op je eigen gevoel afgaan en niet lang mee wachten. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig! Hier gister bij de vk geweest en die vroeg hoe het met mij ging. Heb gelijk aangegeven dat ik het niet meer trek en er helemaal doorheen zit. Ze gaf aan of ze een inwendig onderzoek moest doen en ik antwoorde gelijk JA. Nou de rommelende buik heeft zijn werk gedaan de bmm is bijna verstreken. Ook moest ik gister naar het ziekenhuis i.v.m. minder leven door harde buiken. Gelukkig was alles goed tijdens de ctg scan. Alleen toen ze een echo ging maken bewoog de baby niet en ook niet met veel porren. Dus ik moet zo weer naar het ziekenhuis voor weer een ctg scan. Verder als ik voor volgende week niet beval dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen om mij te helpen. Ik hoef gelukkig niet tot de 42weken. Een hele opluchting. Einde ego bericht!
Es ik las iets over hyves en foto's Om eerlijk te zijn vond ik dat ook zwaaaaaaaaar irritant. Bij mij werden de foto's daar gekopieerd en op hun eigen hyves gezet. Sorry maar wie heeft jou toestemming gegeven denk ik dan.
Zo mijn vadertje is net weg en mijn schoonmoeder ook, die bleef weer een uur hangen Ze zei nog heel enthousiast dat een zus van haar nog even om het hoekje kwam kijken van de week, vinden wij vast niet erg (begin deze week stond een andere zus van d'r ook al onaangekondigd voor de deur) dus ik vroeg haar waar ons kraamfeest dan zin voor heeft Keek ze me een beetje appelig aan, ja kom nou zeg :x Wilde ook erg graag even alleen zijn met mijn vader en de kleine (elke x als hij er is, is er wel visite..) maar was 't weer niet gegund, word er zo moe van Ach ik heb een klaagdag, sorry O en het KDV belde; ze sturen straks de offerte per mail dus die kunnen we dan in gaan dienen bij de belastingdienst. En we moeten bekijken wanneer we Luuk 2 ochtendjes willen brengen om te wennen.. BOEHOE als ik er nu al aan denk, breekt mijn moederhart @Minder leven voelen, bij mij nam de VK het heeeeel hoog op, was zelfs 'boos' dat ik niet eerder gebeld had, Dus zeker bellen meiden! @De rest, dikke knuff, was weer een hoop bijgekomen en ben een zeef!
Heeii meiden, Ik wil even melden dat Carlijne dr flesje op heeft,en dat we nu even ons bed induiken! Groetjes Lisette&de kids
he dames, ff berichtje om te laten weten dat ik zo ff naar het zh ga voor een ctg cg inwendig onderzoek. Heb weer knallende buikpijn, geen bloed maar wel het gevoel dat de buik op springen staat en wil voor die paar dagen geen risico nemen. Zeker niet als er morgen een ritje van 2 uur met de auto op t programma staat, precies de andere kant op dan waar mijn zh staat! Net getracht hubbie te bellen en je zou toch verwachten dat ie z'n foon opneemt in deze tijd...nee hoor heb wel 10 keer gebeld! komt ie thuis deel ik hem mede fijn dat je de foon opneemt en we gaan naar het zh. Zegt ie nix anders dan: zijn de weeen begonnen? Nee, waarom naar het zh? bah er zijn wel meer redenen om naar het zh te gaan ook oa misschien een id zijn reaktie vermogen te testen?
Nancy, je moet gewoon opkomen hoor voor jezelf, en zeggen wat je wilt en hoe je het wilt, want anders lopen de mensen zo over je heen.. Gewoon duidelijk maken hoe je het hebben wilt en niet anders! En Nancy, ik kan me voorstellen dat je er nu niet aan wilt denken, het KDV, maar je zal zien als Luuk het straks prima naar zijn zin heeft die 2 ochtendjes dat je het dan wat beter van je af kan zetten en hem daar kan achterlaten met een gerust hart! Wij krijgen om 3 uur weer visite, dus ik ga nu ook even liggen.. Naomi slaapt ook, en Vincent zit te Xboxen..
mamavanp succes zo in het ziekenhuis. Irritant dat je man niet opnam Nancy knuffel Zal het nog even in de gaten houden, de verloskundige zei je moet haar 3 keer per dag voelen, vind het wel een beetje weinig. Zometeen komt mijn moeder me ophalen en gaan we even langs mijn oma. Eigenlijk nergens zin in, maar toch maar even eruit, misschien knap ik er van op. xxx
Nou geloof dat het zo is met 41 weken maar het per ziekenhuis verschilt. Ja ben ook zo bang om tot 42 weken door te lopen zo geen zin in pfff Je woont bij mij in de buurt zag ik staan, zit jij ook bij het spaarne?? Maar ik hoop woensdag gestript te worden ze zeigen tegen mij als je zoveel last heb dat ze je wel proberen te helpen. petatje: gemeenschap is ook echt heel eng hoor helemaal na een natuurlijke bevalling. En savonds ben je gewoon moe en blij dat je naar bed mag. En dan heb je geen zin in die toestanden maar als je probeert je eroverheen te zetten zul je zien dat je toch iets meer naar elkaar toe komt. Maar weet ook niet wat een normale tijd is. De 1 doet het na een week alweer en de ander pas na 6 weken. je mag jezelf ook nog een paar weken rust gunnen hoor. Wel je bh aanhouden hoor anders gaat de boel lekken
@Lisette, heerlijk dat ze haar flesje weer op heeft en trusten! @MamaVPerine, ach jeetje sterkte en succes zometeen!! En dat is lekker van die vent van je, kzou eisen dat hij zijn tel bij zich houdt hoor, jeetje :x sterkte @Es, ja probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, daarom zei ik dat ook van dat kraamfeest.. Ik wil gewoon ff rust nu en voor mijn gevoel krijgen we toch nog teveel visite ondanks ons kraamfeest. En gister zei ze tegen Bas: ik kom morgen langs hoor, moet 'm weer even zien Je was hier dinsdag nog, sjonge jonge.. Mijn schoonouders wonen 3 straten verder, dus we kunnen hier niet omheen Ja die wenochtendjes zijn ook meer voor de moeder denk ik ipv voor het kind hihihi Welterusten! En jij zit ook aardig in je visite he
Mirie:spannend zeg... Koekie:ja het is superdom maar bij mijn dochter brak 23.45 mijn water en 10 dagen na 37 weken keek ik steeds op me horloge en wachtte op plop maar geen plop Alsof ze kunnen klok kijken hi hi Nu doe ik het niet meer hoor na 17 dagen later leer je dat wel af.