juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee toch Sam:(, wat balen meis dat de aambeien weer zijn komen opzetten. Hoop dat ze snel verdwijnen meis en je zere schouder ook! Je hebt toch geen slijmbeursontsteking of iets dergelijks? Dikke knuffel!

Balen Bella van je striemen op je benen! Maar 9 kilo aangekomen is toch heel erg netjes?

Gezellig bij paps en mams geweest J2J!

Aaaaah wat goed Eline dat de vk je gestript heeft! Spannend hoor, ben benieuwd of het wat gaat doen. Hmmm die bloeddruk is wel wat hoog hoor...

Woehoe Nancy, het naveltje van Luuk goed:D! Heerlijk dat het mannetje zo goed groeit, toppie. Whihihi heerlijk gepronkt met Luuk bij jouw en Bas zijn collega's, geweldig!

Jeetje mina Es wat een verhaal meis:(! Hoop dat alle creams, zalfjes e.d. gaan helpen en dat je wond opknapt. Balen joh dat dit er achteraan komt, heel veel sterkte!

Hier; heerlijk geslapen van half 2 tot half 5! Wat knapt een mens daarvan op zeg;)...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Dithje!!
    Wat betreft vriend de Bei, het is er maar 1 gelukkig, is al erg genoeg :p !!

Ik voel me niet zo toppie, vanavond maar vroeg er in..

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wat moet ik denken jullie ? Morgen bellen?

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zou morgen inderdaad even bellen Eline!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, WOW Es ben je lekker mee!! :$:( Heel veel sterkte!

@Dithje, goed zeg, heerlijk bijgeslapen dus, TOP!!

@Eline, ik zou zeker even bellen, beter 1x teveel als te weinig zeg ik altijd maar ;)

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jemig Es, dat meen je toch niet! Wat balen zeg... Nu maar hopen dat je met al deze verzorging een beetje opknapt! Wat een domper lijkt me dat. Sterkte ermee!

Eline, fijn dat ze jou wel wilden helpen. Snap ook nog steeds niet waarom die praktijk van mij zo moeilijk doet.
    Wel oppassen idd met die hoge bloeddruk!

Zelfs mijn mannetje was helemaal van de kaart dat ze niets voor me wilden doen, vanwege nog geen 41 weken. Hij was zelfs om 4 uur al thuis, nou dat gebeurt normaal alleen als het huis in de fik staat ofzo... Voel me wel iets opgeknapt gelukkig.

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    en niet morgen maar vandaag!
    Beter nog een keer meten voor de zekerheid..

Een hoge bloeddruk ikan funnest voor een placenta zijn..

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, jeetje meid, da's behoorlijk heftig! Hoop dat de AB zalf snel aanslaat en de wond snel beter uit komt te zien.

@Eline, niet om je nog meer ongerust te maken, maar ik zou ook vandaag nog bellen. Gewoon nog even voor je eigen gemoedsrust de bloeddruk opnieuw laten meten. Vind hem persoonlijk ook aan de hoge kant.

@Dithje, fijn dat je even hebt kunnen bijtanken vanmiddag!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik zou ook bellen! Laat dr t maar opnieuw opmeten!!

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Sue, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Nu lekker genieten!

Eline, hopelijk doet het strippen wat!

Es, oei ontstoken, das niet best, veel sterkte!

Hier helaas een dagje dokteren gehad met Luna..
    Ze was al een paar dagen constant aan het krijsen en gisteren viel het op dat ze met haar hoofdje iedere keer ligt alsof ze naar boven kijkt.
    Ik moest toch naar kind en gezin, dus na de hoortest heb ik het meteen aangekaart.
    Daar vertrouwden ze het niet en zijn ze gaan bellen voor een kinderarts.
    Dus na het wegen en meten kon ik meteen door.
    Bij de kinderarts mocht ik meteen door, met een krijsende Luna,want die was nog niet stil geweest na het wegen :(

Ze is helemaal nagekeken, haar nekwervels lijken het niet te zijn, maar wel iets met haar spieren en dit zou ook de oorzaak van de reflux kunnen zijn :(
    Hij wilde me doorsturen naar een kine, maar ik heb gevraagd of de ostheopaat ook goed was, want daar loopt al een afspraak.
    Ik moet nu alleen bellen of ik die afspraak kan vervroegen, want ons meisje heeft echt pijn.
    Dan kan ik meteen nog eens navragen hoe dat zit met die reflux, want de arts begon met termen te gooien :$ ik snap er dus geen snars van.

Ze groeit trouwens wel goed, ze was in 1 week alweer 350gr aangekomen en 2,5cm (grove meting) gegroeid.

Ik zal eens gaan koken,want ik ben net thuis, als Luna het toelaat kom ik vanavond nog even binnenvallen.

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Eline, hopelijk zet het gauw door met het strippen en ik zou inderdaad ook bellen vandaag hoor...een hoge bloeddruk is er net voor niets...

Es, jeetje meid, zit jij er nu wel mee...veel beterschap en hopelijk groeit de wonde mooi op...

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, wilden ze je niet helpen :(:$:x ^%$# wat is dit nu weer grrrrr wat een verschil in VKen he sjonge jonge...

@Mamasan, jeetje wat een heftig dagje voor jou! :$:( Hopelijk komt er nu verbetering in, arme trul :( Sterkte ermee joh, breekt je hart he als het om je kleintje gaat bleh :(

13. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hoi,ben ook vanmiddag gestript.De vk zei letterlijk dat duurt geen dagen meer..Ik heb nu ook een heel raar vervelend gevoel in mijn buik..Ik denk lichte voorweeen.zo voelt het.Uit voorzorg de kinderen naar opa en oma gebracht....Spannend ook al wordt het de derde keer...Iedereen verder ook veel succes!!!

14. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Es; Hoop dat het meevalt.

Hier; Lekker de hele middag zoet geweest!
    Morgen gaan we naar familie toe in Pijnacker.(Z-H)
    Dus vroeg weg,en hopen dw<at het dan uit te houden is...
    Dan mischien even naar het strand.
    zonder Carlijne,die blijft dan bij Opa&oma.
    Anders vinden we het zielig,en het is ook wel eens goed om met de andere kids bezig te zijn!
    Dus moet Carlijne missen.....
    Heb vandaag extra veel beltegoed gekocht!
    Carlijne heeft ´s middags niet zo goed gesdronken,maar net hele flesje op!

Groetjes Lisette& de kids

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JEetje Mamasan!! Hopelijk kan je snel terecht! Arme Luna.

Linda succes. Ben benieuwd!!!

Kooijmans: pff jij liever dan ik.. Al heb ik geen andere keus nog, want ik geef nog geen fles ;) !! Maar hier gaat Rinze ook echt nog niet weg :D !!

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Linda, spannend!!! :$:)

@Lisette, Pijnacker, das hier vlakbij :D

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    linda ook spannend

Ik heb gebeld, ze zei het is niet schrikbarend hoog, zolang ik me goed voel even geen actie verder.
    Ze zei wel bel me morgenochtend maar, dan zorg ik dat je woensdag al naar de gynacoloog kan.

Ik voel me wel een beetje ongerust er over maar ja, pffff

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    eline en linda SPANNEND!! hopelijk zet het gelijk voor jullie door:)
    Es het wat naar zeg van je wond!!
    Dithje: heerlijk dat je heb kunnen slapen:)
    Mamasan: wat supergoed dat ze het gelijk hebben opgepakt voor luna!
    nancy heerlijk trots ben je dan he?!

Hier heeft sam 3 uur geslapen!!:$ daarna zijn we lekker gaan wandelen naar een winkelcentrum gelopen om een waterijsje te halen.. Vervolgens terug gelopen maar Sam was te moe.. natuurlijk de buggy weer niet bij me:) dus meneertje heeft op mijn nek gezeten.. Ging gelukkig goed:)

Bij mij nog steeds geen bevalling in aantocht..
    Is er al iets bekend van mamavanperine?

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    o ja trouwens.. Even een vraagje.. Toen ik thuis kwam was heel mijn onderbroek nat nou ja een stuk van 10cm zeg maar, het rook naar niets dus geen vruchtwater toch?! Misschien urine, zweet of gewoon vocht??

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Thanx! Dacht al dat ik gek begon te worden. Man, man, ze is echt sterk! Af en toe een heel gevecht, maar mama wint altijd ;)
    Regeldagje...hmm, heb ik op zich ook aan gedacht. Nou ja, we houden vol;) Fijn zo'n drinkdagje: ik sta vandaag op klappen!8)

Deel Deze Pagina