Guppie na ja wat balen zeg, wat maakt die paar dagen uit zou je zeggen, pfff. Knuffel meid Shelly balen dat het niet heeft doorgezet Angel fijn dat je een goede nacht had Ik denk ook bekkenpijn, maar heb dat nooit gehad, dus geen idee. Lijkt helemaal onderin buik, en dan een beetje naar de zijkant. Tis erg als ik lang heb gezeten, en moet opstaan en lopen, 1 e passen als een oud omaatje xxxx
@Sue, meid gefeliciteeeeeeeeeeerd met de geboorte van Fynn!!! Wat een mooie naam en super dat het zo goed gaat! Ben helemaal trots op jou!!! en moet je nou nog een nacht blijven?? das minder, daarna lekker genieten!! @Elea, Souq ken ik nu toevallig net na de nieuwe Sex and the City-film haha @Meiden die het zat zijn/op hun einde lopen, heel veel succes en ik heb het van het dakterras geschreeuwd (uitzettingsbevel) maar nog niet geholpen dus @Shelley, oooo meis balen!! @De rest, dikke knuffel @Hier, Luuk is vanacht maar een uurtje aan het jengelen geweest en nu is hij zooo vrolijk, echt heerlijk! We kwamen pas half 11 uit bed Echt weer voorbeeldig! En vannacht had hij een mega poepbroek maar hadden we een beetje laat door Tja dan zou ik ook huilen.. Vanmiddag naar het inloopspreekuur van het CB ivm zijn ontstoken naveltje (dat gaat stukken beter, maar zekere voor het onzekere) en daarna even langs mijn werk, Luuk showen (als hij in zijn doen is dan he) dan lekker rustig aan want het wordt/is waaaaarm!
nancy wat fijn dat ie vrolijk is en goed heeft geslapen. Gelukkig gaat het beter met zijn naveltje. Leuk zeg langs je werk, je knappert showen, veel plezier
Sue, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Je bent er eindelijk vanaf. Nu nog de andere dames icl. mezelf hihi
Keek net naar het overzicht van alle baby's die tot nu toe geboren zijn en de stand is 11-11. De jongens en meiden gaan dus gelijk op! Vond wel grappig
Ik moet vanmiddag terug naar de Gynaecoloog.. mijn wond wordt steeds erger en stink nu ook vreselijk! Ook heb ik koorts gekregen.. Ik heb gebeld en moet vanmiddag direct langs komen. Om kwart voor 3 moet ik er zijn..
Zo, ik ben weer terug Ben goed geslaagd. De buit van vandaag: - 5 Pashmina Shawl (ook 1 of 2 voor mezelf ) - Voetbalpak van Qatar - pet van Qatar en tshirts van Doha - 3 namenkettinkjes (zie foto) - 1 kettinkje met emarald hanger - 2 houten ingelegde doosjes (zie foto 2) - incent burner van hout met Qatariaanse houtsnippers (ruikt heel lekker) - 2 lopende, lichtflitsende en muziekmakende kamelen - kinderspeeltjes met licht - 2 kamelenknuffels (heel schattig ) Nou lijkt me een redelijke buit toch Ik ga als de kettinkjes klaar zijn ook nog een tamboerijn halen heel mooi ingelegd met hout, voor mijn zwager. Vond hem nog te duur dus volgende keer nog maar eens onderhandelen Liefs Elea
@Eline, hoest met jou, trek je het allemaal nog?? @J2J, 11-11 haha geen hengstenbal dus @Es, meeen je niet!? Meid wat rot zeg, dat is echt een fikse ontsteking dus Heel veel sterkte meis! En prachtige foto! @Elea, leuke dingen allemaal zeg, super geslaagd! Wanneer ga je naar NL eigenlijk??
@sue en bart: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kereltje Fynn. Spoedig herstel meis! en lekker genieten nu! @shelly jammer dat het niet heeft doorgezet. @alle andere rommelende dames:dikke knuffel! @Elea heel mooi die geschenkjes. ik heb ooit in Djerba ook een kamelenknuffel gekocht voor men zusje. als je op zen buik drukte begonnen zen oogjes te flikkeren en speelde er zo'n liedje. mijn zus heeft die nu nog in haar bed liggen en alle onthaalkindjes zijn er gek op @hier: Laura heeft een enorm lastige dag/nacht achter de rug. Uiteindelijk is ze rond 2u in slaap gevallen. Om 5u40 was ze er al terug voor te eten natuurlijk. Dan heeft ze weer tot 8u liggen jammeren. Heb haar rond 7u15 terug aan de borst gelegd. Uiteindelijk heeft ze dan terug geslapen tot 12u (net zoals ik dus ) en nu ligt ze weer te jammeren ga zo naar de dermatoloog. misschien erna ff een zonnebankje doen
haha Petatje, ja zo'n kameel zoek ik ook nog. Die lopende met licht zijn ook te erg echt Mijn zus gaat me grondig vervloeken denk ik
Lieve Sue, gefeliciteerd met je prachtige zoon (fotoooooo's) Fynn. Fijn te lezen dat het goed gaat. Geniet er van meis. x
Whaaaa spannend Shelly! Zet 'm op meis en ik hoor het van je he als ik buddynieuws kan plaatsen! Hele dikke knuffel Lizz, sterk maar goed aan en neem je tijd meis! Wow wat een heftig verhaal Bubsie! Maar in 3 persweeen, kanjer ! Fijn dat Djesslyn het zo goed doet, lekker genieten! Nou ja zeg, doen ze echt moeilijk over 1 dag Guppie qua strippen? Hebben ze nog naar het abces gekeken dan? Jij ook heel veel succes bij de vk Eline en ik duim voor je meis dat ze je wil strippen! Echt heerlijk Angel dat Caitlin zo goed doorslaapt! Hmm die moeheid van jou is minder joh... Hopen dat de vitaminepillen werken en anders toch even huisarts bezoekje? Super Nancy dat Luuk zo'n goede nacht achter de rug heeft en daarom papa en mama ook! Succes bij het CB, ben benieuwd wat ze zeggen van zijn naveltje. Ai Es! Heel veel succes en sterkte meis! Geweldig meis die foto van Naomi! Zooooo heerlijk inkopen gedaan Elea, erg mooi! Wanneer kom je ook alweer naar ons kikkerlandje? Hier; ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh een verschrikkelijke nacht achter de rug! Vanaf 2.00 uur met Luca in de weer geweest, hij wou maar niet gaan slapen en deed niets anders dan huilen. Vanochtend met hem naar de osteopaat geweest en volgens mij is ie nu een ontzettende poepbroek aan het produceren. Manlief neemt hem zometeen mee en dan ga ik mijn bedje nog even opzoeken.
Hi meiden, Net weer naar de VK geweest (de plv) leuke meid. Stelde voor volgende week te strippen als de baby er nog niet is. Maar ze verwacht dat er voor die tijd wel wat gaat gebeuren. Alles was ok, beebje schatte ze op 8 pond maar ze vond het moeilijk in te schatten omdat ik zo lang ben en veel ruimte van binnen heb maar niet een grote buik heb. Iedereen wilt dat ik nu beval omdat er veel vakantiegangers in mijn familie en vriendenkring zijn dit weekend Dit weekend leek het te beginnen maar nu is het weer rustig en gelukkig heb ik weer wat energie teruggekregen. Heerlijk! Iets minder mega aambeien. Dus een slechte nacht achter de rug en zitten is ook niet zo lekker maar net een zooitje (dure) creams gekocht. Iedereen een fijne dag! Ik duik even de tuin in. xx
Auwie Koekkie! Hopen dat de creams snel hun werk doen en je kunt zeggen bye bye aambeien. Fijn dat alles goed was bij de vk! Hier; manlief en Luca zijn net weg dus ik ga mijn bedje opzoeken! Tot laters...
Heeii meiden, Ben net me bed uit (vanaf 11:00 tot 13:15 uur) heb echt heerlijk geslapen. Verder straks even naar schoonouders&ouders toe met de kids. Groetjes Lisette&de kids