juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj: ben blij dat jij er ook zo over denkt! Pff als ik bekijk dat Jildou met 20 dagen in zkh terrecht kwam, ben eigenlijk geen moment bij haar weggeweest.. ALleen toen ik zelf ziek werd een nachtje thuis geweest, toen is haar vader daar gebleven en later nog een keer, want toen was ik kapot!! Maar voor ons pleziertje Rinze ergens onderbrengen, neej echt niet! Hij is nog zo klein! Ik wil graag in de vakantie ook nog een dagje weg naar dierentuin maar dan gaat hij echt wel mee hoor! Het is hij mee of we gaan niet ;) !!
    Maar goed, ieder z'n eigen idee denk ik dan maar..
    Mijn rugpijn zit heel laag onderin... De plaats waar ik m'n weeën ook had.. Dus weet niet zo goed waar het van komt, maar weet wel dat het flink vervelend is.. Wil eigenlijk ff stofzuigen, maar weet ook dat dat niet zo fijn is.. Voel me zo'n lui kreng nu, zit maar wat op de bank.. Kor is buiten druk bezig en nu ff snel naar zn ouders (Jildou mee) om wat op te halen. Maar goed, hij vindt het niet erg hoor, maari ik voel me dan schudlig..

2. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Eline:ze kan zich klaar maken voor bevalling je heb natuurlijk ook al 2 cm dus er is wel al wat aan de hand denk.
    Maar als je op je zij/buik gaat liggen prikkel je er dan niet?
    En anders bellen CTG laten maken hoor is ook wel een veilig gevoel toch?

Sam:rustig aan vandaag en je blijft eraan terug denken is toch logisch?

Lucky bleu:poeh zeg is niet gemakkelijk geweest
    Rustig aan kom maar lekker bij!

Guppie:heerlijk he af en toe een momentje voor jezelf??hi hi
    Soms is het maar een kwartier alleen de boodschappen uit pakken zonder een kwartier te moeten praten is al een feest:)

Sam: ik ben ook zo alles zelf doen en maar doorgaan maar op een gegeven moment kom je toch een keer jezelf tegen hoor:)
    Rustig aan meid wordt straks echt nog druk genoeg hoor 2 kids smorgens vroeg aangekleed en gevoed zien te krijgen.

Hier:vanmiddag uitslag van me moeder zo zenuwachtig pffffff
    Verder veel voorweeen zelfs gister om de 2 minuten en dan zakt het weer weg.
    Begin nu ook wel te geloven dat het niet meer uit zichzelf doorzet hoor.
    Heb nu al zoveel weeen gehad en op moment supreme stopt het..
    Maar goed vandaag mag ze even blijven zitten hoor:)

3. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Es; wat naar zeg je litteken.
    Vind het slagerachtig overkomen niet fijn voor je.
    Hoop dat het snel beter wordt.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    meiden ik moet nu naar het zh voor een ctg, xx

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai meiden....

ik verwaarloos jullie op het moment ff maar binnen kort maak ik wel weer tijd hoor :D . ik wil nu echt volop genieten!!

hier gaat het echt super chayenna is z'n lief tevreden kindje echt niet normaal slaapt bijna de hele dag en meld zich af en toe eens voor een voeding maar meestal moeten we haar wakker maken (al is dat nog niet zo gemakkelijk met ons slaapkoppie :p). dylan is nu naar de psz waar hij helemaal trots met papa naar toe is gegaan hij was de juf al helemaal vol blijdschap aan t vertellen dat hij grote broer was geworden :D :D .als chayenna huilt zegt hij uhmmm mama ga nou hahahaha. met mijn tepelkloven gaat het iets beter maar ze zijn nog flink gevoelig maar door het voeden met tepelhoedje is de pijn uit te houden ;) , verder heb ik extreem last van stuwing zelf de kraamhulp die schrok ervan :$ .

@iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert als je je er beroerd door gaat voelen, ff 1x leegkolven! Scheelt een heel eind!

Mamameisje, je bent nog geeneens 40w ;) Die kan zomaar ineens wel komen hoor! Ennuh ja ik doe rustig aan :p

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Dames die nog moeten bevallen sterkte en succes!!

Hier een heerlijke nacht gehad.. Naomi gisteravond in de tummytub gedaan om 23:00 uur de laatste fles gegeven naar bed gedaan en toen kwam ze pas om 05:00 uur weer :) flesje gegeven, gelijk daarna doorgeslapen tot 08:30 uur :D heeeeeeerlijk!!
    Enn mevrouw heeft vannacht en vanmorgen de 100cc leeg!! ;)
    En het plekje van de spruw is weg!! Joeppieeee, Mama is in haar sas!!! 8)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Joehoe ES :p

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!

@ geboorte: van harte gefeliciteerd iedereen! geniet er lekker van :D

Blij dat het (redelijk) goed gaat met iedereen (moeders, vaders en kids :D) houden zo zou ik zeggen ;)

Laatste dagen nix van me laten horen, was er ff helemaal klaar mee, het wilde allemaal ff niet meer!
    gaat nu wel weer hoor! sinds gisteravond steeds last van harde buiken en iets wat op krampen lijkt. Vannacht een paar keer wakker van geweest, gaat nu geloof ik wel weer, zal wel weer voorwerk zijn ;)

Vanmiddag naar de VK voor wekelijkse controle ben benieuwd!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes Einneh!! nog even meid!! Dikke knuffel!!! Gelukkig wordt het straks weer wat koeler!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik zei gisteren al tegen Wichard: laat me komend weekend maar bevallen dan zijn de temperaturen tenminste weer een beetje normaal.
    Het is hier nu alweer 24,5 graden in de woonkamer :$

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens beter laat dan niet;) Eline succes meid!!! Goed dat je gebeld hebt!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ik zou zeggen, gaan met die banaan ;) !!
    Ik vind het nog steeds gek dat ik de uitgerekende datum niet eens gehaald heb :D !! Hihi!! Nou ja wel gehaald, maar niet zwanger :p !!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ach ja we zien wel!
    zal vanmiddag de VK eens vragen vanaf wanneer ze me een handje zou willen helpen ;)
    Elke beweging van de kleine begint me pijn te doen....... beetje ruimtegebrek denk ik ;)

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hier nog ff een buikfoto (let niet op mijn mooie kleding ;) maar sportbroekjes zitten nog het lekkerst :D)

Bekijk bijlage 86872

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig Einneh :D !!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mijn geweldige sportbroekje of mijn buik? :p

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedzo Eline! Hoop dat alles okee is!

Ymke kan vrijdag naar het kdv dus ik hoef deze week maar 2 dagen voor haar te zorgen, hele opluchting zeg!
    Manlief zei al, nu ben je van alles aan het regelen voor het weekend en volgende week, zal je zien dat de bevalling morgen begint...

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline, succes!!

@Einneh, mooie buik en mooie broek ;), ik loop ook het liefst in mijn joggingbroek, die draait overuren, was in/uit en weer aan!

@Kikkert, lekker genieten hoor van je gezinnetje, veel belangrijker dan hier alles bijhouden!!

@LuckyBlue, wat een mooi meisje is Kaelyn! Lekker genieten van haar!!

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, oei de honden hadden de weg naar buiten zelf al gevonden, scheelt een rondje lopen vandaag ;)

@Mammameisjes, sterkte vandaag en succes voor de uitslag! Laten we er vanuit gaan dat het positief nieuws is!

@Es, fijn dat Naomi het vannacht zo goed heeft gedaan!

Deel Deze Pagina